Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Jos mies pussaisi niin, että erittyy liikaa kuolaa, se olisi mulle jo no-no. Tai jos henki haisisi pahalle tai naama olisi rasvainen tai kädet hikiset. Voin vain kuvitella miten mädännyt liha tirisee esim. Jyrkin elimistössä. Ei ja hyi.
Tuo Hai ei ole varmaan kovin montaa kertaa ennen alttaria elämässään pussannut kun katsoo tuota Annan ja Hain räpellystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaan että ei näistä eri etnisyyksien sekoituksista tule mitään poikkeuksellisen kauniita, se suomalaisuus jää lähes poikkeuksetta noiden jyräävien piirteiden alle ja sitä ei huomaa, näkee vain aasialaisen tai tummaihoinen.
---
Miltä näyttää suomalaisuus ja miksi se on sinusta poikkeuksellisen kaunista?
On aivan totta, että suomalaisen ja muun etnisyyden sekoitus ei juuri suomalaista muistuta. Suomalaisia on maailmassa erittäin vähän. Kiinalaisia 1.4 miljardia, samoin mustia.
Nooh tässäkin pitäisi olla vähän enemmän havainnointikykyä. Afrikkalais-suomalaisen pariskunnan lapset muistuttavat kumpaakin vanhempaansa, samoin aasialais-suomalaisen. Eipä se vaaleanruskeaihoinen lapsi vaikkapa kongolaisen sukuhaaransa mielestä takuulla kovinkaan perinteiseltä kongolaiselta näytä. Omat lapseni ovat puoliksi suomalaisia ja puoliksi etelä-eurooppalaisia, toinen heistä vaalea sinisilmä.
Aivan järjettömiä juttuja, mutta epäilen Hain syövän enimmäkseen ihan samaa ruokaa kuin me muutkin suomessa. Itsekin söin tänään mieheni kanssa aasialaista wokkia, jonka tein itse. Oli aasialaiset soossitkin.
Mattihan on kaljuuntumassa hyvää vauhtia. Ei mikään catch.
Ihmettelen noiden parien motivaatiota osallistua moiseen paritusleikkiin. Onko se julkisuudenkipeys vai kenties halu näyttää exälle, kuinka hyvin menee. Joillakin on kovin vähän aikaa edellisestä parisuhteesta. Ei kai sentään se, että ilmeisesti MTV maksaa hääjutut. Ei niin halvalla sentään.
Vierailija kirjoitti:
Mattihan on kaljuuntumassa hyvää vauhtia. Ei mikään catch.
Alttarilla näytti siltä että Taina oli ennemmin Matin tukena kuin toisinpäin, aivan kuin eri porukoista nämä kaksi. Taina taitaa olla kaiken kukkuraksi Mattia pidempi.
Toi Anna vaikuttaa ailahtelevalta, kärsimättömältä kontrollifriikiltä... Tulee mieleen Maajussille morsian- sarjan Tarja mutta nuorempi versio. Saa nähdä mitä tuleman pitää, olenko oikeassa...
Matti ei ole kyllä yhtään mun tyyppiä, hänelle sopisi sellainen hissukkamainen naapurintyttö, ei Tainan veroista daamia joka on oikeasti parempaa tasoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet oikeassa. Samaan aikaan myös tuo mitä itse kirjoitin on totta. Vaikka olemme poikkeuksellisen geneettisesti eriytynyt populaatio, siitä huolimatta ei ole mahdollista laatia käyttökelpoista suomalaisuuden geneettistä määritelmää.
Ihmispopulaatiot eivät ole kuin koirarotuja, joihin olisi tietoisesti valittu kimppu ominaisuuksia joita jalostuksen avulla sitten vaalitaan. Ei vaikka tuo yksi geenijankkaaja näemmä haluaisikin tällaista harrastaa kun kokee niin kauhistuttavana että tietyt ulkoiset piirteet omaava henkilö on voinut tulla valituksi mukaan ohjelmaan ja lapsillekin voi noita ominaisuuksia sitten periytyä.
Jos Suomen geenialuetta ei ole olemassakaan, niin miksi sitten tarvitaan ulkopuolelta lisää geenejä ja miksi suomalaiset geenit ovat huonoja?
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihan nättejä, miehet taas alempaa tasoa.
No voi herran jestas näiden teidän tasojenne kanssa.
Mitähän tasoa kommentoija itse mahtaa olla?
Miten he ylipäänsä pystyvät pussaamaan, täytyy olla aikamoinen heittäytyjä tai sitten poikkeuksellinen kemia. Jennin ja Jyrkin välillä tätä selvästi on, mutta toivottavasti ei käy se perinteinen; rakkauden sokaistama huuma joka kuitenkin yhtä nopeasti häipyy kun alkaakin. Annan ja Hain välillä en näe välitöntä kemiaa, toivottavasti sekin paranee suhteen edetessä
Vierailija kirjoitti:
Aivan järjettömiä juttuja, mutta epäilen Hain syövän enimmäkseen ihan samaa ruokaa kuin me muutkin suomessa. Itsekin söin tänään mieheni kanssa aasialaista wokkia, jonka tein itse. Oli aasialaiset soossitkin.
Onpa miehellä nimi. Onhan tuo mies ollut jo kauan suomessa. Tiedä sitten, onko suomalaiset tavat.
On yksi ryhmä jo muutama sata vuotta suomeen tullut, eikä ne ole vieläkään kotoutuneet suomeen.
Mulle tulee Annasta mieleen se Napakymppi-Oskarin Heidi.
Anna laitatti hiustenpidennykset häihin, kun jossain alun haastattelukohdassa oli vaan olkapäämittainen ohut Suomihius? Oli kyllä ruma se hääkampaus, kun rätkötti vaan hapsuisena päästä se hius. Olis ollut paljon parempi, kun olis ollut edes osittain kiinni taaksepäin, vaikka sitten oliskin ollut niskasta auki. Ja kauniimmat, kiiltävämmät kiharat 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on ihan nättejä, miehet taas alempaa tasoa.
No voi herran jestas näiden teidän tasojenne kanssa.
Mitähän tasoa kommentoija itse mahtaa olla?
Ei mitään väliä, kun kommentoija ei osallistunut ohjelmaan
Vierailija kirjoitti:
Jos mies pussaisi niin, että erittyy liikaa kuolaa, se olisi mulle jo no-no. Tai jos henki haisisi pahalle tai naama olisi rasvainen tai kädet hikiset. Voin vain kuvitella miten mädännyt liha tirisee esim. Jyrkin elimistössä. Ei ja hyi.
Ei näytä Jenniä haittaavan ja sehän tässä on pääasia. Nuuhki sinä vain omia papupierujasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna on tosi kaunis ja upea, häntä täällä haukutaan sen vuoksi:D Anna ei ole tuntenut alusta alkaenkaan vetoa Haihin ja tämä vaikuttaa hänen käytökseensä, ei ole ollut rentona ollenkaan.
Voi mammat, ette osaa lukea ihmisiä vaikka luulette niin; Hai on teidän suosiossa mutta hänellä on vahva tarve hallita kumppaniaan ja tulee tuhoamaan sillä vähäisetkin mahdollisuutensa Annan suhteen. Esittelyjaksossa tämä oli jo itselle täysin selvää. Molemmat ovat perfektionisteja ja kontrollifriikkejä mutta toisin kuin Anna Hai kohdistaa kontrolloinnin etenkin kauniiseen puolisoonsa. Toisen kontrollointi ja hallinnantarve on aina sairasta, henkistä väkivaltaa.
Kumpikos se olikaan, joka sanoi, että pussaamista pitää harjoitella?
Kyllä se oli Hai, joka manipuloi Annan sanomaan sen mitä itse ajatteli.
Noh noh, ironiallekin jtn rajaa. 😏
Vierailija kirjoitti:
Anna laitatti hiustenpidennykset häihin, kun jossain alun haastattelukohdassa oli vaan olkapäämittainen ohut Suomihius? Oli kyllä ruma se hääkampaus, kun rätkötti vaan hapsuisena päästä se hius. Olis ollut paljon parempi, kun olis ollut edes osittain kiinni taaksepäin, vaikka sitten oliskin ollut niskasta auki. Ja kauniimmat, kiiltävämmät kiharat 👍
Veikkaan että tuo kommentti tuli naiselta.
Kyllä se oli Hai, joka manipuloi Annan sanomaan sen mitä itse ajatteli.