Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Anna käyttäytyy passiivis-aggressiivisesti. Hän triggeröityy tarpeettomasti ja projisoi omia tunteitaan toiseen. Hänellä on kriittinen sisäinen ääni, ja siksi kuvittelee että muillakin on hänelle kriittisiä piiloviestejä, vaikka niin ei ole. Annan näennäinen analyyttisyys on ennemminkin manipulointia.
Toivottavasti löytää hyvän terapeutin ja saa itsetuntonsa kuntoon. Hän ei vaikuta rakastavan itseään.
En ymmärrä naisia... Ei saa miellyttää, mutta silti pitäisi tehdä täysillä kotitöitä, mikä ei ole mitään muuta kuin sitä miellyttämistä.
no jos joku saa mielenrauhaa siitä että sillä on tarjouksesta ostettu hammastahnatuubeja, rahaa säästyi, eikä tarvitse hetkeen ostaa lisää, sama koskee muitakin tarvikketa. Triggeröikö tämä nyt sellaista porukkaa, jolla ei ole kotivaraa vai mistä tää kaappikohu nyt johtuu. Mulla ei ole sellaista, mutta isommassa kämpässä tämäntyyppinen olisi oikein toimiva "kotikauppa". Jossakin maaseudulla tää saattaisi olla ihan normaalia varmuusvarastoa jos sähköt menee ja tiet ovat tukossa eli ei pääse kauppaan hetkeen. Mä toivoisin melkein näkevän tarkempaa kuvausta kaapista, mitä kaikkea kivaa sieltä löytyykään :D Omasta tuttavapiiristä tosi moni ei ole varautunut mihinkään ja olettaa että yhteiskunta pelastaa kaikessa. Jopa vesipullojen ostaminen nähdään turhana. Vesipulloista on sekin kiva hyöty, jos tulee joku yllärivesikatkos, näitäkin tulee.
--
Ei se ole mitään triggeröityömistä, jos toteaa mikä ero on normaalilla kotivaralla ja Jennin valtavalla kaapillisella kotivaraa. Jenni kuitenkin asuu yksin, joten hänellä ei tarvitsisi olla suurperheen kotivaraksikin melko massiivista määrää kamaa varalla. Ei se toki keneltäkään pois ole, jos hilloaa kaapeissaan vaikka tuhatta hammastahnatuubia. Se vaan ei ole mitenkään tavanomaista ja siksi herättää ihmetystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei siihen ammattilaista olisi tarvittu, että osaisi kertoa, ettei Annan näköinen (ja luonteinen) nainen ole pätkääkään kiinnostunut seksuaalisesti aasialaisen näköisistä miehistä. Veikkaisin, että noin 0,8 prosenttia suomalaisista naisista on."
Annasta en tiedä, mutta joo varmasti vain alle prosentti naisista on kiinnostunut tanssijakroppaisesta komeasta nuoresta miehestä. Hyi sentään.
Ei. Kyllä kaikkien naisten tyyppi on nimenomaan tanssijakroppainen nuori mies, mutta ei aasialainen. Valkoihoinen eurooppalainen.
No sovitaan sitten niin. Hai ota minuun yhteyttä, ei sinua varmasti muut huoli!
Me ei olla minä, minäkö olen me? Vai mikä minä olen? Tä?
Vierailija kirjoitti:
"Ei siihen ammattilaista olisi tarvittu, että osaisi kertoa, ettei Annan näköinen (ja luonteinen) nainen ole pätkääkään kiinnostunut seksuaalisesti aasialaisen näköisistä miehistä. Veikkaisin, että noin 0,8 prosenttia suomalaisista naisista on."
Annasta en tiedä, mutta joo varmasti vain alle prosentti naisista on kiinnostunut tanssijakroppaisesta komeasta nuoresta miehestä. Hyi sentään.
No miksi näille jokaiselle naiselle ei ole tuon näköistä miestä, vaan kaikkea muuta on tarjolla? Ei ihme, ettei näistä synny pareja, kun miehen ulkoinen taso ei ole riittävä.
Kyllä raha-asioista ja talousasioista pitää uskaltaa myös kysyä. Jos toivoo kolmea lasta ei perhe todellakaan mahdu mihinkään vuokrakaksioon. Nythän se yksi , Jenni siinä itkee ettei ala kyllä ketään elättämään. Kyllä usein ne haaveet naamioidaan johonki liian ylevään ja yhteskunnallisiin yleishyvään.. Jos haaveisiin kuuluu pientalo Espoon Haukilahdessa, on ymmärrettävä että on oltava noin 1 milj. euroa rahaa. Myös se ylläpito maksaa, vaikka asuntolainasta selviäisi.Yleensä perheasunnot PK seudulla ovat kovissa hinnoissa joka puolella. Kun on jo ikää yli 30v, onhan se erikoista jos mitään ei vielä omista. Terv. Jeddasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tulee hakijoiden feminiinisyyteen ja maskuliinisuuteen, niin veikkaampa, että ne maskuliiniset miehet ovat osanneet ottaa itse ohjat käsiinsä eivätkä tarvitse parittajaa, ja siksi eivät myöskään ole tässä ohjelmassa.
Mutta onhan Jyrki tietyllä tapaa maskuliinen. Ja minusta Larikin oli.
Joo, mutta isossa kuvassa ne puuttuu. Ja Lari ja Niinahan onnistui, ja Jyrkillä ja Jennilläkin on mahiksia. Myös Ville oli maskuliininen toiminnan mies, ja Anniina ja Ville kaiketi ovat vielä yhdessä. Poikkeuksia löytyy, mutta lähestulkoon kaikki muut ovatkin olleet enemmän tai vähemmän passiivisia miehiä. Ehkä Larille, Villelle ja Jyrkille tuli fiilis, että se oikea löytyy ohjelman kautta.
Jyrkin maskuliinisuudesta en oo vielä ihan vakuut
Mun mielestä Villestä maskuliinisen teki juuri hänen toiminnallisuus. Kuten täälläkin on pohdittu, aika näyttää onko Jyrki toiminnan mies, vai sohvalla asuva elätti.
Minulle kyllä kelpaisi Hai! Ja ihan tavallinen suomalainen nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä kummallinen tarve kirjoittajilla on vuodesta toiseen vähätellä osallistujien koulutusta ja heidän tekemäänsä työtä. Epäillään onko koulutusta ollenkaan ja arvotetaan toisen työ vähemmän vaativaksi. Nostaako toisten mollaaminen jotenkin omaa statusta paremmaksi.
Kyllä se kysymyksiä herättää jos 39-vuotiaalla ei ole kenties minkäänlaista koulutusta.
Kenties kenties. Sinä et tiedä Jyrkin koulutuksista yhtään mitään.
En ymmärrä tätä asennetta. Kahta työtä tekevää, itsensä elättävää ihmistä haukutaan täällä kouluttamattomaksi, työttömäksi luuseriksi joka elää vaimonsa siivellä.
Eikä se vaimo kaikesta päätellen ole yhtään sen koulutetumpi tai kovapalkkaisempi kuin miehensä.
Kaksi keskiluokkaista tavista, jotka yhteenlasketuilla tuloillaan pystyvät vallan helposti elättämään itsensä, perustamaan perheen ja elämään ihan tavallisen mukavaa elämää.
Tämä provider-p*ska vasn laittaa päät sekaisin.
Kyllä jotain kipinää pitäisi olla jo heti alussa. Me sinakin pantiin kuin kanit suhteen alussa ja juteltiin niiden välissä. Yhdessä 27v
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jyrkillä ja Jennillä on ihana meininki! Miten kauniisti Jyrki puhuikaan siinä tehtävässä, kun oli kirjoittanut ylös sanottavansa. Miten ihana, että hän kokee niin!
Ja sinä uskot ? Voi voi. Tyypillinen auervaara. Sanoo, mitä odotetaan. Lipevä.
Herkesin hihittämään kun Jyrkiä "haukutaan" täällä auervaaraksi, ei kylläkään kovin osuvaa :D
Kans niin outoa kuinka sydämellistä, spontaania jnejne. Anna esitti (?) häissä ja kun vertaa sitä tuohon mitä piirteitä hänestä nyt näkyy :SS
Tykkään Jyrkistä & Jennistä. Paljon naurua, mutta myös avautumisia ja fyysistä läheisyyttä.
Jenni on ihan pähkinöinä, kun aviomies leikkasi pyytämättä nurmikon ja kasteli pihan kasvit.
Jyrki ilahtuu, kun vaimo haluaa katsoa yhdessä jalkapalloa telkkarista.
Sellaista arkista hyvää mieltä, jota toivoisi myös angstaaville pareille.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se hätävarakaappi on vain järkevä ja hyödyllinen. Ei outo. Olisipa itsellänikin sellainen. Olen vain liian häslä saadakseni ylläpidettyä sitä.
Järkevä ja hyödyllinen, jos asuu esim. 30km päässä kaupasta. Täysin turha, kun asuu Helsingissä, jossa lähikauppaan on matkaa maksimissaan 10min.
Anna ja Hai nyt vain eivät kohtaa, Anna haluaisi keskustella ihan eri tavalla, ja saada erilaisia vastauksia eikä Hailla ole mitään mahdollisuutta lukea hänen ajatuksiaan. Eihän tuosta voi tulla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Nuo nykyiset ns.asiantuntijat tässä ohjelmassa on kyllä ihan surkeita. Tämä kolmikko ei ole saanut aikaan yhtään onnistunutta paria ja tuskin niitä nytkään tulee. Ennen saattoi melkein kaikki jakson parit onnistua ja lähes aina kuitenkin yksi pareista. Kummallista, että saavat jatkaa näitä ihmisten onnettomiksi tekemisiä. Varsinkin Hain kohtalo on todella surkea. Miten Annan kaltainen neurootikko on voitu valita ohjelmaan? Käsittämätöntä!
Nämä nykyiset asiantuntijat eivät ole mitään tavallisen avioliiton kokemusasiantuntijoita.. Yksi on homoliitossa, kaksi eronnutta. Nainen on toisessa liitossaan ja pastori Kanala jo kolmatta kertaa naimisissa. Voisiko seuraavaan ohjelmaan valita sellaisia asiantuntijoita, jotka edustavat nk normiliittoja, joissa pyrkimyksenä on perheen perustaminen ja pysyvyys.
Hai tulee aasialaisesta kulttuurista jossa kasvojen menettäminen on vihon viimeisen häpeällistä. Niinpä uskon, että hän vetää läpi tämän shown hammasta purren mutta kohteliaana ottaa vastaan kaiken paskan minkä tuo morsian helvetistä hänen niskaansa kaataa.
Ymmärrän sitä putelikaappia sikäli, että tykkään itsekin siitä, että ruokaa ja kodin tarvikkeita on kotona ennen kuin edellinen loppuu. Sehän toimii samalla järkevänä kotivaranakin, vaikka asuisikin ihan kaupan vieressä. Sitä en ihan ymmärrä, että miksi noita pitäisi olla niin monta putelia, eikö osa ehdi vanhentuakin? Ehkä on ollut hyviä tarjouksia, ihan kiva juttu, jos itse tykkää :)
Miten ihmeessä toi Anna onkin niin nega kaikesta. Tosin, tässä on nyt ainakin kahdella parilla samoja ongelmia sen suhteen, että vähän kaikki mitä toinen sanoo tulkitaan kriteekiksi itseä kohtaan.
Eikö asiantuntijat yhtään varoita pareja etukäteen siitä, kuinka herkillä siinä alussa ollaan ja että pitäisi tiedostaa se.