perjantain ja siitä myös la-su tyylikkäät:)
Dodiin....
täällä tää taas aukasee teitille pinonpoikasen... nyt on vähän laisesti asiaa ku kirjoottelin tossa aikasemmin tohon torstain pläjään, että voitte siitä sitten lukasta jos kiinnostaa...
Kiti taitaa olla miekkosensa viekussa untenmailla, Milenna nukkuu varmaan kans... unelma unkkuliini koisaa kans... mitäs muuta... no perhana Rimpe!! nukkuu tietenki peffa homeessa siellä;))
nyt mä alan taas kattoo telkkua, odotan että kello menee eteenpäin noin 3 h, sitten tulee uni, ehkä!
huomenna siivouspäivä ja uudet elloksen hommat..JEEE!!!! paitsi mä inhoon siivoomista.
Kommentit (15)
lyylit ja hauskaa perjantaita :)
Mä en enää koskaan ikinä juo kahvia illalla 20 jälkeen... pyörin vaan sängyssä johonkin 02 asti. Aattelin jo että lähen surffaamaan tänne keskellä yötä mut en jaksanu ruveta aukoo koneita. Onneks pikkumies heräs vasta vähän vaille 9 niin ei sen takia tarvinnu herätä aikasin.
Milenna - tuttu homma tuo väärinymmärrys :) miehet vaan ei osaa välillä artikuloida niin hyvin. Onneks yritys jatkuu ilman katkoja ;)
Siivousta olis taas tänään tiedossa, mä ajattein siivota tän kämpän lattiasta kattoon ja kaapit kanssa ennen ku lähden töihin ja kouluun, sen jälkeen ei varmasti oo aikaa puunailla paikkoja.
Tänään mennään ukon kanssa leffaan, JEE on siitä taas aikaa. Yökylään taas viedään pikkunen, saa totutella siihen nyt oikein kunnolla. Ettei tuu sitten hätäkäteen ku äiti ja isi onkin ulkomailla eikä oikein voi tulla rauhottelemaan keskellä yötä... kotoota se vielä onnistuu ku niin lyhyt matka :)
Nyt vaatekaappien kimppuun...
Kiti
Täällä taas ollaan!
Milenna: miehet on just tollasia. Ne oikeesti sanoo asiat niin et ymmärtää omasta mielestään oikein, sit kun kysyy, niin ne sanoo et mistä sä noin oot päätelly? ööö... siitä ku sä sanoit...? no, pääasia on että harjotukset jatkuu, eikö niin?
Kiti: anna nyt hyvä ihminen jo olla!!sä oot ihan höyrähtäny tohon siivoukseen, ettei vaan pesänrakennus puuhat siellä ole;))
Rimpe:missäs luuraat? ilmottaudu:)
tää on ihan hullua, mut kerron kuitenkin. Meinasin pyllylle putoo kun yks ihminen joka ennustaa halus katsoa mun kädestä. Se ennusti kaikenlaista, ja katsoi menneisyyteen, ja perhana näki aika hyvin! mä en ole kertonu sille että mulla on vauvakuume, joten ei voinu tietää. Niin se sano että mä saan tyttövauvan 7.11 TÄNÄ VUONNA!!!!! kauheeta!!! eihän noihin pitäs uskoo, mut silti....
pöhkö priscillanne
Pöh, kun en saa itseäni niskasta kiinni tämän siivouksen kanssa. Kun ei vaan nappaa... Pitäis kyllä kun torppa on kuin pommin jäljiltä tai ainakin melkein. :)
Milenna: tyypillistä käytöstä miheltä, juuri niin epäselvää " keskustelua" kuin olla ja saattaa... Hyvä että kuitenkin jatkatte tauotta! Nuo tauot kun on tämän kuumeen kourissa ihan hirveitä kestää.
Kiti: et viitsis vähän vinkata että mistä ton inspiksen siivoiluun löytää? Tarvis varmaan muuttaa niin olis taas pakko käydä kaikki nurkat kunnolla läpi?
Priscu: Täällähän minä! :) Kone vaan jumii niin en jaksa odotella minuutti kaupalla näiden sivujen aukenemista... Ainakaan montaa kertaa päivässä. Mä tahdon kanssa ennustajalle! Aina olen halunnut että joku ennustais mun tulevaisuutta... Ja jos tuo ennustus pitää sun kohdalla paikkansa niin vajaan kahden viikon kuluttua voisi sitten plussaa odotella? Siis olettaen että syntyisi täysiaikaisena..
Ja sitten tuo Öh: Tänään ei mikään tunnu sujuvan. Mieli maassa ja olo on ihan kumma. Jotenkin tosi herkällä tuulella olen tänään ollut ja Priscun ennustusta lukiessakin vieri kyynel poskelle... Kummaa, kun en normaalisti tosiaan näin herkkis ole ollut. Ai niin ja sitten tämä kroppakin elää ihan omaa elämäänsä. Luulisin siis Oilin vierailleen tiistaina, mutta limoja huomasin eilen uudestaan. Tänään sitten tissit olleet kumman arat, ei kipeät mutta kuitenkin. Vielä pitäisi odottaa 12pv ennen kuin täti taas tulee. Ottaa päähän koko touhu... Tänään taas näitä päiviä...
Nyt ruokaa laittamaan.
-Rimpe-
nyt on kämppä siisti, ja uudet kivat matot, verhot ja matot ja kaikkee:) ihanan näköstä... tänään vielä ohjelmassa koirien käyttöä, höpöttelyä miekkosen kanssa, sekä simojen marssi vielä kerran tässä " yrityksessä" !
rimpe: voi sua vanhaa höppänää, täältä tulis hali ystävälle... mul oli kato sillon keskiviikkona ni sulla tänään:) näin me mennään, yhdessä käydään ja ympäri tullaan... ihanan empaattinen olet, oiekin kyyneleitä vieritit mun ennustuksen takia. Se nyt oli sellanen... katotaan kuin käy....
Kitillä tota naisenergiaa kyllä tuntuu olevan:) tosiaan, jos hommat loppuu niin mulle saa kans tulla jatkamaan!
palaan taas myöhemmin....
Joo, on kivaa ettei mitää taukoo tullutkaan:) Nyt kun tosiaan sais pidettyy järjen päässä niiden oireiden ja muun kans..
Kiti; Sulla tuntuu energiaa riittävän:)
Tosin mullekin on joku ihme viuraus tullu, jo kahtena päivänä peräkkäin on pitäny imuriin tarttuu, kun tuntuu et villakoirat vaan vilistää vaikka kuinka hyvin ois siivonnu:( Yleensä siis vaivaudun pari kertaa viikossa imuroimaan.Vaatekkaappia en ala ees yrittää siivota jos tuo meijän neiti on jaloissa pyörimässä, sitä on kerran kokeiltu, toiste en kokeile:)
Tuntuu kans et jotain uutta piristystä tänne kämppään pitäis hankkia, mut en oo keksiny viel mitä. Mies yllättyi eilen, kun olin siivoillu ja samalla vaihtanu vähän järjestystäkin:)
Rimpelle jaksuhalit! Onhan noita alakulopäiviä varmaan kaikilla joskus.
Priscilla; Aika jännää tuon sun ennustuksen kans..Mun yks kaveri on muuten syntyny kans 7.11.
En muista mitä muuta piti kommentoida..no, ompa tuossakin jo romaania tälle kertaa:)
Nyt miehen viekkuun kattoo telkkaa..
Kyllä vaan vaatekaapit on nyt järjestyksessä, pikkumiehen kanssa yhteistuumin siivottiin. Annoin sille oman kasan jota tutki sen aikaa ku mä järjestelin toista kaappia :) Ei sitten mentykään leffaan vaan miehen porukoille, just kotiuduttiin, ja mä oon ihan jäässä. Hyvä ku lähtee vaan käymään jossain eikä kato paljo pakkasta pihalla, no nyt lämmittelen kotona. Tässä olis vielä reilu 2 tuntii aikaa ku Rush hour -leffa alkaa, se meinattiin kattoa ;)
Prisku - kyllä oot aikas hyvän ennustuksen saanu =D mulla kävi esikoisen vähän samanlailla, on yks duunikaveri joka näkee aina ennusunia (siis ei ennusta...) mut helmikuussa -05 oli nähny unen et mä jään vuoden vaihteessa mammalomalle, no aikas hyvin ku 16.12.2005 alko mammis. Ja me ei siis edes vielä tuohon aikaan oltu yritystä alotettu ;)
Voi ku oliskin pesänrakennusta :) tarkoituksessa tai toisessa ;)
Mä oon tosiaan ollu pikkasen aikaasaava tällä viikolla, vaikka välillä tuntuu että nukahtaa pystyyn. Pikkumies on ruvennu nukkumaan yöt läpi heräämättä, ja se näyttää pikkasen pistävän mun unirytmiä uusiks, ku aikasemmin heräs yöllä sitä rauhottamaan ni olin pirteempi :o
Huomenna pitäis laittaa sitten kaikki pojan pienet vaatteet laatikkoon ja kuskata väliaikaisvarastoon porukoille... ja mitäköhän muuta sitä keksis. Tänään käytiin ostaa verhot ne pitää fiksata ja laittaa :))
Ehkä mä palaan huomenissa tehtävälistani kera, nyt ottaa leffaa jos nyt hereillä pysyn mikä olis kyl aikamoinen ihme =D
Kiti kp kohta 25/~30
kello käy, ja tää taas piristyy vaan!
kuljen täällä kämpässä ihailemassa kätteni jälkiä... kiva kun on siistiä ja mukavaa! koisulit käytin äsken pisulla, siellä on muuten kylmä hrr..... kohta alan kattoo telkkua, taas....
huomenna tulee tytöt, tai siis tänään, JEE!!!!!
olis se kyl hienoa jos ennustus pitäs paikkansa, ja aika outoa jos noin sattus käymään... en kyl pistäs pahakseni:))
Ei tässä muuta! palailen taas.
priscilla the nightward
Pakkanen paukkuu edelleen ihan kiitettävissä lukemissa -28,6' c näyttää mittari taas. Tulee muuten käytyä aika rivakasti savuttelemassa ja huomattavasti harvemmin kuin normaalisti.
Kiitos eilisistä tsemppauksista! Ne tuli tarpeeseen. Nyt jo nuppi paremmassa jamassa.
Tänään tulee mummoa ja mammaa kakkukahveille, kun kuopus täytti 5v. Hurja miten nopeasti aika menee... Täytyy siis pikkuhiljaa siirtyä kahvikupin ja koneen vierestä tuonne keittiöön laittamaan pöytää koreaksi. Siivouksen sain kuin sainkin eilen illalla suoritettua ja nyt on jäljellä tämä mukava osuus.
Palailen illemmalla katselemaan mitä on lyylösillä mielessä näin lauantaina!
-Rimpe-
Hrr kylläpä oli taas kylmä aamu.
En kyllä mitenkään jaksanu valvoa siihen leffan alkuun, nukahin jo puol 1 aikaan. Ollaan tänä aamuna naapurien iloks porattu pimennysverhoa seinään, mukava varmaan herätä 10 aikaan poraamiseen :o
Kiva kuullä että Rimpellä on jo parempi mieli =D
Eitä tässä mitään erikoista, lähetään kohta pikkumiestä hakee kotio ja sitte mä rupeen varmaan taas siivoomaan ;)
Illalla varmaankin taasen palailen
Hohhoi tuota tyttöö..On taas koneella käyny räpeltämässä ja kaikki sivun vaihdot avautuu uuteen ikkunaan, eli tässä on nyt monta firefoxia auki samaan aikaan..en tiiä miten se on saanut tämänki tehtyy, ja hiiren rullakaan ei toimi..No, pitää laittaa mies korjailee kuhan se pääsee töistä.
Kiti; Mikä ikänen sun lapsi on? Meidän tyttö on 1v. ja 10kk, eli huhtikuussa tulee 2v. täyteen. Hirvee touhutiina:)
Rimpe; Onnea teidän 5-vuotiaalle! Mukava kuulla et on parempi mieli:)
Pitää alkaa miedänki siivoilee, kumman paljon ehtii sotkua syntymään vaikka tääl vaan on..
Vilkas päivä ollu tänään :) joo-o siivoilin taas ja tein sapuskaa koko armeijalle =D illalla tahtois vielä leipoa mut saa nähdä. Rupesin keittiön kaappeja siivoilee ja sieltä löyty kaikkee kivaa, mistä sitten sain tämän kokkaus innon.
Milenna - meitin poitsu täytti tammikuun lopussa 1v, joten tällanen pieni taapertaja meiltä löytyy, joka justiinsa on oppinu kävelemään :) tuolla isin kanssa leikkii parkkitalolla täyttä vauhtia kauhia höpötys ja kikatus, hauskaa kuulostaa olevan.
Tää ilta varmaan on aikas lyhyt ku huomen aamulla on vauvauintiin meno, mut yritän kuitenkin kasan valokuvia saada tilaukseen. Aina unohtaa ajallaan tilata niin nytkin on sitten varmaan syksyn kuvat vasta lähössä tilaukseen.
Mulle on iskeny dementia ku en enää muista mitä piti kirjottaa :o
Iltojen jatkoja...
Kiti
ei oo aikasemmin ehtiny koneelle, pimut tuli tänään ja valtas koneen heti...
ei tänne kyllä ihmeempiä kuulu, tavallista lauantaita vaan:)
Rimpe: onnittelut 5- vuotiaalle, niin ne kasvaa!!
ei jaksa nyt tarinoida kun ei oikeeen juttu luista, lähen pakkaseen koiria viemään!
Palaan huomenna, äh,tänään....
En Priscu tajuu miten jaksat valvoa..tai no, jos ei uni tule niin sitten ei tule:( Meillä meni illalla puolille öin ja tänä aamuna mies heräs töihin ja tyttö samalla jo puol 7 maissa..joten täällä tallustelee joku muumio, väsyttää ihan sikana ja on kylmäkin. Onneks tyttö ei säiky:)
Pitää hakee toinenkin kuppi kahvia et jaksas pitää silmät auki..
milenna:kuten sanottu, ei uni tule pakko valvoa... ei kivaa eikä terveellistä.
Voi kun on pitkästä aikaa kiva olo aamulla..Miehen kans juteltiin illalla ja se sanoi ettei oo kuullutkaan että me mitään taukoo yrityksessä pidettäis. No, piti vähän muistuttaa miestä et mitä oli sanonut, mut sittenhän tuo sanoi, et ei ollu oikeen osannut sanoo oikein, ja olin saanut väärän kuvan hänen jutuistaan. Eli mies sit sanoi, et kun hän nyt on alottanut yrittämään, niin ei lopeta ennen kuin haluttu lopputulos syntyy:))
Ois melkeen tehnyt mieli jo sillon illalla/yöllä syöksyy tänne kertomaan, mut sitten se mies ois kattonu seonneeks..
Pitää nyt miettii miten saan pidettyä homman aisoissa, eikä tulis mietittyy joka saamerin " oiretta" ..Pitäis vaan ajatella et jos tulee rintojen vihlomisia ja alamahaan nippailuja yms. mitä on viime kierroissa ollut, niin ei ainakaan oo tärpännyt:)
No, nyt aamukahville!