Apua. Mies nielaisia vahingossa pienen marmori kuulan!!! Ei suostu päivystykseen.
En tiedä mikä älynväläys tuo oli tunkea se kuula suuhun, mutta niin kävi ja mies nielaisi sen. Eli ilmeisimmin meni vatsaan ja alas, vaikka mies kakaisi pari kertaa. Henki kulkee, mutta eikö tuo voi tehdä tuhoa vatsassa. Entä jos miehen vatsahapot sulattaa tuon kuulan ja suolen kautta imeytyy marmoria vereen?
Onko tämä teistä päivystys asia. Ei ole provo.
Kommentit (34)
Mun mies kuoli kun työnsi marmorikuulia takapuoleensa. Sai jonkun lasimyrkytyksen.
ei marmori veressä mitään haittaa.
No ei ole päivystysasia. Sieltä se tulee ulos mistä kaikki muukin sulamaton jäte
Pieni kuula joka on pyöreä tuskin vaurioittaa suolistoa. Se tulee ulos sieltä lähipäivinö.
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ettå vois tukkia suolen
Apua. Tätä minäkin pelkään. Ap
Tulee ulos luonnollisesti. Huumepakkauksetkin mitä niellään on suurempia kun marmorikuula.
Ai kovat vatsahapot pitää olla jos lasikuula sulaa :D
Vierailija kirjoitti:
Tulee ulos luonnollisesti. Huumepakkauksetkin mitä niellään on suurempia kun marmorikuula.
Mä en nyt vertaisi mitään narkkien touhua tavallisiin ihmisiin. Heidän touhunsa ei ole muutenkaan turvallista.
Kannattaa käydä siellä lääkärissä kuitenkin mielummin ennemmin kuin myöhemmin. Saattavat kuvantaa jotta näkevät mitä tapahtuu. Muuta en osaa kyllä sanoa. Toivottavasti kaikki menee hyvin.
Jos oikein lujaa sattuu ulos tulemaan, niin voi halkaista pytyn.
Niin siinä voi käydä jos ei vahdi miestään.
Oletko kokeillut ottaa miehen olalle ja lyödä selkään? Pat pat...
Ei ole päivystysasia, erittäin todennäköisesti kuula kulkeutuu ongelmitta ruuansulatuselimistön läpi ja kilahtaa pönttöön aikanaan. Jos se on lasi- tai kivikuula, siitä ei myöskään imeydy mitään haitallista elimistöön ainakaan haitallisia määriä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en nyt vertaisi mitään narkkien touhua tavallisiin ihmisiin. Heidän touhunsa ei ole muutenkaan turvallista.
No jos sun mies imeskelee jotain kuulia, niin onko tuo yhtään turvallisempi sitten?
Eihän se mitään haittaa. Sitä paitsi, sitten kun se tulee ulos luonnollista tietä, niin Kaijo Koo voi haluta syödä sen tai laittaa johonkin muuhun ruumiinaukkoon?
Tsemppiä, toiv. ei aiheuta mitään ongelmia, voittehan vielä kysyä päivystyksestä apua
Vierailija kirjoitti:
Mun mies kuoli kun työnsi marmorikuulia takapuoleensa. Sai jonkun lasimyrkytyksen.
Ei sentään pieraissut. Tuossa tilanteessa lentänyt kuula on tappanut useita miehiä.
Tulee aikanaan ulos ulosteen mukana.