Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Miksi täällä niin moni kirjoittaa " lihoavansa" ?
08.02.2007 |
Eihän tuo ole oikea verbi!
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Toise sano kuka ja toise ketä. Ei saa ol niin helevti juntti et ei taju et toisal sanota eritaval ku toisal.
Alue: Aihe vapaa
Mietitään ketä vei naapurin auton ja sellaista