Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikille jotka miettii pitäisikö laskea rimaa tinderissä

Vierailija
28.08.2024 |

Moi. Mä olin tinderöinyt vuoden päivät aika huonolla menestyksellä. Rupesin sitten oikeasti laskemaan rimaa, joka mun tapauksessa tarkoittaa vain ja ainoastaan ulkonäköä. Mulle ei oo mitään väliä miehen työllä tai statuksella tai omaisuuden määrällä. Silti ei meinannut tapahtua mitään, kunnes laskin rimaa ulkonäön suhteen. Mätsejä alkoi tulla. Tapasin miehiä, ja kas, he eivät halunneet tavata uudelleen. Tavallaan olin useimpien kohdalla itse samaa mieltä, mut muutama jäi harmittamaan. Mietin etten näköjään kelpaa enää kenellekään, kun ennen tapaamista miehet ihan innoissaan mut tavatessa selkeästi pettyivät.

Laskin rimaa uudelleen ja alkoi tuntua jo aika epämukavalta. Mätsejä tuli hirveästi, kaikki valtavia pettymyksiä jo viestittelyssä. 

Sit tykkäsin uhkarohkeasti miehestä, joka oli jo mielestäni liian komea (minulle) ja muutenkin liian hyvää ollakseen musta kiinnostunut. 

No mitä ihmettä, tuli match ja mies hullaantui muhun. Tavattiin, ihastuttiin ja rakastuttiin. En olisi voinut uskoa että tällaista onnea voi ihminen tällä iällä enää löytää, varsinkaan tuon vuoden melko epätoivoisen säätämisen jälkeen. 

Mun viestini siis teille, älkää ehkä sittenkään tinkikö tai varsinkaan tyytykö. Elämä voi yllättää.

N48

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos olet oikeasti tasoa 5, niin tee itsellesi palvelus ja lopeta kymppien tavoittelu.

Ohis

Vierailija
2/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääk, olkaa vain omia itsejänne, rimansäätäjät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, turha kirjoittaa "olen huumorintajuinen". Vastaan astelee totinen täti Moonika kassi keikkuen, turpa mutturalla.

Vierailija
4/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, turha kirjoittaa "olen huumorintajuinen". Vastaan astelee totinen täti Moonika kassi keikkuen, turpa mutturalla.

Minustakin on jotenkin turhaa kirjottaa huumorintajuinen, kun se on niin subjektiivinen asia.

Vierailija
5/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menisin Tinderiin, minne asetan riman?

M72

Vierailija
6/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasiassa miehet tuskin haluavat reilusti itseään tasokkaampia naisia, vaikka palstalta voi saada sellaisen käsityksen. Yleensä ihmiset etsivät omanlaista. Tietysti on sitten se pieni porukka joilla ei ole mitään käryä siitä millainen nainen on itselle sopiva ja sitten katuojasta lähdetään yrittämään missejä ja kiukutellaan kun niitä ei saada, näin kärjistetysti.

Vierailija
7/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läpällä tykkäsin laatikkoleukakirurgista (kun profiili muuten natsasi) ja tuli match. Ihan hyvää läppää se heittää, mutta on sellainen pieni tunne takaraivossa että trollihan sen on pakko olla kun on minusta tykännyt. Ehkä pitäisi vihjailla tapaamisen suuntaan niin saisi siitäkin selvyyden.

Vierailija
8/8 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läpällä tykkäsin laatikkoleukakirurgista (kun profiili muuten natsasi) ja tuli match. Ihan hyvää läppää se heittää, mutta on sellainen pieni tunne takaraivossa että trollihan sen on pakko olla kun on minusta tykännyt. Ehkä pitäisi vihjailla tapaamisen suuntaan niin saisi siitäkin selvyyden.

Mä mätsäsin neurologin, oli kuin olisin jutellut tietyn Stora Enson metsäkoneenkuljettajan kanssa.