En ymmärrä keittoruokia syöviä ihmisiä
Ei niistä lähde nälkä?
Miksi jotkut syö keittoruokia vaikka niistä ei lähde edes nälkä?
Kommentit (55)
Kaikki ei ylensyö.
Keitto on aivan riittävä ateria vaikkapa lounaaksi.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa...
Sano nyt vielä, että se junttia syödä keittoja.🤪
Syön usein keittoja, mutta salaatit ei mulla pidä nälkään vaikka oisivat kuinka "ruokaisia", eli paljon proteiinia. Näin me ollaan erilaisia.
Ei se haittaa. Nuku hyvin yösi ap kaikesta huolimatta.🤗
Kyllä keittoruuilla on lähtenyt nälkä jo tuhansia vuosia. Syö niin monta lautasellista ettei ole enää nälkä. Pitääkö laittaa vielä lusikka käteen?
Niin, kyllä se on vähän köyhää sapuskaa! En oo ikinä innostunut perunoista ja niiden keitinvedestä ruokana! :) No, on hyviäkin keittoja, mutta jos syö lounaan klo 11.30 ja kotona oot siinä klo 17, niin keittoruuan jälkeen syö melkein kotioven!
Samanlaiseksi velliksi kaikki menee mahassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään hyvää keittoa.
Olet siis surkea kokki.
Sellaiset, jotka syö useamman kerran päivässä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä yhtään hyvää keittoa.
Voi, eikö ole olemassa pizzakeittoa, hampurilaiskeittoa tai nugettikeittoa?
Vierailija kirjoitti:
No ihan varmaan lähtee,mikä läski sää oot?
Mä olen lihava ja kyllä mä saan nälkäni lähtemään keitolla. Typerä oletus sulta, että lihavat eivät saa nälkää sammumaan keitolla.
No kyllä mulla lähtee nälkä, kun syö pari leipäviipaletta kaveriksi ja hedelmän jälkkäriksi. Syön aika usein jotain keittoa lounaaksi etätyöpäivän kesken. Silloin kun en keittoa, niin salaattia tai täytetyn voileivän. En halua syödä kovin raskaasti lounaalla, tai alkaa väsyttää iltapäivästä.
Vierailija kirjoitti:
Niin, kyllä se on vähän köyhää sapuskaa! En oo ikinä innostunut perunoista ja niiden keitinvedestä ruokana! :) No, on hyviäkin keittoja, mutta jos syö lounaan klo 11.30 ja kotona oot siinä klo 17, niin keittoruuan jälkeen syö melkein kotioven!
Keitossa ei ole mikään pakko olla yhden yhtä perunaa.
Perkelettäkö olet venyttänyt sen mahasi niin suureksi, ettei normikeitto enää täytä, paljonko painat ?
No ihan varmaan lähtee,mikä läski sää oot?