Kumpi mieluummin syyslomakohteeksi: Bordeaux vai Marseille?
Nämä kaksi hyvin erilaista Ranskan kaupunkia harkinnassa syyslomakohteeksi. Kiinnostaisi kuulla Ranskan-matkaajilta kokemuksia näistä kaupungeista :)
Kommentit (40)
Riippuu mitä etsii. Aurinkoa saattaisi olla enemmän Marseille:ssa. Molemmat on suurkaupunkeja joissa tietysti rikollisuutta mutta jos nyt ei mene vääriin kortteleihin niin eiköhän molemmista selviä hengissä.
Asun vajaa 200 km Bordeaux:sta mutta en ole koskaan turistina käynyt enkä Marseille:ssakaan.
Atlantin ja Välimeren ilmastot ihan erilaiset.
Olisin mielelläni kuullut lomavinkkejä ja -kokemuksia enkä kirjoitella ko. paikkojen mahdollisista ongelmista. AP
Suomirasse ei tajua, että joka paikassa suurin osa ihmisistä on ihan tavallisia, eikä yritä ryöstää tai mitään muutakaan.
Bordeaux. Marseille on muuten ihana mutta ei siellä voi liikkua enää yksin missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marseilleen ei todellakaan kannata mennä, aivan jäätävä paikka nykyään. Täynnä m.atuja ja muita rikollisia loisijoita.
Niin, sitä varten te näitä ketjuja aloitatte, että pääsette noin sanomaan. Se on tosi läpinäkyvää.
Hiljaisuudellako ne ongelmat katoaa
Vierailija kirjoitti:
Olisin mielelläni kuullut lomavinkkejä ja -kokemuksia enkä kirjoitella ko. paikkojen mahdollisista ongelmista. AP
Onko sinulla joku ajatus siitä, miksi nämä ketjut täyttyvät aina rasismista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marseilleen ei todellakaan kannata mennä, aivan jäätävä paikka nykyään. Täynnä m.atuja ja muita rikollisia loisijoita.
Niin, sitä varten te näitä ketjuja aloitatte, että pääsette noin sanomaan. Se on tosi läpinäkyvää.
Hiljaisuudellako ne ongelmat katoaa
Miksi olet niin huolissasi Marseillesin ongelmista? Ei sinun ole pakko mennä sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei, meneppä itse katsomaan tilanne, saatat yllättyä. Minä olin 4kk töissä siellä joten tiedän mitä siellä näkee.
Ja selvisit tänne kertomaan. Miksi siis valitat?
Ai jeesus mikä torspo, mistä teitä sikiää? 🤡
Jos pelottaa, kannattaa pysyä kotona.
Välimeren alueella on asunut arabeja ja muita Lähi-idän ihmisiä antiikin ajoista asti, ja Eurooppa asutettiin alun perin Lähi-idästä.
Bordeaux'n kohdalla Atlantin rannikolla on mukavia nakurantoja, mm. Euronat ja La Jenny.
Voin kuvitella näkeväni ryppyisten ranskattarien patalappuja nakurannalla. 😻
Bordeauxissa saa lyijykynäntuoksuista viiniä.
Bordöössä on paremmat viinit ja vähemmän rikollisia ja satamahuoria.
Eikö yhtään hävetä lentää lomamatkoille?
Ei kumpakaan. Molemmat ovat vastenmielisen ja tekopyhän eurooppalaisen teeskentelykulttuurin keitaita.
Iljettäviä etanoiden ja muiden nilviäisten mussuttamisen ja lipevien poskisuudelmien kombinaatioita.
Vastenmielisiä ovat nuo suomalaiselle, joka saa voimansa luonnosta osana tätä luontoa.
Olen ollut Marseillessa ja pidän siitä. Toki etnisiä ryhmiä on paljon mutta eipä tuo haitannut.
Vähemmän taskuvarkaita kuin esim Nizzassa
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Marseillessa ja pidän siitä. Toki etnisiä ryhmiä on paljon mutta eipä tuo haitannut.
Vähemmän taskuvarkaita kuin esim Nizzassa
Vai niin.
Ja mikä vuosiluku?
Vierailija kirjoitti:
Islamistit eivät ole tuoneet mitää hyvää yhtään mihinkään. Joka kolmas Euroopan musse on islamistiniitä saataananpalvojia siis
Matt. 5:43,48
Ja selvisit tänne kertomaan. Miksi siis valitat?