Missä tavataan 30-50v sinkkunaisia jotka eivät tinderöi?
Eikä mielellään myöskään kreizibailaa jatkuvasti, eli baaritkaan ei se paras vastaus tähän.
Kommentit (19)
Miksei saa tinderöidä ja kreizibailata?
Meen väliä koti-työt-kauppa-kirjasto-lenkkipolku-koti.
Tää olis kiva tietää. Ja vastaus pitää olla sellanen missä pikeasti voi TAVATA eikä vain nähdä juoksemassa arkea.
Vierailija kirjoitti:
Harrastuksissa ja järjestöissä.
Harrastan seksiä, seuraan tai järjestöön en ole vielä liittynyt. Kannattaisiko?
Vierailija kirjoitti:
No mut voi tavata täällä vauvapalstalla.
Sama. Vauvapalstan pitäisi uudistua siten, että tänne voisi luoda sellaisen "haku päällä" -profiilin jossa voisi sitten laittaa yksityisviestejä. Kai nyt Vauvapalstan pitäisi jollain tapaa olla mukana nostamassa Suomen lapsilukua ;D En tosin aio itse silti lapsia hankkia, mutta puoliso vois olla kiva.
Vierailija kirjoitti:
Ja sinuako voi sitten noista missä vaan pyytää tutustumaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän veikkaan että jos vieras mies alkaa lenkkipolulla seurata niin ainoa johon se pääsee tutustumaan on poliisi.
Jossain toisilla deittipalstoilla. Tai sitten vaikka työpaikalla ja harrastuksissa. Tietysti moni ei varmaan etsi seuraa tai ole kiinnostunut seurasta, jos kerran eivät "tinderöi" eli eivät tee mitään seuran löytämiseksi. Nykyisin aika harva parisuhdetta toivova vain istuu kotona toivomassa, että joskus tippuisi taivaalta kumppani. Käytännössä jokainen fiksu yrittää vähän etsiä, jos toivoo löytävänsä - ja aika monen kohdalla se etsiminen tarkoittaa ainakin jonkun deittisivuston kokeilemista. Kun aika harva tuon ikäinen jaksaa ja ehtii pyöriä päivästä toiseen missään kapakoissakaan.
Opiskelen etänä ja tilaan ostokset kotiin. Kodin ulkopuolella käyn vain hevostallilla. En ole miehiä "tavannut" vuosiin.
Kävelyllä ulkona, penkillä satamassa/ ulkona istumassa, luontopolulla, salilla, uimahallissa, jossain terassilla teetä juomassa. Kohta alkaa olla jo siihen sopivat kelitkin.
En käytä alkoholia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta tietysti voi pyytää. Minuakin siis. Todennäköisesti kuitenkaan en kiinnostu, kun en tiedä toisesta yhtään mitään, ja sen verran varovainen olen tuntemattomien suhteen, etten ihan sinisilmäisesti lähtisi jossain lenkkipolulla tuntemattoman miehen seuraan. Eli toisin sanoen pyydä vaan tutustumaan, ja pakit tulee.
No, varmaan sitten golf-kenttä olisi se helpoin. Vaikka rangella. Käyn myös kuntosalilla mutta siellä mua on kyllä vaikea lähestyä, treenaan sen verran intensiivisesti kuulokkeet korvilla.
Toisaalta en itse ole erityisesti mitenkään haku päällä koska elämä on kivaa näinkin. Mutta jos nyt elämäni rakkaus tulisi vaikka siellä golf-kentällä vastaan niin en nyt ihan vaan periaatteesta sitä vastustaisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, voidaan tutustua. Mutta aika nopeasti tulisi selväksi, ettei mies ole mua varten, kerran hänellä on noin iso ikähaarukka. 30-vuotias on kuitenki hyvin erilaisessa tilanteessa kuin 50v.
Itselleni käy nuorempikin. En juo enkä muutenkaan käy oikein missään. Ehkä tuolla ulkoillessa johonkin vielä törmää... (Löytää metsänneidon?)
Vierailija kirjoitti:
No, varmaan sitten golf-kenttä olisi se helpoin. Vaikka rangella. Käyn myös kuntosalilla mutta siellä mua on kyllä vaikea lähestyä, treenaan sen verran intensiivisesti kuulokkeet korvilla.
Toisaalta en itse ole erityisesti mitenkään haku päällä koska elämä on kivaa näinkin. Mutta jos nyt elämäni rakkaus tulisi vaikka siellä golf-kentällä vastaan niin en nyt ihan vaan periaatteesta sitä vastustaisikaan.
Tämän se vaatisi, elämäni miehen. Muuten liian mukavaa omassa rauhassa.
Ei naista sovi lähestyä missään. Loukkaavaa ja ahdistavaa käytöstä moinen. Eli vastaus on, ei missään.
No mut voi tavata täällä vauvapalstalla.