Miksi en saa niitä naisia joita haluan?
Miksi en siis kelpaa naisille? Olen ihan tavallinen mies enkä tietääkseni vaadi naisilta liikaa kun vaadin että nainen on normaalipainoinen tai hoikka ja vaadin että nainen on minun mielestä kaunis. Onko rimani oikeasti liian korkealla kun en voi vaatia noita asioita naisilta?
Kommentit (57)
Näen jokaisessa vastaantulijassa persun. Persut pyörii mielessä kokoajan. Unissa näen PERSUJA. Koitin hakea apua persuttamiseen mutta psykiatrikin oli persu. Samoin kun varhaiseläke hakemukseni hylkäsi persu. Täällä palstalla on paljon PERSUJA.
T: palstan persuttaja
Vierailija kirjoitti:
Kello ei ole kahdeksaakaan ja nainen pitäisi saada.
Vähän niinku viinaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska et yllä samalle tasolle
Olen tasokkaampi kuin ylipainoiset ja rumat naiset. Minulle kuuluisi keskitason nainen.
Ap
Noin ylimielisellä asenteella varustettu ihminen ei juurikaan houkuta tutustumaan lähemmin. Ehkä tässä yksi syy sinkkuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Miks mä en saa sitä miestä, jonka haluan? 🥺
Oletko ilmaissut kiinnostuksesi hänelle?
Johanny toki 😅
Jos esität samat vaatimukset myös treffeillä naiselle, niin ei ihmekkään ettei jatko treffejä tule.
Vierailija kirjoitti:
Johanny toki 😅
No miksei napannut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johanny toki 😅
No miksei napannut?
Varmaan tämä ikäero 😅 Mutta ollaan me kavereita kuitenkin 😃
Vierailija kirjoitti:
Olin kerran treffeillä.
Mies oli ilahtunut ilmeisesti siitä, että joku vietti aikaa hänen kanssaan ja alkoi selittää, miten täytin hänen listansa ja ennuste suhteellemme oli erinomainen, koska lisäksi näytin vähän hänen äidiltään nuorena.
Ei puhettakaan siitä, olisiko meillä yhteisiä kiinnostuksen kohteita, mitä arvoja jaoimme, mistä olimme eri mieltä.
Ainoastaan luento, miten tästä eteenpäin sopisin hänen suunnitelmaansa.
Arvannette, että juoksin ja lujaa eikä toisia treffejä tullut.
No tämä :D
Mulle yksi kerran ihmetteli "miten sä oot noin tommonen?"
- Ai minkälainen?
"No noin hoikka kun mä saan yleensä vaan lihavia "
🤦
Jaahas, siinähän ne tärkeimmät. Kuulemma oli valmis odottamaan ja olis tehnyt mitä vaan jne jne, ei ikinä maininnut persoonasta mitään. Päästin vapaaksi. Viikon päästä sillä oli joku uus jota piiritti 😂
Vierailija kirjoitti:
Olet rasittava jankkaaja. Kuka aikuinen ihminen vinkuu täällä että miksen saa sitä mitä haluan? Kenen velvollisuus on tyydyttää sinun tarpeesi?
Rahalla saa.
Ensin photoshoppaa kuvan jossa kättelet ja talutat jotain maailmankuuluja julkkiksia tai sheikkejä omalla nimelläsi varustetuun yksityislentokoneeseesi...tuosta se lähtee, tämä on oma lajinsa, eikä ole väliä jääkö kiinni, siinä vaiheessa sitä pesää on jo tullut.
Ei mullakaan ole Johnny Depp vienyt mua ikinä treffeille enkä ole edes sänkyyn päässyt vaikka olenkin tosi upee nainen.
Elämä on 🤷
Se on aina se... odotukset vs todellisuus
Koska aloittajalla Moring syndrooma, eli päässä vikaa. Sama paska-aloitus monennenko kerran?
Minä taas saisin kenet vaan mutta ihan jokainen ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Kello ei ole kahdeksaakaan ja nainen pitäisi saada.
Kellon ajalla ei ole mitään merkitystä halun kanssa. Jopa kesken unien voi herätä haluun saada naista. Arvaa kuinka hyvät mahdollisuudet on saada yöllä seksiä kun herätät naisen ja yrität saada hänet innostumaan? Lotossakin voi voittaa niin sama se on ainakin kokeilla. Työthän ne on varsinainen riesa. Ne väsyttää naiset niin ettei niillä riitä energiaa oleelliseen. Kyllä saamari työpäivät on saatava lyhyemmiksi. Ala orpo toimia tai joudut naisen tuuraajaksi.
Miksi en voi saada sitä työtä mitä haluan? En pyydä mahdottomia, koulutukseni vastaa haettua työtä mutta silti ilkeät yritykset eivät anna minulle työtä. Onko rimani liian korkealla kun vaadin työtä josta maksetaan oikeaa palkkaa?
Miksi en saa sitä lääkärimiestä jonka haluan? On kirurgi?
No sitten "saat" naisen kun te molemmat rakastutte toisiinne. Ei sitä rakkautta voi mitenkään vaatia, se tapahtuu sitten kun tapaa sen oikean. Oli minkäpainoinen tai näköinen hyvänsä.
Enhän minäkään saa sen makuisia nikotiinipusseja kuin haluan. Kahvin makua ei löydy mistään. En viehäty mintusta.