Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*^*ELOISAT ja loppuviikko*^*

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oinasmammalle: jaksuja täälläkin mietin isää jokapäivä välillä itkujen kanssa,mun miehen isän kuolemastakin tulee 4.v kohta puoliin.

huhtille:kiva kuulla että vaavi voi paremmin.

ja muille muuten vaan virtuaalihali :)

nyt poistun mä,iidakin ottaa vikat unoset niin saa enempi kun tarpeeks kanniskella/viihyttää ;)

Vierailija
2/47 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamssa:kuullostaa tuo teidän neiti ihan samanlaiselle yökukkelolle, kun oli tuo meidän esikoinen. Mikään ei siinä auttanut, mie koitin yhtä ja toista sen kanssa. Syötin maitoa, annoin vettä, tuttia, hyssyttelin ja syssyttelin, eikä mihinkään :( Viimeisenä konstina kokeilin myös tuota vaunukonstia, ei muutaku ukko yöksi vaunuihin ja vatkausta, aina kun heräsi...eipä häneen tehonnut sekään. Viimennään puolen vuoden iässä terkka sanoi, että laittaa lapsi toiseen huoneeseen ja antaa aina hetken huutaa, ennekuin menee rauhottamaan. Niinhän minä sitten tein ja kolmas yö oli se käännekohta, poika nukkui kokoyön! Ja on sen jälkeen suurinpiirtein nukkunutkin. Tiedän, että olette kokkeilleet jo sitä, mutta jospa se muutaman viikon päästä purisikin? Haittapuoli on tietysti se, että kaikki ne yöt siinä välissä olisi myös elettävä, niin ja tietysti vähän päiviäkin :)

Niinpaljon hankala oli esikoisen alkumatka, etten siitä kyllä unenpuutteen vuoksi juuri mitään muista ja sekin harmittaa, ettei vauvasta oikein voinut nauttia, mokoma kun ei nukkunut kyllä päivälläkään. Mie menin puolvuotta nakit silmillä :(

huhti: ihana, kun teillä ollaan jo voitonpuolella vahvasti! :D

oinasmamma: jaksamista sinne!

pipoG: meillä on kaikenlaisia myssyjä ja pipoja. kysyttiinkö edes tätä? No enivei, Jaakko ei kyllä tykkää niistä mistään. Ulos jos panen pojan maate, niin laitan ainoastaan kypärämyssyn, koska fleecehaalarissa on semmonen kuminauhalla kiristyvä huppu ja haalareissa myös huppu.

uniG: meillä yöunet n.10h (yhdellä välisyönnillä) päikkäreitä vaihtelevasti 3x1h, nyt kun on jouduttu sisätiloissa ottamaan, mutta jos ulos pääsee, niin silloin 1x1h, 1x3h (nämä unoset ulkona) ja 1x0,5h.

Nyt mie painun pellolle!

Mukavaa viikonloppua, koittakaahan mammat jaksaa sinnitellä! :)

Eria

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maitoallergiassa ollaan allergisia juuri tuolle maidon proteiinille. Eli mitään missä on maitotuotteita tai maitoproteiinia ei pitäisi syödä. Osittainen välttäminen ei auta eikä varmasti tee mitään muutosta. Se on kyllä tosi hankalaa alkaa ykskaks maidottomalle ja munattomalle (ottaisin tän kyllä ehdottomasti mukaan vältettäviin jos haluaa selvittää onko vaivojen takana allergia) kun ei siitä ole kokemusta. Mutta kun asiaan perehtyy niin yllättävän paljon löytyy syömistä ja aika vähästä joutuu luopumaan. Margariiniakin on maidottomana ja valmispullia saa raakapakasteena munaton/maidoton jne... Jos aihe yhtään kiinnostaa niin sellaisella keskustelupalstalla kuin www.histamiini.com (pitää rekisteröityä) on aihe osio " miten päästä alkuun" just imetysdieettiä aloittelevalle. Mutta siis voihan olla todellakin niin että allergioita ei ole. Yhdellä toisella keskustelupalstalla oli elokussa syntyny tyttö joka oli kamalan itkuinen eikä öisin nukkunut, äiti jätti maidon ja kananmunan pois ja yöt helpottui samantien. Pienikin määrä maitoproteiinia tai kananmunaa sai tytön yöt taas levottomiksi. Mutta nyt meen allergiahöpinöineni.

Peeveli ja Toivo

Vierailija
4/47 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

khp:lle: En ole nyt ehkä pariin kuukauteen kokeillut enää kapaloa. Viimeksi sai siitä aivan kauhean hepulin. Mutta pitää varmaan koettaa vielä uudelleen. Tosin voi olla, ettei kauheesti tykkää, kun ei ole kapalossa maannut sitten vauvaiän.

Peevelille: toi maidon välttäminen ei sinänsä tunnu mitenkään mahdottomalle. meillähän on tuolla keskimmäisellä keliakia ja aiemmin hällä oli myös laktoosi-intoleranssi, joten ruoka-aineiden sisälmysten lukeminen on tuttua puuhaa :) Maitoproteiinia on kyllä ihan hurjan monessa paikassa. Mutta mietitään. Mä jotenkin en itse ehkä kuitenkaan usko allergiaan, paitsi aina yön pimeinä hetkinä, kun miettii syitä lapsen kurjaan oloon :)

Joo, mietittävähän se vaan on kaikkea.

jassoo, nyt on mentävä taas.

Jamssa+tytsy 5,5kk

Vierailija
5/47 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokos kaikki on jo nukkumassa? minä vielä nörtteilen, kun sain pikkumiehen nukkumaan..

väsyneille äiteille voimia ja jaksuja täältä!

kyllä alkaa jo tympimään nuo pakkaset ja sisällä kukkuminen. onneksi on jo luvattu lauhtuvan, että pääsee ulos pikkumies nukkuun.

käytiin tänään kattoon sairaalassa ystävän vastasyntynyttä tyttöä ja voi että se oli pieni! 2700g ja 44.5cm. jotenki sitä oli unohtanu jo miten pieniä nuo vauvat on - vaikka olihan se normaalia pienempi. haikeena siellä muistelin oman pikkumiehen syntymää, kuinka uskomattomalta se tuntui. oma lapsi - aivan käsittämätön! synnytystä sinällään ei ollu kyllä kauhee ikävä :), mulla tosin se kestikin 33h.

öö--mitäs niitä gallupeita olikaan.. höh en muista. pitää poistua takavasemmalle tsekkaamaaan..

riemullista vkonloppua!

Vierailija
6/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ekana jamssalle : emmä iidaakaan enää kapaloi kun satunnaisesti,sillon kun muu ei auta ja se tepsii.. mä kyllä kapaloin iidaa varmaan pidempään ja lopetin jokuaika sitten ja siirryin unipussiin.

sit muuta: siis iida yllätti ja vetäs kunnon unet 11.5h yhellä tutituksella,oon ihan kun uudesti syntyny ja aamulla oikeen säikähdin et kellohan on 8!

nyt aamupalan laittoon ja pullojen tiskaamiseen jne..tänää jos jaksais siivoilla :)

oikeen paljon jaksuja väsyneille ja muille joilla huolia!

k.h.p kera likkojen

Vierailija
7/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on kyllä petetty olo kun mittari näyttää -25.5 astetta pakkasta. Mä luulin että kelien piti lauhtua... Minun vanhemmat ottivat ja starttasivat eilen thaimaaseen ja aikovat köllötellä sielllä 4 viikkoa. Noh eläkkeellä ei ole kiire minnekään :)

Huhti: Ihana kuulla kuinka nopeaa Juulin tervehtyminen on ollut. vauvat ovat kyllä ihmeellisiä :)

Air ja Jamssa: Kyllä teidän yöt kuulostavat ihan ainutlaatuisilta :( Oletko sinä Air puhunut neuvolassa Amandan öistä? Oletko saanut mitään ohjeita tai vinkkejä?

Tästä sujuvasti sitten UNIG:hen. Meillä Anni nukkuu öisin noin 10 tuntia, heräilee 2-5 kertaa. Päivisin tyttö nukkuu 4-5 tuntia kahdessa tai kolmessa pätkässä.

Meillä Anni ei tahdo millään innostua kiinteistä. Makuja on kokeiltu useampia mutta mitään herkkua ei ole löytynyt. Tyttö hymyilee nätisti ja suu on ihan napissa tai jos suunsa aukaisee niin meenaa heti tukehtua ruokaansa kun ei ymmärrä nielaista sitä alas. Nyt olen kokeillut sormiruokia jos niistä löytyisi ratkaisu.

Katsoikos kukaan eilen kolmoselta sitä nany 911-ohjelmaa. Minä näin sivusilmällä alkua. Pieniltä tuntuu omat kotityöt... 23 lasta, yli 30 koneellista pyykkiä päivässä, se aamupalan määrä jne. Se perheen äiti oli sen ohjelma pätkän perusteella ihan uskomaton... Taidan ihan mukisematta siistiä keittiön ja kaivaa imurin esiin kun ei uloskaan vielä pääse.

pubu ja Anni 2908

Vierailija
8/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamssa: Olet ollut taas ajatuksissa viime yönä. Meillä valvotti tuo nelonen pari tuntia yöllä...Kävimme koko konkkaronkka unille 20.30...Siitä se sitten taas alkoi...Leevi tankkasi alkuyön aikana ainakin kolmeen kertaan ja aamuyön aikana kolmeen kertaan ja tuhersi sitten vatsansa kanssa...(väänsi taas vihreät kakat aamulla). Tämä mamma aloitti aamulla maidottoman dieetin... No puolen yön aikoihin nelkku heräsi...itki ja huusi pari tuntia...Kun sitten pääsin sänkyyn,Leevi heräsi tankkaamaan...juu ja sitten nukahdin pariksi tunniksi ja puoli kuusi sitten ylös...Nyt ketuttaa armottomasti. Vaikka kuinka kokemuksesta tietää,että kaikki loppuu aikanaan, niin ei se sitä väsymyksen aiheuttamaa ketutusta sillä hetkellä poista. Valittamallakaan ei parane muuta kuin oman psyykkeen tila hetkeksi. Ja mitä enemmän on lapsia,sitä vähemmän kokemusteni mukaan minun kannattaa valittaa, sympatiat ovat muilla yleensä aika vähissä. Onneksi täällä voi hiukan purnata tilannetta,KIITOS siitä!

Nyt Leevi taas narisee,pakko mennä katsomaan mikä söpöläiselläni on hätänä...Voimia kaikille tähän päivään! Koitan palata linjoille,kun saan itseni hiukan kokoon...

Opemamma ja Leevi 2808

Vierailija
9/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja jaksuja väsyneille äideille!!! En ymmärrä kuin jaksatte, kun minä saan kuitenkin suht hyvin nukuttua (viimeyönä Luka söi x3, mutta nukahti kuitenkin heti uudelleen) ja silti silmät ristissä tässä, vaikka kaks kuppia kahvia on jo mennyt alas.. ISO hatunnosto täältä siis kaikille superäideille :)

Kattelin kans PIKKU JULMUREITA eilen ja kovin pieneltä tuntui meikäläisen työt sen jälkeen. Ihan uskomaton mamma siellä asusti!!!

Meillä KIINTEÄT uppoaa suht hyvin, mutta mun tekemät sörsselit ei meinaa kelvata :( Kaupan purkkiruuille suu aukeaa niin hyvin, mutta meikäläisen keitokset jää suuhun pyörimään.. vaikka kuin yritän sileäks tehdä.

K.H.P: Ihanalle kuulosti tuo Iidan viimeöinen nukkuminen. Toivotaan että jatkaa samaan malliin.

UNIG: Luka nukkuu yössä n.11 h (2-3 tankkauksella!) ja päiväunia 2-3 pätkässä n.3h yhteensä.

Esikko tuossa harjoittelee omaa nimeään kirjoittamaan, ihan hyvin jo onnistuu :) On taas käynyt tyhjentämässä korurasian ja näyttää aikas joulukuuselta kaikissa helmikoruissaan ;)

mutta nyt päivän puuhiin, iltapäivällä menemme 3v.synttäreille, joten hulinata tiedossa.

Hallas ja pikkuprinsessa 12/03 ja nukkuva prinssi 0608

Vierailija
10/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin sinua, jamssa, viime yönä kun neiti duunaili sen pari tuntia punkassaan eikä millään olisi malttanut asettua. Puoli kolme heräsi ja sain tassuhoidolla rauhoitettua (kesti kyllä kauemmin kuin edellisenä yönä) mutta sitten alkoikin mahdoton ryömimis/kääntymis/mikä lie harjoittelua ja viimein neljän jälkeen luovutin ja annoin maitoa ja otin viereen nukkumaan. No, siihen hyytyi mutta itsellä olikin sitten suunnattomia vaikeuksia nukahtaa uudelleen, varsinkin kun esikoinenkin nukkui tosi levottomasti. Eli semmonen kolmisen tuntia tuli varmaan valvottua viime yönä. En tosiaan ymmärrä miten te joilla on joka yö tämmöistä ja vielä pahempaa jaksatte..... Mutta kyllähän sitä jaksaa mitä vaan kun pakko on. :((

Miehet lähtivät jonkun auton rämän hakureissulle... Jippii, lisää rojua nurkkiin. :(( Minä en sitten välistä jaksa tuota miessukupuolta ymmärtää. Täällä ollaan kaksistaan likan kanssa. Jos sen vaikka kohta saisi hetkeksi nukkumaan niin olisi edes hetki aikaa vaan olla. Se vasta luksusta olisi. Meillä kun nuo lasten päikkärit menee aina ihan ristiin niin viikolla en kyllä saa kuin sen pienen hetken olla itsekseni kun tänne koneelle karkaan! ;)

Unig: yöunta normaalisti n. 10,5 h yhdellä kahdella herätyksellä, päikkärit 1x 1,5 h ja 1x 2h. eli tommonen 14 h yhteensä.

Mukavaa lauantaita!

oinasmamma

Vierailija
11/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tuossa eilenehtoolla ihmettelin, että ompa tuo jaakko ollu väsy kokopäivän ja sittenhän siihen syykin selvisi, kun laitoin miehen hakemaan kuumemittaria mummolasta (en ole onnistunut sen sulaneen tilalle vielä hankkimaan). Pojalla oli kuumetta 38.9! Mitään muita " oireita" ei ole, paitsi että eilen oli kyllä mahakin kuralla...Nyt lämpöä on enää 37.6, mutta eipä suostu Jaakkolainen oikein maitoa juomaan! Mitähän tuolle oikein voisi antaa, vesikään ei oikein uppoa. No nyt tuli sitten maidot, ne vähäisetkin ulos!

Huolestunut Eria

Vierailija
12/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana ilma,tyttökin nukkuu posottaa kohta 2,5h jäi muutes aamu unet pois kun heräs 8.00 yritin 10 maissa nukuttaa mutta turhaan. oli sitten kyllä väsyny. kattelin että toinen hammaskin kuultaa kivasti että tulee varmaan kaveriks piakkoin?!. sain jynssättyy saunankin tänään ja kylppärin,tuli kiva olo..vielä pitäs jääkaappi/pakastin sulattaa mutta taitaa huomiseksi jäädä kun lähetään äipän luokse kaffittelee :)

mutta aurinkoisen ihanaa pvää kaikille mammoille ja koittakaa jaksella..

Vierailija
13/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaseen tulin lähettämään virtuaalivoimia kaikille valvoville ja väsyneille! Ja HANNELIlle myös paljon voimia suruun, tule tänne vaan huoliasi purkamaan tarvittaessa!

Mulla on ens viikolla kahdet kekkerit järkättävänä. Tiistaina tulee ensimmäinen sakki ja sunnuntaina sitten toinen. Menut on suunnitteilla ja netissä oon ahkerasti surffannut kakkumestareiden sivuilla sekä noilla melko mainioilla Pirkan sivuilla. Onneksi mies on alkuviikon isyyslomalla niin ehdin juosta ostoksilla ihan itsekseni.

Niin vielä neuvolaterveiset. Me päästiin Eelin kanssa " normaalien" joukkoon, kun pojalle oli tullut mittaa yli 2 cm ja painoa vain alle 200g. Eli ei tarvitse mennä lääkärille venytykseen ja rasvaimuun =) Ja terkkari tosiaan vahvisti, että äm-vauvoille ja pullovauvoille n tulossa omat käyrät, jottei näitä meidän esimerkin mukaisia turhia huolia lähettäisi lääkärille.

Unikoulustakin tassuttamalla terkka puhui, mutta en vielä vaadi poajlta täysiä öitä kun ei kerta edes syö päivällä täyttä listaa läpi. Sitten vasta kun syödään kunnolla menu läpi niin voidaan miettiä öitä. Mielummin imetän ja nukun kuin hyppään vielä tassuttamassa omaan sänkyyn. Mutta ehkä parin kk:n päästä sitten lopetetaan yöpalvelu.

Vielä noista rytmeistä ja omasta jaksamisesta. Mä olen niin natsi, että pistän lapset nukkumaan yhtaikaa ja otan oman ajan vaikka väkisin. Menoa kun riittää iltaan asti niin pakko saada yksi hengähdys näiden pienten kanssa. Joko venytän isompien nukkumaanlaittoa tai sitten aikaistan, mikä nyt milloinkin parhaiten asian ajaa. Kun Eelin hereilläoloajat on edelleen parin tunnin luokkaa (toki enemmänkin jos jotain ohjelmaa) niin 2v ja 3v menee 12 ja 14 välillä nukkumaan sitten tilanteesta riippuen. Kun 1 on hereillä niin ei muutkaan rauhoitu uneen, mutta kun isot pojat tietävät, että kaikki nukkuu, rauhoittuvat paremmin. Ja minä jaksan paremmin, kun saan kahvituokion ihan itekseni.

Hyvät viikonloput kaikille ja auringonsäteitä!

Pumpuli ja bändi

Vierailija
14/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä mentiin painon suhteen +15 käyrällä, pituutta tullu 3cm ja painoa pikkasen vajaa kilo lisää..mut se sano meille et on ihan ok,ei tartte dietille laittaa :D

mä en jaksa ees stressaa koko painosta yms..terve hyvin voi jne.. mä liikaa esikoisesta ressasin ku se oli liian laiha ja joutu paino kontrolleihin jne.. esikko tullu muhun ja iida isäänsä ;) kyllä se painokin tasaantuu kun alkaa liikkumaan :)

Vierailija
15/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukot viipyy siellä autonhakureissullaan ja neiti pötköttelee matolla, joten aikaa roikkua täällä! ;)

Noista rytmeistä vielä, niin meillä ei kyllä millään tällä hetkellä onnistu tuo lasten yhtäaikainen nukkuminen päivisin. Neiti nukkuu ekat unensa 10-11 aikaan ja ne kestää n. 1,5 h. Välillä menee nukkumaan meno yli yhteentoistakin jos on esim. vieraita. Eli tuohon aikaan jos minä tuota esikoista yrittäisin unille laittaa niin sotahan siitä syntyisi! ;) Paljoa yli yhdentoista ei taas likka jaksa aamusta valvoa joten.... Ja niinpä usein käy juuri niin, että likka herää kun veikka menee nukkumaan ja kun veikka herää likka jaksaa tunnin verran kekkua yhtäaikaa hereillä ja sitten taas nukkumaan. Mielelläni sen kahvituokion (pitemmän kuin viisi minuuttia!) itselleni ottaisin, mutta miten? Vinkkejä kellään?

Syömisistä sitten. Tarvii vissiin laittaa nuo lihasoseet poijes vähäks aikaa. Kun ei uppoa niin ei uppoa....Ei jaksa enää taistella ja heittää roskiin. Peruna-porkkana on lähes ainoa kasvis joka uppoaa edes joten kuten, mutta sekin kovettaa vatsaa joten... Puuroa menee hitusen paremmin kuin noita kasviksia ja hedelmäsosetta n. puoli purkkia päivä. ja tissittelyt ei ole vähentyneet vielä yhtään.....

No, nyt meni kirjoitus hiukan haastavaksi kun neiti tuli tähän syliin huitomaan....joten moro!

Vierailija
16/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

k.h.p: niinpä, ei tarvii olla huolissaan noista plussäkäyristä. Juuri siksi mun mielestä oli älytöntä, että kun poika kerta oli pulska niin heti piti olla huolissaan (pitäisi olla pitkäkin). Käyrää kun katsoo (siis pituus ja paino suhteessa toisiinsa), niin terkka oli huolissaan, kun poikaa katsoo niin huolta ei oo. Hyvä siis, että tulee uudet käyrät, ettei nämä reittä ja bebaa pituuden sijaan mielummin kasvattavat vauvat olisi huolen aiheena, kilot kun karisee aikanaan.

Oinas: Kuinka pitkään sun tyttö jaksaa valvoa? Tuli mieleen, että jos laittasit aikasemmin ap-unille, vaikka se 10 tai vaikka 9.30 ja sitten kun ei ole vielä niin väsy niin nukkuis lyhyemmän aikaa, jolloin taas seuraava uni voisi tulla aiemmin. En tiiä, käviskö tää, kun en nyt muista, kuinka paljon tyttös muuten nukkuu päivän mittaan. Mutta meillä siis jos Eeli nukkuu pitkät ap-unet eli pari tuntia niin sitten pitkät päikyt on lyhyemmät. Yleensä kyllä nukkuu n. tunnin ap ja sitten laitan pitkille unille talon muun rytmin mukaan. Kokeilemallahan sen löytää. Meidän kakkonen nukkui kolmet unet niin pitkään kun tarvi ap-unet (vuoden ikään asti), vaikka olis varmaan selvinnyt kaksillakin. Mutta kun minä sen aina puolenpäivänkin jälkeen kellistin ainakin pikkutirsoille ja sitten vielä otti illansuussa tirsat. Kolmista siirryttiin yksiin uniin, eli noin keskipäivän uniin, kun jaksoi aamupäivän valvoa niin valvoi sitten illallakin saman verran pitkien päiväunien jälkeen. En tiiä, onko tästä mitään apua, mutta kun suunnilleen tiedät, mihin aikaa esikoinen on opitimivalmiudessa nukahtaan niin vauvan aamupäiväunet yrität sitten pätkästä niin että tyttö olis väsy pojan uniaikaan myös.

Johan oli taas jorinaa.

Vierailija
17/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ne ukot viimein koitutui sen autonrotiskon kanssa ja tarvii kauppaan suunnistaa....

Kiitos pumpuli vinkistä! Enpä tuota ole itse tajunnut noin ajatella. Vaikka toisaalta voi olla vaikeeta likan ap-unia lyhentää kun yleensä ap ollaan ulkona tommonen puoltoista tuntia ja olis hyvä että likka nukkuis sen aikaa koska ei hereillä ollessaan vaunuissa viihdy. mutta voisihan sitä sitten ton esikon nukkumaanmenoa koittaa vastaavast siirtää myöhemmäksi.... toisaalta taas meno menee tolla kyllä ihan älyttömäksi kun väsy iskee.

käyristä: meillä taas kasvetaan pituutta ja paino laahaa perässä... että eipä sekään ole hyvä:)

mutta nyt oikeesti pois jo....;)))

Vierailija
18/47 |
10.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunaan pitäisi lähteä, mutta pikaiseen.

ERIALLE ja Jaakolle jaksamista. Onko tauti mihin suuntaan menossa? Mahataudit on kyllä kamalia :(

OPEMAMMALLE, ONELISELLE ja muille yövalvojille voimia valvomiseen!

Meillä viime yö oli aika mielenkiintoinen. Tyttö meni yöunille vasta puoli 11, heräsi yhdeltä, nukahti uudelleen, söi puoli kolme, nukahti uudelleen, heräsi kuudelta, nukahti uudelleen ja seitsemältä ponkaisi jo ylös. Yöunet siis huikeat 8,5 tuntia, jos oikein laskin. Sen lisäksi päivällä on tänään nukkunut 45min ja 1,5h. Kello on nyt jo kuusi ja meinasin, että en laita enää kyllä päikkäreille. Ihme valvoja kerrassaan. Mutta noin muuten yö meni kyllä hyvin :) Lisäksi itse nukuin vielä tunnin päikkärit.

TASSUTTELUSTA: Meillä kun esikoinen ja kakkkonen nukkuivat mahallaan, niin niitä " tassuttelin" , tai siis töpöttelin Anna Wahlgrenin kirjan oppien mukaan. Se oli helppoa ja kätevää ja toimivaa. Tämä likka vaan kun ei nuku mahallaan. Se on tosi harmi.

Nyt ukolta palaa hermo. Pitää mennä saunaan.

Jamssa

Vierailija
19/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikaisesti vain toivottelen kaikille ihanaa sunnuntaita,ulkoilkaahan ja keräilkää voimia!

Ope ja Leevi

Vierailija
20/47 |
11.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikaseen,meikällä jääkaapin sulatus operaatio menossa ;) oikeen hyvää päivän jatkoa kaikille..:)

k.h.p ja likat