Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
3901/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Anna yhdistää laittautumisen/ei-laittautumisen älykkyyteen?

Niinpä! Tätä ihmettelin itsekin. Muutenkin Annan kommentit on jotenkin ihan epäloogisia.

Onhan se hyvinkin tyypillinen olettama, että blondi, jolla on tekoripset, tekokynnet ja vahvat pakkelit naamassa, on bimbo jonka päässä ei liiku kuin silmät. 

t. eri

Mutta Annalla ei ole mitään näistä paitsi vaalennetut hiukset.

Jonka latvoista saisi leikata 10 cm pois. 

Mieluummin 20 senttiä.

Vierailija
3902/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks nuo ei vaan vietä aikaa ja elele. Älytöntä spekulointia kaikesta jo tässä vaiheessa! Menkää ja nauttikaa Elämästä! 

Hetki taukoi hetki taukoi hetki taukoo vrtäkää pää täyteen ja lähtekää seur pvä kotiin. Ei tuosta tule mitäääööän! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tainan ulkonäöllä ei ole paljon varaa valita.

Todellakin on. Taina on kaunis ja vieläpä järkevän oloinen eikä sekoile kuin nämä kaksi blondia. 

Naisten mielipiteillä ei ole väliä.

Miksi sitten kerrot täällä mielipiteitäsi, neiti?

Vierailija
3904/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrki ei ole 10 vuoteen löytänyt naista joka jaksaisi sitä.Itse sanoo et siinä joka ei tuu hänen kanssaan toimeen on jotakin vikaa.Sitten ylpeänä kertoo ettei kalsareitaan saa oikein vietyä kaaappiin.Run Jenni run!

Vierailija
3905/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mulle on tullut alusta asti semmonen fiilis, ettei tuo Jyrki kuitenkaan olisi sopiva Jennille. Siis tyyliltään. Ei riitä, että tykkää futiksesta tai lihasta. Jenni on isin tyttö ja hänestä saa hemmotellun prinsessan vaikutelman. Haikailee miehisen miehen perään ja epäilen, että Jyrki ei riitä lähellekään siitä mistä on unelmoinut. 

Vierailija
3906/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin jo luovuttanut Annan ja Hain sekä Matin ja Tanjan suhteen, nyt uusimman jakson jälkeen luovutan Jyrkin ja Jennin suhteen. Minusta on ihan mukavaa, että puhutaan rahasta parisuhdeohjelmassa, ja ymmärrän Jennin huolen ettei halua ketään elättää. Mutta sitten alkoi säälittää Jyrki, koska Jenni selvästi haluaa että asiat tehdään hänen tavallaan. Minä loukkaantuisin jos joku viikkaisi vaatteet uudelleen, vieläpä kameroiden läsnäollessa. En enää ihmettele, ettei miehet ole tehneet mitään kotitöitä Jennin kanssa. En itsekään tekisi. Veikkaan, että Jyrki jaksaa aviossa hetken pelkästään siksi että appiukkona on Muurinen. 

En ole tuota jaksoa vielä katsonut, mutta jos joku yrittäisi minua noin nöyryyttää kameroiden edessä, antaisin kyllä kuulla kunniansa. Omat vaatteensa saa viikata niin tarkkuudella kuin haluaa, mutta toisen vaatteet ei hänen päätösvaltansa

Minä taas luulen, että Jyrkille kelpaisi vallan hyvin se että vaimo viikkaa ja vaimo hoitaa sitä sun tätä. Tästä kuviosta puuttuu tosiaan enää se, että Jyrkillä olisi niin suuret tulot, että Jenni voisi lähinnä mielen virkistykseski käydä vähän töissä osa-aukaisesti ja muuten rouvailla.

Vierailija
3907/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jippii arki tuli vastaan. Häämatkalla niin ihanaa. Jenni puhui aluksi kuinka tykkää tehdä kotityöt. Eli tarkoittaa juuri tuollaista listaa mitä värväsi. Vähän meni överiksi , kun hei ei noin vaatteitta kaappiin. Jos arki on tuollaista parisuhteessa aina niin ei ihme , että ollaan sinkkuna. Toinen on Anna. Tärkein juttu on askeleet ja ulkonäkö. Puoliso raappii päätään ja miettii mitä uskaltaa kysyä ja sanoa , että rouvalla ei mene nuppi sekaisin. 

Vierailija
3908/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hai on ehkä vähän sosiaalisesti kömpelö, josta Anna sittne triggeröityy. Esim Hain kysymys "ootko ajatellu lopettavasi kahvin juontia?" on aika outo ja töksäyttävä. Hai tuskin tarkoittaa sillä pahaa, mutta kuulija ottaa sen silleen, että "onko mun kahvin juonnissa jotain vikaa?"

Kuulija ei ota sitä noin, jos kuulijalla ei ole tarvetta kuvitella, että kaikki kommentit ovat hänen kritisoimistaan. Esimerkiksi kysymys, oletko koskaan kokeillut lopettaa kahvinjuontia, on ihan neutraalikysymys, josta keskustelu voi edetä vaikka siihen, millainen merkitys kahvilla on ja miksi sitä ei halua lopettaa. Tai vaihtoehtoisesti siihen suuntaan, että haluaisi lopettaa, muttei pysty jne. Ei kaikesta  tarvitse hakemalla hakea "sussa on jotain vikaa" näkemystä. 

Tämä! 👍

Vierailija
3909/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ihmetellään miks Suomeen ei synny vauvoja - hah hah lukekaa ystävät rakkaat tämä ketju! :D :D

Vierailija
3910/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen, että Jennillä on ollut lapsuudesta asti jämäkkä hyvä perinteinen ydinperhe. Totta kai hän on kasvanut siihen. Ja hyvä vaan. Isä on isä ja äiti on äiti. Tsemppiä Jenni!

Vierailija
3911/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mulle on tullut alusta asti semmonen fiilis, ettei tuo Jyrki kuitenkaan olisi sopiva Jennille. Siis tyyliltään. Ei riitä, että tykkää futiksesta tai lihasta. Jenni on isin tyttö ja hänestä saa hemmotellun prinsessan vaikutelman. Haikailee miehisen miehen perään ja epäilen, että Jyrki ei riitä lähellekään siitä mistä on unelmoinut. 

Jennille miehinen mies=paksu lompakko. Tuli hyvin selväksi tässä uusimmassa jaksossa, missä parkui kuin pikkuvauva sille, että hänellä puhelinaspana on muka kovinkin suuret tulot verrattuna opettajan ja myyjän hommia tekevään Jyrkiin. 

Vierailija
3912/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se kahvikysymys oli sanatarkasti?

Ei meistä kukaan sitä tiedä. Ei sitä kuvattu. 

Ok. Joidenkin viestien perusteella luulin että näkyy. Ehkä Hai on ajatellut ettei saa kysyä juotko aina kahvia ja sitten on päätynyt huonompaan kysymyksenasetteluun :D

Jaksossa Hai kertoi kysyneensä asiaa siksi, että hänen työpaikallaan tämä oli juuri ollut ajankohtainen puheenaihe kahvinjuojakollegojen keskuudessa. Ehkäpä Hai halusi siksi kysellä onko kahvinjuoja-Anna koskaan pohtinut tällaista. Kertoo ehkä enemmän Annasta, että hän otti tuonkin kasuaalin kysymyksen kritiikkinä omaa kahvinjuontiaan kohtaan. Etenkin, jos Hai on vielä kertonut mistä kysymys kumpusi (ajankohtainen keskustelunaihe omalla työpaikalla).

Vierailija
3913/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden naisten osalta ei tarvitse ihmetellä miksi ovat sinkkuja. Yksikään itseään kunnioittava mies ei heihin sekaantuisi.

Sanoo inceli. 

Vierailija
3914/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omituisen paljon ohjelmassa tuodaan esiin Jennin isää. Kenelläkään muulla millään kaudella ei ole ollut vanhemmat juurikaan esillä. Haluaako Jenni mainostaa itseään kuuluisan isänsä kautta vai mistä lie kyse? 

Onko Jennin äitiä edes näytetty? Mä taas veikkaan, että tuotanto on ehdottanut, että kuuluisa isä voisi esiintyä ohjelmassa Jennin pääasiallisena tukihenkilönä, lisäten katsojien kiinnostusta ohjelmaa kohtaan.

No on näytetty. Jennihän meni äitinsä kanssa pukuakin katsomaan.

Vierailija
3915/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilanne liian "kliininen". 

Ensin pitäisi olla seksuaalinen intohimo kahden ihmisen välillä ja sen jälkeen katsoa onko toinen sen verran Ok muilta osin, että jaksaa katsoa läpi sormien toisen epäkohdat.

Onnellinen mies onnellisessa parisuhteessa 58v

Näinhän se on myös toisen miehen näkökulmasta. En tiedä onnistuuko kameroitten läsnäollessa, mutta jos nainen on taipuvainen ahdistukseen tai mököttämiseen esimerkiksi häämatkalla niin sanoisin vaan että "tuuppas tänne vähä", ottaisin lähelle ja pientä pusuttelua + pieni taputus pepulle niin usein nainen leppyy heti ja rentoutuu :) toivoisin kepeyttä parien välille! varsinkin Annan kohdalla tämä toimisi varsin hyvin. Hai saisi ottaa vähän tilannetta haltuun.

t: Kommodoori (merivartiosto ja kansainväliset tehtävät, nykyisin eläkkeellä)

Vierailija
3916/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on palattu Tainan hiuspantaan. Vaikuttaa siltä, että Taina käyttää sitä vain hotellihuoneessa tai kotona, ei julkisesti. Viestii, että nyt ollaan kotona kotiasussa. Ilmeisesti panta on mukava tai kätevä. Ehkä kiva Tainan mielestä, itse en hankkisi härpäkettä edes meikkaamista varten. 

Tainaa kuvattiin lapselliseksi. Nalle kotona jne. Yhdistän tämän ammattiin. Monet pienten lasten kanssa työskentelevät pitävät söpöstä tai leikkisästä. Ei toki kaikki. Mutta itse olen törmännyt ilmiöön. Aika monilla muillakin on joku pehmo tai vanha lelu nurkissa, jopa muuten minimalistisesti sisustetussa asunnossa. 

Tainan hiuspanta on kuin pullapitko, ei se panta itsessään, mutta ihminen joka luulee sellaisen olevan kaunis on vinksallaan.

Vierailija
3917/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksihän tähän ohjelmaan valikoituu aina ahdistujia, kontrollifriikkejä tai sellaisia, joilla on omat traumat käymättä läpi. Eikö nämä seikat tule millään lailla esille valintaprosessissa?

Asiantuntijat voisivat myös käydä jo ennen valintaa ehdokkaiden kotona, missä ehkä selviäisi kuinka pikkutarkkoja ja tapoihinsa pinttyneitä ehdokkaat ovat. 

Koska se he osaa esittää itsensä erittäin hyvin ja miellyttäviksi.

Vierailija
3918/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näiden naisten osalta ei tarvitse ihmetellä miksi ovat sinkkuja. Yksikään itseään kunnioittava mies ei heihin sekaantuisi.

En kyllä yhtään ihmettele miksi nämä miesosallistujatkin ovat olleet sinkkuja..

Vierailija
3919/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

10.8.2016 10:08

Antti Muurisella pyyhkii hyvin uudessa työpaikassaan HIFK:ssa. Hän on saanut joukkueen pelin piristymään ennen keskiviikkoiltana pelattavaa tulikuumaa Stadin derbyä, ja myös yksityiselämään kuuluu hyvää: mestarivalmentajan tytärpuoli seurustelee HIFK:n keskikenttämiehen Xhevdet Gelan kanssa.

Pitää paikkansa, kyllä he seurustelevat, mutta en minä heitä juuri näe. He viettävät nuorten elämää. Nätti pari, ei siinä mitään, Muurinen kertoi.

Puhutaanko tuossa Jennistä?

Vierailija
3920/30018 |
24.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Suomessa yhtään normaalia naista?

Ketju on lukittu.