Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
17281/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähipiirissä amiksen käynyt kaveri, joka jatkoi opiskelujaan insinööriksi. On nyt ollut vuosia kovapalkkaisissa töissä. Käden taidot ovat hänellä mahtavat myöskin.

Vierailija
17282/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko näille hääpareille on maksettu osallistumisesta tähän ohjelmaan. 

Sen minäkin haluaisin tietää! Jos sattuisi saamaan täydellisen puolison, niin sehän olisi paras mahdollinen palkkio. Mutta jos ei, niin olisi kiva tietää mitä jää pankkitilille siitä hyvästä, että on ollut koko kansan riepoteltavana keskustelupalstoilla.

Kukaan ei pakota ketään hakemaan ohjelmaan, nämäkin taisivat olla kovin innoissaan, osa jopa itki ilosta, kuullessaan pääsevänsä ohjelmaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
17283/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sen minäkin haluaisin tietää! Jos sattuisi saamaan täydellisen puolison, niin sehän olisi paras mahdollinen palkkio. Mutta jos ei, niin olisi kiva tietää mitä jää pankkitilille siitä hyvästä, että on ollut koko kansan riepoteltavana keskustelupalstoilla.2

BB-ketjussa oli kirjoittajia jotka olivat varmoja että BB-tuotanto maksaa monta tonnia kuussa kisaajille. Totuus=155 e/vko.

Parikymppiä per vrk. Tämä ei siis mikään huhu.

"Big Brotherin kilpailijat saavat vaivan palkaksi 155 euron korvauksen jokaisesta viikosta, jonka talossa viettävät. Sopimussakon suuruus puolestaan vaihtelee. Ylen näkemissä sopimuksissa sakon määrä on 20 000 eurosta 30 000 euroon. Bruunin mukaan korvaus ja velvoite ovat pahasti epäsuhdassa."

https://yle.fi/a/3-11907523

Vierailija
17284/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naiset olivat yllättävän innoissaan kuullessaan pääsevänsä NAIMISIIN. Ihan kuin olis tullut lottovoitto. Olikohan heillä epärealistinen ja virheellinen kuva avioliitosta. Ei ihme, että todellisuus iski silmille rajusti. 

No ensi kerralla ovat yhtä kokemusta viisaampia.

Vierailija
17285/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen, että Jykä edes kehtaa myöntää rahattomuutensa muutaman viikon tuntemalleen daamille. Itse rahattomana yrittäisin selviytyä ja viettää aikaa mahdollisimman halvalla ilman Tallinnaa ja ravintolaruokailuja. Vaikka tuotanto jotain maksaisikin niin taatusti näihin menee omaakin rahaa.

Minä taas ihmettelisin eniten sitä, jos Jyrki olisi peitellyt asioita, kun rouvakin vielä on tälläinen pihviravintola illallisia haluava ja miehen maksamana tietysti. Tuo rouva kyllä sentään ymmärtäisi asian kun mennään mäkkäriin syömään. Itse olen monta kertaa käynyt syömässä jonkun pitsa-annoksen Tallinnan reissulla, vaikka hyvin voisin syödä kalliissa ravintolassa. Rehellisyys on aina parasta eikä peittelyä.

Vierailija
17286/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jyrkin ja Jennin kannattaa lähteä erisuuntiin. Alku huuma katosi. Ainakin mitä Jenniä kuuntelee. Jyrkille vähän rennompi nainen.

Ja Jennille vastuullisempi mies, joka ottaa oikeasti sen paikan perheenpäänä. 

Ne perheen päämiehet ei katselisi päivää pitempään Jennin päsmäröintiä tai tarkkaa systeemiä varautumiskaappeineen. Tuohon kettuilu vaiheeseen mies ei edes pääsisi, kun on muissa maisemissa. 

Vierailija
17287/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naiset olivat yllättävän innoissaan kuullessaan pääsevänsä NAIMISIIN. Ihan kuin olis tullut lottovoitto. Olikohan heillä epärealistinen ja virheellinen kuva avioliitosta. Ei ihme, että todellisuus iski silmille rajusti. 

No ensi kerralla ovat yhtä kokemusta viisaampia.

Kirjoitin jo aiemmin että naiset haluavat prinsessapäivän ja seuraavana päivänä alkaa alamäki. Jatkuva 24/7 oleskelu alkuun toisen ventovieraan kanssa stressaa todella. Epäilen että tämä on tuotannon juoni että saadaan hankausta aikaan kun aktiviteettia tulee liukuhihnalta. Vähänkään introvertimpi luonne ja kriisi on valmis kun omaa aikaa ei ole yhtään.

Vierailija
17288/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eniten ihmettelen, että Jykä edes kehtaa myöntää rahattomuutensa muutaman viikon tuntemalleen daamille. Itse rahattomana yrittäisin selviytyä ja viettää aikaa mahdollisimman halvalla ilman Tallinnaa ja ravintolaruokailuja. Vaikka tuotanto jotain maksaisikin niin taatusti näihin menee omaakin rahaa.

Minä taas ihmettelisin eniten sitä, jos Jyrki olisi peitellyt asioita, kun rouvakin vielä on tälläinen pihviravintola illallisia haluava ja miehen maksamana tietysti. Tuo rouva kyllä sentään ymmärtäisi asian kun mennään mäkkäriin syömään. Itse olen monta kertaa käynyt syömässä jonkun pitsa-annoksen Tallinnan reissulla, vaikka hyvin voisin syödä kalliissa ravintolassa. Rehellisyys on aina parasta eikä peittelyä.

En minä tarkoitakaan, että Jykän olisi pitänyt peitellä vaan olla menemättä ja osallistumatta tällaisiin aika kalliisiin juttuihin. Pitää osata elää suu säkkiä myöten. Jos ei ole rahaa niin ei silloin lähdetä Tallinnaan eikä pihviravintolaan syömään.

Ei Jykä nytkään ole rehellinen vaan teeskentelee, että pitoa löytyy ja sitten vippailee uudelta vaimoltaan mikä on perheen pää - puheiden jälkeen tavattoman noloa varmasti kummallekin osapuolelle. Sinun Tallinnan pitsasi ei kuulu tähän keskusteluun millään lailla.

Vierailija
17289/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin Anna opettajan ansiosidonnaisen eka erä tuleekin vasta heinä-elokuun vaihteessa. Mutta ei hätää Hai ei valita mitään kun maksaa kaupassa kortillaan parsakaalit ja muut koirankin ruuat. Ota Jenni mallia tuosta Haista. 

Miksi Annalla ei olisi säästössä rahaa. 

Vierailija
17290/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin pihvimania herättää lähinnä myötähäpeää, etenkin kun tuotantoeläinten olot ovat mitä ovat ja lihansyöntiä monet vähentävät. 

Vierailija
17291/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paljonko näille hääpareille on maksettu osallistumisesta tähän ohjelmaan. 

Sen minäkin haluaisin tietää! Jos sattuisi saamaan täydellisen puolison, niin sehän olisi paras mahdollinen palkkio. Mutta jos ei, niin olisi kiva tietää mitä jää pankkitilille siitä hyvästä, että on ollut koko kansan riepoteltavana keskustelupalstoilla.

Eikä pelkästään riepotella keskustelupalstoilla, vaan myös iltapäivälehdissä, seiskassa ja maikkarin sivuilla itse ohjelman lisäksi. Todella rohkeita nämä osallistujat, jopa hullun rohkeita. 

Vierailija
17292/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valheella on lyhyet jäljet. Sita ei Jykä muistanut.

Vierailija
17293/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä tarkoitakaan, että Jykän olisi pitänyt peitellä vaan olla menem

Sillä pitsalla tai pitalla minä tarkoitin, että ei sitä välttämättä tarvitse kalliisti syödä matkaillessaan vaikka Tallinnaan. Eikä nuo reissut ole kovin kalliita huone jakaen tai päiväristeily reilu parikymppiä. Mutta pääasiaan rehellisyys kumppania kohtaan on tärkeintä eikä tämä peittely, jossa luettaisiin asioita ns rivien välistä kuten vaikka taloudellinen tilanne. Ei tämä ole kuitenkaan mikään tapailua pari viikkoa tilanne. 

Vierailija
17294/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te jotkut jaksaa satoja sivuja puhua vain yhden töistä ja rahoista. 😳

Itseäni ihmetyttää eniten Tainan osallistuminen, noin paljon itkua ja uhriutumista aikuiselta ihmiseltä. Selkeästi ohjelma oli väärä paikka hänelle.

Vierailija
17295/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te jotkut jaksaa satoja sivuja puhua vain yhden töistä ja rahoista. 😳

Itseäni ihmetyttää eniten Tainan osallistuminen, noin paljon itkua ja uhriutumista aikuiselta ihmiseltä. Selkeästi ohjelma oli väärä paikka hänelle.

Ihmeen hyvin ja Tainalle myötätuntoa osoittaen on Matti suhtautunut, vaikka varmasti on tosi pettynyt mielessään. Onhan se Mattikin vähän omalaatuinen ja vähäsen töksäyttelijä, mutta toinenkin morsian olisi voinut olla. 

Vierailija
17296/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallinnajaksossa Jyrki kertoi, että Jennillä on enemmän rahaa käytettävissä kuin hänellä. Onhan tuo kieltämättä vähän outo asetelma. Jenni on amistasoisella tutkinnolla hankkinut itselleen vakaan toimeentulon ja elintason. Jennillä ei varmastikaan ole kovin isot tulot ja hän on ymmärtänyt, että varsinkin silloin tulee olla talousasioissa jämpti ja laittaa sukanvarteen pahanpäivän varalle jotain. Jyrkillä ei ole koulutusta, mutta varmasti suht hyvä palkka opettajana, vaikkakin epäpätevänä. Lisäksi osa-aikaduuni urheilukaupassa. Minne hänen rahansa hupenee niin, että sitä on pummattava vaimolta, jonka tapasi pari viikkoa sitten?

Lieköhän Jenni ihan omin avuin elintasonsa hommannut? Epäilen pahasti. Kuka omistaa asunnon, jossa hän asuu, Jennikö, vai pappa???

mitä väliä sillä on kuka ton kämpän omistaa? Jenni maksaa omat kulunsa + osan(kuinka suuren sitä emme tiedä) Jyrkinkin ja täällä osan mielestä pitäisi sääliä tätä en hae kun oman alan töitä tyyppiä...Kyllä sille jotakin hommia olisi löytynyt, jos olisi halunnut. Ajaisi vaikka taksia tms, mut kivempi varmaan ansiosidonnaisella olla ja se varmaan menee sitten kämppään ja muihin kuluihin eli Jenni rahoittanee Helsinki-kuviot.

On sillä sikäli väliä, että Jennillä ei välttämättä ole ihan realistista käsitystä siitä, mitä eläminen oikeasti maksaa niille, jotka tosiaan maksavat kaikki kulunsa itse eivätkä asu isukin omistamassa kämpässä huomattavasti alle normaalin vuokratason. Hänellä näyttää myös olevan aivan harhainen käsitys siitä, että vakituinen työpaikka nykyään olisi varmasti vakituinen. 

Jyrkillä jos ei ole mitään koulutusta eikä enää ole ihan nuorikaan, niin ei niihin töihin noin vain mennä. Ns. hanttihommiin otetaan mielellään vähän nuorempia.

Vierailija
17297/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistatteko, miten Jenni ilakoi häiden jälkeen lihaa syövästä könsikkäästään. Kaikki oli ihanaa, kun oli naimisissa, sormus ja pihvit aina mainittiin. Kuoliko rakkaus sinne Tallinnan Mäkkäriin? Aivan pelle koko muija!

Vierailija
17298/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Jennillä tapa haukkua aina miehiään ? En ikinä kertoisi lyhyen tuttavuuden jälkeen , että joo nyt se jätti sukat lattialle tai vastaavaa. Kuka mies oikeasti jaksaa tuollaista. Tai vaatepino nyt vähän vinossa. Onko Jenni itse täydellinen ? Ei se seksi ole se parisuhteen tärkein juttu. Kaikkia asioita ei todellakaan puhuta kavereille. 

Jättääkö joku aikuinen mies  likaiset sukat lattialle lojumaan? Ja meinaako, että joku muu ne siitä korjaa? Miten normaalia on, että mies mies jättää likaisia  kalsareitaan tai sukkia lojumaan ympäriinsä?

Olen aikuinen nainen ja jätän sukat lattialle. Mitä ihmeellistä siinä on?

Jätätkö vielä senkin jälkeen, kun sinulle on asiasta huomautettu ja tiedät ai

On helvetin hyvä, kun olen nykyisin yksineläjä koirani kanssa, niin saan jättää alkkarini vaikka vessan lattialle, ellen viitsi viedä pyykkikoriin. Yleensä kyllä vien. Makkarissakin on tuolin päällä puolipitoisia vaatteita. Niistä sitten menee pyykkiin tarpeen mukaan. En voisi kuvitella ottavani tähän asumaan jotakin nalkuttavaa äijää. Ja en ole lesbo, en vanhapiika enkä eronnut, vaan leski. Olin 45 vuotta saman miehen kanssa.

Vierailija
17299/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon kun lukee, ja vertaa sitten tämän hetken todellisuuteen, niin ei oikein mikään täsmää😄

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-ohjelman-tai…

Vierailija
17300/30018 |
04.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kun lukee, ja vertaa sitten tämän hetken todellisuuteen, niin ei oikein mikään täsmää😄

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ensitreffit-alttarilla-ohjelman-tai…

"Jos tulee haasteita, niin ollaan niissä yhdessä." Niinpä niin.

Ketju on lukittu.