Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko te kuinka paljon matchejä deittiapeissa?

Vierailija
28.08.2024 |

Itse olen mies ja saan vuodessa ehkä 10 matchiä ja olen tinderöinnyt jo varmaan 10 vuotta. Ihmettelen sitä että eikö naiset siellä tykkäile juuri kenestäkään miehestä kun ei tule matchejä. 

M32

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä mies jää ilman naista jos mies tykkäilee vain niistä naisista joiden kanssa mies haluaa seurustella. Miehen pitää laskea rimaa ja tyytyä niihin "ei niin kauniisiin" naisiin.

Vierailija
2/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on nykyään valtava miesylivoima. Naisia on siellä paljon vähemmän kuin miehiä. Tähän kun lisää sen, ettei miehet mieti ollenkaan ketä swaippaavat oikealle, niin lopputulos on mitä on. Naiset hukkuvat mätseihin ja siksi rajoittavat sitä määrää sydämiä mitä antavat miehille. Heillä on sitten paljon mätsejä miesten kanssa, jotka eivät ole edes erityisen kiinnostuneita kyseisestä naisesta tai kävisivät tätä lykkimässä paremman puutteessa. Naiset turhautuu ja jättää apin. Kierre on valmis. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10 per vuosi tapaa tulla Suomessa.

Ulkomaanmatkoilla tulee toisinaan 100 viikossa.

Vierailija
4/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon saanut parikymmentä tykkäystä naisilta, ja nolla matchia. 

Vierailija
5/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse koen, että joku muutama prosentti miehistä on siellä kiinnostavia. Valtaosan swaippaan vasemmalle. Swaippaan vasemmalle tekstittömät sekä "kysymällä lisää -miehet" sekä ne, joilla on niukasti epärelevanttia infoa tyyliin pituus, auto, työpaikka, saliharrastus. Vasemmalle swaippaan myös paidattomat, ulkomaalaiset, ulkopaikkakuntalaiset (tyyliin rovaniemeläinen ollut Helsingissä ja tullut sen vuoksi match), kuvattomat, salimaket... Lisäksi vasemmalle kaikki, jotka ilmoittavat, että eivät etsi mitään vakavaa tai eivät tiedä, mitä etsivät. ja tietysti nekin menevät vasemmalle, jotka sinänsä vaikuttavat fiksuilta mukavilta, mutta joiden hakutoiveisiin joko en itse osu, tai jotka muuten vaikuttavat vaan liian erityyppisiltä. Ja sitten toki nekin, joiden kuvissa on jotain, mikä ei miellytä, esim. lihavat tai kaikki kuvat yrmykuvia. Tai jos toinen vaan vaikuttaa liian erityyppiseltä, vaikka paljon lävistyksiä ja tatuointeja tms.

Löysitkö itsesi tästä listasta?

Vierailija
6/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

99+. Goldia en tinderissä käytä. 

M31

Vierailija
7/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

7 tykkäystä, 2 mätsiä ja 1 treffit 5 vuodessa

Ei kertaakaan edennyt intiimiksi.

Kyllä ennen oli paremmin kun kelpasin livenä melkein 200 naiselle sänkyyn ja/tai suhteeseen.

Vierailija
8/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulehan niitä useita viikossa, mutta kun laitoin profiiliin näkyville, että en käytä alkoholia, niin määrät laskivat huimasti. (mies)

Vierailija
9/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännössä mies jää ilman naista jos mies tykkäilee vain niistä naisista joiden kanssa mies haluaa seurustella. Miehen pitää laskea rimaa ja tyytyä niihin "ei niin kauniisiin" naisiin.

LOL :D

Vierailija
10/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on nykyään valtava miesylivoima. Naisia on siellä paljon vähemmän kuin miehiä. Tähän kun lisää sen, ettei miehet mieti ollenkaan ketä swaippaavat oikealle, niin lopputulos on mitä on. Naiset hukkuvat mätseihin ja siksi rajoittavat sitä määrää sydämiä mitä antavat miehille. Heillä on sitten paljon mätsejä miesten kanssa, jotka eivät ole edes erityisen kiinnostuneita kyseisestä naisesta tai kävisivät tätä lykkimässä paremman puutteessa. Naiset turhautuu ja jättää apin. Kierre on valmis. 

Toisaalta jos vain nuo miehet olivat kiinnostavia, niin eihän tilanne olisi muuttunut, vaikka nainen olisi swaipannut oikealle niitä epäkiinnostaviakin. Eivät he matchin myötä muutu yhtään kiinnostavammiksi, eli eivät ne siitä mihinkään etenisi.

Olen itse toisella deittipalstalla, jossa minulla on deitti-ilmoitus. Siellä kuka tahansa voi laittaa viestiä, ja tähän mennessä yksikään vastaajista ei ole ollut sitä, mitä haen. Suurin osa ei joko ole lukenut ilmoitustani tai ei välittänyt siitä, mitä kerroin etsiväni ja millainen olen. Toivotunlaisilta ei tullut yhtään viestiä. Saako tämä tilanne minut kiinnostumaan niistä vääränlaisista, kun toivotunlaiset eivät kiinnostuneet? Ei saa, vaan nyt totesin vain, että no ei natsannut ainakaan tällä kertaa. On ihan teidän harhaanne, että mihinkään johtamattomat matchit kiinnostavien miesten kanssa olisi este sille, ettei epäkiinnostavista miehistä kiinnostuta. Ei heistä kiinnostuttaisi muutenkaan.

Vierailija
11/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain matchin jokaisen kanssa, jotka itse matchasin. Miehet tunnetusti noissa deittiappeissa matchaavat vaikka lyhtypylvään kanssa, jos se ilmoittaa olevansa nainen.

Ei paljon napannut tuolla pyöriä, kun itse yritti etsiä sopivaa seuraa ja miehet etsivät sukupuolta ilman muita vaateita. Oli kylllä sellainen miesten jämälaari, että huh huh.

Vierailija
12/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näinhän se menee, kun kilpailuasetelma on naisista, mikä se on. Jos palvelussa on 5000 miestä ja 500 naista kilometrihaarukassa, niin on selvä, että miehen pitää laskea rajusti rimaa, jos aikoo päästä edes keskusteluyhteyteen jonkun kanssa.

Vierailija
13/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain matchin jokaisen kanssa, jotka itse matchasin. Miehet tunnetusti noissa deittiappeissa matchaavat vaikka lyhtypylvään kanssa, jos se ilmoittaa olevansa nainen.

Ei paljon napannut tuolla pyöriä, kun itse yritti etsiä sopivaa seuraa ja miehet etsivät sukupuolta ilman muita vaateita. Oli kylllä sellainen miesten jämälaari, että huh huh.

En ymmärrä, miksi siellä pitäisikään pyöriä, jos seuraa löytää helposti muualta.

Vierailija
14/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, miksi siellä pitäisikään pyöriä, jos seuraa löytää helposti muualta.

Naiset löytää mistä vaan. Miehet ei niinkään. Ja tässä siis kyse aloitteisiin tulleista myöntyvistä vastauksista.

Vierailija
15/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Ei mun tarvitse mennä Tinderiin löytääkseni seuraa. Olen viimeisen 10v aikana ollut kahdessa vuosia kestäneessä parisuhteessa, ja molemmat löytyi ihan muualta kuin netistä.

Vierailija
16/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä on 24 matchia, avoimia keskusteluja 6. Tykkäyksiä nykyään noin 200 viikossa, alussa tuli 1500 hetkessä. Aika harvalle laitan tykkäyksen, kun ei vaan ole kiinnostavia.

N47 ja ihan tavis

Vierailija
17/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä on 24 matchia, avoimia keskusteluja 6. Tykkäyksiä nykyään noin 200 viikossa, alussa tuli 1500 hetkessä. Aika harvalle laitan tykkäyksen, kun ei vaan ole kiinnostavia.

N47 ja ihan tavis

Eli tilastosi osoittavat, miten turha sovellus tuo miehen näkökulmasta on. Tai pitäisi olla.

Vierailija
18/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No katsos, kun minä luulin sen olevan kätevä tapa tustustua uusiin ihmisiin. Ajattelin, että se 2000-luvun alkupuolen ajatus, että netistä etsii seuraa vain ne jotka eivät muuten saa, olisi tämän digitalisaation myötä muuttunut. Se "muualta" kun meillä työssäkäyvillä aikuisillakin on melkoisen rajoittunutta.

Väärässä olin, ainakin Tinderissä oli pelkästään jämämiehiä. Kriteerit täyttävä mies löytyi irl, kuten aina ennenkin.

Vierailija
19/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"No katsos, kun minä luulin sen olevan kätevä tapa tustustua uusiin ihmisiin. Ajattelin, että se 2000-luvun alkupuolen ajatus, että netistä etsii seuraa vain ne jotka eivät muuten saa, olisi tämän digitalisaation myötä muuttunut. Se "muualta" kun meillä työssäkäyvillä aikuisillakin on melkoisen rajoittunutta.

Väärässä olin, ainakin Tinderissä oli pelkästään jämämiehiä. Kriteerit täyttävä mies löytyi irl, kuten aina ennenkin."

Samat miehet menestyvät Tinderissä, jotka menestyvät naisten kanssa oikeassa elämässäkin. Samat universaalit ihanteet pätevät miehissä ja samat asiat saavat miehen menestymään romanttisella tasolla naisen kanssa. Mikään ei ole muuttunut, mikään ei tule muuttumaan kymmeniintuhansiin vuosiin.

Vierailija
20/58 |
28.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 5-10 tykkäystä tulee vuodessa. Yhdet treffit jopa tänä vuonna. Olen liikunnallinen, ihan hyvännäköinen, akateeminen ja mukava mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi