Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Snackpilot irtisanominen mahdotonta

Vierailija
27.08.2024 |

Tilasin melkein vuosi sitten, viime marraskuussa kolmen kuukauden määräaikaisen tilauksen Snackpilot jenkkipakettia. Sain paketit ja tilaus jatkui tämän jälkeen automaattisesti. Kun huomasin, että tilaus oli lähtenyt uusiutumaan laitoin asiakaspalvelun lomakkeen kautta sähköpostin Snackpilotille ja pyysin, että tilaukseni irtisanotaan. Tämän jälkeen sama rumba on jatkunut ja jatkunut. Vaikka irtisanon tilauksen missä vaiheessa tahansa, saan vastauksen, että tilaus on irtisanottu mutta pakettien veloittaminen ja tilausten uusiminen vain jatkuu. Olen ollut yhteydessä kuluttaja-asiamieheen ja Euroopan kuluttajavirastoon, sillä en saa irtisanottua tilaustani. Vaikka siis saan selvän vastauksen asiakaspalvelulta, että tilaukseni irtisanotaan, jatketaan sitä silti aina automaattisesti. 

Onko kellään mulla ollut näitä haasteita kyseisen palvelun kanssa? Tarvitsisin nyt epätoivoisesti neuvoa siihen, miten tämän saa loppumaan. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Please bear in mind that your subscription will not be automatically cancelled if you send an email to our customer support.

A cancellation request may be followed by further inquiries from our employees."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raportoi perusteeton veloitus luottokorttiyhtiöllesi.

Vierailija
4/8 |
27.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä mielenkiintoista onkin se, että tuo nettisivu/tilaussivu ei ole kohdallani koskaan toiminut kunnolla ja tämä sähköpostivääntö on sen takia jouduttu aloittamaan ettei tilausta pääse irtisanomaan suoraan itse. Sähköpostitse olen saanut useamman erillisen vastauksen Snackpilotilta, että tilaus on nyt irtisanottu, joten olen luonnollisesti olettanut että tilaus on nyt irtisanottu. Olettaisi, että tilauksen saisi irtisanottua asiakastuen kautta mikäli nettisivut eivät heillä toimi. Pääsen kyllä tarkastelemaan tilaushistoriaani ja uusittuja tilauksia mutta en pääse irtisanomaan niitä. Samoin en myöskään tilausten alkuvaiheessa päässyt vaihtamaan maksutietoja vaan jouduin laittamaan tästäkin viestiä asiakastukeen. 

Vierailija
5/8 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin sama juttu! Kestänyt jo yli vuoden tilasin alussa sen 3kk boksin ja siitä lähtien on veloittanut joka kk. Sen jälkeen peruin tilaukseni snackpilotin sivuilta ja siellä tuli että nyt tilauksesi on peruutettu ja silti se velotti kuukauden päästä uudestaan. Laitoin kanssa usean sähköpostin mihin en ikinä vastausta saanut. Nyt vuoden tapellut tämän firman kanssa. Usean kerran olen sitä boksia yrittänyt peruuttaa ja tehdä vaikka mitä mutta aina se veloittaa uudestaan vaikka snackpilotin sivuillakin näkyy tilauksen tila aktivoi uudestaan 😩 tässä alkaa epätoivo iskeä

Vierailija
6/8 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö maksu luottokortilta? Yhteys luottofirmaan ja raportoitte perustteettomat maksut.

Vierailija
7/8 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaakin tilata tuollaisia, ja kuvitella, että ulkomaiset firmat toimivat jollain tavalla reilusti näissä asioissa. XD Kävin katsomassa sivut, ja ihmettelin, kuinka hölmö pitää olla, että toi menee läpi. Sille on kuule syynsä, etteivät myy yksittäisiä bokseja, kuten jotkut muut tämän kaltaiset palvelut.

Tilasiko tän joku Veeti 14 vee?

Vierailija
8/8 |
15.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruutukaappaus ilmoituksesta että tilaus on peruttu ja se luottokorttifirmaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi