Mies joka vastaa heti viesteihin, kun on nähnyt ne
Kommentit (25)
Siis täh? Normaali mies. Kumpikohan se olisi.... red or green...
Koittakaa nyt uittu päättää kumpi parempi. Jos ei heti vastaa niin eipä taida kiinnostaa. Jos vastaa niin liian innokas tai jotain. Prkl mikään ei kelpaa.
En osaa sanoa. Toisaalta en itse jaksa mitään pelailuja eli siinä mielessä kiva kun toinen aidosti vastaa heti viestin nähtyään. Toisaalta samaan aikaan se tuo itselle paineen olla tavoitettavissa kokoajan/vastata mahd nopeasti. Hmm.
Mutta viesteillä pelailu niin, että vastaa aina hirveästi myöhässä, ei toimi. Minulla on ollut tällaisia tapauksia, jotka aidosti ovat kuvitelleet sen olevan hyvä juttu, että vastaavat joskus vuorokauden kuluttua tai myöhemminkin. Lopetan yhteydenpidon tällaisiin.
Puhutaan varmaan jostain alkuvaiheen viestittelystä? Koska eihän tällaisia sitten mietitä kun kunnolla tunnetaan.
Vierailija kirjoitti:
Koittakaa nyt uittu päättää kumpi parempi. Jos ei heti vastaa niin eipä taida kiinnostaa. Jos vastaa niin liian innokas tai jotain. Prkl mikään ei kelpaa.
Miksi kiroilet?
Vierailija kirjoitti:
Miksi kukaan haluaisi kelvata näille hulluille?
Vierailija kirjoitti:
Siis täh? Normaali mies. Kumpikohan se olisi.... red or green...
White, yellow, brown...
No ihan kiva että ihminen ylipäätään vastaa viestin nähtyään :D
Miehetkin on erilaisia. Jotkut miehet vastaa ihan saman tien, toiset on tosi harkitsevaisia vastauksissaan ja siksi kestää, toiset eivät halua vaikuttaa liian innokkailta ja siksi kestää.. toiset jännittää.
Miehetkin on erilaisia. Mua inhottaa yleistys siitä, että miehet toimii niin ja näin. On naisetkin ihan erilaisia toiminnassaan.
T:nainen
Se on pienimunainen minuuttimuna.
Viestittelyjä ei pitäis ottaa liian vakavasti mulla on ihan jo kaveripiirissä tosi erilaisia viestittelijöitä. Ihmisillä on niin eri viestittelytyylejä. Jotkut taas ei edes ymmärrä vastata viestiin takaisin jos ei siinä ole selkeää kysymystä. Varsinkin monet miehet on huonoja viestittelemään. Kannattaa vaan nähdä mahd. pian jos on kiinnostava ihminen.
Olen mies ja harvemmin vastaan viesteihin ennen kuin olen nähnyt ne. AP on ainakin täydellinen redflag! Ei viestien vuoksi vaan äärettömän yksinkertaisuuden.
Heeeeiiiiii täältä saapuu charlieeee..🎶 Charlie Brown 🎶🎶🎶
Eiiiiiii vitunvitunvittu näitä viestihulluja eukkoja kestä kukaan!!!
Harrastan motocross ajoa ja mulla OLI nainen jolle TÄYTYI vastata aina HETI joka viestiin. Arvatkaapa vastasinko? No tottakaiiiii 😂 aina ,vaikka kesken hypyn ,pysähdyin, revin hanskat ja kypärän pois ja vastasin..välittömästi. juu EN! Mitäpä muuta tärkeää miehellä muka vois olla kuin vastata viivyttelemättä naisensa viestiin.. sillä jos ET vastaa niin sinulla ON jotain salattavaa!!
Katson kerran viikossa puhelimen enkä sillonkaan vastaa kellekään . Ei kiinnosta mitkään trendihöpötykset. Edellinen puhelin lenti Välimereen kun sinne oli tullut kaksi viestiä . Ei kukaan jaksa joka vuosi viestejä ottaa vastaan .
Vierailija kirjoitti:
Se on pienimunainen minuuttimuna.
se nainen on löysäräpsäinen pikkutisu
Sinä oot red flagi. Ei jatkoon.