Tukekaa suomalaista yrittäjää
Tämä sen takia kun joku iikori näkyy tehneen Suomi vastaisen ketjun jossa kehotetaan välttämään kotimaista tuotantoa.
Ajatus on kaiken kaikkiaan järjetön suomalaisten kannalta.
Ainoa mitä pitäisi välttää on Temut ym. halparoina firmat jotka myy kertakäyttöromua.
Kommentit (57)
Jos on metsää niin käyttäkää MotoTeam Tauriaista. Heidän koneensa kulkevat joessakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko vaikeata on suomalaisen palkansaajan, työttömän tai opiskelijan tukea suomalaista tuotantoa ja yritystoimintaa, kun ostovoima on Eu:n alhaisempia, eikä rahaa ole. Tämä näkyy myös keskiluokassa.
Meillä tarvittiin sähkömiestä, pyysin hinta-arvion ja päätin, että noin kallista en ota. Nyt on etsinnässä ulkomaalainen firma, joka tekisi työt halvemmalla. Onko kenelläkään tietoa, mistä saisi latvialaisen sähkömiehen töihin 4 e/h korvauksella?
Meillä tälläisiä oli,paskaa tuli,mutta laskutus oli ihan muuta.Uskovaisten yritys
Lisätään työttömyyttä jättämällä suomalaiset tuotteet ja palvelut käyttämättä. Samalla tehdään ilmastoteko, koska jostain syystä kivihiilivoimala Kiinassa on paras vaihtoehto, kun puhutaan tuotannon hiilijalanjäljestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitten kun yrittäjän ahneus edes vähän vähenee. Nyt ollaan viemässä duunarin sunnuntailisätkin.
Meinaatko, että yrittäjä voi laskuttaa sunnuntailta korkeampaa hintaa? Ja te vasurithan ette kuulu kirkkoonkaan, niin aivan hyvin sunnuntai voi olla teille tavallinen arkipäivä. Lopeta siis vinkuminen.
Se luetun ymmärtäminen. Vai mistä moinen purkaus?
Ap. aloituksessa nimenomaan haluaa asiakkaansi myös vasurit ja pyytää vasureita ostamaan suomalaisia tuotteita ja palveluita, eikä kantamaan rahojaan ulkomaille tai tekemään sijoituksia ulkomaisiin yhtiöihin.
Suomessa oikeistoa edustaa kansasta vain pieni osa n. 30% ja Suomen elinkeinoelämä ei voi levätä heidän harteillaan, eikä ostovoima. Ja usein rikkaat tekevät vielä ostosmatkojaan ulkomaille, ei ne tue suomalaista yrittäjiä ostoillaan.
Vasurit ovat merkittävässä roolissa, miten Suomen yrityselämä menestyy, sillä he käyttävät lähes kaikki tulonsa kulutukseen, joka hyödyntää elinkeinoelämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitten kun yrittäjän ahneus edes vähän vähenee. Nyt ollaan viemässä duunarin sunnuntailisätkin.
eikös se ole hallitus eikä yrittäjät
Yrittäjäjärjestöt tukevat hallitusta EK ja Suomen Yrittäjät pääpukareina. Myös Perheyrittäjien Liitto ja pienemmätkin järjestöt rahoittavat Kokoomusta runsaallakin kädellä. Kokoomushan laulaa ainoastaan sen lauluja, joiden leipää syö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjien edustajat huutelevat, että punaliput liehuu, menkää töihin. Luuletko että huvittaa kuluttaa ja tukea sentilläkään tällaista irvailua? Yrittäjien on ensin koottava rivinsä sisältä päin ja ajettava lahtarisaasta pois päättäviltä paikoilta.
Mun mielestä yrittäjien pitäisi ajaa puna saasta pois jokaiselta työpaikalta. Olen ollut monessa firmassa, jossa nämä "liiton miehet" ovat jarruttaneet työntekoa siinä määrin, että heidän ansiostaan joka vuosi pamahti lomautuksia, vaikka tilauskantaa olisi ollut. Lopulta ryhdyin yrittäjäksi ja takuulla mun firmaan ei pääse yksikään puna nuttu koskaan töihin. Olen jo palkannut muutaman maahan muuttajan, koska he tekevät oikeasti töitä palkkansa eteen, eivätkä nutise turhista.
Se on jo nyt täysin mahdollista, mutta jostakin syystä yrityselämä ei pärjää ilman näitä "punasaastaa", eikä heidän bisneksensä pyöri, pelkän hyvä ja oikeaoppisen kansanosan turvin, vaan pian ovat konkurssissa.
Yritykset ovat aina voineet valita työntekijäjänsä, samoin yritysasiakkaansa, kenelle on valmis myymään tuotteitaan ja palveluitaan. Jokainen yritys voi perustaa liiketoimintansa pelkästään oikeistolaisille. Mutta turha valittaa, ettei bisnes kannata.
Kyllä nykyisessä ilmapiirissä on vaikea tukea suomaista työtä ja yrityselämää, sillä vastakkainasettelua ja vihapuhetta paljon.
Suomi on jakautunut kahtia - äärioikeistoon ja loput kansasta ovat sitten "vassareita", oli heidän poliittinen suuntautuminen mikä tahansa.
En itsekkään tässä poliittisessa ilmapiirissä koe tärkeäksi tukea suomalaista elinkeinoelämää, kun olen poliittisesti sitoutumaton, mutta en hyväksy äärioikeustoa ja kulutan yhä vähemmän ja mieluimmin tee ostosmatkoja ulkomaille, jossa tuotteet halvempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
eikös se ole hallitus eikä yrittäjät
Kuvitteletko oikeasti että on hallituksen idea. Suoraan elinkeinoelämän pomoilta pyyntö tullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yrittäjien edustajat huutelevat, että punaliput liehuu, menkää töihin. Luuletko että huvittaa kuluttaa ja tukea sentilläkään tällaista irvailua? Yrittäjien on ensin koottava rivinsä sisältä päin ja ajettava lahtarisaasta pois päättäviltä paikoilta.
Mun mielestä yrittäjien pitäisi ajaa puna saasta pois jokaiselta työpaikalta. Olen ollut monessa firmassa, jossa nämä "liiton miehet" ovat jarruttaneet työntekoa siinä määrin, että heidän ansiostaan joka vuosi pamahti lomautuksia, vaikka tilauskantaa olisi ollut. Lopulta ryhdyin yrittäjäksi ja takuulla mun firmaan ei pääse yksikään puna nuttu koskaan töihin. Olen jo palkannut muutaman maahan muuttajan, koska he tekevät oikeasti töitä palkkansa eteen, eivätkä nutise turhista.
Se on hienoa, ettet tarvitse duunareita mihinkään, vaan olet valmis itse painamaan niska limassa 24/7 💪
Tällä hetkellä 23 kunnollista duunaria, joista 6 on ulkomalaaistaustaisia. Sinunkaltaisia ei tarvita yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä tilaan Temusta, tehkää te muut mitä haluatte.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nykyisessä ilmapiirissä on vaikea tukea suomaista työtä ja yrityselämää, sillä vastakkainasettelua ja vihapuhetta paljon.
Suomi on jakautunut kahtia - äärioikeistoon ja loput kansasta ovat sitten "vassareita", oli heidän poliittinen suuntautuminen mikä tahansa.
En itsekkään tässä poliittisessa ilmapiirissä koe tärkeäksi tukea suomalaista elinkeinoelämää, kun olen poliittisesti sitoutumaton, mutta en hyväksy äärioikeustoa ja kulutan yhä vähemmän ja mieluimmin tee ostosmatkoja ulkomaille, jossa tuotteet halvempia.
Tuo kulttamisesta pidättäytyminen on keskiluokalle tällaisessa tilanteessa täysin selkeä ja järkevä valinta. Omista tuttavistani 80 prossaa on laittanut rahahanat kiinni - miettimättä sekuntiakaan *suomalaista yrittäjää*. Ajat ovat kovat - kaikille.
Äärioikeisto on jakanut vihapuheillaan kansan kahtia ja tulokset tässä. Yhä useampi yritys on heikossa hapessa, kun kauppa ei käy, kun ostovoima alentunut. Joulukuussa v. 2023 yrityksiä meni konkurssiin, yhtäpaljon kuin edellisenä vuonna yhteensä, asuntokauppa pysähtynyt, samoin autokauppa, ravintola-ala, rakennusala jne.
Nyt äärioikeisto niittää sitä viljaa, mitä on kylvänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on jo nyt täysin mahdollista, mut
Yritystoiminta on pakko suunnata oikeistolaisille, vasemmistolaiset kun elävät kokonaan valtion elättäminä, jolloin heillä ei ole mitään ymmärrystä työnteosta tai yrittämisestä, vain kuluttamisesta.
"Yritystoiminta on pakko suunnata oikeistolaisille, vasemmistolaiset kun elävät kokonaan valtion elättäminä, jolloin heillä ei ole mitään ymmärrystä työnteosta tai yrittämisestä, vain kuluttamisesta."
Tämähän se. Kuinka monta yritystä onkaan siirtynyt joko ulkomaille tai pistänyt ovensa kiinni, kun sinne on päässyt pesiytymään liikaa punanuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Äärioikeisto on jakanut vihapuheillaan kansan kahtia ja tulokset tässä. Yhä useampi yritys on heikossa hapessa, kun kauppa ei käy, kun ostovoima alentunut. Joulukuussa v. 2023 yrityksiä meni konkurssiin, yhtäpaljon kuin edellisenä vuonna yhteensä, asuntokauppa pysähtynyt, samoin autokauppa, ravintola-ala, rakennusala jne.
Nyt äärioikeisto niittää sitä viljaa, mitä on kylvänyt.
Vassari kun on yleensä täysi pölvästi, niin ei käsitä, että nykyisestä tilanteesta on kiittäminen edellistä sukkahousuhallitusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko vaikeata on suomalaisen palkansaajan, työttömän tai opiskelijan tukea suomalaista tuotantoa ja yritystoimintaa, kun ostovoima on Eu:n alhaisempia, eikä rahaa ole. Tämä näkyy myös keskiluokassa.
Meillä tarvittiin sähkömiestä, pyysin hinta-arvion ja päätin, että noin kallista en ota. Nyt on etsinnässä ulkomaalainen firma, joka tekisi työt halvemmalla. Onko kenelläkään tietoa, mistä saisi latvialaisen sähkömiehen töihin 4 e/h korvauksella?
Niin kun oot just tollanen täys kusipää mulkku asiakas! Tee mulkku itse jos oot noin helvetin köyhä kusipää!
Kuka auraa pyörätiesi talvella, kun maanviljelijä ei enää sitä tee? Vai tosissasiko oletat, että tuolla summalla ollaan ympäri vuoden maataloustöissä?