Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tukekaa suomalaista yrittäjää

Vierailija
26.08.2024 |

Tämä sen takia kun joku iikori näkyy tehneen Suomi vastaisen ketjun jossa kehotetaan välttämään kotimaista tuotantoa.

Ajatus on kaiken kaikkiaan järjetön suomalaisten kannalta.

Ainoa mitä pitäisi välttää on Temut ym. halparoina firmat jotka myy kertakäyttöromua.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aina olemme pyrkineet suomalaisia tuotteita käyttämään, tarkkana saa nykyään olla kuitenkin, esim. leikkeissä on joutsenmerkki vaikka on vain leikattu ja pakattu Suomessa. Ostamme vain sellaisia joissa on myös Suomessa kasvatettu raaka-aine.

Vierailija
2/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitten kun yrittäjän ahneus edes vähän vähenee.  Nyt ollaan viemässä duunarin sunnuntailisätkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain aivopestyt puhuu jostain "lahtarisaastasta".

Vierailija
4/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota mut töihin, niin sitten alan tukea

Vierailija
5/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Yrittäjät itse äänesti Kokoomuksen johtoon, nyt kärsii seuraukset

Vierailija
6/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tilaan Temusta, tehkää te muut mitä haluatte.

Vierailija
7/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräskin eteläpohjalainen maanviljeliä haukkui työttömät luusereiksi somessa ja ilkkui niille, jotka puolustivat raakkuja. Oikeastiko tällainen tukipelleyrittäjä kuvittelee, että ostan hänen Eloveenaansa tai joulukinkkua?

Vierailija
8/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mene enää läpi. On ilkeää vaatia tukemaan vuosista toisiin ja silti nostetaan hintoja, laatu heikkenee eikä vain osata arvostaa mitään.

Arvostakaa asiakkaita ja tuemme jos näin katsomme parhaaksi. Kiitos.

Vierailija
9/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjien edustajat huutelevat, että punaliput liehuu, menkää töihin. Luuletko että huvittaa kuluttaa ja tukea sentilläkään tällaista irvailua? Yrittäjien on ensin koottava rivinsä sisältä päin ja ajettava lahtarisaasta pois päättäviltä paikoilta.

Mun mielestä yrittäjien pitäisi ajaa puna saasta pois jokaiselta työpaikalta. Olen ollut monessa firmassa, jossa nämä "liiton miehet" ovat jarruttaneet työntekoa siinä määrin, että heidän ansiostaan joka vuosi pamahti lomautuksia, vaikka tilauskantaa olisi ollut. Lopulta ryhdyin yrittäjäksi ja takuulla mun firmaan ei pääse yksikään puna nuttu koskaan töihin. Olen jo palkannut muutaman maahan muuttajan, koska he tekevät oikeasti töitä palkkansa eteen, eivätkä nutise turhista.

Vierailija
10/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräskin eteläpohjalainen maanviljeliä haukkui työttömät luusereiksi somessa ja ilkkui niille, jotka puolustivat raakkuja. Oikeastiko tällainen tukipelleyrittäjä kuvittelee, että ostan hänen Eloveenaansa tai joulukinkkua?

Joo kannattaa ostaa Kiinasta jossa eläimet nyljetään elävältä.

Tukekaa temua ja Kiinaa!

Vierailija
11/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa muuta kuin ostaa duopolista ylikallista ruokaa! Hengissä pitää selvitä. 

Vierailija
12/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa suomalainen tuote mitä ostan on ruoka. 

Vierailija
13/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sitten kun yrittäjän ahneus edes vähän vähenee.  Nyt ollaan viemässä duunarin sunnuntailisätkin.

Meinaatko, että yrittäjä voi laskuttaa sunnuntailta korkeampaa hintaa? Ja te vasurithan ette kuulu kirkkoonkaan, niin aivan hyvin sunnuntai voi olla teille tavallinen arkipäivä. Lopeta siis vinkuminen.

Vierailija
14/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä hyvin eteläpohjalaiselta. Siellä huudella, vaikka yritys olisi puolikonkassa

Vierailija
15/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittäjien edustajat huutelevat, että punaliput liehuu, menkää töihin. Luuletko että huvittaa kuluttaa ja tukea sentilläkään tällaista irvailua? Yrittäjien on ensin koottava rivinsä sisältä päin ja ajettava lahtarisaasta pois päättäviltä paikoilta.

Mun mielestä yrittäjien pitäisi ajaa puna saasta pois jokaiselta työpaikalta. Olen ollut monessa firmassa, jossa nämä "liiton miehet" ovat jarruttaneet työntekoa siinä määrin, että heidän ansiostaan joka vuosi pamahti lomautuksia, vaikka tilauskantaa olisi ollut. Lopulta ryhdyin yrittäjäksi ja takuulla mun firmaan ei pääse yksikään puna nuttu koskaan töihin. Olen jo palkannut muutaman maahan muuttajan, koska he tekevät oikeasti töitä palkkansa eteen, eivätkä nutise turhista.

Se on hienoa, ettet tarvitse duunareita mihinkään, vaan olet valmis itse painamaan niska limassa 24/7 💪

Vierailija
16/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole kuvittavampaa/narsistisempa/ahneempaa/demonisempaa kuin suomalainen pyrkyri! Rahahanat kiinni näiltä!

Vierailija
17/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kannattaa ostaa Kiinasta jossa eläimet nyljetään elävältä.

Tukekaa temua ja Kiinaa!

Voi myös yksinkertaisesti olla ostamatta tai tehdä itse. Eikä myöskään kaikki yrittäjät ole oikeistolaisia mulukkuja, tai ovat ainakin maltillisia eivätkä auo asiakkaille päätään.

Vierailija
18/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko vaikeata on suomalaisen palkansaajan, työttömän tai opiskelijan tukea suomalaista tuotantoa ja yritystoimintaa, kun ostovoima on Eu:n alhaisempia, eikä rahaa ole. Tämä näkyy myös keskiluokassa. 

Vierailija
19/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaasassa ja Etelä-Pohjanmaalla haukutaan erilaisuudesta ja sairaudestakin. Pyrkyrit etunenässä. Pahinta pskasakkia.

Vierailija
20/57 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa kyllä hyvin eteläpohjalaiselta. Siellä huudella, vaikka yritys olisi puolikonkassa

Ei kai ne mihinkään konkurssiin tukikolhooseissaan voi mennä, kun verorahoin tuetaan, vaikka ei tekisi muuta kuin mellastaisi somessa.