Mikä horoskooppimerkki sopii vesimiehelle pariksi? Onko oinas ok?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta joskus voi olla että tuli ja vesi sopii yhteen. Koska tuli ja jousimies merkkinä etsin koko ajan veden helpotusta, en tosin ihmisestä vaan muuten elämässä. :) Ja ehkä siis eri merkit tasapainottavat toisiaan. Riippuu muusta yhteensopivuudesta. Oinaita itse kyllä vältän jos on sarvekas vai onko niitä mukaviakin.
No siis jousimiehelle on oikeesti kaikista pahin vesimerkit. Ne hukuttaa sut aivan täysin. Mut sun kartalla on muutakin ja varmaan jotain vettäkin kun koet sen helpottavana. Tai sit voi käydä esim kuten mulle. Oon aurinko leijona, nouseva jousimies, kuu härkä. Mun kartalla on pääasiassa tulta, pari maa sijaintia eikä yhtään vettä varsinaisissa planeetta sijainneissa. Mun pahin painajainen on aina ollut ravut ja kalat kun tuntuu että hukun siihen tunnemaailmaan. Kalojen haihatteluun en myöskään oo koskaan päässyt sisälle. Rapu on tuntunut ahdistavalta ja sitovalta ylihuolehtijalta.
Varsinkin rapuja välttelin, kunnes tapasin mun miehen. Aurinko sekä kuu rapu eli todella rapu. Jalat lähti alta ehkä enemmänkin nousu kaksosen takia, koska meidän nousevat merkit on toistensa vastamerkit, eli todella erilaiset ja toisiaan puoleen vetävät koska molemmat tarvitsee laskevan merkkinsä piirteitä elämään ja toisen nousumerkki on siis toisen laskevamerkki. Hänen kartallaan on kyllä myös leijonaa joka tuo mulle turvaa ja tuttuutta sieltä hänen veden ja ilman keskeltä. Hänellä on mm venus ja mars molemmat leijonassa.
Se isoin asia minkä löysin kartaltani vasta pitkän seurustelun jälkeen oli chiron kasihuoneessa ravun merkissä. Tää selitti, miksi mun mies on ensimmäinen joka on pystynyt luomaan mulle turvaa ja hellyyttä jota oon aina tarvinnut näyttääkseni oikeesti ne kipeimmätkin osat itsestäni. 8 huone on kuolemaa, jälleensyntyä, muutoksia ja intensiivisiä tunteita ja tätäkin huonetta kutsutaan toisinaan salaisuuksien huoneeksi. Sen sisältä löytyi chiron joka kuvaa syvimpiä haavoja joita meissä on ja niitä asioita joita pidetään piilossa hyvin vahvasti. Mulla se on ravussa, eli erittäin tunteellisessa merkissä ja koska mun mies on kuu ja aurinko rapu oon saanut päästettyä hänet sinne sisään. Tää on muokannut musta tasapainoisemman ja lisäks oon oppinut näyttämään tunteita joita en ennen osannut näyttää ja olemaan herkkä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio! Nyt tulee tärkein huomioitava seikka horoskooppimerkeistä.
Kavahda skorpioneja. Tulet aina petetyksi.
Olette varoitettuja.
p.s olen elämässäni tavannut yhden naispuolisen skorpionin, joka oli selkeästi erilainen ja harmikseni en häneltä kysynyt tarkempia tietoja, jotta olisin voinut tarkastaa horoskoopin kokonaisuudessaan.
Mitkä olivat ne aspektit, mitkä saivat hänet muistuttamaan lähes inhimillistä olentoa,toisin kuin muissa kohtaamissani skorpioninaisissa joilta nämä ihmisyyden aspektit ovat puuttuneet täydellisesti. He ovat olleet ainoastaan yksiselitteisesti sekopäisiä hulluja.
Minä oon kuuskorpioni ja myönnän että joku saattaisi sanoa myös sekopäiseksi hulluksi, tosin minua silloin kunnolla tuntematta. Mutta eikö skorpioniin liitetä lojaalisuus? En kyllä itse ainakaan ole mikään petturiakka.
Skorpioni on intohimoisuuden ja tunteiden merkki. Siinä piilee suurin mahdollisuus niin hyvän kuin pahankin itseilmaisuun, aivan yksilön tahdosta riippuen.
Skorpioni voi olla suurenmoinen muiden edestä uhrautuja tai hyvien asioiden puolesta "taistelija", siinä missä kateellinen, mustasukkainen ja täynnä vihaa. Kaikki riippuu siitä, millaisella viisaudella hän osaa suunnata tuota kiihkeää voimaansa.
"Skorpioni voi olla suurenmoinen muiden edestä uhrautuja tai hyvien asioiden puolesta "taistelija", siinä missä kateellinen, mustasukkainen ja täynnä vihaa. Kaikki riippuu siitä, millaisella viisaudella hän osaa suunnata tuota kiihkeää voimaansa. "
Onpa kyllä totta. Aina sitä oppii uutta. -kuuskorppari
Mä rakastan skorppareita <3 enkä vaan sen takia, että se on kaikista seksuaalisin merkki ja oikeesti voi luoja sitä kyytiä mitä niiltä peittoja heiluttaessa saa. Lisänä on älytön intensiivisyys ja omistaminen kiinnostuksen kohteelle. Skorppari huomaa pienetkin yksityiskohdat ja huomioi jatkuvasti kun on kiinnostunut. Tunnemaailmaansa sisälle skorppari päästää todella harvoin, joka tekee skorpparista salaperäisen.
Ne jotka on kokenut toisen kuin tuon puolen skorppareista on niitä, jotka on erehtynyt, loukkaamaan, satuttamaan tai pettämään skorpparin. Sillon skorpparista tulee täysin uusi puoli. Kylmä, pistelevä, keinoja kaihtamaton. Ja skorppari ei anna anteeksi. Petät kerran skorpparin niin se oli siinä, kuherruskuukausi ohi. Skorppari ei yleensä pääse myöskään itse siitä petoksesta koskaan yli vaan se jää kaivelemaan vaikka skorppari sen hienosti yleensä peittääkin.
Mulla ei siis itsellä ole vettä kartalla lainkaan, joten en siis pönkittele täällä omaa merkkiäni :)
Mää oon kyl aina miettiny, et voiks noi olla tosissaan, vai leikkiiks ne vain tosissaan olevii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomio! Nyt tulee tärkein huomioitava seikka horoskooppimerkeistä.
Kavahda skorpioneja. Tulet aina petetyksi.
Olette varoitettuja.
p.s olen elämässäni tavannut yhden naispuolisen skorpionin, joka oli selkeästi erilainen ja harmikseni en häneltä kysynyt tarkempia tietoja, jotta olisin voinut tarkastaa horoskoopin kokonaisuudessaan.
Mitkä olivat ne aspektit, mitkä saivat hänet muistuttamaan lähes inhimillistä olentoa,toisin kuin muissa kohtaamissani skorpioninaisissa joilta nämä ihmisyyden aspektit ovat puuttuneet täydellisesti. He ovat olleet ainoastaan yksiselitteisesti sekopäisiä hulluja.
Mutta eikö skorpioniin liitetä lojaalisuus?
Ainoastaan skorpionit itse liittävät itseensä lojaalisuuden, eivät muut. Nämä muut, ennemmin tai myöhemmin, tulevat näkemään skorpionin tosiolevaisuuden. Sieluttoman ja umpimustan pahuuden.
Olen ollut 8v todella onnellinen ravun kanssa, vaikka meidän pitäisi olla kaikkein epäsopivimpia. Äkkiä menee kyllä sakset ristiin, ja vetäydytään puhumattomina kuoreen, jos on pienikin ongelma. Rapu on kuitenkin turvani ja rauhani. Oinainen vauhdissa en pysy, enkä jaksa kaksosten kahta puolta. Jousimiehen kanssa en tule toimeen. T: vesimies -nainen (Ikävä kyllä myönnän merkkini pitkävihaisuuden, välinpitämättömyyden, ja ajoittaisen viileyden.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas ei sovi kenellekään.
Vai niin,oinas on älykäs,valoisa ja rehellinen kevään lapsi,parempaa ei ole.
Toki toki, kunhan vaan aina sanot "Kyllä, tehdään juuri kuten sinä haluat"...
Just tuollainen ei sovi oinaalle eikä oinas ei sovi tuollaiselle. Oinaan kanssa ollessa täytyisi löytyä omaakin tahtoa, että ihmissuhde olis hyvä ja tasapuolinen.
Tuollainen sieluton suostuminen kuulostaa konfliktipelkoisen käytökseltä. Konfliktien ahkera välttely on tuon tahdottomuuden lisäksi sellainen piirre, joka voi olla enemmän haitaksi oinaiden kanssa seurustellessa. Oinas arvostaa suoruutta ja sitä konfliktien välttely harvemmin on. Ei ole mitenkään tavatonta, että konfliktia vältellen sellaiseen juuri ajautuu, myös yleisesti eikä vain oinaiden kanssa.
Mistä tuo vesimiehen viileys, välinpitämättömyys tulee? Miten tuollainen toimii parisuhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo vesimiehen viileys, välinpitämättömyys tulee? Miten tuollainen toimii parisuhteessa?
Tuosta ilmamerkistä kai, eikös ne muutenkin ole vähemmän tunteellisia kuin esim vesi tai tuli, ehkä myös maakin. Korostunut mentaalisuus vaikuttaa varmasti myös. Toimii parisuhteissa aivan yksilöistä riippuen, joillekin voi sopiakin.
Vesimiehelle sopii sellainen ihminen, joka ei välitä jäädä viimeiseksi hänen prioriteeteissaan. Vesimiehellä muut kuin kumppani menevät edelle. Eli täysin omaa elämääsi elävä ihminen, vesimies on sinulle sopiva kumppani!
Vierailija kirjoitti:
Vesimiehet on änkyröitä
Kyllä, hemmetin hankalia ihmisiä. Toisen pitää olla lehmänhermoinen että kestää.
Voi elämän kevät näitä horoskooppiuskovaisia. Minulle tulee heti "Turn Off" fiilis kun treffeillä toinen alkaa kyselemään horoskooppimerkkiä. Kiinnostus lopahtaa siihen.
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan skorppareita <3 enkä vaan sen takia, että se on kaikista seksuaalisin merkki ja oikeesti voi luoja sitä kyytiä mitä niiltä peittoja heiluttaessa saa. Lisänä on älytön intensiivisyys ja omistaminen kiinnostuksen kohteelle. Skorppari huomaa pienetkin yksityiskohdat ja huomioi jatkuvasti kun on kiinnostunut. Tunnemaailmaansa sisälle skorppari päästää todella harvoin, joka tekee skorpparista salaperäisen.
Ne jotka on kokenut toisen kuin tuon puolen skorppareista on niitä, jotka on erehtynyt, loukkaamaan, satuttamaan tai pettämään skorpparin. Sillon skorpparista tulee täysin uusi puoli. Kylmä, pistelevä, keinoja kaihtamaton. Ja skorppari ei anna anteeksi. Petät kerran skorpparin niin se oli siinä, kuherruskuukausi ohi. Skorppari ei yleensä pääse myöskään itse siitä petoksesta koskaan yli vaan se jää kaivelemaan vaikka skorppari sen hienosti yleensä peittääkin.
Mulla ei siis itsellä ole vettä kartalla l
Mun skorpparipoikaystävällä oli varmaan alhaisin libido ikinä. Seksi oli ihan hyvää silloin kun sitä oli.
Kuka näihin horoskooppeihin uskoo? Ominaisuudet peritään ja osa muotoutuu elinympäristön perusteella. Ei sen perusteella minä päivänä syntyy. Vai ihanko oikeesti meinaatte että vaikka Intiassa ja Suomessa samaa aikaa syntyneet on samanlaisia koska horoskooppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas ei sovi kenellekään.
Vai niin,oinas on älykäs,valoisa ja rehellinen kevään lapsi,parempaa ei ole.
Toki toki, kunhan vaan aina sanot "Kyllä, tehdään juuri kuten sinä haluat"...
Just tuollainen ei sovi oinaalle eikä oinas ei sovi tuollaiselle. Oinaan kanssa ollessa täytyisi löytyä omaakin tahtoa, että ihmissuhde olis hyvä ja tasapuolinen.
Tuollainen sieluton suostuminen kuulostaa konfliktipelkoisen käytökseltä. Konfliktien ahkera välttely on tuon tahdottomuuden lisäksi sellainen piirre, joka voi olla enemmän haitaksi oinaiden kanssa seurustellessa. Oinas arvostaa suoruutta ja sitä konfliktien välttely harvemmin on. Ei ole mitenkään tavatonta, että konfliktia vältellen sellaiseen juuri ajautuu
Samaa mieltä. Olen oinas enkä voi sietää perässä vedettäviä myötäilijöitä, olipa kyse ystävistä tai romanttisista suhteista. Pidän outona ihmisiä joilla ei ole mielipidettä juuri mistään. Sellainen ihminen ei taida käyttää aivojaan paljon, kunhan olla möllöttää läpi elämän? Vai onko masentunut, kun mikään ei kiinnosta? Yhtä ärsyttäviä on mielistelijät, jotka yrittävät tehdä vaikutuksen minuun valheellisella myötämielisyydellään tai jättävät laiskuuttaan vetovastuun minulle.
Minun kanssani saa olla eri mieltä, eivätkä eroavat mielipiteet johda riitelyyn. Ellei tarkoituksella yritä olla eri mieltä härnätäkseen minua ja latistaakseen itsetuntoani dissaamalla kaikkia mielipiteitäni. Ravuista tykkään, kun uskaltavat olla omia itsejään ja sanoa mielipiteensä.
Vierailija kirjoitti:
Voi elämän kevät näitä horoskooppiuskovaisia. Minulle tulee heti "Turn Off" fiilis kun treffeillä toinen alkaa kyselemään horoskooppimerkkiä. Kiinnostus lopahtaa siihen.
Yllättävän moni nainen uskoo höpsismiin, mutta järkytyksenä oli juristimies, joka luotti astrologiaan. :D
N
Vierailija kirjoitti:
Oma vesimies-exäni vaikutti tuntevan negatiiviset tunteet erittäin vahvasti ja jaksoi velloa niissä viikkokaupalla. Positiivisia tunteita ja rakkaudenosoituksia ei paljon näkynyt, vaikka olisi rakkautta tuntenutkin. Siitä viileys. Ei toiminut minun kanssani, koska olen puhelias, lämmin ja hellyydenkipeä ihminen.
Minä oon kuuskorpioni ja myönnän että joku saattaisi sanoa myös sekopäiseksi hulluksi, tosin minua silloin kunnolla tuntematta. Mutta eikö skorpioniin liitetä lojaalisuus? En kyllä itse ainakaan ole mikään petturiakka.