Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Vierailija kirjoitti:
Mies imuroi ja nainen tekee kaiken muun. Miehen mielestä hyvä diili. Siitä voimme kaikki olla samaa mieltä :D
Mies vielä tuli oikein kehumaan miten "fiksu" nainen palstalla. Tottakai nainen on miehen mielestä "fiksu" jos suostuu tuohon. Minäkin kehuisin miestäni, miten fiksu se on kun suostuu siihen, että minä imuroin ja mies tekee kaiken muun. Ihana hurmaava ja niiin rakastettava mies. Kannattaa todella pitää kiinni ja kehua maasta taivaaseen.
Onneksi on olemassa niin ihania miehiä, jotka tekee kaiken mun, kun minä sitten vain kompromissiksi imuroin. Jee.
Otan osaa - kyllä sinäkin jonkun reppanan vielä löydät - junteillekin on ottajansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietitytti myös Annan ja hänen kaasonsa tapaaminen. Aiemmilla kausilla kaverit ovat yrittäneet tsempata hankalissa tilanteissa antamaan aikaa, tekemään asioita yhdessä ja löytämään niitä positiivisia juttuja. Nyt kaaso oli heti tukemassa Annan näkemyksiä siitä miksi Hai ei sovi hänelle ja nostamassa esiin redflageja. Sympaattisuudella ja empaattisuudella on eroa. Meillä on usein tapana hakeutua samanhenkisten ihmisten seuraan, jotka tukevat omia näkemyksiämme sen sijaan, että haastaisivat meitä ajattelemaan toisenlaisesta näkökulmasta. Tässä tapauksessa näyttää valitettavasti olevan juuri näin.
Ois varmaan ollut entinen ystävätär, jos olis ollu toista mieltä.
Pää poikki!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennille kyllä kelpaa Jyrkin kanssa peuhaaminen mutta miehellä pitäisi vielä olla auto ja vakituinen työ. Lisäksi sen pitäisi nikkaroida ja ottaa rouvan kanssa iso asuntolaina. Just joo. Ei ihme, että tissi-Jenni oli naimaton.
Tuollaisiahan suurin osa miehistä on. Ja Jennillä ilmeisesti on jo oma asunto. Hieno pesämuna. Hänellä ei ollenkaan suuret toiveet.
Ok, eli tämä selittänee naisten lisääntyneen kiinnostuksen naisia kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko jyrkillä ja annalla kasvatustieteiden kandidaatin tai maisterin tutkinto?
Vain Suomessa jauhetaan jotain tällaista.
Jos ei ole niin kuka tahansa voi sanoa olevansa luokanopettaja ilmeisesti sitten. Luulin että kaikilla luokanopettajiksi itseään kutsuvat, ei siis luokanopettajan sijaiseksi, on tällainen tutkinto.
Luokanopettajan virkaan pitää olla KaMa. Sijaiseksi saattaa päättää vaikka mikä veijari suoraan lukiosta jos on suhteita.(tiedän tapauksen). Veikkaan ettei Jyrki ole akateeminen ihminen.
Oliko jossain että hän on liikunnanopettaja? Sitä voi päästä opettamaan ilman ilman akateemista tutkintoa. Tiedän.
Voi sinua robotti-imuri mies. Kyse ei ole naisten uhriutumisesta vaan siitä, että sinä et hoida töistäsi edes työaikana, koska jättäisit sen mummon ruokkimatta ihan työaikanakin, ajatuksena, että hengissähän tuo muori on vieläkin, vaikka en syöttänyt sitä eilenkään. Sinusta sinä itse osaat määritellä parhaiten mitkä työt on tärkeimpiä ja niihin ei kuulu mummon ruokkiminen edes työaikana tai kotona omien kalsareiden peseminen:D peskööt alempiarvoiset ihmiset ja ruokkikoot alempiarvoiset ihmiset mummon.
Oikestihan sulla ei ole työpaikkaa, koska olisit todella epäkuotettava työntekijä. Tekisit mitä itse lystäisit ja jättäisit sinulle suunnatut työt tekemättä sinulle liian vähäpätöisinä.
Mutta joo tulepas alas sieltä pilvilinnoista ja ala siivoamaan sitä yksiötäsi.
Toki me aina välillä voidaan lukea noita sun unelmia, millaista elämää haluaisit viettää, jos olisi rahaa ja se vaimo. Nyt ei ole kumpaakan :D
Jutut harhautuu pois ohjelmasta, kun kaikki on jo sanottu.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä, että miehet Hai ja Matti ovat tosi symppiksiä ja yrittävät ymmärtää tilanteessa kuin tilanteessa näitä morsiamiaan....koko ajan puhutaan näiden naisten "oloista' miten nyt on joku olo päällä tai sanottu joku sana väärin ja miltä nyt tuntuu...
Onhan niillä miehillekin tunteet!Ajan mittaan voi käydä niin, että se vähäinenkin kiinnostus loppuu toista kohtaan, jos nainen on koko ajan pessimistinen ja arvosteleva ja "loukkaantuu" joka asiasta. Näköjään naiset saavat sanoa mitä vain "analyyseja" miehistä, mutta miehet eivät voi sanoa mitään ihan tavis asioitakaan ilman että nainen saa hermoromahduksen. Sitten siinä ihmetellään, että miksi ei ole läheisyyttä. .. Hohhoijjaa
Johan tuossa on taas sivutolkulla haukuttu, ettei miehistö ole mihinkään.. vähemmästäkin ahdistuvat.. mutta silti av-mammatkin parisuhteissa roikkuu.. olisivat yksin ja miksi tosiaan hakeutua tuollaiseen ohjelmaa, jos noin ahdistaa..
Vierailija kirjoitti:
mistä teillon tieto ettei annalla oo valoaistiherkkyyttä? ku jos on niin ette kai te tuollai molottas sen aurinkolasseista
Koska ei käytä aurinkolaseja 24/7, eilenkin oli näemmä ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennistä tuli mieleen, että jos kerran ei halua olla suhteen "äitinä", niin pitää muuttaa myös omaa käytöstään, eikä vaan odotaa siltä toiselta. Eli luopua vaatteiden viikauksesta, mitä sen toisen vaatteisiin tulee. Sanoa, että hei, leikkaatko nurtsin, mä kastelen nuo kasvit (tai toisinpäin) ym, eli peilata omaa käyttäytymistään ja miettiä, miksi on aiemmin mennyt pieleen. Äitinä olon voi lopettaa, niin ongelma poistuu, eikö niin?
Miten se ongelma poistuu, kun miehet eivät saa omatoimisesti aikaiseksi mitään kotona?
No sillon mies vaihtoon ja ottaa seuraavan kans alusta alkaen oikean asenteen. Mitä valitatte miehistänne, hehän ovat oma valintanne ja osoitus siitä millainen maku teillä on.
Tämähän ei oikeassa elämässä pidä paikkaansa. Ihmiset muutuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jennistä tuli mieleen, että jos kerran ei halua olla suhteen "äitinä", niin pitää muuttaa myös omaa käytöstään, eikä vaan odotaa siltä toiselta. Eli luopua vaatteiden viikauksesta, mitä sen toisen vaatteisiin tulee. Sanoa, että hei, leikkaatko nurtsin, mä kastelen nuo kasvit (tai toisinpäin) ym, eli peilata omaa käyttäytymistään ja miettiä, miksi on aiemmin mennyt pieleen. Äitinä olon voi lopettaa, niin ongelma poistuu, eikö niin?
Miten se ongelma poistuu, kun miehet eivät saa omatoimisesti aikaiseksi mitään kotona?
No sillon mies vaihtoon ja ottaa seuraavan kans alusta alkaen oikean asenteen. Mitä valitatte miehistänne, hehän ovat oma valintanne ja osoitus siitä millainen maku teillä on.
&nbs
Elämä ei ole noin yksinkertaista. Elämäntilanteet ja ihmiset muuttuu. Moni mies joka ei alussa ole tehnyt mitään alkaa jossain vaiheessa ottamaan osaa tekemisiin. Jotkut pakon sanelemana (esim vaivaimo sairastuu pysyvästi) tai joku joka on alkuun tehnyt, taantuu ja lopettaa tekemisen. Näin käy monesti, kun perheeseen syntyy lapsia.
Elämä ei ole noin mustavalkoista, kun annat ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Kans niin outoa kuinka sydämellistä, spontaania jnejne. Anna esitti (?) häissä ja kun vertaa sitä tuohon mitä piirteitä hänestä nyt näkyy :SS
Tämän tyypin opettajat esittävät myös vanhempainilloissa- ja varteissa pirteää ja lapsirakasta ja osaa kehuakin oppilasta, vaikka lapset ja heidän luokkakaverit kertovat ihan ihmeellisestä ja epäjohdonmukaisesta käytöksestä, jopa opettajan harjoittamasta kiusaamisesta arjessa.
Vierailija kirjoitti:
Voi sinua robotti-imuri mies. Kyse ei ole naisten uhriutumisesta vaan siitä, että sinä et hoida töistäsi edes työaikana, koska jättäisit sen mummon ruokkimatta ihan työaikanakin, ajatuksena, että hengissähän tuo muori on vieläkin, vaikka en syöttänyt sitä eilenkään. Sinusta sinä itse osaat määritellä parhaiten mitkä työt on tärkeimpiä ja niihin ei kuulu mummon ruokkiminen edes työaikana tai kotona omien kalsareiden peseminen:D peskööt alempiarvoiset ihmiset ja ruokkikoot alempiarvoiset ihmiset mummon.
Oikestihan sulla ei ole työpaikkaa, koska olisit todella epäkuotettava työntekijä. Tekisit mitä itse lystäisit ja jättäisit sinulle suunnatut työt tekemättä sinulle liian vähäpätöisinä.
Toki me aina välillä voidaan lukea noita sun unelmia, millaista elämää haluaisit viettää, jos olisi rahaa ja se vaimo. Ny
Olen nainen.. mutta nyt kotisohvalle jatkamaan haskanpitoa :D
Katson telkkarin tahtiin. Kun Anna ja Hai olivat siellä vikalla illallisella Dubrovnikissa ja Anna alkoi esittää niitä ihmeellisiä tulkintojaan niin itse tulkitsin Hain ilmeitä niin, että hän päätti siinä vaiheessa, että ei kiitos. Suhdetta ei tule syntymään. Koko keskustelu oli täysin WTF ja kuka tahansa järkevä mies juoksisi karkuun saman tien. En usko, että Anna haluaa olla paha ihminen ja hän haluaa aidosti hyvää Haillekin, mutta hän ei pysty tasa-arvoiseen ja turvalliseen parisuhteeseen. Ei Hain eikä kenenkään kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sillon mies vaihtoon ja ottaa seuraavan kans alusta alkaen oikean asenteen. Mitä valitatte miehistänne, hehän ovat oma valintanne ja osoitus siitä mill
Sehän on niin mustavalkoista millaisena sen ottaa. Jos se thaivaimo(vai mitä koitit sanoa) sairastuu, voihan sen lempata. Eikait kenenkään onni ja elämä rakennu muiden varaan. Yksinään sinne hautaan mennään, enkä aio mennä katkerana, kuten av-mammoista näemmä iso osa.
Ajatelkaa annaa sek.. n jälkeen. Voitko nyt sanoittaa tunteesi ja mitkä ovat sinun fiilikset? Voitko vielä tarkemmin kertoa missä kohtaa tuntui hyvältä? Miten nyt tämän jälkeen? Olisiko tämä voinut mennä mielestäsi vielä paremmin? Minua ahdistaa koska koen että et pysty vastaamaan miltä syvältä sisimmästäsi tuntuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat miehiä ailahtelevampia yleisesti ottaen hormonallisista syistä. Jos mies haluaa jonkun tasaisen kivikasvon kumppaniksi, niin silloin hänen täytyy valita kumppanik
"Kivikasvoisuus" ei ole miesten ominaisuus minun mielestäni. Eikä ainakaan tässä ohjelmassa!
Ailahtelevaisuus ymmärretään kyllä.
Mutta ilkeä käytös ja toisen alentaminen ovat omia valintoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin ihan samaa. Nainen syyllistetään siitä, että hän edes yrittää pitää huushollin siistinä ja ihmiselle kelpaavana asumuksena. Ja jos nainen vaan lopettaa kaiken tekemisen niin
"Naisten onhelma on uhriutuminen. Jos ei halua miehen jälkiä siivota, ottaa eron"
Tää nyt ei ole tämän ketjun aihe, mutta vastaanpa nyt kuitenkin. Luulen, ettei ongelmaa monesti ole kahden ihmisen taloudessa, silloin molemmat varmaan tekee jotakin.Outoa on, jos mies todellakin luulee olevansa vapaamatkustaja ja passattavana olija. Ongelmat alkaa yleensä siihä kohtaa, kun perhe kasvaa. Nainen jää kotiin, kun lapsi syntyy ja tekee kotona enimäkseen kaiken ja tämä jää päälle, kun nainen lähtee takaisin työelämään. Silloin kyseessä on muutakin, kuin nainen yksin, eikä ole niin helppo lähteä. Tuskin kukaan nainen silloin kun asuu vielä miehen kanssa kahdestaan jatkaakaan liittoa, jos mies heittäytyy täysin passattavaksi vauvaksi. Erohan siitä varmasti tuleekin.
Jotenkin ihmetyttää, että miehille ainoa ratkaisu on sitten ero, jos pitäisi kotoana alkaa siivoamaan:D Ettekö te sitten oikeasti ikinä siivoa kotonanne, jos asutte yksinään? Äitikö teille käy siivoamassa, koska oikeasti, kotia pitää välillä siivota, siitä ei pääse mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki me aina välillä voidaan lukea noita sun unelmia, millaista elämää
"Olen nainen...mutta nyt kotisohvalle"....
Robottiimurimies kehui heittävänsä vaimonsa pellolle, jos vaatii häntä siivoamaan, mutta ehkä kyseessä onkin siis kahden naisen liitto, jos robotti-imuri-ihminen onkin nainen . Eli kyseessä lesbopari. Okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain psykologilla, siis yliopistossa psykologian maisteriksi valmistuneella tai psykiatrilla, siis lääketieteellisestä lääkäriksi valmistuneella ja sitten psykiatriaan erikoistuneella pitäisi olla oikein kutsua itseään terapeutiksi. Nuo terapeutin koulutukset vaikuttavat ihan ihmeellisiltä ja huuhaalta. Nuo terapeutit eivät oikeasti osaa ns. parantaa ja homma on rahastusta. Monelle köyhälle ja moniongelmaisena terapeuttina toimii käytännössä ja pakon edessä ihan vaan sosiaalityöntekijä ja lopputulos on varmasti sama eli yhtä tyhjän kanssa. Sosiaalityöntekijän ns. palvelut ja ns. apu sentään ovat asiakkaalle ilmaisia.
Psykologi ja psykoterapeutti ovat kaksi aivan eri asiaa. Mikäli psykologi haluaa toimia psykoterapeuttina, hänenkin pitää suorittaa ihan samat jatko-opinnot kuin muidenkin psykoterapeutiksi haluavien.
Sama psykiatreilla. Ihmisillä on outo käsitys, mitä
Onko vielä siten, että psykoterapeutteja koulutetaan "erilaisilla" koulutusohjelmilla? Puhumattakaan terapeuteista. Muistan lukeneeni, ettei kuka vaan saa käyttää nimikettä terapeutti vaikka on jonkin koulutuksen käynyt, kuten on arvosteltu mm Antti Tuiskua.
Pari kommenttia arvon keskustelijoille:
Isäs oli valepappi ku sua teki.
Housuissas on red flag.
Lomalla trollailen.. ootte niin hauskoja, kun red flaggäätte joka asiasta :D