Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten omat seksilelut

Vierailija
27.08.2024 |

Kuinka moni nainen on oikeasti hankkinut itselleen omasta halusta jonkin seksilelun. Ei siis miehen toiveesta, halusta, miellyttämiseksi tai jopa pakottamisen seurauksena.

Minulla on vain omasta halusta hankittu seksilelu

Vaihtoehdot

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi kukaan nainen haluaisi jotain muovimunaa kun omat sormet on paljon paremmat.

Vierailija
22/38 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nykyiset lelut ostanut. Joskus nuorena silloinen poikaystävä osti jotain. Nyt minulla on useita leluja, nykyinen kumppani ei kaikista edes tiedä. Yhdessä käytetään lähinnä yhtä vibraa, saan sen kanssa nopeammin. Harvoin tulee yksin leikittyä, lähinnä sitä vibraa käytän yksinkin. Joskus isointa dildoa, jos oikein tekee mieli ja mies ei ole tulossa käymään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki on leluja,ostin itse ja käytän itse, takuuorgasmi joka kerta,suosittelen. 

Vierailija
24/38 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miksi kukaan nainen haluaisi jotain muovimunaa kun omat sormet on paljon paremmat.

Maailmassa on varmasti paljon asioita mitä et ymmärrä. Mutta se on sinun häpeä.

Vierailija
25/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämänkin ketjun tärveli joukko miehiä. Ottaa päähän kun on tasan tarkkaan tiedossa etteivät naiset juuri hanki itselleen seksileluja. Käytännössä puhutaan vain muutaaman prosentin vähemmistöstä naisista, jotka noita muovihirvityksiä hankkivat.

Vierailija
26/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin ketjun tärveli joukko miehiä. Ottaa päähän kun on tasan tarkkaan tiedossa etteivät naiset juuri hanki itselleen seksileluja. Käytännössä puhutaan vain muutaaman prosentin vähemmistöstä naisista, jotka noita muovihirvityksiä hankkivat.

Naisten passiivisuus leikkikalumarkkinoilla johtuu siitä, että nainen tarvitsee miehen läsnäolon/osallistumisen kiihottuakseen. Mies tuo puuhasteluun sen kipinän joka tarvitaan naisen erogeenisten alueiden sytyttämiseen, käyttääpä mies sormiaan, kieltään, kaluaan tai lelua. Aivan samoin kun naisen oma käsi omalla sisäreidellään (tai hävyllään) ei aiheuta yhtään mitään seksuaalisia tuntemuksia naisessa, mutta kun käsi onkin miehen käsi, niin naisella alkaa nailonitkin pyöriä jaloissaan ja pikkarit kostumaan.

Vierailija
27/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on tutkimustietoa tästä? Vai hiekkaa jalkovälissä?

Vierailija
28/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun tärveli surkeat nuivat naiset. Pahin alkoi lässyttää jotain Jessa juttuja. Miksi tuollaisen pitää änkeä tällaisiin ketjuihin seksiosiossa? Jos sinä et nauti seksileluista, niin ei se tarkoita ettei muut nauttisi. 

Vierailija
29/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän ketjun tärveli surkeat nuivat naiset. Pahin alkoi lässyttää jotain Jessa juttuja. Miksi tuollaisen pitää änkeä tällaisiin ketjuihin seksiosiossa? Jos sinä et nauti seksileluista, niin ei se tarkoita ettei muut nauttisi. 

Trollit tämän tärveli, esiintyivätpä sitten miehinä tai naisina.

Vierailija
30/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi seksilelut on miesten juttu ja naiset joutuvat vain alistumaan, vaikka jonkun härvelin lykkääminen sisälle tuntuu pahalle ja vastenieliselle.

Miksi sinunkaltaisten ihmisten pitää tulla oksentamaan pahaa oloaan tänne?

Oma naisystäväni käyttää ihan itse yksin ollessaan lelujaan. Osa on minun ostamia, osa hänen. Olemme käyttäneet niitä tietysti myös yhdessä. Ja iso osa kerroista on hänen aloitteen pohjalta tehty, joten en usko lelujen tuntuvan pahalta tai vastenmieliseltä. Toisin kuin sinun kommenttisi.

Vierailija
31/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Misandria haisee tässäkin ketjussa

Itse haiset!

Nyt on kyllä niin aikuismainen kommentti kuin vain voi odottaa :D

Vierailija
32/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaappa montako olen hankkinut, mutta niin on myös mieskin. Meillä on iso matka-arkullinen leluja. Voin aivan hyvin ilman mitään häpeilemistä tilata jonkun lelun ja pyytää vaikka miestäni hakemaan sen. Ei nykyään tuossa pitäis olla mitään ihmeellistä. Nyt vain harmittaa että liki 150€ maksanut etäohjattava Lovence Slush 3 on kateissa 🤬

Vierailija
33/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ainakin seksileluja. Dildoa, vibraattoria ja anaalitappia löytyy. Kaikki ihan omasta halusta. Ystävättäristä tiedän, että lähes kaikilla on satisfyer (muista leluista puhuminen on ehkä hieman tabu, joten en ole mennyt kyselemään) 

Vierailija
34/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on seksileluja, koska haluan vaihtelua myös sooloseksiin. Yleensä hieron vaan sormilla klitorista, mutta välillä haluan jotain sisälle (ja mieluummin sitten dildo kuin joku kurkku jääkaapista), välillä haluan jotain sanakin ja välillä suristimen

Ihmettelen ihmisten käsitystä siitä, että naiset ei olisi seksuaalisia olentoja

Vierailija
35/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Arvaappa montako olen hankkinut, mutta niin on myös mieskin. Meillä on iso matka-arkullinen leluja. Voin aivan hyvin ilman mitään häpeilemistä tilata jonkun lelun ja pyytää vaikka miestäni hakemaan sen. Ei nykyään tuossa pitäis olla mitään ihmeellistä. Nyt vain harmittaa että liki 150€ maksanut etäohjattava Lovence Slush 3 on kateissa 🤬

Muistele, missä sitä etäohjattavaa viimeksi käytit. Jos se on unohtunut johonkin reikää (heko heko nauraa omalle vitsilleen)

Vierailija
36/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen hanki seksileluja kuin mieheltä salaa. Yhdessä ostetut ovat miehen toiveesta tai niin kuin meillä, minä tilasin ja kerroin että tilasin hänelle sauvan. Jos olisin kysynyt, tilataanko, niin ei vastaus olisi ollut varma. Illalla jo kysyi, millaisen tilasin, kun taisi ajatus pyöriä mielessä. Näytin kuvan ja kauhisteli kokoa (oli muuten lähes sama kuin oma kaluni), mutta kun sauva tuli, niin ensimmäisenä iltana oli jo aivan valmis ottamaan sisäänsä. Ehti tottua ajatukseen, joten parempi kertoa etukäteen kuin tempaista patjan alta yllätyksenä.

Vierailija
37/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistele, missä sitä etäohjattavaa viimeksi käytit. Jos se on unohtunut johonkin reikää (heko heko nauraa omalle vitsilleen)

Kävelylenkillä käytetty viimeksi ja kyllä se kotiin saakka orgasmien mukana tuli 😳

Vierailija
38/38 |
30.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakoiso riittää ja on monikäyttöinen.