Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kysymys homoille: kiihotutteko oman kyrvän näkemisestä?

Vierailija
25.08.2024 |

Tällaista mietin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiihotun kun näen oman kovan kullini. Olen hetero.

Et ole silloin täysin hetero. Kummallista miten vielä vuonna 2024 niin monelle on niin vaikeaa myöntää olevansa homo/bi yms.

Ja miten tuo jankutus on jonkun pakko-oire.

Vierailija
22/37 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihotun enemmän oman persaukon näkemisestä peilin avulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kiihotun kun näen oman kovan kullini. Olen hetero.

Et ole silloin täysin hetero. Kummallista miten vielä vuonna 2024 niin monelle on niin vaikeaa myöntää olevansa homo/bi yms.

Runkkaan lähes päivittäin omaa kullia, mutta homous kauhistuttaa. Ehkä olen sitten akateemikko, ydinfyysikko tai kuninkaallinen tietämättäni, kun heterokaan en voi käsityksesi mukaan olla.

Vierailija
24/37 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta kullistaan kiihottuu monet miehet, eikä sillä ole mitään tekemistä suuntautumisen kanssa. Monethan tykkää runkatakin peilin edessä. Varmaan vähän vaikuttaa sekin, että miten komea kroppa ja kulli itseltä löytyy.

Ap on varmaan joku nuori jonne, joka ei vielä ole paljon oppinut elämästä ja ihmisistä.

"Monethan tykkää runkatakin peilin edessä."

Tuossa on kyllä kyse narsismista.

"Ap on varmaan joku nuori jonne, joka ei vielä ole paljon oppinut elämästä ja ihmisistä."

27-vuotias olen, mutta sulla näköjään meni aloituspostaus tunteisiin kun piti alkaa haukkumaan.

Vierailija
25/37 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kyrvän näkeminen syljestä kiiltävänä naisen pumpatessa sitä suuhunsa on ehkä kiihottavin näky mitä on olemassa.

Vierailija
26/37 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hetero ja nautin kyllä oman peniksen ja pussien katselusta ja kuvaamisestakin.

Se on hyvä ja toivon muiden kokevan samoin. Joku tuossa epäili sen olevan narsismia; Wikipediasta voi tarkistaa, mitä narsismi oikeasti tarkoittaa. Omasta kehosta nauttiminen ei ole narsismia.

Miehen omasta kehosta nauttiminen on puhdasta iloa, ja moni mies ei uskalla kokea tätä, koska hän on ehdollistunut internetin palstojen, tv-sarjojen, elokuvien yms. kautta ajattelemaan, että nainen sanoittaa miehelle, mikä on oikeaa seksuaalisuutta. Osittain tämä kai perustuu siihen, että naiset ovat portinvartijoita heteroseksissä ja se, että naisella on kohtu virheellisesti ymmärretään tarkoittamaan, että naiset ovat jotain filosofineroja. 

Naisia voi inhottaa rumien miesten seksuaalisuus kokonaisuutena, ja peniksen kohdalla nainen voi joutua neuvottelemaan itsensä kanssa jopa komean miehen kohdalla. Naiset saattavat useammin nähdä katseen ja kosketuksen valtapelien kautta mahdollisesti siksi, että naiset kokevat jonkinlaista uhkaa tai huonommuutta mieskehon edessä, vaikka mies olisi täydellinen herrasmies. Naisille voi esim. olla tärkeää kuvitella, että penis on kovana MINUN takiani ja käsillä ja suulla hyväillessä nainen voi selittää tuntevansa mielihyvää, koska hänellä on "valtaa" mieheen eli koska hän voisi noin teoriassa satuttaa miestä. Miehestä ja sukupuolet käännettyinä tämä kuulostaisi suoraan sanottuna sairaalta (jos mies haaveilisi runnovansa naisen värkin), mutta tuo on ilmeisesti monien naisten tapa diilata miehen alapään kanssa eli miehen alapää aiheuttaa jonkin valtaepätasapainon, joka pitää tasapainottaa ylistämällä naiseutta ja nöyristämällä miehuutta. 

Kun moni mies sitten hakee hyväksyntää naisilta tai on saanut kuulla naisten lohduttavan itseään haukkumalla peniksiä ja palleja typeriksi ja rumiksi, mies voi kuvitella olevansa "pervo" palatessaan siihen aikaan elämässä, jolloin häntä ei oltu ehdollistettu seuraamaan naiskeskeistä käsitystä mieskehosta. Naisilla on myös keinoja pitää liian 'miesmäiset' naiset ruodussa eli jos nainen liian avoimesti ihailee penistä, kohta joku (nainen) tulee kirjoittamaan perään, että "terveisin Pera 45v" eli naiset usein sanoittavat miehille, että "oikea" nainen ei kiihotu peniksestä ja mieskehosta ja miehet ovat typeriä, jos odottavat voivansa saada naiselta samaa, mitä he itse naisille antavat eli ihailua ja katsetta ilman ehtoja ja epäilyttäviä ja egoistisia coping-selityksiä. 

Mieheltä vaatii suurta rohkeutta esiintyä naiselle vaistomaisella ja luonnollisella tavalla, josta on riisuttu tämä naisen käsikirjoitukseen vastaaminen ja korvattu se omalla käsikirjoituksella, jossa mieskin on objekti

Vierailija
27/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hetero ja nautin kyllä oman peniksen ja pussien katselusta ja kuvaamisestakin.

Se on hyvä ja toivon muiden kokevan samoin. Joku tuossa epäili sen olevan narsismia; Wikipediasta voi tarkistaa, mitä narsismi oikeasti tarkoittaa. Omasta kehosta nauttiminen ei ole narsismia.

Miehen omasta kehosta nauttiminen on puhdasta iloa, ja moni mies ei uskalla kokea tätä, koska hän on ehdollistunut internetin palstojen, tv-sarjojen, elokuvien yms. kautta ajattelemaan, että nainen sanoittaa miehelle, mikä on oikeaa seksuaalisuutta. Osittain tämä kai perustuu siihen, että naiset ovat portinvartijoita heteroseksissä ja se, että naisella on kohtu virheellisesti ymmärretään tarkoittamaan, että naiset ovat jotain filosofineroja. 

Naisia voi inhottaa rumien miesten seksuaalisuus kokonaisuutena, ja peniksen kohdalla nainen voi joutua neuvottelemaan itsensä kanssa jopa komean miehen kohdalla. Naiset saattavat useammin nähdä katseen ja kosketuksen valtapelien kautta mahdollisesti siksi, että naiset kokevat jonkinlaista uhkaa tai huonommuutta mieskehon edessä, vaikka mies olisi täydellinen herrasmies. Naisille voi esim. olla tärkeää kuvitella, että penis on kovana MINUN takiani ja käsillä ja suulla hyväillessä nainen voi selittää tuntevansa mielihyvää, koska hänellä on "valtaa" mieheen eli koska hän voisi noin teoriassa satuttaa miestä. Miehestä ja sukupuolet käännettyinä tämä kuulostaisi suoraan sanottuna sairaalta (jos mies haaveilisi runnovansa naisen värkin), mutta tuo on ilmeisesti monien naisten tapa diilata miehen alapään kanssa eli miehen alapää aiheuttaa jonkin valtaepätasapainon, joka pitää tasapainottaa ylistämällä naiseutta ja nöyristämällä miehuutta. 

Kun moni mies sitten hakee hyväksyntää naisilta tai on saanut kuulla naisten lohduttavan itseään haukkumalla peniksiä ja palleja typeriksi ja rumiksi, mies voi kuvitella olevansa "pervo" palatessaan siihen aikaan elämässä, jolloin häntä ei oltu ehdollistettu seuraamaan naiskeskeistä käsitystä mieskehosta. Naisilla on myös keinoja pitää liian 'miesmäiset' naiset ruodussa eli jos nainen liian avoimesti ihailee penistä, kohta joku (nainen) tulee kirjoittamaan perään, että "terveisin Pera 45v" eli naiset usein sanoittavat miehille, että "oikea" nainen ei kiihotu peniksestä ja mieskehosta ja miehet ovat typeriä, jos odottavat voivansa saada naiselta samaa, mitä he itse naisille antavat eli ihailua ja katsetta ilman ehtoja ja epäilyttäviä ja egoistisia coping-selityksiä. 

Mieheltä vaatii suurta rohkeutta esiintyä naiselle vaistomaisella ja luonnollisella tavalla, josta on riisuttu tämä naisen käsikirjoitukseen vastaaminen ja korvattu se omalla käsikirjoituksella, jossa mieskin on objekti

Ok incel

Vierailija
28/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ok incel"

Hyvä argumentti.

Vierailija
29/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakasta omaa kyrpääni levossa ja kiihotun sen ollessa kunnon stondiksessa, isona ja jäykkänä ja suonikkaana, kullinpää turvoksissa ja kiiltävänä. Alkoi taas tekemään pillua mieli ja kulli paisumaan ajatuksesta. 

Vierailija
30/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kiihotun ja olen hetero.

Minä myös. 

Vierailija
31/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta kullistaan kiihottuu monet miehet, eikä sillä ole mitään tekemistä suuntautumisen kanssa. Monethan tykkää runkatakin peilin edessä. Varmaan vähän vaikuttaa sekin, että miten komea kroppa ja kulli itseltä löytyy.

Ap on varmaan joku nuori jonne, joka ei vielä ole paljon oppinut elämästä ja ihmisistä.

"Monethan tykkää runkatakin peilin edessä."

Tuossa on kyllä kyse narsismista.

"Ap on varmaan joku nuori jonne, joka ei vielä ole paljon oppinut elämästä ja ihmisistä."

27-vuotias olen, mutta sulla näköjään meni aloituspostaus tunteisiin kun piti alkaa haukkumaan.

Siinähän se tuli, nuori, jolta puuttuu vielä elämänkokemusta ja näkemystä ihmisluonnosta. Omasta kehosta nauttiminen ei ole narsismia, vaan ihan tervettä. Kymmenen vuotta ja enemmänkin lisää ikää, ihmiskontakteja ja parisuhteita, niin opit vielä paljon.

Vierailija
32/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää liian pieneltä :(

Miksi kaikki GAY saitit on täynnä pitkämunaisia lihaskimppuja

Vierailija
33/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia voi inhottaa rumien miesten seksuaalisuus kokonaisuutena, ja peniksen kohdalla nainen voi joutua neuvottelemaan itsensä kanssa jopa komean miehen kohdalla. Naiset saattavat useammin nähdä katseen ja kosketuksen

Yllättävän laadukas ja syvällinen kuvaus sukupuolten välisistä jännitteistä. Olen kauhulla seurannut heteroelämää ja entistä enemmän vakuuttunut siitä, että en jaksaisi niitä pelejä yhtään. Oman miehen kanssa on paljon helpompi yhteys.

M

Vierailija
34/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen bi ja kiihotun jos näen poikkeuksellisen ison.

Haluatko sen ison hanuriisi?

Vierailija
35/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kihotun enemmän oman persaukon näkemisestä peilin avulla.

Olet ilmiselvästi homo.

Vierailija
36/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kyrvän näkeminen syljestä kiiltävänä naisen pumpatessa sitä suuhunsa on ehkä kiihottavin näky mitä on olemassa.

Ja äitisikin tykkää?

Vierailija
37/37 |
26.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää liian pieneltä :(

Miksi kaikki GAY saitit on täynnä pitkämunaisia lihaskimppuja

Eipä heteropokessakaan juuri pienidikkisiä näy.