Elämäni biisi syksy 2024
Tässä ovat uudet Elämäni biisi -solistit mukana kovan luokan tähti https://www.is.fi/viihde/art-2000010654032.html
Kommentit (1856)
Vierailija kirjoitti:
Elvis toimii aina 👍
JP toimii aina! :D
Surkeita biisejä. Laittakaa Haddaway soimaan!
Hirmu pitkiä tarinoita osallistujilla taas. Ei jaksais kuunnella #huokaus# Siinä pitäis olla jokin aikaraja! Gongi kumahtaisi, kun tarinaa on tullut riittävästi.
Vierailija kirjoitti:
Mistä johtuu, että ohjelma on menettänyt hohtonsa?
Olisiko: "Aika aikaansa kutakin"- vai olenko itse muuttunut? Vielä viime vuonna oikein odotin tätä ohjelmaa, nyt katson Yle Areenasta, jotta voin ohittaa tylsät kohdat.
Minna Kuukka 177 cm
https://ljsp.lwcdn.com/api/video/embed.jsp?id=f5887e36-7eb6-45f3-b3eb-0…
Miksi ihmeessä lopettanut kieliopinnot yliopistossa kesken???!!🤔🙉
Vierailija kirjoitti:
Hirmu pitkiä tarinoita osallistujilla taas. Ei jaksais kuunnella #huokaus# Siinä pitäis olla jokin aikaraja! Gongi kumahtaisi, kun tarinaa on tullut riittävästi.
Tämä. Moni vieras ei lisäksi osaa kertoa tarinaa. Näyttelijät usein osaavat draaman kaaren, mutta moni muu ei. Horisevat pitkästi umpitylsää juttua jossa ei ole päätä eikä häntää.
Jore on mun suosikki, Kultainen maa oli hyvin vedetty. Elvistä ei kannattaisi kenenkään toivoa, koska esitys jää valjuksi, oli esittäjä kuka tahansa muu kuin itse Elvis. Taustatarinat on joillakin tosi kaukaa haettuja ihan kuin keksimällä keksittyjä.
Vierailija kirjoitti:
Voisihan siitä tehdä "parannellun" version, jossa vieraat esittäisivät itse elämänsä biisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisihan siitä tehdä "parannellun" version, jossa vieraat esittäisivät itse elämänsä biisin.
Sen jälkeen täällä ei muusta kirjoitettaisikaan, kuin siitä miten hirveää myötähäpeää on kenenkin kohdalla tunnettu.
Joku moitti Helenan saappaita. Minusta ne oli upeat. En vaan pitkänä naisena itse käytä noin korkeita korkoja. Itse ilta oli keskiverto. Ei valittamista. Tai no ehkä hauskat tyypit puuttui.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siitä, että alussa oli lähes jokaisen tuntemia vieraita. Nykyään, kun ei kaikkia tunne, ei juuri jaksa kiinnostaa tarinat biisien takana ja arvuuttelu -kenen biisi- on hankalaa tuntematta lainkaan kyseisiä tyyppejä.
Milloin ohjelman juontaja vaihtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siitä, että alussa oli lähes jokaisen tuntemia vieraita. Nykyään, kun ei kaikkia tunne, ei juuri jaksa kiinnostaa tarinat biisien takana ja arvuuttelu -kenen biisi- on hankalaa tuntematta lainkaan kyseisiä tyyppejä.
Tuo on kyllä totta. Onhan se tutuista ihmisistä kiinnostavampaa kuulla lisää. Ja myös arvuutella mikä kenenkin biisi on. Eilen tiesin noista ihmisistä 4/5 eli aika hyvin. Mutta kukaan ei ole mikään erityinen minulle. Helenaa näen sunnuntaisin, kun katson TTK:ta.
Vierailija kirjoitti:
Minna Kuukka on ollut jo vuosia ylipainoinen mutta hänpä oli jumankekka lihonut vielä entisestäänkin. Oli varmaan joutunut jo teettämään juhlapaitansakin? Ei varmaan saa enää vaatteita valmiina kovin helposti. Hän oli tavallista tyttöä nätimpi aikoinaan.
Kyllä varmaan on jo raskas olo tuollaisen kilomäärän kanssa, kun jo puhuminenkin hengästyttää. Eikö tajua, että aloittamalla hyötyliikunnan pääsisi jo hyvään alkuun. Näyttää hissillä menevän aina työpaikalleenkin, vaikka varmaan portaatkin on. No, eipä taitaisi jaksaa enää portaita edes nousta. Koiran kanssa kävellessäänkin jo puuskuttaa. Miltähän tuntuu normaalipainoisesta puolisosta tuollainen sairaalloinen lihavuus?
Vierailija kirjoitti:
Ahti-Hallbergin naama kiristelty äärimmilleen, mutta näyttää silti reilusti yli 60-vuotiaalta, vaikka on alle.
Minusta hän näyttää ihan luonnolliselta eli ei täyteaineita. Ainakin alkavat "hamsterinpussit" näkyvät, kuten tuon ikäisellä kuuluukin. Todella hyvin säilyneeltä näyttää ikäisekseen ja kaunis myös. Tietää sen kyllä itsekin. Kyllä niihin sääriin kelpaa korkeakorkoiset saappaatkin sujauttaa!
Vierailija kirjoitti:
Arja Saijonmaa täyttä 80 v ihan pian. Aika kova täti on kyllä ja ääni edelleen tosi voimakas ja hyvä
Ei kyllä uskoisi, näyttää samalta kuin parikymmentä vuotta sitten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minna Kuukka on ollut jo vuosia ylipainoinen mutta hänpä oli jumankekka lihonut vielä entisestäänkin. Oli varmaan joutunut jo teettämään juhlapaitansakin? Ei varmaan saa enää vaatteita valmiina kovin helposti. Hän oli tavallista tyttöä nätimpi aikoinaan.
Kyllä varmaan on jo raskas olo tuollaisen kilomäärän kanssa, kun jo puhuminenkin hengästyttää. Eikö tajua, että aloittamalla hyötyliikunnan pääsisi jo hyvään alkuun. Näyttää hissillä menevän aina työpaikalleenkin, vaikka varmaan portaatkin on. No, eipä taitaisi jaksaa enää portaita edes nousta. Koiran kanssa kävellessäänkin jo puuskuttaa. Miltähän tuntuu normaalipainoisesta puolisosta tuollainen sairaalloinen lihavuus?
Puoliso varmaan ajattelee, että luonne on tärkein?
Vierailija kirjoitti:
Jore on mun suosikki, Kultainen maa oli hyvin vedetty.
Kyllä. Ja kiitos ohjelmalle että nosti tämän upean biisin unholasta. Tää on juuri sitä parasta YLEä. josta voisin maksaa mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kuukka on ollut samaa kokoa jo yli 10v ainakin. Joten ei uutta. Enkä nää mitään syytä miksi ulkopuolisten pitäs aina kommentoida ja kauhistella kenenkään painoa. Kuten joku on todennut viisaasti, että he ylipainoiset kuin riukulaihat kyllä itse tietävät painonsa.
Sä kuulostat ankealta.