Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrki on kyllä säälittävä lapanen.
Kiva jätkä. Ja kaikkien ei tarvii juosta rahan perässä,kunhan maksaa laskunsa ja suht toimiva elämä. laittaa rahaa vaikka matkustamiseen kuin velkakämppää puurtaa joka kk. Julkisilla voi kulkea, ekologistakin, voi vuokrata auton lomilla,mökin voi vuokrata, taksilla .. kaikkea ei pakko omistaa. Tuo liitto on sinetöity nyt finito. Tanakka vankka nainen tuo jenni, jaksaa ottaa lisätyönkin saa sitä fyrkkaa ja ihan itse ostaa mökkinsä. Nyktin velkaaaaa. Ties milloin vasta oma. ja kuinka vanhukset on alullepanneet asunnon, takaajana tai säästäneet penskalleen jne. Eri lähtökohdista nuokin voineet tulla.
Miten kukaan aikuinen ihminen voi kirjoittaa näin huonosti?
2500€ kuukausipalkkaa on aika vähän normaaliin arkeen. Toki kulut sopeutuu aina jossain vaiheessa tuloihin molempiin suuntiin, tai sitten velkaantuu tai säästää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa linkki Matin haastikseen Seiskassa:
Ensitreffit-Matti avautuu erosta seksittömyys harmittiMatin kommentit
Taina sanoi, että vaikka ollaan naimisissa, niin hän kokee, että ollaan kavereita, koska ei ole mitään tunnetta tai halua. Se ei näillä sanoilla sitä sanonut, mutta se tuli hyvin esille, että ei hän mitään suhdetta meikäläisestä halua. Niin se sitten tietenkin harmittaa myös, että toinen ei edes voi kuvitella olevansa meikäläisen kanssa, Matti tilittää.
Ei tässä mitään onnistumisen tunteita tai että saisi kokea itsensä haluttavaksi, niin semmosia tässä parisuhteessa ei ole ollut oikeastaan ollenkaan, hän toteaa.
Matti kertoo, että ei olisi itse halunnut suhteen päättyvän.
Mä kyllä yritin. Yritin ymmärtää ja yritin oppia, mutta ei siinä
Kevyet myötisnaurut lähti kun miettii, että 36v yh-mammat fiilistelee jonkun 20v pojanklopin teiniangstia täynnä olevaa sydänsuruerobiisiä. Hehheh, kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva jätkä. Ja kaikkien ei tarvii juosta rahan perässä,kunhan maksaa laskunsa ja suht toimiva elämä. laittaa rahaa vaikka matkustamiseen kuin velkakämppää puurtaa joka kk. Julkisilla voi kulkea, ekologistakin, voi vuokrata auton lomilla,mökin voi vuokrata, taksilla .. kaikkea ei pakko omistaa. Tuo liitto on sinetöity nyt finito. Tanakka vankka nainen tuo jenni, jaksaa ottaa lisätyönkin saa sitä fyrkkaa ja ihan itse ostaa mökkinsä. Nyktin velkaaaaa. Ties milloin vasta oma. ja kuinka vanhukset on alullepanneet asunnon, takaajana tai säästäneet penskalleen jne. Eri lähtökohdista nuokin voineet tulla.
Joku välinpitämätön tai kielihäiriöinen, joka kuitenkin haluaa haasteistaan huolimatta osallistua keskusteluun? Antaa kaikkien kukkien kukkia.
Eli, kun Matti ei saanut seksiä parin viikon tuttavuuden jälkeen, hän kylmästi tuumasi, että pärjää sitten sitten itse-asenteella mennään eteen päin. ja tunnustaa, ettei se ole hyvä asenne. Mutta mammat täällä tämänkin kääntää niin, että kyllä Matti yritti...... Joo yritti pari viikkoa saada tainat sänkyynsä, ja kun ei onnistunut suuttui. Kuinka moni mies on valmis lyömään hanskat siskiin, jos ei ventovieras nainen lämpene sänkyyn saman tien. Itse en tuollaista miestä huolisi. Sänkyhommiin ei voi toista painostaa siitä ei hyvää seuraa.
Tuskin on Hai käyttäytynyt noin. Ei varmaan ole painostanut Annaa sänkyyn ja sitten suuttunut, kun ei ole onnistunut. Hai tuskin on päässyt halaamaan, eikä yhtään valita.
Kyllä pitää vähän kaummin jaksaa odottaa, että kumpikin on valmis seksiin. Käy vaikka vetämässä vessassa käteen, niin jaksaa paremmin odottaa.
Vierailija kirjoitti:
Taina itkee koko ohjelman ajan ja on vain joidenkin mielestä herkkä ja häntä on varmaan jotenkin loukattu, vaikka sitä ei ole näytetty. Jyrki itkee muutaman kerran ja on heti jonkun mielestä mieslapsi. Ja minun mielestäni häntä on ihan julkisestikin loukattu jopa kavereiden aikana ja taholta ja on ehkä myös hän on herkkä ihminen.
Näin se tasa-arvo toimii.
Jyrki on itse ilmoittanut olevansa perinteinen miehinen mies ja perheenpää, siihen ei oikein sovi pikkuasioista itkeskely ja mökötys. Puhumattakaan saamattomuudesta. Eihän Jenni ja Jyrki kumpikaan halunneet tasa-arvoa, vaan nimenomaan perinteisiä rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Eli, kun Matti ei saanut seksiä parin viikon tuttavuuden jälkeen, hän kylmästi tuumasi, että pärjää sitten sitten itse-asenteella mennään eteen päin. ja tunnustaa, ettei se ole hyvä asenne. Mutta mammat täällä tämänkin kääntää niin, että kyllä Matti yritti...... Joo yritti pari viikkoa saada tainat sänkyynsä, ja kun ei onnistunut suuttui. Kuinka moni mies on valmis lyömään hanskat siskiin, jos ei ventovieras nainen lämpene sänkyyn saman tien. Itse en tuollaista miestä huolisi. Sänkyhommiin ei voi toista painostaa siitä ei hyvää seuraa.
Tuskin on Hai käyttäytynyt noin. Ei varmaan ole painostanut Annaa sänkyyn ja sitten suuttunut, kun ei ole onnistunut. Hai tuskin on päässyt halaamaan, eikä yhtään valita.
Kyllä pitää vähän kaummin jaksaa odottaa, että kumpikin on valmis seksiin. Käy vaikka vetämässä vessassa käteen, niin jaksaa paremmin odottaa.
Minä en kyllä usko, että Tainan ja Matin suhteen ongelmat liittyisi seksiin. Joku ihan muu kuin seksiin liittyvät asiat suisti Tainan fiiliksen raiteiltaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä te Jennin velat ja vanhempien avustukset tiedätte. Eihän niitä ole näissä tv-jaksoissa kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa linkki Matin haastikseen Seiskassa:
Ensitreffit-Matti avautuu erosta seksittömyys harmittiMatin kommentit
Taina sanoi, että vaikka ollaan naimisissa, niin hän kokee, että ollaan kavereita, koska ei ole mitään tunnetta tai halua. Se ei näillä sanoilla sitä sanonut, mutta se tuli hyvin esille, että ei hän mitään suhdetta meikäläisestä halua. Niin se sitten tietenkin harmittaa myös, että toinen ei edes voi kuvitella olevansa meikäläisen kanssa, Matti tilittää.
Ei tässä mitään onnistumisen tunteita tai että saisi kokea itsensä haluttavaksi, niin semmosia tässä parisuhteessa ei ole ollut oikeastaan ollenkaan, hän toteaa.
Matti kertoo, että ei olisi itse halunnut suhteen päättyvän.
Mä kyllä yritin. Yritin ymmärtää ja yritin oppia, mutta ei siinä onnistumisen riemua tullut missään vaiheessa.
Tuntuu, ettei missään vaiheessa oikein
Matin kannattaisi oivaltaa, ettei ketään saa painostaa seksiin ja läheisyyteen, sillä voi pilata alkavan suhteen. Kaikki naiset ei ole valmiita sänkyyn muutaman päivän tuntemisen jälkeen ja kun siinä sitten toinen yrittää vihjalla joka välissä, että jokos voitasi jne niin kyllähän siinä daami säikähtää ja häipyy.
On todella kamala olotila, jos huomaa, että toinen toivoo enemmän ja itse ei vielä halua yhtään mitään. Minkäälaista fyysistä tunnetta ei ole herännyt ja toinen kuolaa vieressä. Kyllä miehenkin pitää pystyä odottamaan vaikka kuinka läheisyys ja seksi olisi tärkeitä asioita. Ei tuolla tekniikalla välttämättä naista saa, tai ainakin kannattaa iskeä naisia jotka on valmiita heti, eikä hetken päästä. Matti olis ehkä pitänyt parittaa Jennin kanssa.
Tässä nähdään miten erilaisia ihmiset on. Haille ei varmaan ole ollut ohgelma se, ettei ole päässyt lähentelemään Annaa. Eikä takuulla ole Annaa siihen painostanut tai vihjaillut, että nyt kyllä pitäis, kun kerran naimisissa ollaan.
Aika moni nainen haluaa miehen kanssa sänkyyn vasta sitten kun on ihastunut tähän mieheen. Ei ennen. Jos mies kaipaa suhteeseen fyysisyyttä, niin ensin pitää saada nainen ihastumaan, sitten vasta ehdottaa seksiä. Toki poikkeuksiakin on, mutta usein se menee näin. Vinkiksi miehille tämä.
Ei Tainaa siitä voi syyttää, jos romanttiset tunteet jäivät syttymättä. Sen sijaan voi kritisoida yrityksen puutteesta. Tämän voi ottaa myös oppimiskokemuksena. Eli tekee vaikka töitä sen eteen, että löytää toisesta myös hyviä puolia, ihmisestä jota tavallisessa elämässä ei huomioisi lainkaan. Uskoisin siitä olevan jatkossa apua. Ehkä tähän liittyi se Matin kysymys - oletko hakemassa parisufdetta vai tekemässä ohjelmaa? Matti oli selvästi vakavammin liikkeellä.
Paljon arvosteltu Annakin on jatkanut yrittämistä eikä heittänyt kirvestä kaivoon.
Sellainen tunne on jäänyt, että tietty joustavuus ja vastaantulo loistaa tällä kaudella poissaolollaan.
Onko Kari Kanalan tavoitteena sitten päästä Helsingin kirkon johtoon tai papiksi hyvälle alueelle? Nyt on pappina huonolla alueella Vallilassa ja tuon kirkon lähellä on mm. joku pahasti päihdeongelmaisten paikka.
Kanalan tavoitteena on käydä kaikissa tosi-tv -ohjelmissa ja osassa jopa kahdesti. Onko ollut Selviytyjissä ja Temppareissa vielä? :D
Ollut mukana: EA, Olet mitä syöt, Neljän tähden illallinen, Masked singer, Tietäjät tietää, Tanssii tähtien kanssa, Pitääkö olla huolissaan, Myyrä, Jeopardy ainakin. Onko ihan pikkasen julkkistyrkky?!
Voi herranjestas sentään! Jos olisi ortodoksipappi ei voisi käyttäytyä noin, ja jos käyttäytyisi joutuisi valitsemaan julkisuuden ja pappeuden välillä.
Niin pitäisi tässäkin tapauksessa! Eiköhän tällä vaimoa kuin siisti mies paitaa vaihtavalla leipäpapilla ole ihan kaikki muu kuin kirkon asiat mielessä. No joo, palkka se on jostain saatava, mutta kun tän ea-kuvausten ajan asiantuntijaksi palkattu ukko luuhasi Virossa kuvaamassa Myyrää parien tukemisen sijaan, niin mitä virkaa oikeasti on tuollaisella papilla? Alkaa sitten vaan kokopäiväiseksi some-influensseriksi ja koluaa kaikki vielä läpikäymättömät realityt läpi. Mukaan lukien se jonkun ehdottama naked attraction 😁
Matti teki siis Miikat. Ei Tuula kyllä muutenkaan olisi siitä oudosta pälyilijästä innostunut. Tähän ohjelmaan ei vain riitä normaaleja kivoja ja tunneälyisiä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Matti otti vastuuta Tainan kuormittuneisuudesta. Taina vain pyöri oman navan ympärillä, eikä ottanut mitään vastuuta siitä, kuinka yksin jätti Matin ja kuinka torjuva oli.
Matti tuolla ylempänä kertoo, miten läheisyys ja seksi on hänelle tärkeitä ja Taina kertoi, että haluaa olla vain ystävä. Olisko pitänyt kunnoittaa Tainan toivetta? Tiedän, että joskus on parasta olla hiljaa, kun tietää, että on toiminut itse huonosti. Silloin saa sympatiat puolellee, ku "eihän hän ole sanonut yhtään pahaa sanaa".
No ei meidän kuullen, mutta itse kuitenkin sanoo, että jättä Tainat selviämään "selviä sitten itse" asenteella., kun huomasi, että tainaa tressasi, kun tiesi, että Matti haluaa enmmän, kuin Taina kaveripohjalta haluaa antaa.
Täällä on Tainaa moitittu siitä, ettei ole voinut suoraan sanoa, ettei kiinnosta. No tuosta Matin jutusta saa sen kuvan, että Taina ON sanonut, että on kaveripohjalla. Se ei vain ole Matille riittänyt.
Paska-pappihan pohdiskeli jokunen kausi sitten, että jos jotain johdatusta ylipäätään onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni nainen haluaa miehen kanssa sänkyyn vasta sitten kun on ihastunut tähän mieheen. Ei ennen. Jos mies kaipaa suhteeseen fyysisyyttä, niin ensin pitää saada nainen ihastumaan, sitten vasta ehdottaa seksiä. Toki poikkeuksiakin on, mutta usein se menee näin. Vinkiksi miehille tämä.
Jaa, minulla jokainen parisuhde on alkanut seksillä saman tien. Ne "säädöt" joissa ei seksiä ollut samantien eivät päätyneet parisuhteeseen. Ja minulla ei ole siis mitään pakkoa seksiin samantien, päinvastoin. T. M30
Vierailija kirjoitti:
Jep. Matti otti vastuuta Tainan kuormittuneisuudesta. Taina vain pyöri oman navan ympärillä, eikä ottanut mitään vastuuta siitä, kuinka yksin jätti Matin ja kuinka torjuva oli.
Mitä Tainan olisi pitänyt tehdä? Taina on Matin mukaan kertonut, että on vain kaveripohjalla mukana ja että Matti siinä tilanteessa jätti Taina selviämään yksin. Matti kertoo menneensä: "selviä sitten yksin" asenteella. Matti myös tunnusti, ettei ole oikein hyvä asenne tuo. Mutta käyttipä sitä sitten kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jenni kysyi "Haluatko lakata mun kynnet".
Jyrki vastasi "En halua, en kuitenkaan osaa ja valitat sitten mulle".
Jenni vastasi "En mää valita koskaan"
Jyrki vastasi "Et valitakaan, se oli huono sanavalinta"
Tämän jälkeen Jenni alkoi mököttäen lakkaamaan omia kynsiään.
Repesin tuolle kohtaukselle ihan täysin! Toi ukkohan on niin tossun alla kun voi vaan ihminen olla! On varmaan ukolla hieno avioliitto tiedossa, tosin pitää olla jatkossa ihan tahdoton robotti.
Ei edes niin vähäpätöistä hommaa vetelys viitsinyt tehdä.
Tekosyitä kyllä jaksaa tehtailla.
Et varmaan itsekään puolison varpaankysiä leikkaa. Vai. On olemassa asioita jotka tehdään ihan itse.
Oli kysymys lakkaamisesta, ei leikkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa, minulla jokainen parisuhde on alkanut seksillä saman tien. Ne "säädöt" joissa ei seksiä ollut samantien eivät päätyneet parisuhteeseen. Ja minulla ei ole siis mitään pakkoa seksiin samantien, päinvastoin. T. M30
Mitä sitten? Ei tuo tähän asiaan liity mitenkään. Ne naiset ovat olleet ihastuneet sinuun (tunteneet kemiaa) ja siksi ovat halunneet sänkyyn kanssasi. Jos he olisi tunteneet sinua kohtaan vain ystävyyttä eikä kemiaa ollenkaan, niin ei he olisi halunneet seksiä kanssasi.
Crossfit? :D haluan nähdä ton vetävän leukoja, tekevän käsilläseisontaa ja boxihyppyjä :D Muullakin salilla käyty lähinnä poseeraa mainosvideota varten