Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain syntymäpäivälahjaksi kahvi paketin ja kukkia siskoni perheeltä

Vierailija
25.08.2024 |

Sisko sen sijaa pyytää lapsilleen synttäri ja joululahjaksi jopa yli sata euroa maksavia leluja, Legoja sekä urheiluvälineitä. 

Ihanko oikein menee että tuo sitten mulle tollasta halpahalli rojua lahjaksi. 

Ja ei en todellakaan maksele enää ton lasten leluja ja harrastuksia. 

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pitää lahjoja saada. Aikuinen ihminen kehtaa itkeä.

Vierailija
2/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä pyyntöä jos ei ole valmis myös antamaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai nyt aikuisille osteta mitään synttärilahjoja muuten kuin tasakymmeniä täyttäessä? Korkeintaan just joku kukka tai muu pieni muistaminen. Lapsille ostetaan mitä halutaan. Ei se, että esitetään toiveita ole mikään tilaus. Vaikka siis siskosi kertoo mitä toivoo lapsilleen, niin ei sinun ole pakko niitä toiveita toteuttaa. Voit vaikka sanoakin, ettei tule tapahtumaan, et osta noin kalliita lahjoja. Ostakoot itse jos näkee tarpeelliseksi.

Vierailija
4/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille ostetaan sen verran, kun oma kukkaro sallii. Lahjapyyntö on toive, eikä ole mikään tilausluettelo. Miksi joidenkin on todella vaikea ymmärtää tätä?

Vierailija
5/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko - suoraan roskakoriin aloitus lukematta.

Vierailija
6/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä olisit halunnut lahjaksi. 

Vierailija
7/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisille ei meidän suvussa lahjoja osteta ollenkaan. Lapsille vain ja oman kukkaron mukaan.

Vierailija
8/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun pitää lahjoja saada. Aikuinen ihminen kehtaa itkeä.

no jos sisko panostaa toisen siskon lasten lahjoihin satasilla vuodessa, niin voisi ehkä pystyä vähän parempaan suoritukseen.  Itse lopetin siskonlasten lahjomisen siitä syystä että mulle ei viitsitty edes hyvää joulua toivotella, muusta nyt puhumattakaan. Minäkään mikään raha-automaatti ole.

Vierailija
9/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin kokonaan kaikkien lahjojen ostamisen. Osa suuttui ja osa ymmärsi.

Vierailija
10/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne kokeilee rajojaan ja nauttii kun oot lypsettävä lehmä.

Lopeta lahjominen NYT

Vierailija
11/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, onks se "Silppu" taas vaihteeksi asialla...

Vierailija
12/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö sun miehes ole varakas, pyydä siltä?

Vierailija
13/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kahvi ja kukat ole halpahallikamaa.

Vierailija
14/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvi on nykyään kallista kuulemma.

Mä menin lupautumaan veljen muksulle kummiksi. Sieltä tulee aina ennen synttäreitä ja ennen joulua kälyltä lista, että mitä pitää ostaa lahjaksi. Yleensä ne ovat niitä kalliimpia juttuja. 50e pienen summa.

Yhtenä jouluna ostin luistimet ja kypärän yht. 89 euroa. Oma lapseni sai semmoisen yhden hevosin tallin, joka oli jotain aivan kamalaa kiinakrääsää. Haisi niin pahalle, ihan vinksin vonksin koko talli. Ei hevosta, se piti hankkia itse.

Tuota samaa eriparisuutta on ollut aikaisemmin. Enkä yleensä edes hinnsta välitä. En ostaisi, jos rahat olisi tiukilla vaan lapsi saa jotain ohilistan. Mutta toi että mun lasta sitten pidetään jonain krääsädumppina, niin saatoin siitä ääneen äidilleni sanoa. Tiedostaen, ettei hän osaa hiljaa olla.

Kummin velvollisuuksiin kuuluu ostaa kalliimpia lahjoja kun perus sedän tai tädin. Oli ollut kälyn vastaus.

Sitten aloin ostamaan kirjoja oman makuni makuun kaikille sisarusten lapsille. Kummityttö alkoi saamaan erilaisia raamatun tarinoita. Sekös kälyä korpee. Viimeinen keskustelu asian tiimoilta meni siten, että heidän kaikki muut saa hienoja lahjoja kummeiltaan, mutta tää yksi saa vaan uskonnollista krääsää (!). :D Voivoi, mitäs valitisivat sille yhdelle näin persaukisen ja hartaan kummin. Ei siitä toisesta kummista sitten mitään irtoa? Se on kälyn veli, eikä lähde t uommoiseen varusteluleikkiin.

Mieluusti otan sen muksun meille ja tehdään porukalla juttuja.

Vierailija
15/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna sain eka kerran ikinä omalta sisarukselta synttärilahjan.

Vierailija
16/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoitko listan lahjatoiveista etukäteen? Turha sitten itkeä jos ei saa mieluista lahjaa.

Vierailija
17/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä Eikö siskon perheellä ole rahaa kun olet alkanut avustamaan. Hölmöläinenhän olet.

Vierailija
18/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole omia lapsia niin kuka pölvästi ostaa toisten lapsille lahjoja.

Vierailija
19/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahvi ja kukat ole halpahallikamaa.

Kukaan mitään kahvia juo. Vanhukset ehkä ryystävät.

Vierailija
20/26 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä osta jouluna ei lapsi tiedä ettet ostanut koska joulupukkohan ne lahjat tuo,synttärinä joku halpa sano ettet löytänyt sitä mikä pyydettiin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä