Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun tuolla pimeässä olin röökillä tuli mieleen että onko sinulle sattunut ikinä mitään creepyä/kummaa/ yliluonnollista?

Vierailija
25.08.2024 |

Minulla oli 20 vuotta sitten stalkkeri joka kurkki ikkunoista ja kerran nauroi tosi karmivasti tuuletusikkunan takana. Se oli vielä nainen ja minä olen nainen myös.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lapsen leludino alkoi kesken ukonilman kävellä ja ärjyä,varmaan joku virtapiikki eikä mitään yliluonnollista mutta olin napata kissan (poika oli isällään) syliin ja juosta ulos

-Kehitysvammainen asiakas piiloutui kirjastoon (pieni sivukirjasto,minä yksin töissä) juuri ennen sulkemisaikaa,hihitteli hyllyjen  takana ja äkkiä hyppäsi taakseni tarttuen rintoihini,ihan vaaraton eikä varmaan olisi edes osannut rais kata  mutta pelotti sen jälkeen kun tiesin, että sai itsekseen ulkoilla

- Siivosin suljettua ruokakauppaa ja äkkiä kuului kauhea meteli kun yksi lasinen purkki täynnä suolakurkkuja tippui lattialle,olin ainoa ihminen paikalle enkä ollut koskenut niihin purkkeihin,kyllä tuli "Salaiset kansiot" mieleen 

Vierailija
42/47 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin luhtitalon portailla tupailla puolenyön maissa, piha valaistu joten eteensä kyllä näki.

Ja sitten mun jalkoihin lensi tyhjästä haarukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heräsin lapsena joskus 2-3 aikoihin yöllä kun yli 2 metrinen olento imi sieluani tai jotain. Sininen valo lähti minusta häneen. Nukuin kerrossängyssä ylimmällä tasolla. 

Toinen on painajainen joka toistui joka uusi vuosi aina samana. Tämä jatkui ainakin neljästi. Heräsin painajaisessa omasta sängystä josta lähdin kävelemään alakertaan. Alakerta oli täynnä erilaisia olentoja, tosin rauhallisia sellaisia. 

Ovikello soi jonka avattuani, he esittivät saman kysymyksen: Kuka sen teki? 

Neljännellä kerralla kerroin mutta sitä ennen he lupasivat jättää minut rauhaan mikäli kerron tekijän. Kerroin syyllisen ja sen jälkeen tämä henkilö sekosi ja joutui lasten psykiatriseen sairaalaan.

Sininen valo kiinnostaa. Olen herännyt yöllä säpsähtäen ja ollut näkeväni sinisen valon yläpuolellani. Vaikka on hyvin mahdollista että näin niinsanotusti tähtiä niin jostain syystä tämä on vaivannut minua ja olen usein miettinyt asiaa.

Vierailija
44/47 |
31.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin luhtitalon portailla tupailla puolenyön maissa, piha valaistu joten eteensä kyllä näki.

Ja sitten mun jalkoihin lensi tyhjästä haarukka.

Harakka tiputti. 

Vierailija
45/47 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppia!

Vierailija
46/47 |
20.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruskeassa talossa näin kerran steppaavan menninkäisen.

Vierailija
47/47 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin portaikossa paljaat vanhan ihmisen jalat jotka haihtui

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän