Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Annan äiti ja sisar olivat erittäin fiksuja haastattelussa. Samoin hänen kaasonsa.
Kun sanotaan, kerro minulle millaisia ystäväsi ovat, niin minä kerron sinulle, millainen sinä olet. Tällä perusteella, Anna on yliveto.
Mites tämä Annan ystävätär, joka heti näki red flageja kun Anna kertoi omaa versiotaan Hain tekemisistä?
Oliko sinusta erittäin fiksu?
Hän näki totuuden. Hän on realisti. Hän oli nähnyt Hain livenä ja tehnyt havainnoistaan johtopäätöksiä.
Se etteivät ne ole samoja kuin sinun, on sinun traumasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma etenee verkkaisesti eikä siinä tapahdu paljoa. Välikuvat kaupungeista trendimusiikin kanssa ovat täytteenä. Monet jutut jäävät kameroiden taakse ja niihin vaan viitataan. Eli katsoja ei voi tietää miten tilanne meni.
Melko pian kausi ja sen osallistujat unohdetaan. Ellei ole niitä, jotka säännöllisesti tarjoavat omia juttujaan mediaan, kuten viimekauden Matti. Ennen tämäkin ohjelma oli jotenkin kiinnostavampi.
Annameemit jää elämään
Nykyajan nuoret ja lapset ovat fiksuja. He eivät ole tuollaisia seko sadisteja, kuin sinä.
Sinut pitäisi tuhota totaalisesti.
Tuuppas kokeileen
Karma se sinutkin vielä hoitelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä palstalla on säännöt. Käy lukaisemassa. Jos rikot niitä, ylläpito voi ottaa sinun IP-osoitteen talteen ja estää sinut.
Jos kerran tiedät mikä on ip-osoite, niin tiedät varmaan miten helppo sitä on vaihtaa. Googlaa seuraavaksi NAT ja VPN, niin et koita päteä väärissä asioissa. Ja lisäkärkytyksen tuo varmastikin tieto, että myös MAC ja IMEI voidaan väärentää, mutta voi mennä liian korkealentoiseksi.
Okei. Voitat. Ei ole sääntöjä joten voit laittaa tänne vaikka käyrästä elimestäsi kuvan.
Miksi oletat, että olen mies? Eikö mielestäsi nainen voi ymmärtää perustietotekniikkaa? Haluatko siis kuvan vaginasta?
Eihän tossa miehistä mitään puhuttu. Elin nyt on jokaisella. Vedä happea ja ole oikeassa niinkus haluat.
Enkait minä sun lupaas siihen tarvi. Tiedän olevani oikeassa. Meehän sinä jo nukkumaan, pikkukakkonenkin loppui jo.
Vierailija kirjoitti:
Onhan tämä aika hassua. Todella hassua - Todella HK. Viikossa on 168 tunta ( riittikö lyhyt matikkani?) Tätä ohjelmaa lähetetään yksi tunti per viikko - siitäkin ajasta noin kolmasosa on mainoskatkoja ja lopun ajan jakavat nämä kolme paria keskenään enemmän tai vähemmän tasaisesti. Osa lähetysajasta on yksinpuhelua siippojen tai asiantuntijoiden taholta.. Loppujen lopuksi heidän viikostaan ja kommunikaatiostaan nähdään vain muutama minuutti. Tästä sitten teemme diagnoosimme ja johtopäätöksemme ja olemme viisastelevan viisaita, joku on kylmä, joku narsisti, autisti ,ylivilkas.... Ja sitten vielä nämä kaikkein viisaimmat parisuhdeterapautit, joille riittävät sanat iso, pieni, lyhyt. pitkä ohut, paksu ja mitä niitä nyt onkaan näitä joidenkin mielestä ylen tärkeitä parisuhdekriteereitä. Mukana menossa, myöskin minä, mutta emmehän me vielä tiedä lopputulosta - kaikki voi kääntyä päälaelleen. Voin vain toivoa paras
Meinaatko, että yhdessä jaksossa näytetään viikon tapahtumat? Et sitten viitsinyt yhtään jaksoa katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No moi vaan itsellensä. Haluan vaan kysyä, että minkälainen ihminen viljelee näitä "Moi Hai" "Moi Anna" latteuksia. Luuletko sä ihan oikeasti, että Anna täällä sun kanssas kirjoittelee. Huoh.
Tuo joka kyseli, että "saanko kysyä, uteliasuudesta"....... oli ihan oikeassa. Eiköhän nuo Anna jutut ole jo niin kaluttu, ettei siitä ole enää mitään uutta kirjoitettavaa. Samaa jankkausta.
Joo, ja en ole Anna vaikka sä niin luulet.
Ihan yhtä nähtyjä nämä sun puolustuspuheet on. Anna on nähty ja siitä saa käydä vaikka jokainen ihminen tältä tellukselta kertomassa mielipiteensä ja sinun mielipiteesi kuuluu vähemmistöön.
Veikkaan että enemmistölle syntyy turhaumat ja ärsytys, kun samasta asiasta jankataan tuhansia viestejä. Tule
Jaksaa jaksaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei hei sano "klik", ei tule mitään. Turhaa ajan tuhlausta.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin mitä olen jutellut) mukaan se "klik" voi tulla selvästi myöhemmin, kun tutustuu ihmiseen.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin - onhan meitä täällä pallolla aika paljon) mukaan, sen tuntee heti onko fyysistä vetoa vai ei. Kaverizonelta ei ole paluuta.
Nääh. Mä olin kaverizonella vuoden ja sitten kuului klik. Naimisiin ja kolme lasta.
Ja intohimoista seksiä riittää yhä..
Luonto on järjestänyt niin, että miehen ja naisen välinen eroottinen jännite (jota voi kutsua intohimoksi) kestää semmoisen 3-4 vuotta max. Siinä ajassa yleensä saa jälkeläisen tehtyä (siihenhän luonto tähtää). Mikään intohimo ei kestä ikuisesti saman ihmisen kanssa. Jos haluaa elämäänsä jatkuvaa intohimoa, niin puolisoa pitää vaihtaa muutaman vuoden välein.
Puhu vain omasta puolesta, kyllä meillä on intohimoa yli 20 vuoden avioliiton jälkeen ja oikeastaan voimistunut vain, kun vikakin tenava muutti omilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohjelma etenee verkkaisesti eikä siinä tapahdu paljoa. Välikuvat kaupungeista trendimusiikin kanssa ovat täytteenä. Monet jutut jäävät kameroiden taakse ja niihin vaan viitataan. Eli katsoja ei voi tietää miten tilanne meni.
Melko pian kausi ja sen osallistujat unohdetaan. Ellei ole niitä, jotka säännöllisesti tarjoavat omia juttujaan mediaan, kuten viimekauden Matti. Ennen tämäkin ohjelma oli jotenkin kiinnostavampi.
Annameemit jää elämään
Nykyajan nuoret ja lapset ovat fiksuja. He eivät ole tuollaisia seko sadisteja, kuin sinä.
Sinut pitäisi tuhota totaalisesti.
Tuuppas kokeileen
Karma se sinutkin vielä hoitelee.
Kaikkeen ne lapset uskoo 😝
Vierailija kirjoitti:
Annan äiti ja sisar olivat erittäin fiksuja haastattelussa. Samoin hänen kaasonsa.
Kun sanotaan, kerro minulle millaisia ystäväsi ovat, niin minä kerron sinulle, millainen sinä olet. Tällä perusteella, Anna on yliveto.
No nyt on astetta kovemmat hallusinogeenit käytössä. =D
Ongelma on yksinkertaisesti siinä, että nämä osallistujat ovat tämän ns. Tinder-aikakauden kasvatteja. On totuttu siihen, että jos ei eka vilkaisulla kolahda, niin pikainen pyyhkäisy seuraavaan. Samoin aiheesta on tehty jo useita tutkimuksia, että pitkäjännitteisyyttä ei ole enää ollenkaan. Ei jakseta keskittyä ja panostaa mihinkään. Luuri kädessä tuijotetaan 10-20 sekunnin klippejä. Sitten pitäisikin yks kaks keskittyä ihan oikeasti tutustumaan ihmiseen, oli sen ulkonäkö mikä tahansa. Ei vaan ole sellaista käytösmallia selkärangassa. Ahdistutaan kun ei voikaan swaipata minnekään. Pitäisi olla 24/7 Yhden 😮 ihmisen kanssa. Ei hyvä jum.la, ei voi, ei pysty, ei kykene, ja taas Ahdistaa. Mä haluun vaihtaa, tää ei oo mun tyyppiä, mä en saa kicksejä.
Jos täällä on yhtään 80-luvulla sen nuoren aikuisen elämän eläneitä, he tietävät mitä on sitoutuminen johonkin asiaan. Silloin tavattiin joku, yleensä baarissa, ja sitten alkoi tutustuminen. Siihen käytettiin aikaa ja vaivaa, koska ei vaan tullut kysymykseen vaihtaa paria kuin siisti ihminen kalsareita. Ihmissuhteet ei olleet kertakäyttötavaraa. Kun katsoo nyt näitä "pareja" ei heissä näy ripettäkään siitä ajatusmaailmasta, että tätä kokeillaan tosissaan. Paitsi ehkä J + J. He ainakin yrittää. Kaksi muuta naista selvästi odottaa vaan koska pääsee vaihtamaan parempaan. Ikävä nykyaika. Onneksi itse sai elää toisenlaisen maailman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin mitä olen jutellut) mukaan se "klik" voi tulla selvästi myöhemmin, kun tutustuu ihmiseen.
Oman kokemukseni (ja aika monen muunkin - onhan meitä täällä pallolla aika paljon) mukaan, sen tuntee heti onko fyysistä vetoa vai ei. Kaverizonelta ei ole paluuta.
Nääh. Mä olin kaverizonella vuoden ja sitten kuului klik. Naimisiin ja kolme lasta.
Luonto on järjestänyt niin, että mieh
Olette onnekas pari. Yleisesti tunnetaan ja tiedetään, että rakkaus ( intohimo) kestää n 1000 päivää. Sen jälkeen tulee arki ja kiintymyssuhde jos tulee. Siitä on kirjoitettu mustaa valkoisella varmaan useaan parisuhdekirjaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olette onnekas pari. Yleisesti tunnetaan ja tiedetään, että rakkaus ( intohimo) kestää n 1000 päivää. Sen jälkeen tulee arki ja kiintymyssuhde jos tulee. Siitä on kirjoitettu mustaa valkoisella varmaan useaan parisuhdekirjaan."
Aika valikoiden olet lukenut parisuhdekirjoja. Suurimmassa osassa puhutaan, miten sitä intohimoa voi pitää yllä vuosikymmenestä toiseen. Kaiken arjen keskellä.
Ehkä tarkoitat rakastumisen tunnetta? Tästä minäkin olen lukenut paljon, mutta se on eriasia kuin rakkaus. Rakkaus on ikuista <3
termit kuntoon
"Olette onnekas pari. Yleisesti tunnetaan ja tiedetään, että rakkaus ( intohimo) kestää n 1000 päivää. Sen jälkeen tulee arki ja kiintymyssuhde jos tulee. Siitä on kirjoitettu mustaa valkoisella varmaan useaan parisuhdekirjaan."
Hyvä, että olen jättänyt ne parisuhdekirjat lukematta. ;)
T. eri, naimisissa 20 v, välillä harmaata arkea, mutta välillä sukat pyörii jaloissa ihan tosissaan
Mammojen seksielämä kuuluu eri ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Olette onnekas pari. Yleisesti tunnetaan ja tiedetään, että rakkaus ( intohimo) kestää n 1000 päivää. Sen jälkeen tulee arki ja kiintymyssuhde jos tulee. Siitä on kirjoitettu mustaa valkoisella varmaan useaan parisuhdekirjaan.
Ei niin yleisesti, että itse tietäisin ja miksi juuri tuhat päivää? Parisuhdehömppäkirjat on yhtä tyhjän kans, onko heittää oikeita tutkimustuloksia?
Tämä on Ensitreffit alttarilla ketju, for crying out loud! 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites tämä Annan ystävätär, joka heti näki red flageja kun Anna kertoi omaa versiotaan Hain tekemisistä?
Oliko sinusta erittäin fiksu?
Hän näki totuuden. Hän on realisti. Hän oli nähnyt Hain livenä ja tehnyt havainnoistaan johtopäätöksiä.
Se etteivät ne ole samoja kuin sinun, on sinun traumasi.
Taas se Annan kaveri täällä kirjoittelee. Eiköhän jo riittäisi.
Saivatko asiantuntijat tähän idean Norjan prinsessan ja shamaanin noloista häistä?
Vierailija kirjoitti:
Jyrki: sitoutunut
Jenni: kupliva
Hai: asiallinen
Anna: määrätietoinen
Matti: huolehtivainen
Taina: oman tien kulkija
Miksi minusta tuntuu, että Jenni esittää? Tuntuuko kenestäkään muusta samalta, että tuo näyttää liian täydelliseltä ollakseen totta?
En kestä tuota Mattia, aina kun häntä kuvataan, hän ei tee muuta kuin työtä. Sitten valittaa kun ei saa fyysistä läheisyyttä. Silmistä näkee, että on katkera Tainalle. On varmaan vaikea saada yhteyttä persoonattomaan ja kylmään ihmiseen, joka olettaa, että hänen pitäisi saada läheisyyttä silloin kun haluaa.
Taksikuskit eivät nykyään enää auta. Korkeintaan rai s kailevat.