Voisitko aloittaa suhteen jos tiedät toisen pettäneen aiemmissa suhteissa?
Ihan alussa tämä ei minua häirinnyt, mutta vuoden seurustelun jälkeen olen alkanut miettimään uudestaan. Asia pyörii mielessä päivittäin. Onko kerran pettäjä ikuinen pettäjä?
Kommentit (6)
Ai vielä oikein monikossa? Jonkun nuoruuden kertahairahduksen voisin katsoa sormien läpi jos tyyppi itse katuisi sitä ja sanoisi oppineensa siitä ja itsestään jotain. Mutta jos se on ollut ihan toistuva tapa, ja jos mitään katumuksen merkkejä ei näkyisi, arvomaailma olisi niin kaukana omastani että en todellakaan voisi rakastua sellaiseen ihmiseen.
Riippuu myös millaisesta pettämisestä on ollu kyse.
Onko kyse pitkästä, monen vuoden sivusuhteesta, jossa on ollu mukana tunteet ja seksi myös miehen puolelta? Eli mies myös rakastanut tuota salarakasta.
Vai onko kyseessä ollut satunnainen kertakännipano baari-illan jälkeen täysin tuntemattoman naisen kanssa ja se on jäänyt siihen? Tai siten, että useasti menee panemaan ventovierasta, mutta ne jää siihen eikä oo rakkautta niihin tietenkään.
Vai onko kyseessä ollut vain platoninen, pitkäaikainen ihastuminen työkaveriin tms. eli on haikaillut häntä, mutta vain mielessään?
Vai onko kyse ollut monista yhtäaikaisista sivusuhteista eli mies pitänyt haaremia, monia sivunaisia yhtä aikaa lähinnä huvitteluun ja seksiin, eikä ole varsinaisesti rakastunut kehenkään niistä? Sekä livenä että online..
Vai onko kyseessä pelkkää online-pettämistä? Online joko jonkun ns. normaalin naisen kanssa joka ei ole siis mikään maksullinen. Pettää siis puhelimitse, viesteillä ja jutteluilla, mutta ei ikinä näe tätä naista, mutta tunteita on kehittynyt.
Vai onko kyseessä maksulliset sivut netissä, siis missä on livenä maksua vastaan seksiä, onlyfanssii sun muuta mitä noita nyt on.
En. Ei pantteri pilkuistaan pääse. Uutuudenviehätys menee ohi joka suhteessa ja mitä sitten?