Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulle ok, jos vastaanottajan kumppani lukee lähettämiäsi viestejä?

Vierailija
25.08.2024 |

Voi ottaisitko siitä nokkiisi?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu viestistä. Ja siitä kumppanistakin. Jos tietäisin vaikkapa, että vastaanottajan kumppani on hirveä juoruämmä, niin en varmaan ilahtuisi siitä, että hän saisi tietoonsa salaisuuksiani.

Vierailija
22/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan ole ok. Joillain tiedän olevan kumppaninsa kanssa yhteiset laitteet ja jopa tilit, koska he ovat sen juuri tästä syystä kertoneet, ja silloin en tietenkään laita näihin kanaviin mitään yksityisempiä tilityksiä. Suurin osa ystävistäni asuu niin kaukana, että pääosa viestinnästä tapahtuu messengerin tms. välityksellä. Haluan todellakin tietää, lukeeko viestejäni joku muukin, kuin se, jolle olen ne tarkoittanut. Meillä on mieheni kanssa kyllä melko avoin puhelinpolitiikka monissa asioissa, mutta kumpikaan ei todellakaan mene toisen viestisovelluksiin tai sähköposteihin kyttäämään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ok, en lähettele mitään salaista, intiimiä tai yksityistä. Ne asiat puhutaan puhelimessa tai kasvotusten.

Entä jos vastaanottaja asuu kaukana eikä vastaa koskaan puhelimeen? Minulla on yksi sellainen kaveri.

Vierailija
24/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin yleistä kansanhuvia kuin kumppanin (tai lapsen) puhelimen pollaaminen onkin, se ei ole aivan riskitöntä.

https://yle.fi/a/3-10942730

Vierailija
25/25 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, miten läheinen olen vastaanottajan kumppanin kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän