Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole nähnyt, että jykä olisi kameroiden läsnäollessa vipannut Jenniltä rahaa. Jenni vain kertoi siitä kameralle.
Meinasin just tulla kysymään, että mistä tämä lainaus juttu on peräisin, koska itse en ole moista nähnyt. Jos tämä on pelkästään Jennin kaverille kertomaa, niin sitä ei sellaisenaan voi nielaista. Hyvässä muistissa kun on Anna, joka kaverilleen lasketteli silkkaa valetta siitä mitä Hai oli muka sanonut. Katsojat näki, että siinä ei ollut mitään perää. Ei siis voi tietää millainen on ollut tapaus itsessään, värittääkö Jenni ja kuinka paljon. Siispä ennen "tuomioita" olisi syytä odottaa näkevänsä ihan itse tapauksen ja vasta sitten alkaa arvostella.
Ennakkojaksossa (ensi tiistaina tv:ssä) on
Ei se sitä kellekään kaverilleen kertonut vaan ihan kameroille suoraan. Mutta toki jos haluat uskoa Jennin valehtelevan niin ok. Aika hurjaa vaan, jos joku valehtelisi noin räikeästi tv:ssä, voisi saada jopa kunnianloukkaussyytteen Jyrkiltä.
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä Manhattan steak housessa ruokalistalla ylipäätään muuta kuin noita kalliita pihviannoksia? Muistelen, että joskus takavuosina noita oli myös kauppakeskuksissa ja listalla oli isoja leikkeitä paljon pihviannoksia halvemmalla hinnalla ja tyyliin kaikki ottivat nuo leikkeet. Tosin tuohon aikaan hintataso oli muutenkin paljon nykyistä alempi, mutta muistelen, että tuollainen leikeannos maksoi varmasti aikoinaan alle 10 euroa.
-
Siinä ajassa kun kirjoitit ton viestisi, olisit ehtinyt tarkistaa ko. raflan menun netistä, jos ne hinnat noin paljon kiinnostaa. Ja ei, Helsingistä ei saa missään pihviannosta alle 10 eurolla. Ei edes leikettä lounaslistalta.
n. 13 e oli muistaakseni Manhattanin lehtipihvi joskus koronan alkamisen aikoihin ja nyt se on 18,10 e eli aika mukavasti noussut . Muistan kun se oli oma suosikkiannos.En viitsi enää 18 e maksaa, sillä saa jo hyvät lihat kotiin kaupasta.
Hai sie Anna
J J
Ja Taina sekasin
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi suunnattomasti tapa jolla Jenni ja kaverinsa mollaavat ja haukkuvat paikalla läsnä olevia puolisoitaan kaikkien kuullen juhannusjuhlissa pihalla. Sellasta naljailua ja vähättelyä ja lyttäämistä. Kun et sää mitään osaa. Kun et sää mitään tee oikein. Kun aina joudun itse tekemään koska vain minä osaan ja sinä olet huono ja tyhmä ja naurua porukalla päälle. Tää on tapa josta tunnistaa suomalaisen ulkomailla. Liekö tällä jotain tekemistä sen kanssa että Suomessa on niin paljon kotiväkivaltaa.
Sehän meni niin että sen kaveri sanoi että aluksi ärsytti kun sen mies ei imuroinut sieltä mistä olisi itse imuroinut mutta hyväksyy asian ja että pääasia että imuroi ylipäätään mielestäni se oli ehkä vähän kuittia Jennille että ei tarttis olla niin tarkka
Kun mennään naimisiin, niin siitä sitten aletaan rakentamaan sitä yhteistä eloa. Kaikki ei ole heti valmiina. Ei todellakaan. Vuosien varrella sitä oppii tuntemaan sitä toista. Ja vuosien varrella syntyy ne yhteiset jutut joiden eteen tehdään hommia. Alkuun on aikamoista vaatia, että on talot, autot ja arvoasema. Tai jos näin on, että toinen on valmiiksi varakas, niin ei sekään takaa onnea ja rakkautta. Ero voi tulla vaikka rahaa olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en kyllä ole nähnyt, että jykä olisi kameroiden läsnäollessa vipannut Jenniltä rahaa. Jenni vain kertoi siitä kameralle.
Meinasin just tulla kysymään, että mistä tämä lainaus juttu on peräisin, koska itse en ole moista nähnyt. Jos tämä on pelkästään Jennin kaverille kertomaa, niin sitä ei sellaisenaan voi nielaista. Hyvässä muistissa kun on Anna, joka kaverilleen lasketteli silkkaa valetta siitä mitä Hai oli muka sanonut. Katsojat näki, että siinä ei ollut mitään perää. Ei siis voi tietää millainen on ollut tapaus itsessään, värittääkö Jenni ja kuinka paljon. Siispä ennen "tuomioita" olisi syytä odottaa näkevänsä ihan itse tapauksen ja vasta sitten alkaa arvostella.
En mä väitä, että Jenni valehteli, mutta tekihän Annakin niin. Sitä lipsahtaa tosi helposti vähän väritetty kertomus, varsinkin jos on vähän tuohtunut ja haluaa purkaa ärsytystä. Oli se tosiasiasta tai kuvitellusta tapauksesta alkunsa saanut.
Ai Matti käyttää denssiä. Sekin on iso miinus.
Jokainen ohjelmaan osallistuja on rohkea.
Varsinkin miehet ovat osoittautuneet tosi kärsivällisiksi. (Ehkä liikaakin)
Naiset ovat mennen tullen mäiskineet sanallisesti miehiä maan rakoon.
Erityisesti miehet teille tsemppiä! Löydätte kyllä sopivat kumppanit. Olette hyviä miehiä, kunhan löytyy ne naiset, jotka osaavat teitä oikein arvostaa. Hyvässä ilmapiirissä teidän hyvät puolet vahvistuvat.
Taina on ihan väärässä ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Jenni postailee instagram-stooreihin kuvia Askolasta, jonkun kotoa. Taitaa olla saman mysteerimiehen luona, joka perjantain kuvassa leikkasi kurpitsaa.
Asuisiko Jennin äiti siellä? Ainakin kesällä Jenni oli äitinsä kanssa Porvoossa, joka on siis Askolan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Taina on ihan väärässä ohjelmassa.
Joo mä en ymmärrä mitä tuollainen kitisijä ylipäänsä on hakenut moiseen ohjelmaan. Jos on kitisevä ja ahdistunut ns. oikeassakin elämässä eikä sen takia saa miestä, luuliko Taina oikeasti että tuo ohjelma muuttaa kaiken?! Ei kukaan mies jaksa kuunnella koko ajan kun eukko vinkuu tarvitsevansa omaa aikaa, ahdistaa, ei saa edes nukuttua eikä syötyä, on aivan kuolemanväsynyt.... Joko sanoin että ahdistaa?
Ei muuta Taina kuin muhkupanta päähän ja johonkin sohvan nurkkaan viettämään sitä omaa aikaa. Koira vielä kainaloon niin ei ahdista. Äläkä edes mieti mitään Tinderiä. Suahan vaan ahdistaa koko miessukupuoli. Pysy vanhanapiikana vaan, liity vaikka nunnaluostariin. Muista ottaa muhkupanta mukaan sinne luostariin!
Vierailija kirjoitti:
Nyt vihdoin ja viimein katsoin tämän viimeisimmän telkkarijakson. On kyllä ristiriitaista, että Jenni kaipaa Jyrkiltä oma-aloitteisuutta ja parempaa otetta arjen askareista, mutta kun Jyrki aivan perustellusti halusi laittaa terassia järkevämpään järjestykseen niin ei. Jyrki näytti kyrpiintyneeltä siinä tilanteessa ja viisaasti häipyi pois paikalta, koska olisi muuten varmaan sanonut Jennille jotain liian terävästi. Tosiaankin tilanne saattaa luisua siihen ettei Jyrki uskalla ja halua tehdä yhtään mitään kun toinen hengittää niskaan koko ajan ja Jenni sitten taas turhautuu. Kierre on valmis. Työpaikka- ja raha-asioihin en ota kantaa kun niistä ei voi tietää totuutta.
Jos Anna olisi lähtenyt liikkeelle tällä energialla mitä nyt näyttää itsestään niin kaikki olisi mennyt paremmin kuin hyvin. Hai saattaa oikeutetusti olla niin säikähtänyt ettei kuitenkaan halua jatkaa suhdetta, vaikka Anna haluaisikin. Saapa nähdä miten käy.
Tuossa Jennin ja Jyrkin tilanteessa on ongelma se, että ei olla yhteisessä kodissa, vaan Jennin kodissa. Tuotannon kannattaisi tarjota pariskunnille tilava vuokra-asunto hyvältä paikalta. Silloin oltaisiin puolueettomalla maaperällä. Ja se , että yksiö ja kaksio ovat liian pieniä kahdelle ihmiselle ja lemmikeille.
Ehkä ärsyttävin kohtaus koko kaudella oli se kun Jenni ja Jyrki olivat lähdössä Jyrkin luo Kotkaan ja Jenni siinä pakkaillessa heitti kaikki tavarat olohuoneen lattialle ja huudahti pikkutyttömäisellä tavalla: "Olen valmis hihihii"
Oliko pikkuisen esitystä kameroille. Mutta antaakin itsestään vaan tampion kuvan.
EA parien pitää olla lapsettomia joten se rajaa tosi paljon jengiä. Tosin yks kausi oli Valkeakoskelta se tytön isä, mikä oli iso floppi
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista miehistä löytää varmasti jostain naiset. Tuskin on tästä ohjelmasta. Jyrki ei tule jaksamaan pitkään naista joka on tottunut siistiä pitää olla ja siitä ei jousteta yhtään. Ei siis yhtään ja siitä vielä tiedotetaan myös ystävilleen. Matista ja Tainasta ei tule mitään koska Taina ei vaan ollut kunnossa. Toivottavasti jaksaa jo paremmin. Hai ei varmaan myöskään jos Anna vetää herneet nenään pienistä asioista.
No varmaan Hai löytää, mutta nuo kaksi muuta ei kaksista kuvaa ole itsestään antaneet. Kotkan mies on kuin mieslapsi, mutta voihan sille kysyntää olla, jos jollain hoivavietti on herännyt. Matista en sano mitään, mutta kummasti sai Tainan pois tolaltaan.
Vierailija kirjoitti:
Kun mennään naimisiin, niin siitä sitten aletaan rakentamaan sitä yhteistä eloa. Kaikki ei ole heti valmiina. Ei todellakaan. Vuosien varrella sitä oppii tuntemaan sitä toista. Ja vuosien varrella syntyy ne yhteiset jutut joiden eteen tehdään hommia. Alkuun on aikamoista vaatia, että on talot, autot ja arvoasema. Tai jos näin on, että toinen on valmiiksi varakas, niin ei sekään takaa onnea ja rakkautta. Ero voi tulla vaikka rahaa olisi.
"Alkun on aikamoista vaatia, että on talot, autot ja arvoasema." No auto löytyy lähes joka mieheltä, vaikka olis 20v, mutta ei tietenkän kaikilta. Miehet vaan yleensä on autojen perään. Taloa ei kai kukaan ole vaatinut eikä arvoasemaa, mutta yleensä sitä tavataan nuorena ja silloin ei tietenkään voi vaatia, että jollain 25v on ja kaikki elämä kondiksessa jne.
Mutta Jyrki (johon varmaan viittaat) on jo 40v. Ei mikään eilisen teeren poika. Jos ei tuohon ikään ihmisellä ole yhtään mitään omaisuutta kertynyt, niin eihän se hirveän hyvin ole mennyt. Raha ei takaa onnea ja rakkautta(helpottaa kyllä niiden löytymistä) mutta onhan se nyt mukavanpi olla onneton ja ilman rakkautt, kun on edes rahaa. Rahalla voi mahdollistaan niin monia mukavia asioita elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen noista miehistä löytää varmasti jostain naiset. Tuskin on tästä ohjelmasta. Jyrki ei tule jaksamaan pitkään naista joka on tottunut siistiä pitää olla ja siitä ei jousteta yhtään. Ei siis yhtään ja siitä vielä tiedotetaan myös ystävilleen. Matista ja Tainasta ei tule mitään koska Taina ei vaan ollut kunnossa. Toivottavasti jaksaa jo paremmin. Hai ei varmaan myöskään jos Anna vetää herneet nenään pienistä asioista.
No varmaan Hai löytää, mutta nuo kaksi muuta ei kaksista kuvaa ole itsestään antaneet. Kotkan mies on kuin mieslapsi, mutta voihan sille kysyntää olla, jos jollain hoivavietti on herännyt. Matista en sano mitään, mutta kummasti sai Tainan pois tolaltaan.
Sama vaikutelma. Hai on sosiaalisesti vähän kömpelö, mutta vaikuttaa vilpittömältä ja hyvältä tyypiltä.
Vierailija kirjoitti:
Mua häiritsi suunnattomasti tapa jolla Jenni ja kaverinsa mollaavat ja haukkuvat paikalla läsnä olevia puolisoitaan kaikkien kuullen juhannusjuhlissa pihalla. Sellasta naljailua ja vähättelyä ja lyttäämistä. Kun et sää mitään osaa. Kun et sää mitään tee oikein. Kun aina joudun itse tekemään koska vain minä osaan ja sinä olet huono ja tyhmä ja naurua porukalla päälle. Tää on tapa josta tunnistaa suomalaisen ulkomailla. Liekö tällä jotain tekemistä sen kanssa että Suomessa on niin paljon kotiväkivaltaa.
Tällainen käytös on toisen alentamista ja henkistä väkivaltaa. Ihmettelen, miksi tuollaiset ovat edes sen kumppanin kanssa, jos kaikesta pitää piiloveetuilla. Häpeävätkö kumppania vai haluavatko käyttää henkistä valtaa, että minä olen yläpuolella. Ex mies oli tuollainen, päivä mennyt mukavasti mutta kun tuli vieraita alkoi aina minun vähättely ja kaikesta kuittailu. Tuollainen ei kuulu rakkauteen. Eri asia on sellainen hyväntahtoinen naljailu, mitä monet todella pitkään yhdessä olleet vanhat parit monesti tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Jokainen ohjelmaan osallistuja on rohkea.
Varsinkin miehet ovat osoittautuneet tosi kärsivällisiksi. (Ehkä liikaakin)
Naiset ovat mennen tullen mäiskineet sanallisesti miehiä maan rakoon.
Erityisesti miehet teille tsemppiä! Löydätte kyllä sopivat kumppanit. Olette hyviä miehiä, kunhan löytyy ne naiset, jotka osaavat teitä oikein arvostaa. Hyvässä ilmapiirissä teidän hyvät puolet vahvistuvat.
Menkää "miehet" takaisin sinne kiven alle vaan, mistä Tapsa ja Kanala teidät tonki.
Äidin helmoihin Matti ja Hai. Mammat teidät ilmoittikin.
Vaan se pointti oli se, että näytetäänkö sitä itse tapahtumaa, että Jyrki lainaa rahaa Jenniltä, vai onko se vain Jennin kaverille kertomaa? Voi olla ihan erilainen koko juttu kun miten se kameroille tarjoillaan.