Onko sinulle ok, jos vastaanottajan kumppani lukee lähettämiäsi viestejä?
Kommentit (25)
On ok, en lähettele mitään salaista, intiimiä tai yksityistä. Ne asiat puhutaan puhelimessa tai kasvotusten.
Onko kyllä kaverille ripulisen persereiän näyttö, jos antaa muiden katsoa hänen laittamiaan viestejä. Katkaisisin välit heti ja lopullisesti.
Laitan vain sellaisia viestejä mistä mies ei pääse meidän juttuihin..Salaiset asiat puhutaan keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Laitan vain sellaisia viestejä mistä mies ei pääse meidän juttuihin..Salaiset asiat puhutaan keskenään.
Eli vieraissa käynti ym.
Melkein kaikki tuntuu joka tapauksessa lörpöttelevän kavereiden asiat puolisolleen, joten tosi tarkasti joutuu miettiä kenelle kertoo mitäkin. Oikeastaan siskoni on ainoa, johon voin ihan varmasti luottaa.
Mulle se on yks hailee kuka niitä lukee.
Mielellään saa kaverinkin muija nähdä komean kullini kuvan.
Ei tosiaan ole ok. Näin on käynyt ja siinä meni se ystävyys. Minun asiani eivät kuulu ulkopuolisille, vaikka mitään niin hurjan kuohuttavaa ei ollutkaan. Henkilökohtaista silti ja luottamuksella kerrottua.
Yksi kaveri teki tuota, että antoi puolisonsa lukea viestinsä. Puhelimessa puhuessakin saattoi jonkun ajan päästä selvitä, että piti kaiuttimella ja puoliso vieressä. Saattoi olla hyvinkin henkilökohtaisia asioita mutta ei koskaan sanonut kaiuttimesta, kunnes tajusin itse kysyä. En viitsi enää varsinkaan kertoa mitään omia asioitani viestissä. Enkä kyllä puhelimessakaan. Luottamus kärsi aika paljon.
Minulla loppui ainakin messengerissä viestien lähettely kaverille kun sieltä kerran vastasi tämän vaimo viestiini että "Jouni on kaupassa" kun mihin lie koneille jätti faceaan aina auki niin että eukko pääsi kyttäämään.
Riippuu viesteistä. Luotan siihen että ystäväni tietävät, minkälaiset asiat haluan pitää salassa
Vierailija kirjoitti:
Melkein kaikki tuntuu joka tapauksessa lörpöttelevän kavereiden asiat puolisolleen, joten tosi tarkasti joutuu miettiä kenelle kertoo mitäkin. Oikeastaan siskoni on ainoa, johon voin ihan varmasti luottaa.
Tätä on kyllä ymmärrä. En minä ainakaan kerro kaikkia ystävieni asioita miehelleni. Minusta olisi mautonta jos hän edes haluaisi tietää
Eipä minun viesteissä taida mitään niin salaista olla, etteikö niitä voisi lukea vaikka koko suku. Yleensäkään en laita viesteinä mitään sellaista, mikä voisi olla noloa myöhemmin.
Nuo näkkäripuhelut taitaa olla enempi sääntö, kuin poikkeus - varsinkin autossa. Fiksu yleensä sanoo, että kuulolla on joku muukin. Kannattaa valita kaverit paremmin, jos eivät tällaisia perusjuttuja ymmärrä. Tai sitten puhua salaisuuksia vain kasvotusten.
Mieheni ei halunnut nähdä kikkelikuvia eikä runkkuvideoita, joita mulle on lähetetty. Häntä ei kiinnosta tällaiset ja hänestä näiden lähettelijät ovat säälittäviä ihmisiä.
Noin kävi vähän yli parikymppisenä. Ystäväni taisi kertoa vielä jälkikäteen, että hänen poikaystävänsä oli viestini luettuaan myös vastannut minulle. En ehkä kehdannut sanoa silloin suoraan, mutta en pitänyt asiallisena.
Ei kai sille mitään mahda. On elettävä sen kanssa.
Ei ole ok, vaikka viestissä ei mitään salaista olisikaan.