Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensitreffit alttarilla 2024 OFFICIAL

Vierailija
25.08.2024 |

Kausi alkaa ensimmäisellä jaksolla jo 3.9.

Kommentit (30018)

Vierailija
2441/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ei tiedä tuon häirikön taustoja, niin ei viitsi lähteä mukaan noihin juttuihin. Voi olla, että hakee vain konflikteja, on ehkä turhautunut tai jotain. Sen verran normaalista poikkeavaa kommentointia, joten suhtautuisin aavistuksen varovaisuudella. Kuten joku edellä sanoi, niin parasta jättää huomioimatta ja ilmiantaa graaveimmat kommentit. Kuka tahansa väsyy ennen pitkää, kun ei saa aikaiseksi reaktiota muissa. 

Vierailija
2442/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin jo siitä kun Annalla oli tämä kävelymääränsä 30000 askelta päivässä että mahtaa olla aikamoinen kontrollifriikki.Jotenkin suun kireys jo kertoi.

Toiset tykkää liikunnasta! En nyt menisi ulkonäön perusteella tekemään ihan noin pitkälle meneviä tulkintoja luonteenlaadusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2443/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos Anna olisi saanut kuulla tuo  Sieppi kommentin. Olisi vetänyt niin isot herneet nenään. On itse epävarma itsestään ja huonolla itsetunnolla varustettu. Taina otti kommentin juuri sopivalla tavalla, ei niin vakavasti. 

No siinä olisi ainakin riittänyt analysoitavaa. Hai tosin ei olisi tuollaista kommenttia heittänyt.

Vierailija
2444/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse mietin jo siitä kun Annalla oli tämä kävelymääränsä 30000 askelta päivässä että mahtaa olla aikamoinen kontrollifriikki.Jotenkin suun kireys jo kertoi.

Toiset tykkää liikunnasta! En nyt menisi ulkonäön perusteella tekemään ihan noin pitkälle meneviä tulkintoja luonteenlaadusta.

Eihän tuossa mitään ulkonäöstä puhuttu. Puhuttiin Anna pakkomielteestä, jonka hän on itsekin sanonut olevan sellainen, josta pitäisi päästää irti. Eli tiedostaa itsekin, ettei tuollainen suorittamistarve ole tervettä. 

Vierailija
2445/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, jos Anna olisi saanut kuulla tuo  Sieppi kommentin. Olisi vetänyt niin isot herneet nenään. On itse epävarma itsestään ja huonolla itsetunnolla varustettu. Taina otti kommentin juuri sopivalla tavalla, ei niin vakavasti. 

No siinä olisi ainakin riittänyt analysoitavaa. Hai tosin ei olisi tuollaista kommenttia heittänyt.

Ei niin. Lähti vain suoraan arvostelemaan tuoreen vaimonsa ulkonäköä ja meikkaustottumuksia. 

Vierailija
2446/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin tässä miettiä pitkään, miten kommentoida jaksoa 4, sillä aika tyhjää pää lyö. En ole yllättynyt jakson sisällöstä, mutta vähän pettynyt kuitenkin ole. Asiantuntijat jauhamassa taas täysiä itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen keittiöpsykologiav-mammakin tajuaa ja pystyisi kokemusasiantuntijan tittelillä muka suurenakin totuutena ja oivalluksensa julistamaan. Ohjelma sortuu näköään myös jälleen kerran yhteen perisyntiinsä eli tuohon jatkuvaan ilmeisesti osallistujien itse kuvaamaan tilitykseen ja täysin turhien draamojen luomiseen ja asioiden suurenteluun. Myös tuo häämatkakohteiden lopulta täysi yhdentekeväisyys ja vaatimattomuus jaksoi taas yllättää. Mitään erityistä tai luksusta noissa ei näyttänyt olevan. Reykjavikin näytti joltain Suomen Lapilta, Kainuulta tai Itä-Suomen Kolilta ja Venetsia joltakin vedenpaisumuksen aikaiselta tai jälkeiseltä dystopialta ja hyvin likaiselta ja ahtaalta paikalta. Kroatian kohde taas vaikutti joltakin wannabe Espanjan Aurinkorannikon tai Kanarian tusinakohteelta. Tosiaan kas kun joku pari ei lähtenyt häämatkalle Malagaan. 

Vierailija
2447/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei niin. Lähti vain suoraan arvostelemaan tuoreen vaimonsa ulkonäköä ja meikkaustottumuksia. 

Ei ole näin tehnyt.

Vierailija
2448/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näin tehnyt.

Todellakin on. Onhan se arvostelua, jos kommentoi, että urheilulliset naiset eivät meikkaa. Suora viittaus siihen, että Annan pitäisi meikata vähemmän ja Hai arvostaa luonnollisempaa lookia. 

Vierailija
2449/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tuonne on hakenut myös joku ulkomaalaistaustainen tai puoliksi suomalainen Suomessa kuitenkin vakituisesti asuva nainen. Reiluinta olisi ollut parittaa Hani tällaisen kanssa. 

Vierailija
2450/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin miehet oppivat, että naisten ulkonäön kommentoiminen on aina virhe? Joka kausi tulee jotain tuollaisia Hai-Anna-tyyppisiä tilanteita, kun mies ei osaa pitää suutaan kiinni ja epävarma nainen ottaa kaiken itseensä. 

Vierailija
2451/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tässä miettiä pitkään, miten kommentoida jaksoa 4, sillä aika tyhjää pää lyö. En ole yllättynyt jakson sisällöstä, mutta vähän pettynyt kuitenkin ole. Asiantuntijat jauhamassa taas täysiä itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen keittiöpsykologiav-mammakin tajuaa ja pystyisi kokemusasiantuntijan tittelillä muka suurenakin totuutena ja oivalluksensa julistamaan. Ohjelma sortuu näköään myös jälleen kerran yhteen perisyntiinsä eli tuohon jatkuvaan ilmeisesti osallistujien itse kuvaamaan tilitykseen ja täysin turhien draamojen luomiseen ja asioiden suurenteluun. Myös tuo häämatkakohteiden lopulta täysi yhdentekeväisyys ja vaatimattomuus jaksoi taas yllättää. Mitään erityistä tai luksusta noissa ei näyttänyt olevan. Reykjavikin näytti joltain Suomen Lapilta, Kainuulta tai Itä-Suomen Kolilta ja Venetsia joltakin vedenpaisumuksen aikaiselta tai jälkeiseltä dystopialta ja hyvin likaiselta ja ahtaalta paikalta. Kroatian kohde taas vaikutti j

Itse olisin lähtenyt mielelläni Islantiin tai Venetsiaan. Mikä sinulle olisi kelvannut?

Vierailija
2452/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipas tyylikäs, kaunis ja erittäin fiksun oloinen nainen tuo Hain ohjelmaan lähettänyt ystävä! Ehkä olisi häneen kannattanut Hain suunnata se katse...

Moi Anna. 

Hei sinä. Olen mies, en tunne ketään noista ohjelman ihmisistä. 

Vierailija
2453/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti tuonne on hakenut myös joku ulkomaalaistaustainen tai puoliksi suomalainen Suomessa kuitenkin vakituisesti asuva nainen. Reiluinta olisi ollut parittaa Hani tällaisen kanssa. 

Reiluinta? Kenellekään normaaliälyiselle ihmisen etnisellä taustalla ei ole merkitystä. Ei Annakaan välttämättä ole taustaltaan 100% suomalainen, vaikka hänellä on blondi tukka ja vaalea iho. 

Vierailija
2454/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritin tässä miettiä pitkään, miten kommentoida jaksoa 4, sillä aika tyhjää pää lyö. En ole yllättynyt jakson sisällöstä, mutta vähän pettynyt kuitenkin ole. Asiantuntijat jauhamassa taas täysiä itsestäänselvyyksiä, jotka jokainen keittiöpsykologiav-mammakin tajuaa ja pystyisi kokemusasiantuntijan tittelillä muka suurenakin totuutena ja oivalluksensa julistamaan. Ohjelma sortuu näköään myös jälleen kerran yhteen perisyntiinsä eli tuohon jatkuvaan ilmeisesti osallistujien itse kuvaamaan tilitykseen ja täysin turhien draamojen luomiseen ja asioiden suurenteluun. Myös tuo häämatkakohteiden lopulta täysi yhdentekeväisyys ja vaatimattomuus jaksoi taas yllättää. Mitään erityistä tai luksusta noissa ei näyttänyt olevan. Reykjavikin näytti joltain Suomen Lapilta, Kainuulta tai Itä-Suomen Kolilta ja Venetsia joltakin vedenpaisumuksen aikaiselta tai jälkeiseltä dystopialta ja hyvin likaiselta ja ahtaalta paikalta. Kroatian kohde taas vaikutti j

Missä todellisuudessa sä oikein elät, kun kuvittelet Maikkarilla olevan budjettia johonkin luksuskohteeseen? :D

Vierailija
2455/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näin tehnyt.

Todellakin on. Onhan se arvostelua, jos kommentoi, että urheilulliset naiset eivät meikkaa. Suora viittaus siihen, että Annan pitäisi meikata vähemmän ja Hai arvostaa luonnollisempaa lookia. 

"Urheilulliset naiset eivät meikkaa". Lause ei sisällä minkäänlaista arvostelua. Muu on omaa mielipidettäsi.

Vierailija
2456/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä odotit keskikastin budjetin ohjelmalta? 

Vierailija
2457/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole näin tehnyt.

Todellakin on. Onhan se arvostelua, jos kommentoi, että urheilulliset naiset eivät meikkaa. Suora viittaus siihen, että Annan pitäisi meikata vähemmän ja H

Ja miksi sinä luulet, että voit mitätöidä minun tai Annan tulkinnan tuosta lauseesta?

Vierailija
2458/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reiluinta? Kenellekään normaaliälyiselle ihmisen etnisellä taustalla ei ole merkitystä. Ei Annakaan välttämättä ole taustaltaan 100% suomalainen, vaikka hänellä on blondi tukka ja vaalea iho. 

Kieltämättä Annassa on jotain vivahteita ja piirteitä, joiden perusteella Annan tausta saattaisi olla osittain itäeurooppalainen, Baltiasta tai Venäjältä.

Vierailija
2459/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turha nyt lähteä näitä osallistujia ja heidän olemustaan mollaamaan. Ennemmin mollaisin näitä "asiantuntijoita", jotka ovat laittaneet Annan ja Hain yhteen. Hai on ihan liian myötäilevä ja varovainen Annalle, totta kai silloin korostuu Annan päättäväisyys, koska hän joutuu ottamaan kaikessa ohjat käteen.

Anna on enemmän kuin päättäväinen. On ihan selkeästi kontrollifriikki sekä taipuvainen ahdistuneena käyttäytymään aika hyökkäävästi ja arvostelevasti.

Olen itse pahimmillani samanlainen, enkä kuuna päivänä lähtisi hakemaan puolisoa tv-ohjelmasta, jossa pitää pystyä heittäytymään avoimin mielin ja ottamaan rennosti. Ihmetyttää, että ns. asiantuntijat ovat päättäneet ottaa Annan (tai itseni) tapaisen ihmisen mukaan ohjelmaan. Kai sillä on haettu draamaa, ikävä että Hai on nyt tässä kokeilussa vastinkappaleena. Hailla ei ollut minkäänlaisia mahdollisuuksia miellyttää Annaa, teki niin tai näin. Anna etsii täydellisyyttä ja on omassa päässään tehnyt käsikirjoituksen omalle tarinalleen, siinä ei toinen ihminen voi kuin epäonnistua. 

Jos kuulostan dissaavani Annaa, ei ole tarkoitus, koska olen tosiaan itse samantyyppinen. Meissä kaikissa on hyvät ja huonot puolemme, mutta ensitreffit alttarilla eivät sovi vaativalle persoonallisuudelle. 

#freeHai

Vierailija
2460/30018 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Urheilulliset naiset eivät meikkaa". Lause ei sisällä minkäänlaista arvostelua. Muu on omaa mielipidettäsi.

--

Tuo on sinun mielipiteesi. Muut saavat kertoa oman mielipiteensä. Itse pystyn helposti näkemään Annan ajatuskulun tuosta lauseesta. Tässä se sinulle kapulamallilla:

"Urheilulliset naiset eivät meikkaa" -> Annan on urheilullinen nainen, joka meikkaa -> Anna on ollut Haille pettymys, kun ei olekaan naturellielli -> Annan itsetunto otti kolauksen varsinkin kun kaikesta näkee, ettei parilla muutenkaan kemiat kohtaa.

Ketju on lukittu.