Mies laittaa eskari-ikäiselle lapselle salaa kypärämyssyn.
Viemme lapsen eskariin kävellen vuorotellen. Tänään mies oli vienyt lapsen aamulla sinne, ja minä hain kotiin. Lapsella oli kypärämyssy päässä. Kelläkään muulla eskarilaisella ei ollut, ja olen varma että lasta nolotti. Varmasti tuon ikäisille liian lapsellisia. Miksi mieheni on tällainen, en ymmärrä.
Kommentit (17)
Keskustele asiasta miehesi kanssa. älä täällä.
Kurahousukapinan ymmärtäisin mutta tuo kypärämyssy on aivan ok varsinkin jos lapsi ei protestoi.
Täällä oikeassa maailmassa lapset pukeutuu sään mukaaan, tarvittaessa kypämyssyyn ja haalariin, ihan oikeat koululaisetkin. Eikä äidit häpeä lastensa vaatteita. (Paitsi ehkä liian kylmiä vaatteita.)
Hyvä valinta ulos, suojaa hyvin myös korvia. Päiväkotiin tarvitsee järkeviä vaatteita. Jos jokin tuollainen asia haittaa sinua, toiset eivät todellakaan ajattele samalla tavalla. Kysy päiväkodin lastenhoitajia, niin saat tietää. Itselläsi on epävarmuutta ulkonäöstä, käsittele sitä ongelmaa itsessäsi.
Mun eskari-ikäinen lapseni käyttää ihan tyytyväisenä kypärämyssyä. Ja ilmoittaa kyllä, jos jokin vaate on nolo, kuten vaikka autokuvioiset kurahanskat. Ei todellakaan laita niitä vahingossa päälleen 😂
Miksi mieheni on tällainen. Kuule, miksi mietit tuota kun kyse kypärämyssystä, josta et pidä ulkonäöllisistä syistä. Kyse on silloin sinusta, eikä miehestäsi ja lapsen kypärämyssystä. Ette varmaan mitään identtisiä kaksosia ole miehesi kanssa?
Kuravaate- ja haalarityyppi on näköjään laajentanut aloituksensa kypärämyssyihin.
Lapselle voi sanoa että se on ninjahuppu🥷
Ei sovi poikalapsille. On ärsyttävän näköinen heillä. Tytöille sopii ja näyttävät söpöiltä. Mutta kuka laittaa kypärämyssyn pojalle???
Kulkeekohan äiti leggareissa koko talven?
Näyttää huivilta jotka jotkut käyttävät päivittäin,mutta naiset. Ei sovi pojille. Eipä näy muualla maailmassa ko tyyliä pojilla kuin Suomessa. Sama koskee haalareita.
Omalla 8v oli myös tänään koulussa, koska luistelua myös tänään ja käy myös kypärän alle. Mutta päivähoito ikäiselle mun mielestä kypärämyssy on paras sinne hoitoon, lämmin, helpo ja nopea pukea.
Vierailija kirjoitti:
Täällä oikeassa maailmassa lapset pukeutuu sään mukaaan, tarvittaessa kypämyssyyn ja haalariin, ihan oikeat koululaisetkin. Eikä äidit häpeä lastensa vaatteita. (Paitsi ehkä liian kylmiä vaatteita.)
Niin, meidän 9-vuotias käyttää kovalla pakkasella kypärälakkia pipon alla.
Nyt jäi epäselväksi, että hävettikö se sua vai lasta? Ei kaikkia lapsia jaksa tuollainen kiinnostaa tippaakaan.