Miksi en saa niitä naisia joita haluan?
Miksi en siis kelpaa naisille? Olen ihan tavallinen mies enkä tietääkseni vaadi naisilta liikaa kun vaadin että nainen on normaalipainoinen tai hoikka ja vaadin että nainen on minun mielestä kaunis. Onko rimani oikeasti liian korkealla kun en voi vaatia noita asioita naisilta?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kello ei ole kahdeksaakaan ja nainen pitäisi saada.
Kellon ajalla ei ole mitään merkitystä halun kanssa. Jopa kesken unien voi herätä haluun saada naista. Arvaa kuinka hyvät mahdollisuudet on saada yöllä seksiä kun herätät naisen ja yrität saada hänet innostumaan? Lotossakin voi voittaa niin sama se on ainakin kokeilla. Työthän ne on varsinainen riesa. Ne väsyttää naiset niin ettei niillä riitä energiaa oleelliseen. Kyllä saamari työpäivät on saatava lyhyemmiksi. Ala orpo toimia tai joudut naisen tuuraajaksi.
Orpon vaimo hoitaa työnsä, kodin ja lapset. Orpo elää sinkkuelämää Helsingissä, joten ei ymmärrä vaimonsa elämää. Jos tekisit osasi kotona, niin vaimo ei olisi niin väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda tavoitteitasi...lihava,huonohampainen,työtön haiseva juoppo...tärppää satavarmasti...pääsen panemaan!
..pääset..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska et yllä samalle tasolle
Olen tasokkaampi kuin ylipainoiset ja rumat naiset. Minulle kuuluisi keskitason nainen.
Ap
Mutta kun oikeasti, oikeassa arkielämässä se luonne ratkaisee kenen kanssa haluaa viettää enemmän aikaa. Se pitää vaan odottaa että se oikea tulee vastaan, että on molemmilla sitä kemiaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vaihda tavoitteitasi...lihava,huonohampainen,työtön haiseva juoppo...tärppää satavarmasti...pääsen panemaan!
Näitä on naisissa tosi vähän eli tosi marginaaliseksi rajautuu joukko. Mutta, jos mies kelpaa, niin jo löytyy.
Vierailija kirjoitti:
No sitten "saat" naisen kun te molemmat rakastutte toisiinne. Ei sitä rakkautta voi mitenkään vaatia, se tapahtuu sitten kun tapaa sen oikean. Oli minkäpainoinen tai näköinen hyvänsä.
Tämä on se kaikista oleellisin pointti, mikä monilta näissä jutuissa unohtuu! 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tasokkaampi kuin ylipainoiset ja rumat naiset. Minulle kuuluisi keskitason nainen.
Ap
Ei sinulle kuulu mitään. Voit ainoastaan olla jonkun kiinnostuksen arvoinen.
Naiset yliarvioivat oman tasonsa joten ne alhaisen tason naiset luulee olevansa oikeutettuja keskitason mieheen. Keskitason naiset taas luulee olevansa oikeutettuja niihin tasokkaimpiin miehiin eli hyvätuloisiin komistuksiin.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miks mä en saa sitä miestä, jonka haluan? 🥺
Minä olin päättänyt viettää loppuelämäni yksin ja olin ollut pitkään sinkkuna. Tapasin miehen, joka hänkin oli ollut pitkään sinkkuna samoin ajatuksin. Jo ensitapaaminen vuosikymmenten jälkeen vakuutti mieheni, että tuon ihmisen haluan pitää elämässäni vähintäänkin ystävänä. Kuukausia tapailimme satunnaisesti ystäväpohjalta. Minulle on ihmetelty suoraan, miten sain pyydystettyä mieheni, mutta mieheni ihmettelee vieläkin, miten sai lopulta houkuteltua minut parisuhteeseen. Ei koskaan tiedä, mitä kohtalolla on sinua varten varattuna.
No voih, minäkin mietin miksi minä en saa haluamiani miehiä. Valitettavasti meille, joilla ei omat rahkeet riitä kiinnostavan kumppanin viehättämiseen on vaihtoehtoina tyytyä tai olla yksin. Ei se marmattamalla mihinkään muutu.
Ootko ite laiha/hyvässä kunnossa? Ootko komea naisten mielestä? Osaatko kuvailla itseäsi jollain muulla adjektiivilla kuin tavallinen?
Vierailija kirjoitti:
No sitten "saat" naisen kun te molemmat rakastutte toisiinne. Ei sitä rakkautta voi mitenkään vaatia, se tapahtuu sitten kun tapaa sen oikean. Oli minkäpainoinen tai näköinen hyvänsä.
Monelle miehelle rakkaus on sitä, että nainen on riittävän hyvän näköinen. Silloin nainen nähdään muutenkin hyvänä ihmisenä. Ei kannata aliarvioida visuaalisuuden merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miks mä en saa sitä miestä, jonka haluan? 🥺
Minä olin päättänyt viettää loppuelämäni yksin ja olin ollut pitkään sinkkuna. Tapasin miehen, joka hänkin oli ollut pitkään sinkkuna samoin ajatuksin. Jo ensitapaaminen vuosikymmenten jälkeen vakuutti mieheni, että tuon ihmisen haluan pitää elämässäni vähintäänkin ystävänä. Kuukausia tapailimme satunnaisesti ystäväpohjalta. Minulle on ihmetelty suoraan, miten sain pyydystettyä mieheni, mutta mieheni ihmettelee vieläkin, miten sai lopulta houkuteltua minut parisuhteeseen. Ei koskaan tiedä, mitä kohtalolla on sinua varten varattuna.
Voi että, kiva kuulla, että joku on onnistunut 😎
Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Naiset yliarvioivat oman tasonsa joten ne alhaisen tason naiset luulee olevansa oikeutettuja keskitason mieheen. Keskitason naiset taas luulee olevansa oikeutettuja niihin tasokkaimpiin miehiin eli hyvätuloisiin komistuksiin.
Täh? Ei kukaan ole "oikeutettu" toiseen ihmiseen, parisuhteet perustuu länsimaissa vapaaehtoisuuteen.
Pitäisiköhän minunkin alkaa valittamaan palstalla, kun en saa noita haluamiani naisia, katselen niiden kuvia kaiket päivät. Tietenkään minulla ei ole mahdollisuutta matkustaa edes tapaamaan noita naisia, saati että tuntisin ketään heistä edes.
Kyllähän ne jotenkin tutuilta tuntuu, kun on nähnyt ne nakuna minulle hymyilemässä. On se niin väärin.
🤣
Vierailija kirjoitti:
Eihän tasoja pitänyt olla, kun ne ovat Ylilaudan incelien keksimä juttu ja tosiasiassa minkä tahansa näköinen mies kelpaa naisille, kunhan on "kiva". (siis vauvafoorumilla, oikea elämä on sitten eri)
Et saa heitä, koska he eivät halua sinua.