Saatteko te kuinka paljon matchejä deittiapeissa?
Itse olen mies ja saan vuodessa ehkä 10 matchiä ja olen tinderöinnyt jo varmaan 10 vuotta. Ihmettelen sitä että eikö naiset siellä tykkäile juuri kenestäkään miehestä kun ei tule matchejä.
M32
Kommentit (58)
En ole ikinä saanut yhtäkään matchia, toisaalta en ole ikinä käyttänyt mitään deittiappia.
Vierailija kirjoitti:
"No katsos, kun minä luulin sen olevan kätevä tapa tustustua uusiin ihmisiin. Ajattelin, että se 2000-luvun alkupuolen ajatus, että netistä etsii seuraa vain ne jotka eivät muuten saa, olisi tämän digitalisaation myötä muuttunut. Se "muualta" kun meillä työssäkäyvillä aikuisillakin on melkoisen rajoittunutta.
Väärässä olin, ainakin Tinderissä oli pelkästään jämämiehiä. Kriteerit täyttävä mies löytyi irl, kuten aina ennenkin."
Samat miehet menestyvät Tinderissä, jotka menestyvät naisten kanssa oikeassa elämässäkin. Samat universaalit ihanteet pätevät miehissä ja samat asiat saavat miehen menestymään romanttisella tasolla naisen kanssa. Mikään ei ole muuttunut, mikään ei tule muuttumaan kymmeniintuhansiin vuosiin.
Menestyvät?
Oletko käynyt katsomassa Tinderissä miesten profiileja? Jos joku siitä porukasta menestyy, syvästi ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"No katsos, kun minä luulin sen olevan kätevä tapa tustustua uusiin ihmisiin. Ajattelin, että se 2000-luvun alkupuolen ajatus, että netistä etsii seuraa vain ne jotka eivät muuten saa, olisi tämän digitalisaation myötä muuttunut. Se "muualta" kun meillä työssäkäyvillä aikuisillakin on melkoisen rajoittunutta.
Väärässä olin, ainakin Tinderissä oli pelkästään jämämiehiä. Kriteerit täyttävä mies löytyi irl, kuten aina ennenkin."
Samat miehet menestyvät Tinderissä, jotka menestyvät naisten kanssa oikeassa elämässäkin. Samat universaalit ihanteet pätevät miehissä ja samat asiat saavat miehen menestymään romanttisella tasolla naisen kanssa. Mikään ei ole muuttunut, mikään ei tule muuttumaan kymmeniintuhansiin vuosiin.
Menestyvät?
Oletko käynyt katsomassa Tinderissä miesten profiileja? Jos joku siitä porukasta me
Ne hyvät (seksuaalisesti naisille kelpaavat) miehet eivät tarvitse sitä sovellusta. Tinder voi olla heille vain lisätyökalu saada entisestään lisää naisia. Ja tuskin sinä edes näet näitä parhaimpia miehiä, koska Tinderin algoritmi on sijoittanut heidät "kärkikoriin"
Vierailija kirjoitti:
7 tykkäystä, 2 mätsiä ja 1 treffit 5 vuodessa
Ei kertaakaan edennyt intiimiksi.
Kyllä ennen oli paremmin kun kelpasin livenä melkein 200 naiselle sänkyyn ja/tai suhteeseen.
Sinun tarvitsee vaan löytää kaltaisesi nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyvät?
Oletko käynyt katsomassa Tinderis
Ne hyvät (seksuaalisesti naisille kelpaavat) miehet eivät tarvitse sitä sovellusta. Tinder voi olla heille vain lisätyökalu saada entisestään lisää naisia. Ja tuskin sinä edes näet näitä parhaimpia miehiä, koska Tinderin algoritmi on sijoittanut heidät "kärkikoriin"
Tinder näyttää naisille kaikki siellä olevat miehet, koska Tinderissä olevien miesten ja naisten lukumäärä on niin epäsuhdassa. Ei se välitä edes naisten asettamista kilometrirajoista.
Vierailija kirjoitti:
Alle 10 per vuosi tapaa tulla Suomessa.
Ulkomaanmatkoilla tulee toisinaan 100 viikossa.
Pattayalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyvät?
Oletko käynyt katsomassa Tinderis
Älä yleistä muihin naisiin sitä, että sinä löysit tuolta itsellesi seksuaalisesti kelpaavia miehiä. Itse en olisi koskenut yhteenkään edes pitkällä tikulla.
No kyllä niitä matcheja tulee melkein kaikkien kanssa joista tykkää.
Aika moni mies näyttää kuvissa jotenkin uhkaavalta tai yrmeältä. En tykkää, vaikka muuten komea olisikin. Iloisuus ja positiivisuus näkyy jo profiilista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderissä on nykyään valtava miesylivoima. Naisia on siellä paljon vähemmän kuin miehiä. Tähän kun lisää sen, ettei miehet mieti ollenkaan ketä swaippaavat oikealle, niin lopputulos on mitä on. Naiset hukkuvat mätseihin ja siksi rajoittavat sitä määrää sydämiä mitä antavat miehille. Heillä on sitten paljon mätsejä miesten kanssa, jotka eivät ole edes erityisen kiinnostuneita kyseisestä naisesta tai kävisivät tätä lykkimässä paremman puutteessa. Naiset turhautuu ja jättää apin. Kierre on valmis.
Toisaalta jos vain nuo miehet olivat kiinnostavia, niin eihän tilanne olisi muuttunut, vaikka nainen olisi swaipannut oikealle niitä epäkiinnostaviakin. Eivät he matchin myötä muutu yhtään kiinnostavammiksi, eli eivät ne siitä mihinkään etenisi.
Olen itse toisella deittipalstalla, jossa minulla on deitti-ilmoitus. Siellä kuka tahansa voi laittaa viesti
Oma henk. koht. kokemukseni on se, että jossain vaiheessa swaippailen vähemmän koska en ehdi laittamaan viestiä kaikille miehille. Tottakai tämä tarkoittaa myös sitä, että rima nousee. Koska mätsejä on niin paljon, voi surutta laittaa vasemmalle kaikki joilla ei lue mitään profiilitekstiä tai joilla on huonot kuvat. Nuo miehet voisi olla ihan kelpo kumppaneita mutta en jaksa ottaa selvää kun muutenkin inboxi räjähtää.
Ihan ajanhukkaa tuo sovellus. Ihmiseen tutustuu parhaiten treffeillä tapaamalla kasvotusten. Monet junnaa ikuisuuden päätöksen kanssa. Virtuaalimaailmassa sekoilu ei johda yhtään mihinkään.
Tykkäyksiä yli 1000, match näistä ehkä 25-30 kanssa ja 5-6 yritetty sopia treffejä turhaa. Kahdet treffit, joista toisen tapasin uudestaan ja toista en. Molemmat livenä ihan erilaisia, toinen 30-40 kiloa painavampi ja toinen lähes 60- vuotias.
Eli lopputulos varmaan aika sama, sai tykkäyksiä tai ei. Aika paljon ulkomaalaiset miehet "tykkää" ja ottaa kontaktia, vaikka eivät puhu edes englantia. Hyvin suuri osa miehistä ei vastaa yhtään sitä tyyppiä, jonka itse ottaisin matchiksi. Sitten niiden loppujen kanssa juttu ei kuitenkaan etene. Tähän lisäksi vielä pe**useksi* jo ensimmäisessä viestissä vonkaajat yms.
Nykyään ajattelen, että Tinder on aika lailla deittailun kaatopaikka. En ole käyttänyt aktiivisesti enää vuosiin. Viimeksi latasin ehkä pari vuotta sitten ja poistin parin päivän jälkeen. Silti siellä oli muutama tuttu naama, jotka on varmasti päivystäneet Tinderissä ihan sen Suomeen rantautumisesta saakka.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäyksiä yli 1000, match näistä ehkä 25-30 kanssa ja 5-6 yritetty sopia treffejä turhaa. Kahdet treffit, joista toisen tapasin uudestaan ja toista en. Molemmat livenä ihan erilaisia, toinen 30-40 kiloa painavampi ja toinen lähes 60- vuotias.
Eli lopputulos varmaan aika sama, sai tykkäyksiä tai ei. Aika paljon ulkomaalaiset miehet "tykkää" ja ottaa kontaktia, vaikka eivät puhu edes englantia. Hyvin suuri osa miehistä ei vastaa yhtään sitä tyyppiä, jonka itse ottaisin matchiksi. Sitten niiden loppujen kanssa juttu ei kuitenkaan etene. Tähän lisäksi vielä pe**useksi* jo ensimmäisessä viestissä vonkaajat yms.
Nykyään ajattelen, että Tinder on aika lailla deittailun kaatopaikka. En ole käyttänyt aktiivisesti enää vuosiin. Viimeksi latasin ehkä pari vuotta sitten ja poistin parin päivän jälkeen. Silti siellä oli muutama tuttu naama, jotka on varmasti päivystäneet Tinderissä ihan sen Suomeen rantautumisest
Tässäkö se sinun tyyppisi on?:
http://t4.ftcdn.net/jpg/06/31/62/81/360_F_631628193_pK1J6C1Bbqn8IFAt5ns…
Menin kerran valo-deittiin ja maksoin noin 10 euroa toiminnosta, jolla näki kuka on tykännyt. Tein profiilin ja seuraavana iltana oli noin 700 tykkääjää.
En jaksanut alkaa selailemaan ja poistin koko profiilin. Ei ollut minun juttu.
N35
Vierailija kirjoitti:
Menin kerran valo-deittiin ja maksoin noin 10 euroa toiminnosta, jolla näki kuka on tykännyt. Tein profiilin ja seuraavana iltana oli noin 700 tykkääjää.
N35
Hoksasitko itsekin, että sinusta ei varmaan todellisuudessa olla ihan tuossa määrin kiinnostuneita?
En ole saanut Tinderissä yhtään matchia. Tosin en myöskään ole käyttänyt Tinderiä, kun olin parisuhteessa jo ennen koko sovelluksen keksimistä.
-m49-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N35
Hoksasitko itsekin, että sinusta ei varmaan todellisuudessa olla ihan tuossa määrin kiinnostuneita?
Kiitos kauniista kommentistasi, sanoisitkohan samoin minulle kasvitusten?
Minua rupesi ahdistamaan, kun tajusin, että ovi olisi muka avoinna näin monille ihmisille tutustumaan minuun deittailumielessä, kun tosielämässä ei näin koskaan olisi. Ja ei tietenkään tosielämässä minuun ole 700 miestä kiinnostunut päivässä, se olisi melko epärealistista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7 tykkäystä, 2 mätsiä ja 1 treffit 5 vuodessa
Ei kertaakaan edennyt intiimiksi.
Kyllä ennen oli paremmin kun kelpasin livenä melkein 200 naiselle sänkyyn ja/tai suhteeseen.
Sinun tarvitsee vaan löytää kaltaisesi nainen.
Eikä tarvi vaan sellainen jonkahaluan ja hän haluaa minut. Miksi pitäis omaa naispuolista kloonia etsiä?
Paikalla on merkistystä tinderiä pelatessa. Kodin läheltä (100 km sisällä) tarjolla samat 10 naista ollu jo usiamman vuoden. Helsingissä kun käy niin ei viikossa ehi hylätä kaikkia profiileja vaikka tekis sitä 24/7
Olen nirso ja saan sen pari matchia sinä aikana kun sitä sillä kertaa jaksan käyttää, eli parista viikosta kuukauteen. Nythän tuolla näkyy jos pakassa tulee eteen sellainen joka on sinusta tykännyt niin tulee vähän tarkemmin luettua ne profiilit.