5 päivää jatkunut päänsärky - aivokalvontulehdusko?
Vai mikä voi tehdä näin monta päivää jatkuneen päänsäryN?
Kommentit (41)
Niskahartiajumi? Silmälasien puute? Stressi, väsymys, muu? Kirkas valo. Kysy lekurilta jos siltä tuntuu. Ei kuitenkaan lääkepäänsärky.
Voi olla ihan mikä hyvänsä niskajumista, emboliaan ja aivoinfarktiin. Mene lääkäriin.
Lihasjumit voi aiheuttaa päiviä kestäviä päänsärkyjä. Jopa viikkoja.
Meillä sakki koronassa ja päätä särkee
Se on se hemmetin korona. On tehnyt minulle pahimpia ja pitkäkestoisimpia päänsärkyjä mitä on koskaan ollut.
Minulla oli justiin jotain 4-5 päivän ajan aika kova päänsärky, siinä samlla huomasin että en haista yhtään mitään, nyt tautisen sitkeä nuha.
Aivokalvon tulehdus pistää niskan niin jumiin, ettei pää käänny.
Itse epäilisin jotain vähemmän vaarallista, ellet sitten ole sairastanut rankemman puoleista flunssaa tai muuta tautia.
Mistä aivokalvontulehduksen tunnistaa?
uniapnea teki tuota silloin tällöin ennen kuin sain cpap laitteen
Koronan yks oire on päänsärky. Onko kuumetta ja flunssaa? Jos on pelkkää päänsärkyä niin voi olla jotain muuta. Mee lääkäriin.
Vierailija kirjoitti:
Mistä aivokalvontulehduksen tunnistaa?
Yleensä kai korkea kuume ja kova päänsärky. Pää liikkuu huonosti. Silmiä on vaikea pitää auki, kun sekin jo aiheuttaa päänsäryn pahenemista. Itselläni oli tämänkaltaisia oireita.
Vierailija kirjoitti:
Koronan yks oire on päänsärky. Onko kuumetta ja flunssaa? Jos on pelkkää päänsärkyä niin voi olla jotain muuta. Mee lääkäriin.
Minulla korona on oirehtinut vain päänsärkynä ja satunnaisena huimaamisena ja korvien soimisena. Ei flunssaoireita.
Jos särkylääke auttaa päänsärkyyn ja sinulla ei ole kuumetta, tuskin on kyse aivokalvontulehduksesta.
Särkylääke ei auta mutta ei ole kuumettakaan (AP )
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli justiin jotain 4-5 päivän ajan aika kova päänsärky, siinä samlla huomasin että en haista yhtään mitään, nyt tautisen sitkeä nuha.
Sulla ja aplla Korona tietty.
Onko jollain ollut aivokalvontulehdus? Miten se todettiin, miten hoidettiin? Miten pitkä sairaalajakso? Oireet?
Migreeni?