Kun tuolla pimeässä olin röökillä tuli mieleen että onko sinulle sattunut ikinä mitään creepyä/kummaa/ yliluonnollista?
Minulla oli 20 vuotta sitten stalkkeri joka kurkki ikkunoista ja kerran nauroi tosi karmivasti tuuletusikkunan takana. Se oli vielä nainen ja minä olen nainen myös.
Kommentit (47)
Onhan sitä tapahtunut. Nukkuessani siirryin toiseen maailmaan jossa värisävyt olivat erilaiset kuin Maassa. Luonto oli kuin "paratiisi" ja elämä erittäin rauhallista ja siellä elävä sivilisaatio todella kehittynyttä.
Sain esittää minkä tahansa kysymyksen johon sain faktuaalisen vastauksen. Kysyin koska kolmas maailmansota alkaa ja sain yksityiskohtaisen vastauksen, näytettiin käytännössä sodan alku avaruudesta käsin.
Toinen kerta oli samanlainen. Nukahtaessani siirryin toiseen maailmaan jossa olin "opetuslapsi". Läpäistyä kaikki testit; niitä taisi olla 7, saimme esineet joilla pystymme hallitsemaan eri asioista. Esimerkiksi itse pystyin siirtämään vesimassoja siten että kykenin kävelemään merien yli.
Sain lopulta esittää kysymyksen joka unessa oli jumala tai jokin muu, kysyin kuinka kauan on aikaa siitä kun Jeesus syntyi. Hän vastasi 4 päivää eli siellä aika menee eri tavalla. Noin 1 vuorokausi vastaa 500 vuotta täällä.
Voiko raitistumistani pitää yliluonnollisena asiana?
Mä löysin lapsena Voodoo nuken metiköstä
Eli joku siis Suomessakin on uskonut näihin asioihin ainakin joskus.
Mä oon henkinen ihminen ite, mutta mä en koskaan lähtis leikkimään näillä asioilla.
<3
Kyllä.
Näin koko maailmankaikkeuden ja miten kaikki toimii. Tiedän kaiken.
No ei kyllä muistaakseni ole. Kerran tosin oltiin yhden kaverin kanssa yhdessä hostellissa ja jostain syystä pelättiin ihan koko aika siellä, oltiin ihan vauhkoina kumpikin, vaikkei tiedetty miksi. Siellä oli tosi tosi oudot vibat. Laitettiin tuoli ovenkahvan alle yöksi, ettei kukaan vain pääsisi sisään. Aamulla kuultiin, että rakennus oli vanha mielisairaala, en tiedä vaikuttiko se jotenkin vai mikä siinä oli. Koskaan ei ole ollut sellaisia tuntemuksia missään.
Heräsin n. 5-vuotiaana ja näin kummituksen. Siis joku vaalea hahmo seisoi sängyn päädyn takana.
Vasta 40 vuotta myöhemmin kuulin että talon edellinen asukas oli löytynyt kuolleena tuosta sängystä.
Tyttäreni on nähnyt meillä mustia hahmoja häivähtelemässä. Pienenä hän sanoi, että tunsi yöllä miten joku istui hänen sänkynsä reunalla.
Heräsin lapsena joskus 2-3 aikoihin yöllä kun yli 2 metrinen olento imi sieluani tai jotain. Sininen valo lähti minusta häneen. Nukuin kerrossängyssä ylimmällä tasolla.
Toinen on painajainen joka toistui joka uusi vuosi aina samana. Tämä jatkui ainakin neljästi. Heräsin painajaisessa omasta sängystä josta lähdin kävelemään alakertaan. Alakerta oli täynnä erilaisia olentoja, tosin rauhallisia sellaisia.
Ovikello soi jonka avattuani, he esittivät saman kysymyksen: Kuka sen teki?
Neljännellä kerralla kerroin mutta sitä ennen he lupasivat jättää minut rauhaan mikäli kerron tekijän. Kerroin syyllisen ja sen jälkeen tämä henkilö sekosi ja joutui lasten psykiatriseen sairaalaan.
Polttelin tupakkaa ja katselin pihalta metsää kuten ties kuinka monta kertaa. Oli jo pimeää syksyä. En tiedä mikä tuli mutta tuntui kuin tukka olisi noussut pystyyn ja yht äkkiä vain pelotti. Olin noin 35 tai 36 siihen aikaan. Kävelin sisälle muka muina miehinä niin nainen kysyi olenko tulossa kipeäksi? Mä että en kuinka niin? Sanoi että olet aivan kalpea.
Vierailija kirjoitti:
Creepyä on vain röökaaminen.
Sinun äiti-fantasiasi ne vasta järkyttäviä on.
Muutama vuosi sitten tapahtui jotain mille ei ole selitystä vieläkään. Menin joskus lokakuussa mökille lasten kanssa, mies oli työmatkalla. Yhdellä lapsella oli lelupuhelin, napeista kuului erilaisia soittoääniä tms. Illalla lapset oli menneet nukkumaan, istuin hetken vielä ulkoportailla teetä juoden. Sitten lapsi tuli heränneenä ja pelokkaan näköisenä, että "puhelin toimii", en ymmärtänyt mitä tarkoitti, joten menin sisään rauhoittelemaan, mutta sitten siitä lelupuhelimesta kuului sellaista miehen puhetta, ihan kuin joku puhuisi kävellessään, mutta en saanut sanoista tai puheesta selvää. Säikähdin aivan järkyttävästi. Lapsi sanoi, että "kuulitko". Painelin kaikkia nappeja, mutta niistä kuului vain niitä kilkutteluja, jotka nekin alkoivat kuulostaa kauhistuttavilta. Lopulta otin patterit irti varalta. Sen jälkeen siitä ei ole puhetta kuulunut. En tiedä onko joku näppäinkombo, josta olisi tullut puhe, mutta siinä vaiheessa kun itse kuulin puhetta, en edes painanut mitään nappeja. Olin niin peloissani koko yön, että en edes nukkunut kunnolla. Tuon jälkeen monet patterilelut on karmineet.
Tästä seuraavana tai sitä seuraavana kesänä olimme uimarannalla viimeisinä lähdössä, kun kuulin jostain puhelimen pirinää, mutten nähnyt missään puhelinta, ja oudosti kuului vielä "haloo", ja vähän ajan päästä uudellen "haloo??". Ääni kuulosti ihan samalta kuin lapsen puhelimen miesääni, taas niinkuin kävellessä olisi puhunut.
En jäänyt etsimään oliko siellä jossain puhelin, vaan kerättiin kamppeet äkkiä ja lähdettiin, koska jostain syystä tuo tuntui myös pelottavalta.
Tapahtui mutta olin psykoosissa. Kummallisuudet loppui kun tajusin homman epätodellisen luonteen.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Näin koko maailmankaikkeuden ja miten kaikki toimii. Tiedän kaiken.
Kerro mulle huomisen pörssikurssit, niin jeesais paljon, kiitos!!
Vierailija kirjoitti:
No ei kyllä muistaakseni ole. Kerran tosin oltiin yhden kaverin kanssa yhdessä hostellissa ja jostain syystä pelättiin ihan koko aika siellä, oltiin ihan vauhkoina kumpikin, vaikkei tiedetty miksi. Siellä oli tosi tosi oudot vibat. Laitettiin tuoli ovenkahvan alle yöksi, ettei kukaan vain pääsisi sisään. Aamulla kuultiin, että rakennus oli vanha mielisairaala, en tiedä vaikuttiko se jotenkin vai mikä siinä oli. Koskaan ei ole ollut sellaisia tuntemuksia missään.
Niiden arkkitehtuuri on jo vastenmielinen omalla tavallaan.
Vierailija kirjoitti:
Muutama vuosi sitten tapahtui jotain mille ei ole selitystä vieläkään. Menin joskus lokakuussa mökille lasten kanssa, mies oli työmatkalla. Yhdellä lapsella oli lelupuhelin, napeista kuului erilaisia soittoääniä tms. Illalla lapset oli menneet nukkumaan, istuin hetken vielä ulkoportailla teetä juoden. Sitten lapsi tuli heränneenä ja pelokkaan näköisenä, että "puhelin toimii", en ymmärtänyt mitä tarkoitti, joten menin sisään rauhoittelemaan, mutta sitten siitä lelupuhelimesta kuului sellaista miehen puhetta, ihan kuin joku puhuisi kävellessään, mutta en saanut sanoista tai puheesta selvää. Säikähdin aivan järkyttävästi. Lapsi sanoi, että "kuulitko". Painelin kaikkia nappeja, mutta niistä kuului vain niitä kilkutteluja, jotka nekin alkoivat kuulostaa kauhistuttavilta. Lopulta otin patterit irti varalta. Sen jälkeen siitä ei ole puhetta kuulunut. En tiedä onko joku näppäinkombo, josta olisi tullut puhe, mutta siinä vaiheessa kun itse kuulin pu
Ehkä lelu toimi radiopuhelimen tavoin?
Näin asunnostani ufon. Leijui ilmassa noin 50 metri korkeudella. Täydellisen pallon muotoinen, kiiltävä pinnoite, valkoinen. Ei minkäänlaisia ulkoisia merkkejä moottoreista, raketeista, ropelleista.
Liikkui todella rauhallisesti, aivan kuin olisi tutkinut tai etsinyt jotain.
Tämä tapahtui muutama vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Creepyä on vain röökaaminen.
Joo, tuosta jo huomaa että kyseessä on weetee-maailman omat painajaiset.
Isäpuoli lännissä siellä makkarissa hiippaili kännissä harva se ilta...
Vierailija kirjoitti:
Näin asunnostani ufon. Leijui ilmassa noin 50 metri korkeudella. Täydellisen pallon muotoinen, kiiltävä pinnoite, valkoinen. Ei minkäänlaisia ulkoisia merkkejä moottoreista, raketeista, ropelleista.
Liikkui todella rauhallisesti, aivan kuin olisi tutkinut tai etsinyt jotain.
Tämä tapahtui muutama vuosi sitten.
Miten on mahdollista leijua ilman moottoreita?🤣
Edellisessä kodissamme kummitteli. Talo oli rakennettu 1860. Yhrenä yönä narisi lattialankut ja kuulosti, kuin joku olisi kiivennyt yläkerran portaita. Koira murisi.Tarkistin kaikki paikat saunan lauteiden alusia myöten, ei ollut ketään.