Yle: Kolme sateenkaarinuorta kertoo rajusta häirinnästä = Pride vastustus
Ylellä artikkeli jossa luodaan erikoisesti mielikuvaa, kuin Pride tapahtuman vastustus olisi samaa kuin ihmisen normaalielämän tilanteet. Ymmärrettävästi jotkut ihmiset hermostuvat kun heitä trollataan.
Itse koen Pride tapahtumat vastenmielisenä, koska siinä prässätään minulle asioita ja näkökulmia. Tuo on vastaava kuin uskovaisten Jeesuksen tuputtaminen. En pidä siitäkään. Ihmisten seksuaalinen käyttäytyminen on minulle ihan sama. En kylläkään mene myöskään saarnaamaan Pride ihmisille heteroelämän hienouksista.
Lisäksi artikkelissa on disinformaatiota mitä Yle ei ole korjannut
"Pride-järjestäjät korostavat, että tapahtuma on epäpoliittinen. He painottavat, että sen tavoitteena on yhtäläisten ihmisoikeuksien toteutuminen kaikille."
Järjestäjät sanovat noin, mutta Yle olisi voinut korjata asian. Pride on nykyään hyvin poliittinen. Miksi Yle ei tarkista tippaakaan faktoja vaan antaa mediatilaa aktivisteille?
Kommentit (320)
Vierailija kirjoitti:
"Haukkumista, homottelua, t*pa itsesi tyylistä todella rajua kamaa".
Kyllä tämä mun mielestä on asiatonta käytöstä. "Minä saan olla sitä mieltä mitä haluan" okei mutta millainen ihminen kertoo nuorelle että t*pa itsesi? Jotain rajaa nyt tähänkin.
En itsekään välitä tästä muusubuumista mutta en menisi tolleen huutelemaan kenellekään.
Priden yhteydessä? Ei kai tuosta nyt vedetä yhtäläisyysmerkkejä siihen millaista ihmisten normaali arki on. Voisihan Yle kirjoittaa juttuja kuinka sinitukat käyvät huutelemassa valkoisille miehille normaali elämässä. Todisteeksi linkattaisiin joku tapahtuma, jota sinitukat ovat vastustaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi kokea Priden tuputukseksi. Ei siihen kulkueeseen ole pakko osallistua ja saat olla mitä mieltä vaan.
Uskonnon tuputus tapahtuu monesti ovelta ovelle, ja sen koen kotirauhan häirintänä ja nimenomaan tuputuksena.
Edes Jehovan todistajat eivät enää kulje ovelta ovelle, koska se katsottiin liian vaaralliseksi tms. Eivät ole kulkeneet moneen vuoteen. Mitkä muut uskontokunnat kulkevat ovelta ovelle tuputtamassa uskoaan?
Ainakin mun ovelle ne vielä tulevat. :D Hölmönä olen pari kertaa avannut kun miettinyt että jos on joku tärkeä juttu. No onneksi eivät sentään hirveän kauaa siinä ovella viivy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi kokea Priden tuputukseksi. Ei siihen kulkueeseen ole pakko osallistua ja saat olla mitä mieltä vaan.
Uskonnon tuputus tapahtuu monesti ovelta ovelle, ja sen koen kotirauhan häirintänä ja nimenomaan tuputuksena.
Pride-viikot on nimenomaan tuputusta. Maalitetaan esim. kuntien päättäjiä, poliitikkoja ja firmoja jotka ei osallistu tapahtumaan.
Jännä juttu, kun yksi Suomen suurimmista firmoista ei Prideen osallistu tai Pride näy mitenkään Keskon mainonnassa. Onko siis maalitettu väärin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Haukkumista, homottelua, t*pa itsesi tyylistä todella rajua kamaa".
Kyllä tämä mun mielestä on asiatonta käytöstä. "Minä saan olla sitä mieltä mitä haluan" okei mutta millainen ihminen kertoo nuorelle että t*pa itsesi? Jotain rajaa nyt tähänkin.
En itsekään välitä tästä muusubuumista mutta en menisi tolleen huutelemaan kenellekään.
Priden yhteydessä? Ei kai tuosta nyt vedetä yhtäläisyysmerkkejä siihen millaista ihmisten normaali arki on. Voisihan Yle kirjoittaa juttuja kuinka sinitukat käyvät huutelemassa valkoisille miehille normaali elämässä. Todisteeksi linkattaisiin joku tapahtuma, jota sinitukat ovat vastustaneet.
On siellä nettikirjoitteluunkin viittaava juttu. Toisaalta tälläkin palstalla saa lukea hetero tuollaista tekstiä.
Pride on poliittinen ja siinä pääasiana on aktivismi eikä ne alkuperäiset ryhmät jota nuo alkujaan koitti tukea.
Sama on tapahtunut ylelle, eli sinnekin on kerätty talo täyteen aktivisteja ja nyt pääasia on aktivismi ja sen edistäminen ja edunvalvonta eikä journalismilla ole enää mitään sijaa. Eli tosiasiassa suomen valtio maksaa 600 miljoonaa vuodessa vasemmisto-aktivistien omasta tiedotuskanavasta.
Uskokaa kolmiyhteiseen Jumalaan ja tehkää parannus synneistänne niin pelastutte kadotukselta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride-viikot on nimenomaan tuputusta. Maalitetaan esim. kuntien päättäjiä, poliitikkoja ja firmoja jotka ei osallistu tapahtumaan.
Jännä juttu, kun yksi Suomen suurimmista firmoista ei Prideen osallistu tai Pride näy mitenkään Keskon mainonnassa. Onko siis maalitettu väärin?
No niin. Kummasti olit kiinnittänyt huomiota yrityksiin, jotka EIVÄT osallistu. Itse en edes tiedä ketkä ei osallistu ja ketkä osallistuva, koska se ei vaan kiinnosta. En tiedä vieläkään, että puhutko edes totta
Vierailija kirjoitti:
Koko tää Pride vastustus on Persujen masinoimaa kulttuurisotaa kopioituna Jenkeistä ja hölmöimmät lähtee tähän helposti mukaan. MAGA-republikaanit käyttäneet tätä äänien imuroimiseen jo vuosikausia.
Vihaajat tulevat vihaamaan ja sen jos minkä persut osaavat.
Huvittava kommentti kun Pride-liike itse muistuttaa erittäin paljon yhden totuuden MAGA-öyhötystä, ainoastaan teemat vaihtamalla.
Huomaatteko miten turhaan kulttuurisotaan olette lähteneet?
Mitään tavoitetta tälläkään keskustelulla ei ole, muuta kuin kääntää nuorten kokemukset Priden vihaamiseksi.
Oikeastihan teitä ei edes kiinnostua asettua toisten asemaan.
Myöskään mitään tavoitetta teillä ei ole. Haluatte vain kylvää vihaa. Kenen marionetti-nukkeja lienette?
Vierailija kirjoitti:
Mitään tavoitetta tälläkään keskustelulla ei ole, muuta kuin kääntää nuorten kokemukset Priden vihaamiseksi.
Myöskään mitään tavoitetta teillä ei ole. Haluatte vain kylvää vihaa. Kenen marionetti-nukkeja lienette?
Samat sanat sulle.
Todistat vain kaikki väitteet tosiksi, joita täällä on esitetty
"Huomaatteko miten turhaan kulttuurisotaan olette lähteneet?
Mitään tavoitetta tälläkään keskustelulla ei ole, muuta kuin kääntää nuorten kokemukset Priden vihaamiseksi."
Onko kulttuurisotaa tuoda esiin että Yle levittää disinformaatiota? Antaa mielikuvan kuinka homoilla yms. on hirveää mutta lähteenä onkin Pride mielenosoitukset ja niiden saama vastaanotto.
Miksi Yle on lähtenyt kulttuurisotaan mukaan ja jakaa disinformaatiota verorahoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samat sanat sulle.
Todistat vain kaikki väitteet tosiksi, joita täällä on esitetty
"Ite oot"
XD
Vierailija kirjoitti:
Nuo ns sateenkaarityypit eivät osaa muuta kuin valittaa. Näkevät ympärillään epäkohtia ja syyttävät niistä muita.
"Kun etsii ongelmia niin yleensä löytää ongelmia"
Onko kukaan yllättynyt kun oikein haluamalla haluaa uhriutua ongelmista ja niitä ongelmia alkaa etsimään niin jotain ongelmia löytyy aina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa on paljon tilaisuuksia, jossa joku aktivistiryhmä tulee huutelemaan ja mesomaan. Ei näistäkään tapauksista kirjoiteta kuin tapahtumaan osallistujat kokisivat elämässään jatkuvasti tuollaista käytöstä.
Väittäisin artikkelin olevan lähes disinformaatiota. Juttuun pitää keskittyä paljon, jotta ymmärtää että tuossa on kyse Pride-tapahtumien vastustamisesta. Ei homojen yms. normaalista elämästä.
Otsikko ja tekstin alku ei vastaa tippaakaan artikkelin sisältöä. Hyvää mielipidevaikuttamista ihmisiin, jotka eivät jaksa lukea koko juttua ajatuksella läpi.
"Kolme sateenkaarinuorta kertoo rajusta häirinnästä: Sanotaan esimerkiksi, että tapa itsesi
Seksuaali- ja sukupuolivähemmistöt kokevat yhä enemmän vihapuhetta ja häirintää."
Niin. KOKEVAT. Eli heidän sisäinen kokemuksensa on jotain.
Se, että joku kokee jotain, ei tarkoita, että mitään olisi oikeasti tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin. Kummasti olit kiinnittänyt huomiota yrityksiin, jotka EIVÄT osallistu. Itse en edes tiedä ketkä ei osallistu ja ketkä osallistuva, koska se ei vaan kiinnosta. En tiedä vieläkään,
Itse olen käynyt katsomassa Pride-sponsoreiden listan. Tuosta voin päätellä ketkä eivät halua minua työntekijäksi.
Onko tällä palstalla siis aikuisia ihmisiä, joitten mielestä on ok, että nuorille huudetaan kadulla vaikka, että "tapa ittes"?
Olette te kyllä uskomatonta porukkaa.
Nää uniikit lumihiutaleet oikein haluavat korostaa omaa erilaisuuttaan ja jos joku puliukko heille kehtaa jotain negaativista sanoa, loukkaannutaan heti. Jos olet sinut itsesi kanssa, ei muiden mielipiteillä pitäisi olla merkitystä.
Oma lapseni on trans eikä hänelle kukaan mitään huutele.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla siis aikuisia ihmisiä, joitten mielestä on ok, että nuorille huudetaan kadulla vaikka, että "tapa ittes"?
Miksi prideporukka on ominut itselleen uhriutumisen? Ettekö ole yhtään huolestunut oikeista ongelmista Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole hyväksyttävää käytöstä, mutta mene katsomaan mitä tahansa tapahtumaa missä on vastamielenosoitus. Saat kuunnella tuollasta kielenkäyttöä. Ei nuo pride tyypit ole mitenkään poikkeuksia.
Tästä toiminnasta tulee jo mieleen eräätkin kokoontumiset ja symbolit 1940-luvulla. Ihan kuin meillä liehuisi vain ne yhdet sallitut liput tangoissa ja erimieliset niputetaan yhdeksi persujen joukoksi (vrt. juutalaiset), joiden syytä on kaikki.