Kysymys homoille: kiihotutteko oman kyrvän näkemisestä?
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Minä kiihotun ja olen hetero.
Sama
Olen bi ja kiihotun jos näen poikkeuksellisen ison.
Vierailija kirjoitti:
Olen bi ja kiihotun jos näen poikkeuksellisen ison.
Näet poikkeuksellisen ison oman kullin?
Vierailija kirjoitti:
Ei kun varmaan pillun? Olet nyt ymmärtänyt ihan väärin
Ei homoilla voi olla pillua.
Vierailija kirjoitti:
Minä kiihotun ja olen hetero.
Et voi olla täysin hetero siinä tapauksessa.
Mä oon homomies ja hyvin varhaisessa teini-iässä tullut kaapista ulos.
Voin vastata sinulle tähän kysymykseen. En kiihotu. Enkä kiihotu kenenkään muunkaan kyrpän tai pepun näkemisestä jos kyseinen ihminen ei muuten minua kiinnosta ja kiihota. Voin kertoa salaisuuden. Meille homomiehillekään ei kelpaa ihan kuka tahansa vastaantulija. Meilläkin asia menee niin, että se joko sytkää tai ei sytkää. Kauttaaltaan koko tyyppi. 98% vastaantulijoista ei sytkää. Ensimmäinen "elin" jota ihmisessä haluan nähdä on kasvot. Jos kasvot ei ole kohdallaan, on ihan se ja sama vaikka olisi kolmekymmentäsenttinen pölkky jalkovälissä. Ei kiinnnosta. En pysty oikeastaan edes erittelemään kasvoja jotka sytkää koska sen vain tietää kun kohdalleen osuu. On niitä blondeja, kaljuja, tuuheahiuksisia, ruskehiuksisia, sinisilmäisiä, ruskea, jopa vihreäsilmäisiä osunut paikalle jotka sytkää ja suurin osa ei sytkää. En itsekään tiedä mikä on se "kombinaatio" mikä saa "sähköiskun" aikaiseksi.
Eli kun ensin se kokonaisuus on kiinnostava ja kiihottava, vasta sen jälkeen alkaa kiinnostamaan mitä kenties löytyy sieltä keskeltä tyyppiä niin edestä kuin takaa. Samoin sellaisten kuvien viljely nettiin on ihan turhaa missä kaikki muu näkyy paitsi se pää. Enhän minä pysty edes fantasioimaan jos oleellisin asia ihmisestä puuttuu?
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata sinulle tähän kysymykseen. En kiihotu. Enkä kiihotu kenenkään muunkaan kyrpän tai pepun näkemisestä jos kyseinen ihminen ei muuten minua kiinnosta ja kiihota. Voin kertoa salaisuuden. Meille homomiehillekään ei kelpaa ihan kuka tahansa vastaantulija. Meilläkin asia menee niin, että se joko sytkää tai ei sytkää. Kauttaaltaan koko tyyppi. 98% vastaantulijoista ei sytkää. Ensimmäinen "elin" jota ihmisessä haluan nähdä on kasvot. Jos kasvot ei ole kohdallaan, on ihan se ja sama vaikka olisi kolmekymmentäsenttinen pölkky jalkovälissä. Ei kiinnnosta. En pysty oikeastaan edes erittelemään kasvoja jotka sytkää koska sen vain tietää kun kohdalleen osuu. On niitä blondeja, kaljuja, tuuheahiuksisia, ruskehiuksisia, sinisilmäisiä, ruskea, jopa vihreäsilmäisiä osunut paikalle jotka sytkää ja suurin osa ei sytkää. En itsekään tiedä mikä on se "kombinaatio"
Et ole kyllä mikään perinteinen homomies.
Kiihotun kun vedän sen ulos pepusta, ja jos se on sen itsensä peitossa!
Kyllä kiihotun kun näen oman kovan kullini. Olen hetero.
Vierailija kirjoitti:
Kiihotun kun vedän sen ulos pepusta, ja jos se on sen itsensä peitossa!
Aika taidokas saa olla jos saa työnnettyä kyrvän omaan peppuun.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä kiihotun kun näen oman kovan kullini. Olen hetero.
Et ole silloin täysin hetero. Kummallista miten vielä vuonna 2024 niin monelle on niin vaikeaa myöntää olevansa homo/bi yms.
Mikäs sitten on se perinteinen homomies?
(Tää lainaustoiminto ei täällä nyt vain toimi mutta olen tuo "ei perineinen perinteinen homomies").
Minun ymmärtääkseni ei se heteroillakaan niin mene, että ihan kenen tahansa vastaantulijan kanssa sänkyyn mennään. Vai meneekö? En usko, eikä minun tarvitse sen takia olla hetero. Minä tiedän sen. Heteroillakin on jokin sabluuna miellyttävistä ja epämiellyttävistä ihmisistä. Mutta minä en oleta, että heterot hyppii sänkyyn ihan kenen tahansa kanssa ja ihan missä tahansa.
Ymmärrän kyllä sen, minkä kuvan media antaa asioista. Mutta voin vakuuttaa että media on vain sirkus joka näyttää tietyn oloisesti vähän kaikenlaisia asioita. Saa olla hölmö jos median tuputuksia tai stereotypioita uskoo.
Minä olen ihan perinteinen homomies ja meitä on valtava määrä homopopulaatiosta ja ne poikkeamat joita media ja stereotypiat rummuttaa on ihan vain pelkästään sairaita harvinaisia poikkeamia. Suurin osa meistä elää ihan tavallista elämää ettekä erottaisi meidän olevan homoja ennen kuin se asia erikseen kerrotaan. Me kuitenkin ollaan löydetty myös kumppanit ihan tavallisista arkiympyröistä. Oppilaitoksista, kavereista nuorempana ja harrastuksista/töistä vanhempana. Ei grindereistä tai tindereistä tai muista mädistä appseista. En ole koskaan moisia asentanut. Grinderit on täynnä vain ja ainoastaan elämän hukanneita ihmisiä, vähemmistö. Heille ehkä saattaa elimen kuvakin kelvata jostain syystä.
Oma kullini on ylväs, komea, kaunis ja kiihottava. En kylläkään ole homomies, vaan ihan perushetero setämies.
Vierailija kirjoitti:
(Tää lainaustoiminto ei täällä nyt vain toimi mutta olen tuo "ei perineinen perinteinen homomies").
Minun ymmärtääkseni ei se heteroillakaan niin mene, että ihan kenen tahansa vastaantulijan kanssa sänkyyn mennään. Vai meneekö? En usko, eikä minun tarvitse sen takia olla hetero. Minä tiedän sen. Heteroillakin on jokin sabluuna miellyttävistä ja epämiellyttävistä ihmisistä. Mutta minä en oleta, että heterot hyppii sänkyyn ihan kenen tahansa kanssa ja ihan missä tahansa.
Ymmärrän kyllä sen, minkä kuvan media antaa asioista. Mutta voin vakuuttaa että media on vain sirkus joka näyttää tietyn oloisesti vähän kaikenlaisia asioita. Saa olla hölmö jos median tuputuksia tai stereotypioita uskoo.
Minä olen ihan perinteinen homomies ja meitä on valtava määrä homopopulaatiosta ja ne poikkeamat joita media ja stereotypiat rummuttaa on ihan vain pelkästään sairaita harvinaisia poikkeamia. Suurin osa meistä elää ihan tavallista elämää ettekä erottaisi meidän olevan homoja ennen kuin se asia erikseen kerrotaan. Me kuitenkin ollaan löydetty myös kumppanit ihan tavallisista arkiympyröistä. Oppilaitoksista, kavereista nuorempana ja harrastuksista/töistä vanhempana. Ei grindereistä tai tindereistä tai muista mädistä appseista. En ole koskaan moisia asentanut. Grinderit on täynnä vain ja ainoastaan elämän hukanneita ihmisiä, vähemmistö. Heille ehkä saattaa elimen kuvakin kelvata jostain syystä.
En väittänyt, että heterot hyppää sänkyyn jokaisen vastaantulijan kanssa. Älä vääristele sanojani. Pointtini oli, että normaalisti homot aivan kuin heterot pitävät tiettyjä piirteitä seksikkäinä ja näin ollen voivat fantasioida seksistä kyseisen henkilön kanssa. Fantasiointi ja itse akti on toki eri asia. Sanoin, ettet ole perinteinen homomies kun väitit, ettet koe kyrpiä kiihottavina ja että kasvot ja muut piirteet ratkaisee. Veikkaan, että olet oikeasti trollaava nainen. Kuulostat nimittäin ihan naiselta tuon tunteellisen soopasi takia. Joko nainen tai erittäin neitimäinen hint-ti. Perinteinen homomies et ainakaan ole tuon tunteellisen avautumisesi perusteella.
Ps. Lainaus toimii ihan hyvin ainakin mulla, joten veikkaanpa, että vika on laitteessasi tai netissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin vastata sinulle tähän kysymykseen. En kiihotu. Enkä kiihotu kenenkään muunkaan kyrpän tai pepun näkemisestä jos kyseinen ihminen ei muuten minua kiinnosta ja kiihota. Voin kertoa salaisuuden. Meille homomiehillekään ei kelpaa ihan kuka tahansa vastaantulija. Meilläkin asia menee niin, että se joko sytkää tai ei sytkää. Kauttaaltaan koko tyyppi. 98% vastaantulijoista ei sytkää. Ensimmäinen "elin" jota ihmisessä haluan nähdä on kasvot. Jos kasvot ei ole kohdallaan, on ihan se ja sama vaikka olisi kolmekymmentäsenttinen pölkky jalkovälissä. Ei kiinnnosta. En pysty oikeastaan edes erittelemään kasvoja jotka sytkää koska sen vain tietää kun kohdalleen osuu. On niitä blondeja, kaljuja, tuuheahiuksisia, ruskehiuksisia, sinisilmäisiä, ruskea, jopa vihreäsilmäisiä osunut paikalle jotka sytkää ja suurin osa ei sytk
Kyllä hän on ja komppaan häntä täysin. On jotenkin virheellinen näkemys, että kaikki homomiehet olisivat vain irtosuhteiden perässä. Ehkä tällainen kuva on jäänyt elämään niistä ajoista, jolloin miehet hakivat seuraa metsistä, yleisistä vessoista jne. Maailma on onneksi muuttunut sen jälkeen, vaikka edelleen meillä on ongelmia yhteiskunnan rakenteissa jne. tämän asian osalta. M29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan perinteinen homomies ja meitä on valtava määrä homopopulaatiosta ja ne poikkeamat joita media ja stereotypiat
Mua itseäni ainakin turruttaa nykyään ne treffisovelluksissa saadut sadat dickpicit. Aluksi se oli hauskaa ja olin innoissani niistä, mutta pidemmän päälle ne alkoi ärsyttämään. Kyllä mä niitäkin edelleen katselen, mutta toivon että ekaksi lähetettäisiin kasvokuva ja sanottaisiin moi. Itse en kuitenkaan ole tyrmäämässä tinderiä jne. vaan kyllä mä näen, että niistä on ollut hyötyä kumppanin etsinnässä. M29
Vähän lapsellinen kysymys, koska ihmisiä nyt vaan on haluineen ja mielitekoineen ihan joka lähtöön.
Omasta kullistaan kiihottuu monet miehet, eikä sillä ole mitään tekemistä suuntautumisen kanssa. Monethan tykkää runkatakin peilin edessä. Varmaan vähän vaikuttaa sekin, että miten komea kroppa ja kulli itseltä löytyy.
Ap on varmaan joku nuori jonne, joka ei vielä ole paljon oppinut elämästä ja ihmisistä.
Ei kun varmaan pillun? Olet nyt ymmärtänyt ihan väärin