Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ihme tämä on?

Vierailija
27.08.2024 |

Löysin kodista pyöreän valkoisen tabletin jonka päällä on jako-uurre. Tabletin takana on kaiverrus 5. Mikä tuo on? Googlesta en löydä.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siellä ketään jolla on verenpainelääkitys? Enalaplil Orion verenpainelääke on tuon näköinen.

Vierailija
2/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi huumekätkön salaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mdma

Vierailija
4/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sekaisin jo monta päivää. Nukahtelen kokoajan niin että huomaan makaavani osittain pöydän päällä leukaani tukeutuen. En yksinkertaisesti pysy hereillä. Pyörryttää, naama ja nilkat turvoksissa, jaloissa punaisia näppyjä (aivan kuin joku rokko olisi päällä). Eniten ihmetyttää se miten olen kokoajan aivan "kuutamolla". En ole itse syönyt mitään lääkkeitä. - ap

Vierailija
5/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siellä ketään jolla on verenpainelääkitys? Enalaplil Orion verenpainelääke on tuon näköinen.

Ei ole -ap

Vierailija
6/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut sekaisin jo monta päivää. Nukahtelen kokoajan niin että huomaan makaavani osittain pöydän päällä leukaani tukeutuen. En yksinkertaisesti pysy hereillä. Pyörryttää, naama ja nilkat turvoksissa, jaloissa punaisia näppyjä (aivan kuin joku rokko olisi päällä). Eniten ihmetyttää se miten olen kokoajan aivan "kuutamolla". En ole itse syönyt mitään lääkkeitä. - ap

Hyvänen aika ap, hakeudu nyt lääkäriin, voi olla jotain vakavaakin.

Vierailija
7/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on kylläkin ruskea väriltään eikä tabletissa ole mitään numeroita. 

Vierailija
8/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/9 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enalapril Orion:

https://images.app.goo.gl/qnBUNmdnB12C4Tie9

Tuota se Googlekin tyrkyttää, eikä oikeastaan mitään muuta yhtä hyvin kuvaukseen sopivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä