Mikä horoskooppimerkki sopii vesimiehelle pariksi? Onko oinas ok?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itselläni on ystävätär joka on vesimies. Tulemme hyvin juttuun😄olen itse rapu.
Ainakin kaverina vesimies on jees, parisuhteessa vaikea sanoa.
Rapu ja vesimies sopivat tosi hyvin pariksi. Samoin kalat ja rapu, vaikka kalat ovat joskus liian kilttejä äkkipikaiselle ravulle. Rapu käyttää häikäilemättömästi hyväkseen haaveilijaa. Raville täytyy olla välillä kova ja kertoa suoraan mielipiteensä. Karu totuus uppoaa paremmin kuin selittely.
Rapu veden merkkinä ei sovi alkuunkaan ilman merkille vesimiehelle. Opetelkaa astrologian perusteet, ennen kuin jaatte huonoja neuvoja ja kannustatte ihmisiä suhteisiin väärän merkkisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oinaan kanssa tulee toimeen, kun vain jaksaa sitä pomottelua. Oinas haluaa olla johtaja joka asiassa. Oinaan kanssa ei tarvitse tapella, koska hän ei tappele, murjottaa ja mököttää kunnes pyytelet anteeksi ja haet sopua. Oinas ei IKINÄ Itse sovittele, koska mikään ei koskaan ole hänen syynsä. Hän on aina oikeassa ja hänellä on viides aisti, jolla hän ennustaa etukäteen mitä tapahtuu. Usein ei tapahdu. Seläntakana jaksaa naputtaa ja arvostella ihmisiä, mutta naamatusten esittää mukavaa ja lievää. Äitin ja anopin kultapoika ( jos kyse miehestä) , jossa ei ole mitään vikaa, vain toisessa on se vika. Oinasnainen taas ei ole äitien eikä anoppien suosiossa, koska tyttö/miniä määrää aina tahdin.
Tekevä ja osaava työssään Oinas on, mutta ei niin kunnianhimoinen, että voisi menestyä. Menee usein siitä mistä aita on matalin.
Nimim. Kokemusta on
Niin sulla on kokemusta henkisesti kehittymättömistä oinaista, jollaisten perustella nyt maalaat kuvaa koko merkistä. Jossain aiemmalla sivulla sanottiin, miten olisi hyvä muistaa kaikista merkeistä löytyvän niin sanotusti kehittyneitä ja kehittymättömiä. Kehittymättömissä ne negatiiviset piirteet on enemmän esillä ja kehittyneissä taas positiiviset piirteet.
Itse olen saanut todistaa sellaista muutosta, jossa aiemmin nopeasti suuttuva ja itseään oikeassaolevana pitävä oinas on tietoisella läsnäololla pystynyt muuttamaan nuo piirteet. Nopea suuttumus on tiessään, koska tunteisiin suhtautuminen on yleisestikin aivan eri tasolla kuin tuolloin, ja myös sen oman kannan kyseenalaistaminen on tullut tutuksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä skorpioni joka tapailee vesimiestä ja luoja on tunteettoman oloinen tyyppi. En saa otetta ollenkaan, onko vesimies tunteeton vai kätkeekö tunteensa? Normaalisti saan miehet jollain lailla edes "pihteihin" mut hän vaikuttaa semikylmältä. Tosi itsenäinen tyyppi. Kiehtova toki ja tosi ihana.. pelkään vaan että rikon itseni kun oon aika tunteellinen.. vaikeeta tunteettomasti harrastaa vaikka seksiä itselle se on semmosta tunteellista rakastelua.. hän on aika dominoiva monella lailla..
Mites skorppari-vesimies.. kannattaako juosta?
Onko oikeastaan väliä onko tunteeton vaiko kätkee tunteensa. Kerroit vielä että semikylmä, niin mikä sinua pitää kiinni tuollaisessa miehessä ja jos jopa seksi on tunteetonta. Kerroin tuossa ylempänä vesimiesnaisesta, joka oli tavallan kylmä ja ei kuitenkaan ollut. Hänen kanssaan seksi ei ollut tunteetonta, mutta hänessä oli joku kylmä
No siis kyllä meillä on tosi kiihkeetä kyllä.. ja oon aivan koukussa tähän vesimiesäijään..
Tarkoituksena on kyllä saada se vielä pihteihin.. otan haasteena tämän..
^ sellaset skorpionijutut sieltä; "Otan haasteena ja yritän saada pihteihin hänet"
Minusta tuollainen itsensä haastaminen ihmissuhteilla kuulostaa jokseenkin epäilyttävältä.
En tiedä mikä merkki sopiva, mutta parisuhde vesimiehen kanssa syö itsetunnon hiljalleen, niin viileäksi ja eteisekeksi jää.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä merkki sopiva, mutta parisuhde vesimiehen kanssa syö itsetunnon hiljalleen, niin viileäksi ja eteisekeksi jää.
Tarkoitatko seksin vai kommunikoinnin vai minkä olevan viileää ja etäistä?
Olen nouseva skorpioni, tulen hyvin toimeen Härkien kanssa. Pidän myös Kaloista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitatko seksin vai kommunikoinnin vai minkä olevan viileää ja etäistä?
Tähän ei ole vieläkään vastattu, eli mikä?
Ei pelkästään kannata vaan on jopa välttämätöntä juosta taakseen katsomatta ja takaisin koskaan palaamatta. Nimittäin vesimiehen. Skorpionit tuhovat poikkeuksetta kaiken hyvän, kauniin ja oikean ja korvaavat nämä hyveet omalla kieroutuneella ja perverssillä saastallaan.