Mikä horoskooppimerkki sopii vesimiehelle pariksi? Onko oinas ok?
Kommentit (111)
Vierailija kirjoitti:
Voi elämän kevät näitä horoskooppiuskovaisia. Minulle tulee heti "Turn Off" fiilis kun treffeillä toinen alkaa kyselemään horoskooppimerkkiä. Kiinnostus lopahtaa siihen.
Eihän tämä mitään uskovaisuutta ole, vaan pelkkää hupia suurimmalle osalle. Älä ole niin kurttuotsa.
Deittailin vesimiesnaista, meillä oli se*sisuhde ja olisin halunnut enemmänkin, mutta nainen ei. Hänestä oli jotenkin vaikea saada otetta henkisesti, vaikea selittää mitä tarkoitan. Hän oli hyvin fiksu jne, mutta tunteiden tasolla jotenkin kaukainen. Äärimmäisen vaikea kyllä selittää mitä sanaa haen, en sano että hän oli tunteeton, mutta jotenkin ei vaan päästänyt lähelleen. Oli kuin hän olisi ollut jonkin näkymättömän muurin takana tai jotain.
Itselläni on ystävätär joka on vesimies. Tulemme hyvin juttuun😄olen itse rapu.
Ainakin kaverina vesimies on jees, parisuhteessa vaikea sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Deittailin vesimiesnaista, meillä oli se*sisuhde ja olisin halunnut enemmänkin, mutta nainen ei. Hänestä oli jotenkin vaikea saada otetta henkisesti, vaikea selittää mitä tarkoitan. Hän oli hyvin fiksu jne, mutta tunteiden tasolla jotenkin kaukainen. Äärimmäisen vaikea kyllä selittää mitä sanaa haen, en sano että hän oli tunteeton, mutta jotenkin ei vaan päästänyt lähelleen. Oli kuin hän olisi ollut jonkin näkymättömän muurin takana tai jotain.
Kuulostaa tutulta. Kymmenen vuotta vesimiehen kanssa olleena voin sanoa etten päässyt yhtään lähemmäs kyseisen ihmisen sisintä. Väistit luodin, kun et alkanut naisen kanssa suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas ei sovi kenellekään.
Vai niin,oinas on älykäs,valoisa ja rehellinen kevään lapsi,parempaa ei ole.
Eli jyräävä sekopää joka huutaa ja polkee kaikki alleen. Kamalampaa saa hakea, kuin oinas! T: rapu
Eniten homoseksuaaleja löytyy ilmanmerkkisistä. Tämän olen lukenut astrologisesta kirjasta, missä käsiteltiin eri merkkisten ihmisten suhteiden välistä synkroniaa.
Tapailin naispuolista vesimiestä. Hänellä oli jotenkin kuin kaksi eri puolta samassa paketissa. Aivan kuin kaksi eri ihmistä samassa naisessa. En tiedä liittyikö horoskooppimerkkiin vai hänen henkilökohtaiseen ominaisuuteensa mutta tämä oli minulle liikaa. Tämä hänen varsinainen olemuksensa oli mitä ihanin ja rakastavin, mutta tämä toinen suorastaan kylmä ja jotenkin hallitsematon. Vaikutti välillä hyvin epävakaalta.
Oinaan kanssa tulee toimeen, kun vain jaksaa sitä pomottelua. Oinas haluaa olla johtaja joka asiassa. Oinaan kanssa ei tarvitse tapella, koska hän ei tappele, murjottaa ja mököttää kunnes pyytelet anteeksi ja haet sopua. Oinas ei IKINÄ Itse sovittele, koska mikään ei koskaan ole hänen syynsä. Hän on aina oikeassa ja hänellä on viides aisti, jolla hän ennustaa etukäteen mitä tapahtuu. Usein ei tapahdu. Seläntakana jaksaa naputtaa ja arvostella ihmisiä, mutta naamatusten esittää mukavaa ja lievää. Äitin ja anopin kultapoika ( jos kyse miehestä) , jossa ei ole mitään vikaa, vain toisessa on se vika. Oinasnainen taas ei ole äitien eikä anoppien suosiossa, koska tyttö/miniä määrää aina tahdin.
Tekevä ja osaava työssään Oinas on, mutta ei niin kunnianhimoinen, että voisi menestyä. Menee usein siitä mistä aita on matalin.
Nimim. Kokemusta on
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi elämän kevät näitä horoskooppiuskovaisia. Minulle tulee heti "Turn Off" fiilis kun treffeillä toinen alkaa kyselemään horoskooppimerkkiä. Kiinnostus lopahtaa siihen.
Eihän tämä mitään uskovaisuutta ole, vaan pelkkää hupia suurimmalle osalle. Älä ole niin kurttuotsa.
Niinpä. Ihmettelen miksi nuo kurttuotsat täällä ovat kommentoimassa, jos ei horoskoopit kiinnosta? Minä ohitan ne aiheet, jotka eivät kiinnosta enkä jää arvostelemaan muiden mielipiteitä. Ihme porukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, sen horoskooppimerkin kanssako alat seurustella?
Kysymys kuului mikä horoskooppimerkki sopii vesimiehelle, mikä on myös horoskooppimerkki. Miten voi seurustella merkin kanssa? Kerro.
Nyt vähän itsekritiikkiä sen omasta mielestä säihkyvän nokkeluuden kanssa.
🤣🤣🤣 tämä! Esittävät todellakin muka nokkelia kysymyksiä, mutta eivät huomaa kuinka tyhmiä ovat kommentit. Parisuhde horoskooppimerkin tai sitä esittävän eläimen kanssa!!🤣
Vierailija kirjoitti:
Minulla, Vesimiehellä, oli aikoinaan esimiehenä Oinas. Kyseinen henkilö ei ollut kovin pidetty työyhteisössä, mutta me tulimme oikein hyvin juttuun.
Vaatiko tekemään oikein töitäkin,kun ei ollut pidetty.
Vierailija kirjoitti:
Rapu ja vesimies sopivat tosi hyvin pariksi. Samoin kalat ja rapu, vaikka kalat ovat joskus liian kilttejä äkkipikaiselle ravulle. Rapu käyttää häikäilemättömästi hyväkseen haaveilijaa. Raville täytyy olla välillä kova ja kertoa suoraan mielipiteensä. Karu totuus uppoaa paremmin kuin selittely.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rapu ja vesimies sopivat tosi hyvin pariksi. Samoin kalat ja rapu, vaikka kalat ovat joskus liian kilttejä äkkipikaiselle ravulle. Rapu käyttää häikäilemättömästi hyväkseen haaveilijaa. Raville täytyy olla välillä kova ja kertoa suoraan mielipiteensä. Karu totuus uppoaa paremmin kuin selittely.
Olen rapu ja en täysin allekirjoita tuota. Kalat on kilttejä mutta muuttavat jatkuvasti mielipiteitään ja käytöstään, juoruilevat ja ovat valmiita kääntämään takkia. Näin siis ystävyydessä. Rakastajina ei ole ollut kaloja, yksi kuukalat merkkinen ja oli äärimmäisen pirullinen, niin sanallisesti kuin teoissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen rapu ja en täysin allekirjoita tuota. Kalat on kilttejä mutta muuttavat jatkuvasti mielipiteitään ja käytöstään, juoruilevat ja ovat valmiita kääntämään takkia. Näin siis ystävyydessä. Rakastajina ei ole ollut kaloja, yksi kuukalat merkkinen ja oli äärimmäisen pirullinen, niin sanallisesti kuin teoissaan.
&nb
...kuinka ollakkaan muistin just että oli vesimies aurinkomerkiltään. Tämä yhdistelmä ilmeisesti tekee ihmisestä luonnevikaisen.😄
Skorppari täällä.Vetäydyn usein omiin oloihini ja keskityn itselleni tärkeisiin asioihin. En jaksa käyttää "pistintäni" ihmisten härkkimiseen.
Täällä skorpioni joka tapailee vesimiestä ja luoja on tunteettoman oloinen tyyppi. En saa otetta ollenkaan, onko vesimies tunteeton vai kätkeekö tunteensa? Normaalisti saan miehet jollain lailla edes "pihteihin" mut hän vaikuttaa semikylmältä. Tosi itsenäinen tyyppi. Kiehtova toki ja tosi ihana.. pelkään vaan että rikon itseni kun oon aika tunteellinen.. vaikeeta tunteettomasti harrastaa vaikka seksiä itselle se on semmosta tunteellista rakastelua.. hän on aika dominoiva monella lailla..
Mites skorppari-vesimies.. kannattaako juosta?
Vierailija kirjoitti:
Kuka näihin horoskooppeihin uskoo? Ominaisuudet peritään ja osa muotoutuu elinympäristön perusteella. Ei sen perusteella minä päivänä syntyy. Vai ihanko oikeesti meinaatte että vaikka Intiassa ja Suomessa samaa aikaa syntyneet on samanlaisia koska horoskooppi?
Kukaan ei meinaa että nuo olis samanlaisia. Jokaisen taivaankappaleen asento vaikuttaa, eli jos oot suomessa tai intiassa, niin samalla hetkellä ne planeettojen sijainnit on erit kun katsellaan eri paikoista.
Vierailija kirjoitti:
Täällä skorpioni joka tapailee vesimiestä ja luoja on tunteettoman oloinen tyyppi. En saa otetta ollenkaan, onko vesimies tunteeton vai kätkeekö tunteensa? Normaalisti saan miehet jollain lailla edes "pihteihin" mut hän vaikuttaa semikylmältä. Tosi itsenäinen tyyppi. Kiehtova toki ja tosi ihana.. pelkään vaan että rikon itseni kun oon aika tunteellinen.. vaikeeta tunteettomasti harrastaa vaikka seksiä itselle se on semmosta tunteellista rakastelua.. hän on aika dominoiva monella lailla..
Mites skorppari-vesimies.. kannattaako juosta?
Onko oikeastaan väliä onko tunteeton vaiko kätkee tunteensa. Kerroit vielä että semikylmä, niin mikä sinua pitää kiinni tuollaisessa miehessä ja jos jopa seksi on tunteetonta. Kerroin tuossa ylempänä vesimiesnaisesta, joka oli tavallan kylmä ja ei kuitenkaan ollut. Hänen kanssaan seksi ei ollut tunteetonta, mutta hänessä oli joku kylmä puoli muuten. En jaksanut sellaista. Kalat olen itse horoskoopiltani. Veden merkki kuten skorpioni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oinas ei sovi kenellekään.
Vai niin,oinas on älykäs,valoisa ja rehellinen kevään lapsi,parempaa ei ole.
Eli jyräävä sekopää joka huutaa ja polkee kaikki alleen. Kamalampaa saa hakea, kuin oinas! T: rapu
Tosi nätti tulkinta merkin ominaisuuksista! Nehän onkin juuri ja ainoastaan tuollaisia, ilman muunlaisia piirteitä. Kamalia kaikki. Eikä tähän tosiaan liity mikään muu, kuin pelkkä oinasten sisältäpäin kumpuava kusipäisyys, joka on pääominaisuus tämän merkin henkilöiden persoonallisuudessa.
Ei, kyllä se on vesimies. Kaksonen tulee hyvänä kakkosena. Ilma-merkit ovat tunteettomia ja kylmiä.