Jos jättää korvaushoidon kesken nii voiko siitä tulla tappavia kramppeja?
Kommentit (10)
Anonyymi nettikeskustelu on juuri oikea paikka kysyä lääketieteellistä neuvoa mahdollisesti hengenvaarallisiin tilanteisiin.
Miksi jättäisit hoidon kesken lopettamalla lääkkeet itse? Kerro hoitotaholle että haluat lopettaa, niin homma hoituu asiallisesti. Ei sinua kukaan korvaushoitoon pakota.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jättäisit hoidon kesken lopettamalla lääkkeet itse? Kerro hoitotaholle että haluat lopettaa, niin homma hoituu asiallisesti. Ei sinua kukaan korvaushoitoon pakota.
Ei ole kyse minusta. Veljeni on korvaushoidossa. Ja tänään myöhästyi sieltä ja eivät kuulema anna lääkettä sen takia. Kuulostaa käsittämättömälle että eivät muka anna lääkettä myöhästymisen takia ja näin ollen saattaa saada tappavia kramppeja. Joku tässä mättää. Ehkä veljeni valehtelee. Ap
Onko kyse huumeiden vierotuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Onko kyse huumeiden vierotuksesta?
On. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse minusta. Veljeni on korvaushoidossa. Ja tänään myöhästyi sieltä ja eivät kuulema anna lääkettä sen takia. Kuulostaa käsittämättömälle että eivät muka anna lääkettä myöhästymisen takia ja näin ollen saattaa saada tappavia kramppeja. Joku tässä mättää. Ehkä veljeni valehtelee. Ap
Ei saa mitään tappavia kramppeja, vieroitus oireita korkeintaan jotka eivät nekään ole tappavia.
Jos hän hakee päivittäin opioidikorvaushoitolääkkeensä, osa kuntoutusohjelmaa on säännöllisyys. Ei siellä hengenvaaraan ihmisiä jätetä. Seuraavana päivänä pitää saada mentyä paikalle määrättynä aikana.
En ole huomannut estrogeenihoidon tauolla tämmöistä.