Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
Herranjumala miten hirveen kuulosta tää Boys of Summer.
Samaa mietin. En muista ohjelmassa noin huonoa loppuyhteislaulua. Heti tuli mieleen, että Diandraa tarvitaan.
Suville vähän räväkämpiä biisejä, balladiosasto ei tuo parhaita puolia esiin.
Kärsin tunnontuskia ihmisen ulkonäön arvostelustani, mut ehkä tää on oman ikääntymiseni lieveilmiö. Hermostun jos jonkun nuorekas, pukeva tyyli muuttuu vanhahtavaksi. En käsitä miksi kukaan haluaisi muuttaa tyyliään epäedullisempaan suuntaan!
Arvostan Jeban tapaa pukeutua miten lystää kiloista huolimatta, mutta noin reipas ylipaino on todella terveysriski. Tietoa ja apua on saatavilla.
Suvi ei sovi tähän ohjelmaan. On liian pliisu esiintyjä ja heikko tulkitsija.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen nainen kertoo koiratarinan.
Lemmikkieläimet on rakkaita.
Lemmikit ovat rakkaita, mutta tarina oli epäaitoa. Ei liikuttumista, kaikkien tuijottelua kertomuksen aikana.
Jeban kiloista ketjussa kommentteja, mutta kukaan ei mainitse Mikko Penttilän kiloja! Tän illan vieraana ko.näyttelijä.
Onko taas niin, et miehen kilot on pyhät ja naisen kiloista saa puhua?
Kyllä mua alko itkettää maaretan koiratarina. Oman lemmikin olen minäkin joutunut hautaamaan. Luopuminen on todella surullista ja hirveää.
Katja ståhl vaikutti oleen vähä ihastunu kuustoseen.
Ja ne kilot, on kuustosellekin tullu kun tanssijavaimostaan erosi.
Vierailija kirjoitti:
Katja ståhl vaikutti oleen vähä ihastunu kuustoseen.
Ja ne kilot, on kuustosellekin tullu kun tanssijavaimostaan erosi.
Jospa katja ja kuustonen löysi toisensa. Uusi kohupari. Sanailevat 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Jeban kiloista ketjussa kommentteja, mutta kukaan ei mainitse Mikko Penttilän kiloja! Tän illan vieraana ko.näyttelijä.
Meinasin Mikonkin mainita kyllä, mut aiheen kommentointi maistui niin paskalta, etten enää viitsinyt, vaikka terveys motiivini olikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua alko itkettää maaretan koiratarina. Oman lemmikin olen minäkin joutunut hautaamaan. Luopuminen on todella surullista ja hirveää.
Itseäni itkettää jokaisen eläimen kuolema. Mietin, miten ennalta käsikirjoitettu kertomus oli. Jos se oli harkittua tarinan surullisuuden vuoksi, niiin se on täysin ymmärrettävää. Jos laskelmointia kirjamenekin tai jonkin muun markkinoinnin vuoksi, niin en arvosta.
Ja pidän yleisesti ottaen tarinoista. Tällä kertaa Timon kappale kertomuksineen ja Mikko P:n kappaleet olivat kauniita. Meille maalattiin kuva, johon itse pystyimme maalaamaan maiseman.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan keskustelu heräsi, kun pukeutuminen ja epäedullinen kamerakulma toivat karun todellisuuden esille. Yleensä kiloja yritetään peitellä, mutta kehopositiivisuuden aikakaudella ei kai enää tarvitse?
Suvi sopii hyvin tähän ohjelmaan. Hivelevän kaunis ääni ja koskettava tulkitsija. Tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meinasin Mikonkin mainita kyllä, mut aiheen kommentointi maistui niin paskalta, etten enää viitsinyt, vaikka terveys motiivini olikin.
Mielestäni kukin kantakoot kilonsa. Ja jokainen pitäkööt mölyt mahassaan kenenkin painosta.
katottiin ja oli hyvä mut tää on parempi : TikTok Sexy Cosplay Compilation
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma nousee tai kaatuu vieraista.
Biisit ratkaisee, hyvä musiikki pelastaa paljon. Tänään sitä ei ollut.
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla on se tarina olemassa, eikä toisen lemmikin kuolema kosketa kuin omistajaa itseään. Uusi lemmikki on talossa jo seuraavalla viikolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä kaikilla on se tarina olemassa, eikä toisen lemmikin kuolema kosketa kuin omistajaa itseään. Uusi lemmikki on talossa jo seuraavalla viikolla.
Meille ei ole tullu uutta, yli 20 vuotta menny. Ei pysty.
En käsitä, miten jotkut pystyy ottaan uuden, kun kuolema on taas sitte tiedossa lopuksi.
Olipa hyvä esitys tuo gossip girls.
Aikuinen nainen näyttelee koiratarinan. Mietin, että mitä tässä markkinoidaan, uutta kirjaa? Oli kuin ulkoa opeteltu puhe.