Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
8541/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mtä ihmeen "turvaa" nämä kaksi, Anna ja Taina, hakevat? Mikä heitä uhkaa?

Vierailija
8542/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti Anna oppii jotain käytöksestään, kun katselee tätä kautta. Eiväthän he kai ole nähneet jaksoja etukäteen? Voin osittain samaistua hänen käytökseensä siinä, että helposti olen aikanaan jäänyt kiinni toissijaisiin juttuihin, ja taustalla oli epäluottamusta miehiin. Terapia auttoi, eikä se mielestäni ole häpeä, aika monella meillä on epäterveitä tapoja ihmissuhteissa.

Kuitenkin toivon, että edes suurin osa ymmärtäisi, ettei tämä tee hänestä narsistia tai kaikinpuolin epäkelpoa ihmistä. Monesti meillä on joku akilleen kantapää, eikä se edes ulotu kaikkeen elämään. Tässä nähdään noin 1% hänen käytöksestään. Käytöstä saa arvostella, mutta muistakaa nyt edes väliiä että hän on ihan tavallinen ihminen kuten me kaikki, eikä kaikkea kritiikkiä tarvitse viedä äärimmäisyyksiin.

Minä kyllä haastaisin tuotantoyhtiön oikeuteen, jos minusta olisi se pahin 1 % leikattu sarjaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8543/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6.jakso kesken: ei tuo Haikaan miltään kultakimpakeelta enää vaikuta, kun näin paremmin "tutustuu". Aika ilkeää ja kylmää kyytiä antaa Annalle. Ei vaikuta pelkäävän A kommentteja vaan ihan tietämättään tai mikä pahempaa, tietoisesti näpäyttää. Ei hyvää päivää, jos tästä tulee avioliitto niin on ihme! Ei mitään kunnioitusta tai aitoa halua tutustua toiseen kummallakaan. Annassa varmaan empaattinen ja herkkä puoli, joka ei vielä päässyt esiin.

No ehkä Hai:lakin alkaa suuttumuksen tunteet nousta, kun Annan kanssa mikään ei onnistu. Hain reaktio on ihan oikein ja tervettä!! Jos joku hyökkäilee noin kuin Anna, ihan oikein että näpäyttää takaisin.

Vierailija
8544/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättäen täällä vauva.fi sivuilla haukutaan taas vain naiset pystyyn. 

Eikö kenelläkään muka nousisi karvat pystyyn, jos toinen kertoisi olevansa kylmä?

Tai jos tietokoneella pelaileva nörtti töksäyttelisi asioita sun ulkonäöstä ja vähättelisi ammattiasi? 

Vierailija
8545/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

6.jakso kesken: ei tuo Haikaan miltään kultakimpakeelta enää vaikuta, kun näin paremmin "tutustuu". Aika ilkeää ja kylmää kyytiä antaa Annalle. Ei vaikuta pelkäävän A kommentteja vaan ihan tietämättään tai mikä pahempaa, tietoisesti näpäyttää. Ei hyvää päivää, jos tästä tulee avioliitto niin on ihme! Ei mitään kunnioitusta tai aitoa halua tutustua toiseen kummallakaan. Annassa varmaan empaattinen ja herkkä puoli, joka ei vielä päässyt esiin.

No kuule, ihan tietoisesti Hai näpäytti ja hyvä niin!!!

Vierailija
8546/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis sanoko Anna äsken, että hänen heikkous on ettei uskalla sanoa omia tarpeitaan ja pienentää itseään??????? OMG, Tämä ei ole enää totta😄😄😄

Älä nyt. Voihan hän aidosti kokea noin ja puhua tuossa ihan totta. Sillä voihan hänellä olla vaikka mitä tarpeita mitä hän ei uskalla sanoa. Mistä me sen voimme tietää, jos kerran hän ei ole uskaltanut sanoa niitä tarpeitaan. Ehkä on sanonut vaikka vain 10 prosenttia tarpeistaan ja loput on sanomatta kun ei niitä uskalla sanoa. Joillain ihmisillä voi olla paljon tarpeita.

Vierailija
8547/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä nykyajan nuoria naisia vaivaa? Kaikki analysoidaan puhki, suututaan, ahdistutaan tai koetaan "turvatonta tilaa". Kiitän luojaani että oma nuoruuteni oli aivan erilaista aikaa viattomine seikkailuineen, elämäniloineen ja -suruineen. 

Juuri noin! En ymmärrä, miten nykyajan nuoret saa mitään ihmissuhteita toimimaan, jos kaikki analysoidaan puhki. Huihai, asiat tulee ja menee, mitä noista vatvomaan! Ja huumoria peliin!!

Vierailija
8548/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan analyysit on niin käsittämättömiä että tää ei enää voi olla totta. Onko hän oikeasti olemassa vai onko kyseessä käsikirjoitettu hahmo??

Vierailija
8549/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 42 v nainen ja kuulostaa ihan ufolta tuollaiset turvallisten tilojen ja turvattomien tilojen jauhamiset. Tunnen kyllä ammattikirjallisuudesta termin safe space ja tiedän mitä sillä tarkoitetaan. Mutta koska se on eksynyt osaksi nuorten (kolmikymppisten) naisten arkipuhetta? Kertokaa te minua nuoremmat mikä juttu tuo on ja mistä se on tullut osaksi ihan tavallisten naisten arkisia puheita.

Olen kuullut, että nykyisin tarvitaan esim. yliopistoissa ns. "turvallisia tiloja", koska jos joku ajattelee eri tavalla tai hänellä on erilaiset arvot, niin siksi pitää olla näitä turva tiloja ettei joudu tilanteeseen jossa voi loukkaantua, kun kohtaa erilaisuutta.

Nämä turvalliset tilat ja joka asiasta loukkaantuminen ovat tätä päivää valitettavasti.  

(Ennen vanhaan käytiin keskustelua ja se oli hyvä juttu. Ja sai olla eri mieltä ja ei loukkaannuttu)

Vierailija
8550/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulinko nyt tosiaan ihan oikein Annan analyysin siitä mihin hänen edelliset suhteet ovat kaatuneet 🤔 Että syy olisi ollut se, ettei ole osannut ilmaista omia tarpeitaan. Nyt on sitten ainakin kelkka kääntynyt täydellisesti, koska mitä muuta hän jauhaakaan, kuin minä, minä, minä ja minun tarpeet. 

Vierailija
8551/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri niin. Matilla on mahtava kuivakka huumorintaju. Oikea helmi!

Liian älykäs Tainalle. Taina on täys törppö. 

Vierailija
8552/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti Anna oppii jotain käytöksestään, kun katselee tätä kautta. Eiväthän he kai ole nähneet jaksoja etukäteen? Voin osittain samaistua hänen käytökseensä siinä, että helposti olen aikanaan jäänyt kiinni toissijaisiin juttuihin, ja taustalla oli epäluottamusta miehiin. Terapia auttoi, eikä se mielestäni ole häpeä, aika monella meillä on epäterveitä tapoja ihmissuhteissa.

Kuitenkin toivon, että edes suurin osa ymmärtäisi, ettei tämä tee hänestä narsistia tai kaikinpuolin epäkelpoa ihmistä. Monesti meillä on joku akilleen kantapää, eikä se edes ulotu kaikkeen elämään. Tässä nähdään noin 1% hänen käytöksestään. Käytöstä saa arvostella, mutta muistakaa nyt edes väliiä että hän on ihan tavallinen ihminen kuten me kaikki, eikä kaikkea kritiikkiä tarvitse viedä äärimmäisyyksiin.

Minä kyllä haastaisin tuotantoyhtiön oikeuteen, jos m

Kyllähän osallistujat ottavat ihan jäätävän henkilökohtaisen riskin, kun lopulta ovat vain tv-viihteen pelinappuloita ja vauvapalstan kusitolppia. 

Vierailija
8553/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Anna EA historian kamalin rouva - vapise Rosa 😂

Vierailija
8554/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa lukea vähän pidemmälle ketjua niin huomaat, että asia on jo selitetty auki. Ei ole kovin vaikeaa pysähtyä lukemaan edes 2-4 viestiä eteenpäin ennen kyselemistä. 

Miten luet eteenpäin pysähtymällä?

Siinäpä sinulle miettimistä loppuillaksi.  Voit aloittaa vaikka kysymällä avustajaltasi, mikä ero on ilmaisuilla "pysähtyä lukemaan" ja "lukea pysähtymällä". 

Kysyppä sinä äidiltäs miten kirjoitetaan suomeksi. Paitsi, että tais tulla jo uniaika.

Vierailija
8555/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättäen täällä vauva.fi sivuilla haukutaan taas vain naiset pystyyn. 

Eikö kenelläkään muka nousisi karvat pystyyn, jos toinen kertoisi olevansa kylmä?

Tai jos tietokoneella pelaileva nörtti töksäyttelisi asioita sun ulkonäöstä ja vähättelisi ammattiasi? 

Minä keksidin Hain kanssa muutakin puuhaa kuin puhuminen.

Vierailija
8556/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsookohan kukaan osallistuja tätä ohjelmaa ? Mitä miettivät. Jotkut voivat olla ihan ylpeitä käytöksestään. Toiset ei.

Vierailija
8557/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä haastaisin tuotantoyhtiön oikeuteen, jos m

No sinulla oletettavasti on vanhemmat, ystävät, harrastuskavereita ja työ - näissä kaikissa voi ihmissuhteissa voi olla, ettei nämä piirteet/epävarmuudet näyttäydy ollenkaan.

Vierailija
8558/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki sano lopuksi jotenkin, että seksiä on YRITETTY. Siis, täh, eikö se onnistunut?

Vierailija
8559/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei ihmisillä saa olla erilaisia arvoja? Kuka määrittelee, kenen arvot ovat niitä oikeita, jos useammat arvot ovat hyvään pyrkiviä? Voi hyvänen aika tätä nykymaailmaa turvatiloineen. Kun kaikki, siis ihan kaikki, voi lähteä lapasesta.

Vierailija
8560/30018 |
08.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siinä pisteessä, että joudun vaihtamaan kanavaa, kun Anna aloittaa nuo häiriintyneet, negatiiviset ja vainoharhaiset monologinsa. 

Voi vain kuvitella, miten pahalta tuntuu yrittää tulla toimeen tuollaisen ihmisen kanssa televisio-ohjelman puitteissa ja millaiset jäljet se jättää.

Ketju on lukittu.