Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
28561/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa Jenni kiittää onneaan, ettei ihan kaikkea materiaalia neidin tavoista, töksäyttelyistä ja kilahteluista näytetty telkkarissa. Ei sitäkään, miten alussa maksatti tyytyväisenä kaiken Jyrkillä. Ja mikä hienointa, niistä ei puhu Jyrkikään. Koska hän on aikuinen, joka suhtautuu muihin ihmisiin kunnioittavasti.

Vierailija
28562/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa Jenni kiittää onneaan, ettei ihan kaikkea materiaalia neidin tavoista, töksäyttelyistä ja kilahteluista näytetty telkkarissa. Ei sitäkään, miten alussa maksatti tyytyväisenä kaiken Jyrkillä. Ja mikä hienointa, niistä ei puhu Jyrkikään. Koska hän on aikuinen, joka suhtautuu muihin ihmisiin kunnioittavasti.

Ei maksattanut.

Ja Jyrki se tässä saa kiittää onneaan. 

Mieti kun sut olis näytetty todellisena. 

Ai tää on se mies joka ei osaa keskustella ollenkaan.  Ai tää on se täys pummi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
28563/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28561.. Sä et vaan tajua että tuotanto näytti satojen tuntien nauhoituksesta pätkiä jota valitsi..

Esim pidän sitä hieman erikoisena että otetaan telkkariin just riidan jälkeinen videopäivä kirjaan avautuminen.. 

Olisihan tossakin voitu näyttää Jyrkin suuttuminen, ulos painuminen ja mökötys.

Kuvaukset kestivät 5 viikkoa ja muutama tunti päivässä. Ei todellakaan satoja tunteja. 3 tuntia 5 päivänä viikossa tekee yhteensä vain 75 tuntia. Tuskin kuvattu edes noin paljon. Kovin paljon on vaikka Jennillä ollut aikaa ilman kameroita selvittää Jyrkille ettei tämä vastaa hänen miestavoitteetaan ja että haluaa lopussa erota. 

Mielenkiintoista että Jennille laitetaan tässä kaikki vastuu, Jyrki on vain lastu laineilla. Jyrkistä olisi pitänyt huolehtia, Jyr

Miten olisi voinut olla käsitystä jos jokainen keskustelu päättyy uhriutumiseen, itkuun, mökötykseen ja lapselliseen ulos kävelyyn

Vierailija
28564/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

55 viestiä jo tänään ja sarja loppui 2 vko sitten. 95 % pelkkää haukkumista ja suoranaista kiusaamista.

Maailman onnellisin kansa.

Vierailija
28565/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kyllä voitte lopettaa Jennin kiusaamisen ja haukkumisen. Tuotanto teki Jyrkille palveluksen.. Olisivat voineet näyttää nuo kymmenet keskustelut mitkä päättyi Jyrkin itkeskelyy, suuttumiseen tai mökötykseen.. 

Silloin ei löytyisi yhtään puolustelijaa. Mutta ei löytyisi myöskään enää naisia ketkä kiinnostuisi Jyrkistä..

Jennikin olisi tossa tilanteessa voinut suolata Jyrkin täysin. Nyt hoiti asian suht inhimillisesti.

Minä olen edelleen sitä mieltä, että tähän ohjelmaan ei saisi ottaa mukaan näitä äidin tai siskon ilmoittamia ihmisiä. Nytkin sekä Matti , että Jyrki  näiden ilmoittamia.  Matin on ilmoittanut sekä äiti, että sisko ja Jyrkin ilmoitti sisko. Jos mies ei itse ohjelmaan niin paljoa halua, että itse sinne itsensä ilmoittaa, niin ei kovin hyvät lähtökohdat ole.

No sitten tässä ohjelmassa ois aika paljon vähemmän mitään, tippaakaan potentiaalisia miehiä. Ei niitä itseilmoittautuvia vain ole. Keskivertoperusmies ei todellakaan hae eikä lähde tähän ohjelmaan.

Vierailija
28566/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna oli minusta mielenkiintoisin seurattava tällä kaudella, kun hänen tarinaansa tuli sellainen selkeä draaman kaari ja kehityskertomus.

-----------

Höpöhöpö mitään kehityskaarta tullut. Mimmi vain tajusi ja ehkä juttelikin Hain kanssa ettei tästä tule mitään ja otetaan frendeinä loppuaika. Paineet katosi. 

Vierailija
28567/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

55 viestiä jo tänään ja sarja loppui 2 vko sitten. 95 % pelkkää haukkumista ja suoranaista kiusaamista.

Jennin haukkujilla tuntuu olevan sama kirjoitustyyli ja samat virheet.

Jännä homma. Taitaa Kotkassa olla tylsää

Vierailija
28568/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

28561.. Sä et vaan tajua että tuotanto näytti satojen tuntien nauhoituksesta pätkiä jota valitsi..

Esim pidän sitä hieman erikoisena että otetaan telkkariin just riidan jälkeinen videopäivä kirjaan avautuminen.. 

Kuvaukset kestivät 5 viikkoa ja muutama tunti päivässä. Ei todellakaan satoja tunteja. 3 tuntia 5 päivänä viikossa tekee yhteensä vain 75 tuntia. Tuskin kuvattu edes noin paljon. Kovin paljon on vaikka Jennillä ollut aikaa ilman kameroita selvittää Jyrkille ettei tämä vastaa hänen miestavoitteetaan ja että haluaa lopussa erota. 

Lisäksi videopäiväkirja ja omat kuvaukset. Matskua tulee kyl helposti paljon. 

Mitä me nähtiin 15min per jakso.

Jenni menee raivoamaan autoon kameran kanssa. Ihan itse sen teki. Vaikka toki se on Jyrkin kannalta ikävää katseltavaa, on ne useamman kerran näytetyt pätkät paljastavia seitti-ilmoituksia Jennistä näille tuleville mies kohtaamisille. 

Vierailija
28569/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi voinut olla käsitystä, kun Jenni ei kertonut todellisista tunteistaan Jyrkille vaan kavereilleen ja kameralle. Jenni myös määräsi miten keskusteluihin (= hän avautuu ja toinen kuuntelee) tulee reagoida. Ei saa puolustautua, ei edes puhua, ei pahoittaa mieltään, vaikka hän itse ei voi tunteilleen mitään ja niitä pitää ymmärtää. Jännä, jos jossain kohtaa tulee nurkkaan ajetulla tunne, että pakko saada happea. Mutta eeei kun sekin oli väärin ja täysin raukkamaista. 

No, toivoa on. Siihen vain tarvitaan omien virheiden tiedostaminen, mitä odotellessa en välttämättä pidättäisi hengitystäni.

Vierailija
28570/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ei ole inhimillisyyttä nähnytkään. Tuo toisen asioiden haukkuminen jatkuvalla syötöllä kameralle oli ainoastaan törkeää käytöstä. On tainnut aiemminkin ja myös tällä kaudella erota joku muukin pari. Olisi Jennin kannattanut katsoa vaikka vanhoja kausia ja kuinka on erottu sivistyneesti. Niin onhan hänen toki parin löytymisen innostuksessaan pitänyt ottaa huomioon se, että jos pari ei olekkaan hänelle sopiva ja suunnitella vaikka juuri vanhoja kausia katsomalla kuinka käyttäytyä sellaisessa tilanteessa. Mutta tuo olisi selvästi vaatinut jo liikaa Jenniltä. Jennin oma luonne huonoine käytöksineen pääsi vaan niin esille. 

---

Jatkuvalla syötöllä? Ilmeisesti ollaan katsottu eri ohjelmaa .

Jenni vaikuttaa todella pettyneeltä ja suorastaan vihaiselta. Eikö hän varautunut yhtään etukäteen, että alttarilla ei odotakaan unelmien prinssi? Mutta ei ole viisasta purkaa sitä noin. Tännekin se on värvnnyt kamujaan haukkumaan Jyrkiä. 

Loppujen lopuksi tuo kääntyy Jenniä itseään vastaan. On jo kääntynyt. Nyt voi olla kysyntää hetken aikaa, kun puutteessa olevat miehet haluavat läpsiä peffalle (pudotella makkarin ovia lemmenleikeissään?) ja syödä pihviä päälle. Jennin alkoholinkäyttökin on varmaan plussaa tietyille tyypeille. Mutta voipi olla, että jenspa joutuu odottelemaan taloa ja timanttisormusta. Ja lasta. Kello käy Jenni tik tak....

Vierailija
28571/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna oli minusta mielenkiintoisin seurattava tällä kaudella, kun hänen tarinaansa tuli sellainen selkeä draaman kaari ja kehityskertomus.

-----------

Höpöhöpö mitään kehityskaarta tullut. Mimmi vain tajusi ja ehkä juttelikin Hain kanssa ettei tästä tule mitään ja otetaan frendeinä loppuaika. Paineet katosi. 

Hai sanoi ilman kameroita Annalle, että vedetään tämä kavereina loppuun. Se on myös sinun etu, että näytät ystävällid3mmältä ihmiseltä ohjelmassa. Voidaan siinä sitten höpötellä mahdollisuudesta  ystävyyden kehittymiseen eteenpäin, kun se sopii tähän ohjelmaan. 

Vierailija
28572/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepäs olisikin jännää, jos oikeat keskustelut käytäs piilossa ja telkkarissa näytettäs vaan poliittisesti korrektiksi ja kaikkia miellyttäviksi hiotut puhuttujen päiden lausunnot. 

Vierailija
28573/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Jennin keskustelut ovat jankuttamista siitä, miten toisen olisi pitänyt viimeistään viisi vuotta sitten ottaa itseään niskasta kiinni ja toimia elämässään toisin, on se aika tekemätön paikka. Eihän hänelle kelvannut se, että toinen olisi toiminut toisin jatkossa, puhumattakaan että olisi ilmeisesti asiantuntijana tarjonnut apuaan. Kun aikaa olisi toisella ollut, mutta ei ole enää.

Vierailija
28574/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osan vähän kriittisemmistä ja Jenniä neuvovistakin kirjoituksista olen kirjoittanut. Kotkassa olen käynyt kerran mennessäni Kaunissaareen jo vuosia sitten. Helsingin kantakaupungissa kirjoittelen

Vierailija
28575/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenni ihmettelee ohjelmassa hänen ympärilleen luotua pihvimaniaa: hän syö todellisuudessa pihviä 23 kertaa vuodessa. 

Nyt vaikuttaa siltä, että vedän pihviä viisi kertaa päivässä. Ihmettelen, miksi minusta piti tehdä barbaari, joka vetää sitä koko ajan. Ohjelma antoi myös ymmärtää, että olen hirvittävän siisti ja järjestelmällinen. Tykkään toki, että tavarat ovat paikoillaan ja tykkään mennä siistiin kotiin pitkän päivän jälkeen. Mutta en minä mikään tasojenhinkkaaja ole. 

Tässä taas se tuotannon vaikutus.. Tämä teidän Jennin dissaajien pitäisi tajuta.

Ihan itse Jenni sitä pihviä hoki moneen kertaan. Ja eikös kaasokin ottanyt asian esiin hääpuheessa? Että jykän pitää oppia paistamaan rouvalleen just sopivan kypsä pihvi. Antoi jo alussa itsestään oudon kuvan.

Ja ystävät antoivat barbaarille pihvin synttärilahjaksi. Perin outoa.

Vierailija
28576/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Jennin keskustelut ovat jankuttamista siitä, miten toisen olisi pitänyt viimeistään viisi vuotta sitten ottaa itseään niskasta kiinni ja toimia elämässään toisin, on se aika tekemätön paikka. Eihän hänelle kelvannut se, että toinen olisi toiminut toisin jatkossa, puhumattakaan että olisi ilmeisesti asiantuntijana tarjonnut apuaan. Kun aikaa olisi toisella ollut, mutta ei ole enää.

Kukaan nyt jumalauta ala nelikymppistä ukkoa kasvattamaan. Miksi joku haluaisi ottaa tossa jotain äidin roolia? Ei. Kukaan. 

Vierailija
28577/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erikoista tosiaan ettei tuotanto näitä asioita näyttänyt. Oisko niin ettei matskua ole?

Vierailija
28578/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osan vähän kriittisemmistä ja Jenniä neuvovistakin kirjoituksista olen kirjoittanut. Kotkassa olen käynyt kerran mennessäni Kaunissaareen jo vuosia sitten. Helsingin kantakaupungissa kirjoittelen

Itse olen käynyt Kotkassa kerran teini-iässä, ja olen aina asunut täällä Varsinais-Suomessa. Kiva kuitenkin kuulla, että meillä on sama tyyli. Tosin olen paljon enemmän kirjoitellut Jyrkin toimintaa kritisoivia viestejä, kuten myös jutustellut kummankin hyvistä puolista. Keskustelun säännötkin olen lukenut, eikä siellä sanottu, että pitäisi valita joku puoli ja kirjoittaa vain sitä tukevia kommentteja.

Vierailija
28579/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vika jakso tv:ssä näytettiin alle 5 vuorokautta sitten. 

Vierailija
28580/30018 |
01.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä ollaan sitä mieltä, että jonkun muun ilmoittamia miehiä ei pitäisi ottaa ohjelmaan mukaan, niin ei kyllä pitäisi silikonitis*isiä, kumihuulisia eikä vessanharjaripsisiä naisiakaan. Tietää jo valmiiksi, että feikkausta tulee olemaan ja paljon, arvomaailma on mitä on, ja draamaa tulee. Mut sitä taidetaan haluta tuotannossa. Ohjelman luonne on muuttunut paljon alkuajoista.

Ketju on lukittu.