Mikä ihme tämä on?
Löysin kodista pyöreän valkoisen tabletin jonka päällä on jako-uurre. Tabletin takana on kaiverrus 5. Mikä tuo on? Googlesta en löydä.
Kommentit (9)
Olen ollut sekaisin jo monta päivää. Nukahtelen kokoajan niin että huomaan makaavani osittain pöydän päällä leukaani tukeutuen. En yksinkertaisesti pysy hereillä. Pyörryttää, naama ja nilkat turvoksissa, jaloissa punaisia näppyjä (aivan kuin joku rokko olisi päällä). Eniten ihmetyttää se miten olen kokoajan aivan "kuutamolla". En ole itse syönyt mitään lääkkeitä. - ap
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä ketään jolla on verenpainelääkitys? Enalaplil Orion verenpainelääke on tuon näköinen.
Ei ole -ap
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut sekaisin jo monta päivää. Nukahtelen kokoajan niin että huomaan makaavani osittain pöydän päällä leukaani tukeutuen. En yksinkertaisesti pysy hereillä. Pyörryttää, naama ja nilkat turvoksissa, jaloissa punaisia näppyjä (aivan kuin joku rokko olisi päällä). Eniten ihmetyttää se miten olen kokoajan aivan "kuutamolla". En ole itse syönyt mitään lääkkeitä. - ap
Hyvänen aika ap, hakeudu nyt lääkäriin, voi olla jotain vakavaakin.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä ketään jolla on verenpainelääkitys? Enalaplil Orion verenpainelääke on tuon näköinen.
Se on kylläkin ruskea väriltään eikä tabletissa ole mitään numeroita.
Enalapril Orion:
Vierailija kirjoitti:
Enalapril Orion:
Tuota se Googlekin tyrkyttää, eikä oikeastaan mitään muuta yhtä hyvin kuvaukseen sopivaa.