Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL
Katso lähetysajat : Ensitreffit alttarilla - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (30018)
Kaikki naiset aivan "samanlaisia". Miehet erilaisia, mutta ovatko sellaisella tavalla, että on mahdollisuuksia onnistua?
Ohjelman ns. tarkoitus kai olisi, että suhteet kestäisivät. Kai on koettu, että tuon tyyppiset naiset ovat siltä kannalta luotettavimpia.
Ulkoiset turn offit pitäisi eliminoida jo etukäteen. Tiedän, se on mielipideasia, mutta miesten osalta selviää näille asiantuntijoille kysymällä esim. 10-20 lähipiirin naiselta. I promise you!!
(Tässä kai ei tarvitse puhua sukupuolettomasti, sittenhän ohjelman idea melko lailla häviää. Uusi ideea: valitaan puolisoita sokkona, arvaillaan, minkä sukupuolen tai sen puuttumisen ihminen sopii tuolle ja tuolle. )
Christiiina kirjoitti:
Mikä Hain tanssiharrastuksessa teitä häiritsee niin kovasti?
Jännä, että on kaksi luokanopettajaa ja yksi varhaiskasvatuksen opettaja.
Oon tuntenut muutamia paritanssi-intoilijoita, ja itseäni ei yhtään puhuttele siihen liittyvä musiikkigenre eikä tanssityyli tai edes vaatetus. Sinänsä satunnainen lavoilla käynti voisi olla hauskaa, mutta kiihkeänä harrastuksena tuntuu tosi vieraalta.
Toki jos mies on muuten ihana, niin eihän tuo varmaan haittaisi ;)
En olekaan ennen kuullut tanssilajista nimeltä west coast swing. Perinteisiä paritansseja ja lattareita tunnen, mutta tuo oli ihan vieras. Piti oikein googlettaa mikä se on.
Muistutellaanpa että tässä ei etsitä sinulle puolisoa, joten omilla luurangoilla ja patoumilla ei niin ole merkitystä. Yleensä ovat ulkonäköselkkaukset ovat menneet uusiksi avausjakson jälkeen. Osa nyt on tottunut olla kuvattavina ja toisille taas ensimmäinen kerta koulukuvan jälkeen, joten profiilikin jää samanlaiseksi. Ei näistä nyt mitään johtopäätöksiä kannata tehdä. Katsotaan mihin suuntaan lähtee, kun oikeasti nähdään millaisia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Huokaisu. Tällaiset "naisten pitää olla naisia ja miesten miehiä" tyypit on aina tosi rasittavia, ei yhtään jaksais.
Sehän meni näin: miehen Pitää olla mies, nainen Saa olla nainen.
Entäs sama miehen suusta: Kyllä naisen pitää olla nainen, ja Minä saan olla Mies. Kuulostaa suoraan 1950-luvulta...
Vierailija kirjoitti:
Esittelyssä kerrotaan mm. Matista:
"Matti tunnetaan reiluna, rentona ja rehtinä tyyppinä. Hänestä tykätään, oli kyse sitten työkuvioista tai omasta perhepiiristä."
Perustuuko tämä arvio osallistujan omaan arvioon vai onko työkavereita kysytty? Kyllä kai kaikki haluaisivat, että ovat tykättyjä. En silti julkisesti menisi itsestäni julistamaan, että olen tykätty persoona työpaikalla. Oma luulo ei siinä asiassa taida riittää.
Totta kai oma perhe "tykkää" ja kannattelee poikamiestä. Työkuvioissa toki tykätään ahkerasta ja kiltistä työntekijästä, joka on aina valmis joustamaan. Eli nämä tykkääjät ovat hyvinkin jäävejä puhumaan mitään.
Juuri keksin, että osallistuijien exiä pitäisi myös haastatella taustatyönä. Ehkä ne todelliset ominaisuudet tulisivat esiin sitä kautta. (Exiä ei tietenkään julkisuuteen)
Joo veikkaan että kaikki lopulta eroavat. Olisihan se kiva kyllä yllättyä positiivisesti, mutta epätodennäköiseltä näyttää. Naamojen (pituuksien) perusteella veikkaisin pareiksi:
Jenni ja Jyrki
Anna ja Matti
Taina ja Hai
Kiva että tämä taas alkaa! Aina tätä syksyn kohokohtaa odottaa, vaikkei ohjelma enää olekaan alkukausien veroinen.
Parit ovat mielestäni päivänselvästi Anna ja Hai, Jenni ja Jyrki, Taina ja Matti.
Kaikki kivan näköisiä ja lähtökohtaisesti tykkään antaa täältä kotisohvalta käsin kaikille edes mahdollisuuden. Kyllä ne heikot kohdat ja vahvuudet sitten paljastuu itse kustakin kun tilanteet etenee. Yleensä aina ekan jakson pohjalta olettaa jotakin sellaista mikä sitten kumoutuukin ihan ympäri kauden edetessä.
Tsemppiä kaikille! Olette ihania ja rohkeita!
Christiiina kirjoitti:
Se, että tyyppi itse nostaa sen esiin niin tärkeänä, että se suunnilleen määrää hänen elämäänsä. Ajatelkaa, että joku kertoisi esim. työnsä/kissansa/isänsä/whatever olevan hänelle kaikki kaikessa. Aika huono lähtökohta parisuhteelle, jossa se tuleva kumppani odottaa itse olevansa nr. Yksi.
Ja kyllä, naiset ovat pienten lasten opettajia, mikä on melkoinen stereotypia. Hoitajia ei nyt sattunut haaviin.
Itse mietin, että tähän konseptiin valitaan tietoisesti nuoria kaupunkilaisia, joilla elämä "putkessa": joko opiskellaan määrätietoisesti tai ollaan vakaassa ammatissa. Tällä kertaa ei ole aitoja akateemisia. (sori opet!) Eikö ollut hakijoissa tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt jo näkee ettei yksikään pari jatka ohjelman jälkeen, naiset ovat sen verran nuoria vielä että eivät kelpuuta noita miehiä... miksei vietnamilainen ole löytänyt sen tanssinsa kautta naisia? Luulisi suhdeluvun siellä olevan noin 90-10 %....
Erittäin hyvä kysymys (että miksei ole naista löytynyt tanssipiireistä). Pistää miettimään ja syy paljastuu todennäköisesti ennen kauden loppua.
Tanssija ei ole ihan hetero, mutta tekee tämän vanhempiensa takia.
^Speku
Voisko noille opettajille järjestää jonkun ihan oman seuranhaku ohjelman?
Ensitreffit opettajanhuoneessa?
Opettajia ja aspoja hakee tähän oikein urakalla. Hoitsuja myös ollut aiemmin useita.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Se, että tyyppi itse nostaa sen esiin niin tärkeänä, että se suunnilleen määrää hänen elämäänsä. Ajatelkaa, että joku kertoisi esim. työnsä/kissansa/isänsä/whatever olevan hänelle kaikki kaikessa. Aika huono lähtökohta parisuhteelle, jossa se tuleva kumppani odottaa itse olevansa nr. Yksi.
Ja kyllä, naiset ovat pienten lasten opettajia, mikä on melkoinen stereotypia. Hoitajia ei nyt sattunut haaviin.
Itse mietin, että tähän konseptiin valitaan tietoisesti nuoria kaupunkilaisia, joilla elämä "putkessa": joko opiskellaan määrätietoisesti tai ollaan vakaassa ammatissa. Tällä kertaa ei ole aitoja akateemisia. (sori opet!) Eikö ollut hakijoissa tarpeeksi?
Näinhän se on. En nyt jaksa kirjoittaa uudelleen samaa pitkää kirjoitusta, jonka olen aikaisemman kauden keskusteluun kirjoittanut. Lyhyesti kuitenkin, että tähän ohjelmaan nimenomaan ei haluta köyhiä, työttömiä tai selkeästi alaluokkaisia ihmisiä. Tämä ohjelma on perusluonteeltaan hyvin konservatiivinen ja monia roskaluokan realityjä tasokkaampi ja hillitympi. Tästä ei haluta tehdä mitään Unelmahäiden tai Temppareiden kaltaista kärjistettyä roskaluokan sekoilurealityä, joka todellisuudessa on vain sosiaalisen aikuisviihteen mukaista kuvausta suomalaisen alaluokan elämästä. Unelmahäät esim. ei oikeasti edes ole mikään hääohjelma, vaan huonosti naamioitu yritys kuvata sosiaalipolitiikankin kannalta kiinnostavaa materiaalia suomalaisesta alaluokasta.
Nuo on kaikki ns. tavallisen näköisiä, naisista ei kukaan mitenkään kaunis tai miehistä komea. Hai on eksoottinen taustansa takia ja erottuu siksi ulkonäkönsä vuoksi positiivisesti.
Onkohan kenellekään kisumisua tai koirulia. Seuraan ainoastaan eläinten takia.
Onko joku tuotannon tuttu tänä vuonna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kertoo sinusta jotain tosi vastenmielistä, että kutsut muita ihmisiä roskaluokaksi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ei välimatka koetu ongelmaksi niin kuin viime kaudella. Taas on Oulussa asuva rakennusalan tyyppi valittu
Kyllä siitä valitettavasti tulee ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Huokaisu. Tällaiset "naisten pitää olla naisia ja miesten miehiä" tyypit on aina tosi rasittavia, ei yhtään jaksais.
Niin, sinä et jaksaisi, mutta aika min muu kyllä tykkää. Mun mielestä on ihan mukava ajatus kaiken tämän sukupuolisekoilun aikana, että naiset ovat naisia ja miehet miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Mukana on sitten ensimmäinen vähemmistöön kuuluva. Ehkä ulkomaalaistaustaiselle olisi pitänyt valita puolisoksi toinen ulkomaalaistaustainen. Ainakin tämän ohjelman konservatiivisuus ja kokoomuslainen arvomaailma nyt muuttuu. Kummaa myös, että vieläkään ei ilmeisesti ole mukana samaa sukupuolta olevaa paria.
Homotko pysyisivät yhdessä viikkoa pitempään?
Erittäin hyvä kysymys (että miksei ole naista löytynyt tanssipiireistä). Pistää miettimään ja syy paljastuu todennäköisesti ennen kauden loppua.