Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle: Kolme sateenkaarinuorta kertoo rajusta häirinnästä = Pride vastustus

Vierailija
27.08.2024 |

Ylellä artikkeli jossa luodaan erikoisesti mielikuvaa, kuin Pride tapahtuman vastustus olisi samaa kuin ihmisen normaalielämän tilanteet. Ymmärrettävästi jotkut ihmiset hermostuvat kun heitä trollataan. 

Itse koen Pride tapahtumat vastenmielisenä, koska siinä prässätään minulle asioita ja näkökulmia. Tuo on vastaava kuin uskovaisten Jeesuksen tuputtaminen. En pidä siitäkään. Ihmisten seksuaalinen käyttäytyminen on minulle ihan sama. En kylläkään mene myöskään saarnaamaan Pride ihmisille heteroelämän hienouksista.

https://yle.fi/a/74-20105134

Lisäksi artikkelissa on disinformaatiota mitä Yle ei ole korjannut

"Pride-järjestäjät korostavat, että tapahtuma on epäpoliittinen. He painottavat, että sen tavoitteena on yhtäläisten ihmisoikeuksien toteutuminen kaikille."

Järjestäjät sanovat noin, mutta Yle olisi voinut korjata asian. Pride on nykyään hyvin poliittinen. Miksi Yle ei tarkista tippaakaan faktoja vaan antaa mediatilaa aktivisteille?

Kommentit (320)

Vierailija
261/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se poliittisuus on ap:n subjektiivinen mielipide.

Näin, ja eikös näiden tarkoitus ole juuri vaikuttaa poliittisiin päättäjiin eli se on politiikkaa. Vai riitaako vain haastavat?

Vierailija
262/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koraani selkeästi kieltää homouden. Miksi finskit ei tajua sitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku nyt viimeinkin kertoa, mitä oikeuksia ns. kaarilaisilta puuttuu?

Oikeus kävellä kadulla esim. kauppaan tai kaupungille mennessä ilman että saa kuulla tuntemattomilta solvauksia, "tapa ittes" -tyylistä huutelua, päälle sylkemistä ja pelottavia tilanteita. Tämä on ainakin pk-seudulla päivittäistä ja sitä tekevät yleensä varhaisteini-ikäiset nuoret suurina laumoina. Kun palstan kommentteja lukee, ei ihmetytä mistä asenteet tulevat. Jokainen voi miettiä millaista olisi jos joutuisit joka päivä miettimään jaksaako tänään lähteä ulos kun joutuu kuuntelemaan sellaista ja jopa pelkäämään.

Vierailija
264/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sateenkaariporukka se vasta suvaitsematonta on. Kaikkien pitää suvaita heitä! He eivät suvaitse ihmisiä jotka eivät suvaitse heitä! Kauhea älämölö heti jos joku on vastaan. Mulla ei ole mitään heitä vastaan, ihminen saa puolestani rakastua vaikka aurauskeppiin, jos lystää. Ärsyttää vain se suuri numeron tekeminen aiheesta.

Tämä.

Vierailija
265/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se adoptio-oikeus ja keinohedelmöittäminen on homoillekin mahdollista.

Jotkut kun puhuvat suvun jatkamisesta eivät välittömästi mieti adoptoimista."

Se ei nimenomaan ole yhdenvertaisesti mahdollista, koska se ei ole mahdollista julkisessa terveydenhoidossa.

Kansainvälisessä adoptiossa, joita useat adoptiot ovat, yhdenvertaisuus ei useinkaan toteudu.

Henkilö, jolle kommentoin puhui perheen perustamisesta, ei suvun jatkamisesta.

Oletko yhtään miettinyt lasten oikeuksia. Kyllä ne menevät sateenkaariväen edelle. 

Ei ole tarkoituskaan että joka ainoalla maailmassa pitäisi olla oikeus saada lapsi hinnalla millä hyvänsä. Minä olen nainen, olin yh 18 vuotta virallisesti ja 19 vuotta käytännössä. En minäkään olisi lasta saanut  adoptoimalla, mutta onneksi sain luomusti. Kyllä siihen on tosi korkeat kriteerit, keille lapsia annetaan, edes heteronainen ei kelpaa, ellei ole rahaa ja puitteet tip top yms. Ja useimmat äidit kuitenkin on hyviä, jopa minä, vaikken täyttäisi adoptiokriteereitä. En kyllä ole niihin yksityiskohtaisesti tutustunutkaan, mutta tiedän muutenkin, etten adoptiolasta ikinä saisi. Ja nyt kai olen jo yli-ikäinenkin, muiden puutteiden lisäksi. Miksi homomiehen pitäisi kelvata, vain homouden takia? Homo on mies, ja mies on suuri riski, oli kuinka ilkeästi sanottu hyvänsä. Ei ole tarkoitukseni loukata tällä miehiä, hyvät järkevät miehetkin ovat tätä mieltä, että lapsia ei pidä yksinäiselle miehelle tai miesparille adoptoida. 

Jos näkisit kartalta paljonko pedofiilejä omassa kunnassasikin on, järkyttyisit. Niistä jokainen on mies, lyödäänkö vaikka vetoa. 

Vierailija
266/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikeus kävellä kadulla esim. kauppaan tai kaupungille mennessä ilman että saa kuulla tuntemattomilta solvauksia, "tapa ittes" -tyylistä huutelua, päälle sylkemistä ja pelottavia tilanteita. Tämä on ainakin pk-seudulla päivittäistä ja sitä tekevät yleensä varhaisteini-ikäiset nuoret suurina laumoina. Kun palstan kommentteja lukee, ei ihmetytä mistä asenteet tulevat. Jokainen voi miettiä millaista olisi jos joutuisit joka päivä miettimään jaksaako tänään lähteä ulos kun joutuu kuuntelemaan sellaista ja jopa pelkäämään.

Höpön löpö, lopeta se valehtelu :) 

Vierailija
267/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nuo ns sateenkaarityypit eivät osaa muuta kuin valittaa. Näkevät ympärillään epäkohtia ja syyttävät niistä muita.

Tää on just tisin päin. Sateenkaariporukka tuntuu närästävät näitä perssuomalaisia ihan henkiseen ahdinkoon saakka. Heille erilaisuus tuntuu ylipääsemättömätä ongelmalta.

Pride ilmoitti mitkä puolueet saavat osallistua tapahtumiinsa ja mitkä eivät. 

Perussuomalaisissa on paljonkin sateenkaariväkeä, mutta senhän sinä tiesitkin jo.

Vasemmistolaiselle kinkkinen kysymys, josko tänään saadaan vastaus: Onko islam oikeassa naisten ja homojen suhteen? Vastaa käyttämättä sanaa "persu".

Ei ole kinkkinen kysymys. En tosin ole lukenut Koraania, joten mulla ei ole suoraa tietoa siitä, mitä kaikk

Islam on lakiuskonto. Yritä vielä. 

Vierailija
268/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen oli white pride, nykyään se on lyhentynyt muotoon pride. Etuoikeutetut, kalpeat runkkarit haluavat määritellä mikä on normaalia. Rakastakaa ketä haluatte, mutta pitäkää lapset erossa perversioistanne.

Vierailija
269/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näytät tavalliselta kansalaiselta eri perus tyypiltä aika epätodennäköistä että KAIKKI huutelisivat perääsi solvauksia. Kunnon psykoosit päällä tai siellä kadulla tepastellaan therianmaski päällä lipputanko persuksesta sojottaen. 

En oikein ymmärrä mistä te hippiäiset olette saaneet päähänne että seksuaalisuuden pystyy näkemään ulkomuodosta. Kukaan ei tiedä että otat parrua takalistoon jos et siitä itse loilottele suureen ääneen. Jos olet kävelevä joulukuusi tai sambakarnevaaleista karannut voit syyttää siitä ihan itseäsi jos huomio kiinnittyy sinuun. 

Vierailija
270/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oma kokemuksesi asiasta on..? Valitettavasti asia on minulle tuttu läheisten kautta enkä valehtele. Ymmärrän kyllä että tätä voi olla vaikea uskoa jos itse saa kulkea kadulla rauhassa.

Vierailija
271/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä se adoptio-oikeus ja keinohedelmöittäminen on homoillekin mahdollista.

Jotkut kun puhuvat suvun jatkamisesta eivät välittömästi mieti adoptoimista."

Se ei nimenomaan ole yhdenvertaisesti mahdollista, koska se ei ole mahdollista julkisessa terveydenhoidossa.

Kansainvälisessä adoptiossa, joita useat adoptiot ovat, yhdenvertaisuus ei useinkaan toteudu.

Henkilö, jolle kommentoin puhui perheen perustamisesta, ei suvun jatkamisesta.

Oletko yhtään miettinyt lasten oikeuksia. Kyllä ne menevät sateenkaariväen edelle. 

Ei ole tarkoituskaan että joka ainoalla maailmassa pitäisi olla oikeus saada lapsi hinnalla millä hyvänsä. Minä olen nainen, olin yh 18 vuotta virallisesti ja 19 vuotta käytännössä. En minäkään olisi lasta saanut  adoptoimalla, mutta onneksi sain luomusti. Kyllä siihen on tosi korkeat kritee

Oon ihan äimänä tästä "mieti nyt miehet ja homot on pedofiileja" linjasta täällä ja sitten vaan kirkkain silmin heti perään "ei tää oo mitään syrjintää nähnykään". 

Vierailija
272/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väitätkö että ne kurittomat teinilaumat huutelevat vain uniikeille lumihiutaleille? Älä viitsi. Niille kelpaa kuka hyvänsä naurun ja pilkan kohteiksi. 

Itse välttelen teinilaumoja edelleen kuin ruttoa, jos pystyn, vaikka itsellänikin oli teini muutama vuosi sitten ja nuoriso on tullut tutuksi ja läheiseksi. Ne tuntemattomat teinilaumat kuitenkin on pelottaneet siitä asti kun olin itse teini, juuri sen huutelun ja ilkeän räkättämisen takia.

Joukossa tyhmyys tiivistyy. Uskallan kyllä jo komentaa vieraitakin penskoja jos niikseen tulee, äitiys on senverran tuonut vahvuutta. 

Vierailija
273/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja oma kokemuksesi asiasta on..? Valitettavasti asia on minulle tuttu

Vastaan edelleen, lopeta se valehtelu. Tai tässä tapauksessa, läheisesi sepittämä vale. Vie se enemmänkin psykologille jos siitä tuntuu että KAIKKI ovat sen kimpussa kadulla. 

Vierailija
274/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä nämä tuntemattomat huutelijat tietävät, että joku on sateenkaari-ihminen? Jos joku kävelee kadulla tai menee kauppaan, niin mistä ihmeestä kukaan tietää, että hän on sateenkaari-ihminen? En oikein ymmärrä tätä.

Vierailija
275/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sametilla on just ollut juttua lisääntyvästä Priden vastustamisesta.

Vierailija
276/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos näytät tavalliselta kansalaiselta eri perus tyypiltä aika epätodennäköistä että KAIKKI huutelisivat perääsi solvauksia. Kunnon psykoosit päällä tai siellä k

Niin sinun mielestäsi on ihan oikein että erilaiselle huudellaan, syljetään päälle ja pelotellaan? Vaikka hän ei ole tehnyt muuta kuin kävellyt kadulla? Minusta on surullista, että meidän yhteiskunta voi näin pahoin. Itselle ei tulisi mieleenkään kohdella ketään rumasti hänen ulkoisen olemuksensa takia. Minua piristää ja ilahduttaa jos jollakulla on oikein näyttävä look. Me tarvittaisiin enemmän tilaa olla rauhassa sellaisia kuin halutaan, ihan jokainen.

Vierailija
277/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole mikään yhtäläinen ihmisoikeus että minua pakotetaan osallistumaan transmuususekoboltsien kollektiivisiin harhoihin.

Missä sinut on pakotettu tällaiseen? 

Vierailija
278/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap ollut pakoitettu osallistumaan pride tapahtumaan?

Vierailija
279/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä kun kannustetaan vähänkin epävarmoja lapsia käyttämään murrosiän estäjiä, ja sitten mutiloimaan itsensä niin seurauksena monet ovat aikuisena päätyneet i-m kun ovat tajunneet tehneensä peruuttamattoman virheen. Mutta tästä ei media uskalla kirjoittaa.

Vierailija
280/320 |
06.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan äimänä tästä "mieti nyt miehet ja homot on pedofiileja" linjasta täällä ja sitten vaan kirkkain silmin heti perään "ei tää oo mitään syrjintää nähnykään". 

No homot nyt ovat miehiä, ja kuka tahansa mies VOI OLLA pedofiili. Pitäisikö sinun mielestäsi vain työntää pää pensaaseen, ja ottaa riskejä lasten elämän kustannuksella? Minun mielestäni ei todellakaan pitäisi. Se ei ole syrjintää, vaan tervettä järkeä. 

Sateenkaariväki ei tunnu ymmärtävän realismin ja järjen päälle. Miehet synnyttää, tytöillä on pippeli, miehet adoptoi ja maailmassa ei ole pahoja setiä. Valoja päälle nyt, vai onko sulakkeetkin jo kärähtäneet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän