Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko te kuinka paljon matchejä deittiapeissa?

Vierailija
28.08.2024 |

Itse olen mies ja saan vuodessa ehkä 10 matchiä ja olen tinderöinnyt jo varmaan 10 vuotta. Ihmettelen sitä että eikö naiset siellä tykkäile juuri kenestäkään miehestä kun ei tule matchejä. 

M32

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran valo-deittiin ja maksoin noin 10 euroa toiminnosta, jolla näki kuka on tykännyt. Tein profiilin ja seuraavana iltana oli noin 700 tykkääjää.

En jaksanut alkaa selailemaan ja poistin koko profiilin. Ei ollut minun juttu.

N35

Hoksasitko itsekin, että sinusta ei varmaan todellisuudessa olla ihan tuossa määrin kiinnostuneita?

Olen eri, mutta ei kukaan oikeasti kuvittele, että 700 ihmistä olisi kiinnostunut. Todennäköisesti alkaa turhauttaa kun tajuaa, miten paljon on massatykkäilyä, miehet eivät mieti ollenkaan kenelle laittavat tykkäyksen, eivät lue profiileita, eivät mieti yhteensopivuuksia eli eivät panosta yhtään. Miehet ulkoistavat täysin valitsemisen naisille. Ja sitten tietysti se, että kun 700 miestä spämmää samaan aikaan, on täysin mahdoton alkaa käydä tuollaista määrää läpi. Se olisi hirveää ajanhukkaa - tutustua 700 ihmisen profiiliin. Eihän se ole normaalia elämää elävälle työssäkäyvälle mahdollista, tai sitten siihen menisi monta kuukautta. En ainakaan itse jaksa mitään deittiprofiileita selata tuntikausia yhden päivän aikana.

Vierailija
42/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Menin kerran valo-deittiin ja maksoin noin 10 euroa toiminnosta, jolla näki kuka on tykännyt. Tein profiilin ja seuraavana iltana oli noin 700 tykkääjää.

N35

Hoksasitko itsekin, että sinusta ei varmaan todellisuudessa olla ihan tuossa määrin kiinnostuneita?

Olen eri, mutta ei kukaan oikeasti kuvittele, että 700 ihmistä olisi kiinnostunut. Todennäköisesti alkaa turhauttaa kun tajuaa, miten paljon on massatykkäilyä, miehet eivät mieti ollenkaan kenelle laittavat tykkäyksen, eivät lue profiileita, eivät mieti yhteensopivuuksia eli eivät panosta yhtään. Miehet ulkoistavat täysin valitsemisen naisille. Ja sitten tietysti se, että kun 700 miestä spämmää samaan aikaan, on täysin mahdoton alkaa käydä tuollaista

Ja vaikka miehet tekisivät mitä, niin mitä merkitystä? Siellä on se tietty miesjoukko, joka herättää kaikkien naisten kiinnostuksen. Ihan sama, mistä ne ei kiinnostavat tykkäävät tai ovat tykkäämättä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua miten vähän miehet saavat tykkäyksiä, matchejä ja pääsevät treffeille! Sitten kuitenkin minä naisena saan 2/3 tapailemistani miehistä pakit jossain vaiheessa.

Vierailija
44/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin... Jos en ilmoittaisi työtäni. Jännä. 

Vierailija
45/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuuri käy niin ehkä yksi tykkäys kuukaudessa, se että tuleeko match vielä pienempi mahis, se että luistaako keskustelu vielä pienempi mahis, se että pääseekö treffeille taas pienempi jne.

Vasemmalle menee: tekstittömät ja emojirivi profiilit, kyllä nyt jotain pitäis osata kirjoittaa. "En tiedä vielä" ihmettelijät myöskin. Lapsia omaavat - ei kiinnosta lapset millään lailla enkä halua ottaa osaa. Liian kauniit naiset, koska turha luullakaan, että olisi mahdollisuuksia. Preferenssi, mutta en pidä ylipainoa millään tavalla viehättävänä, joten plus-kokoiset vasemmalle. Avosuhde, polyt sun muut menee vasemmalle.

En nyt osaa itseäni pahemmin arvostella mutta asteikolla 0-10 kait joku 5 normaalipainoinen perusjamppa.

Mies kolmissakymmenissä.

Eipä sitä kokemusta ole parisuhteista, mutta on sitä tähänkin asti eletty ihan kivasti. Olisihan se mukava jos löytyisi se joku jota rakastaa.

Vierailija
46/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut Tinderissä keväästä asti. Tykkäyksiä tulee noin 10 viikossa ja matcheja omasta swaippailuaktiivisuudesta riippuen 2-5 viikossa. Treffejä kuukausittain.

Vasemmalle menee armotta tyhjät biot, emojirivibiot, tupakoitsijat, polyt, kolmatta henkilöä sänkyyn etsivät ja hetken hauskaa vailla olevat.

Silti välillä tuntuu, että kiinnostavia ihmisiä olisi enemmän kuin mihin oma aika riittäisi, joten melko harvakseltaan käyn sovelluksessa enää swaippailemassa. Enemmän yritän panostaa jo matchattujen kanssa viestittelyyn ja tapaamisiin. Nyt toki kesälomien loputtua suurimmalla osalla alkaa olla vähemmän tyhjää kalenterissa.

-nainen sateenkaaren alta

Vierailija
47/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun tein profiilin, niin ensimmäisen 2 viikon aikana tuli noin 50 tykkäystä (käytössä maksullinen versio). Näistä puolet pääkaupunkiseudulla, koska profiili näkyy välilläjostain syystä siellä, vaikka etäisyytenä on max. 100 kilsaa. No siellä on kyllä tosi kiinnostavia ihmisiä, mutta sinnepä saavat jäädäkin. :)

Näistä 50 tykkäyksestä tein osuman 7 ihmisen kanssa, koska nämä olivat ns. mun tyyppejä. 5 kanssa treffit ja vain 2 kanssa nähtiin uudelleen. Näistä toisen kanssa tapailin 3 kuukautta, joka sitten hiipui kun ei kumpaakaan oikein kiinnostanut tarpeeksi. No kesä meni ilman deittiappeja, mutta kun syksy oikein pääsee koittamaan, niin täytynee aktivoitua uudestaan.

M47

Vierailija
48/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen keskustelu, joka toisaalta vahvistaa sitä mikä on jo tilastojen valossa tiedettyä: valtaosalle miehistä deittisovellukset ovat täyttä ajanhukkaa. Ongelmana miesten ja naisten epäsuhta, joka ajaa useat miehet tykkäämään jokaikisestä profiilista, joka tietysti vain pahentaa ongelmaa. Asia olisi jossain määrin korjattavissa sillä, jos miehet rupeaisivat täysin passiiviseksi näissä sovelluksissa ja odottaisivat vain naisten aloitteita, koska miehen tykkäys/viesti hyvin harvoin johtaa mihinkään, mutta naisen tykkäys/viesti useimmiten johtaa johonkin. Lopputulos olisi todennäköisesti miehille tällä tavoin parempi, mutta on tietysti utopiaa, että tuo toteutuisi.

Vierailija
49/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sain matchin jokaisen kanssa, jotka itse matchasin. Miehet tunnetusti noissa deittiappeissa matchaavat vaikka lyhtypylvään kanssa, jos se ilmoittaa olevansa nainen.

Ei paljon napannut tuolla pyöriä, kun itse yritti etsiä sopivaa seuraa ja miehet etsivät sukupuolta ilman muita vaateita. Oli kylllä sellainen miesten jämälaari, että huh huh.

En ymmärrä, miksi siellä pitäisikään pyöriä, jos seuraa löytää helposti muualta.

Minä en ainakaan tiedä mikä tuo "muualla" muka on. Kellä on arkipäivinä edes aikaa mennä jonnekin livenä pyörimään, ja minne? Missä ihmiset ovat valmiita tapaamaan uusia ihmisiä?

Kyllähän tuo seuran löytyminen kävi puolivahingossa kun oli vielä opiskelija ja tapasi paljon uusia ihmisiä sopivissa ympyröissä. Sen jälkeen onkin miettimistä mihin suunnata jos haluaa luoda jotain suhteita.

Vierailija
50/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

7 tykkäystä, 2 mätsiä ja 1 treffit 5 vuodessa

Ei kertaakaan edennyt intiimiksi.

Kyllä ennen oli paremmin kun kelpasin livenä melkein 200 naiselle sänkyyn ja/tai suhteeseen.

Olisiko sen jälkeen tullut ikää 20v ja painoa 40kg lisää? Vai naisissa ja Tinderissä vain vikaa.

Vierailija
51/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osumia seuranhakusovelluksissa.

Vierailija
52/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder näyttää naisille kaikki siellä olevat miehet, koska Tinderissä olevien miesten ja naisten lukumäärä on niin epäsuhdassa. Ei se välitä edes naisten asettamista kilometrirajoista.  

Pikemminkin varmaan juuri ei näytä koska miehiä on niin paljon enemmän. Jos omiin hakutoiveisiin sopivat loppuvat voi joskus näkyä jokunen kauempana oleva.

Tai ainakin saatuani kokeilla sovelluksen maksullista versiota näin että minusta oli tykännyt moni sellainen joita en koskaan nähnyt pakassa. Moni niistä ei edes mahtunut omiin hakutoiveisiini. En olisi siis saanut koskaan ilmaisversiota käyttäen tietää että minut on nähnyt vaikka joku 40-vuotias koska en itse edes hae 40-vuotiaita.

Vierailija
53/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ajanhukkaa tuo sovellus. Ihmiseen tutustuu parhaiten treffeillä tapaamalla kasvotusten. Monet junnaa ikuisuuden päätöksen kanssa. Virtuaalimaailmassa sekoilu ei johda yhtään mihinkään. 

Riippuu tietty miten sitä sovellusta käyttää. En puhunnut siellä ikuisuutta vaan selvitin vain onko edes alkeellista kiinnostusta ihmiseen joka lähtökohtaisesti myös etsii seuraa ja sitten tapasin livenä. Oli mielestäni kuitenkin helpompaa kuin summanmutikassa livenä yrittää vaikka jossain lähikaupassa tehdä tuttavuutta johonkuhun.

Vierailija
54/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiselle ei se ikäkään haittaa vaan tykkäyksiä tulee hyvin.Jos jäisi yksin niin Tinderistä kyllä äkkiä mies löytyisi.Sen verran on kyllä naisia suosiva tuo deittisovellus.

Vierailija
55/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
56/58 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin millainen on tietyntyyppinen miesjoukko?

Vierailija
57/58 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulehan niitä useita viikossa, mutta kun laitoin profiiliin näkyville, että en käytä alkoholia, niin määrät laskivat huimasti. (mies)

Minulle olisi plussaa tuollainen 8minaisuus. Eli on niitäkin naisia, jotka arvostavat holittomuutta. 

N joka löysi tinderistä kumppanin. 

Vierailija
58/58 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N35

Olen eri, mutta ei kukaan oikeasti kuvittele, että 700 ihmistä olisi kiinnostunut. Todennäköisesti alkaa turhauttaa kun tajuaa, miten paljon on massatykkäilyä, miehet eivät mieti ollenkaan kenelle laittavat tykkäyksen, eivät lue profiileita, eivät mieti yhteensopivuuksia eli eivät panosta yhtään. Miehet ulkoistavat täysin valitsemisen naisille. Ja sitten tietysti se, että kun 700 miestä spämmää samaan a

Niin millainen tietty miesjoukko?

N

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme