Olisiko Marius ihan hassu nimi pojalle?
Kommentit (50)
No on se aika hassu.
Mutta tärkeintähän on että itse tykkäätte.
Mulla tulee mieleen Aku Ankkajoskus 70-luvulla, siinä oli se yksi merimies, Toby, jolla oli delfiini nimeltä Marius :) Mutta tää siis ihan positiivisesti.
se tanskan(?) huumeprinsessan poika......
Olenkin miettinyt sitä tulevalle lapsellemme, jos hän on poika. Meillä vaan sukunimikin on aika hankala, niin saattaa olla lapsen hankalaa sanoa nimensä... Esikoisella on lyhyt nimi jossa on r-kirjain ja sukunimessä on myös r, niin on aika hankala yhdistelmä. Toisaalta kuitenkin tosi kivan kuuloinen ja "jämäkkä". Marius on vähän pehmeämpi nimi... (sekava sepostus)
tulee mieleen leuhka naistenmies. Ja 10v sitten oli se mainos jossa nainen huokaili kiihkeästi: aaahhh, marius! Ja siinä mainostettiin jotain partavettä/dödöä miehille... Mulle tulee aina se mainos mieleen kun kuulun nimen=(
en oo koskaan ajatellut, että olis erikoinen nimi.
siis tuollainen oli olemassa joskus 90-luvulla ja sillä tosi ällö mainos, jossa aallot löivät rantaan ja joku hönkäili marius miestensarjaa...
Muuten nimessä ei ole mitään vikaa, mutta ikiaikaisen bestikseni kanssa hihitellään sille edelleen, kun meidän luokan pojat sitten osteli noita tuotteita.. taisi olla Axen edeltäjä. Joten omalle en ikinä voisi antaa tästä mielleyhtymästä johtuen.
Tunnen yhden pienen ja yhden vähän isomman Mariuksen.
joku komea tummatukkainen etelämaalainen mies nimestä Marius :)
Ei paha ollenkaan.
kuumin miestensarja ! siina mainoksessa joku misukka voihki ihan urakalla joten tuo nimi tuo aina sen mainoksen mieleen, oli niin typera.
Meidän naapurin tyttö on Marina enkä koe sitäkään merihenkisenä vaan tulee mieleen Kitinä.
ystäväni miehen nimi on Marius ja musta se on ihan ok nimi...ei kuitenkaan sopisi "vaalealle lapselle" nimeksi.
juuri merihenkisyyden takia. (tuli tyttö)
Marius = mies mereltä
Maailman ihanin pojan/miehen nimi, minun mielestäni siis. Kansainvälinen, ainakin länsimaissa tiedetään heti miehen nimeksi, eri maissa käytetään vähän eri muotoa. Meille tämä tärkeää, kun yksi osa sukua tulee ulkomailta.
No, meille tuli kaksi ihanaa tyttöä, joten Marius jäi käyttämättä. Ole hyvä, ota sinä nimi käyttöön!
Hyvä kattoo vastauksii ku on itte Marius
Mullekin tulee mieleen se delfiini. Toiseksi deodorantti.
Kaikille tulee heti mieleen Marius Müller-Westernhagen mutta ei kai siinä mitään.
Marius on ihan kiva nimi. Tanskassa ja Norjassa yleinen.
Edesmennyt alkohisti-isäni joi S-marketin myymää Marius-partavettä. Sellaista keltaista ja pihkan hajuista.
ei siis minusta mikään hassu vaan ihan kunnon nimi ja nätti!